מה הכוונה בתשובה שהסמכות הניהולית היא בכפוף לחוק?

|

אני מבין שקשה לתת תשובה מלאה

בני 18/03/12
שלום

שאלתי לדבי סמכות ניהולית בעניין קביעת מתכונת משמרות.
התשובה היא שינה סמכות בכפוף לחוק.

והרי זה בדיוק מה ששאלתי - האם ישנן הגבלות על הסמכות הניהולית. ומה התשובה הוסיפה על השאלה עצמה?

שאלתי היא מה אני אמור להבין מתשובה זו? לא סביר לתת תשובה מלאה לגבי ההגבלות/התניות או לפחות להפנות לחוק הרלוונטי?

סמכות ניהולית

עו"ד עדי פריאנטי 19/03/12
בני שלום,
שאלתך כפי שמנוסחת כאן אינה ברורה.
קשה לנו מאוד לבדוק שאלות רטרו' ולכן אנא נסח שאלתך מחדש באופן ברור. תודה.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן