האם אתה מיוצג?

|

אי הופעה

סיוון 11/05/11
נפסל לי רשיון בגין נהיגה בשכרות. בהנחה שהגעתי להסדר לפני הדיון, האם קיימת אפשרות לקבל תוקף להסדר ללא צורך בהופעה בדיון.

האם אתה מיוצג?

אורן המקורי 12/05/11
אם אתה לא מיוצג כל עוד ביהמ"ש לא פטר אותך מלהתייצב עליך להגיע.
הדבר נכון אף אם הגעת להסדר.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן