האם הפסקת קבלת משכורת 13 לאחר 9 שנים היא חוקית?

|

אי קבלת משכורת 13

אפרת 11/02/16
שלום   

בעלי  עובד  כ  9  שנים  בחברת  אחזקת קניונים ידועה במהלך  9  שנים  קיבל   משכורת  13  השנה  לפתע  הפסיק  לקבל  וקיבל  רק  מנהל  המחלקה   

האם  זה  חוקי  ??  ומה  נתין לעשות ??



תודה   

משכורת 13

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 13/02/16

שלום רב,


 


ראשית על פניו ניתן לטעון להרעת תנאים אך יש לבחון זאת לעומק לרבות לבחון מכוח מה הזכאות למשכורת 13- אם מדובר בחובה מכוח הסכם קיבוצי שחל על המקום אז לא ניתן לפגוע בכך אם מדובר בתשלום מכח נוהג / הסכם פרטני אז מדובר בהרעת תנאים





בברכה,







לילך אקרמן, עו"ד 




מנהלת פורום דיני עבודה







העמק 52, כפר יונה



טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il


האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן