האם העדר תמרורי ב-24 בכניסות לחיפה משפיע על מעמד הדרך כעירונית?

|

אין תמרור מפורש בכל הכניסות .האם דרך עירונית ?

נתפסתי פעם ראשונה 31/10/09
בחיפה -בדוח שוטרים טוענים שזו דרך עירונית ומוכיחים זאת על ידי בדיקת המצאות התמרורים ב 24 בלבד בכביש מקבילי (יציאה מגשר חירם) -אין התיחסות לשום תמרור נוסף באיזור וגם להמצאות התמרור ב 24 בכל הכניסות לחיפה -אני בדקתי וצילמתי העדר תמרור כזה מכיוון עכו לחיפה במהלך חופשת סוכות -חודשיים אחרי עבירה -האם יש לי סיכוי לצאת זכאי?

תשובה מאחד מפסקי הדין

נאלץ לענות לעצמי 10/11/09
לפיכך, הצבת תמרורי ב-24 הינה יסוד חיוני להפיכתה של דרך  ל-"ד ר ך  
ע י ר ו נ י ת". בהעדר תמרורי ב-24, לכל הפחות  ב א ח ת  
ה כ נ י ס ו ת  לתחום שטח שיפוט של
רשות מקומית, לא ניתן לקבוע כי הדרך שבה מדובר, באותו שטח שיפוט, היא "ד ר ך   ע י ר ו נ י ת". בהעדר הוכחה פוזיטיבית, אם
בעדות ואם במסמך, לקיומם של תמרורי ב-24, לפחות
באחת הכניסות לדרך העירונית, לא
מתקיים היסוד הנסיבתי, הנדרש לקיום היסוד העובדתי של העבירה, כאמור לעיל.

תשובה מאחד מפסקי הדין

נאלץ לענות לעצמי 10/11/09
לפיכך, הצבת תמרורי ב-24 הינה יסוד חיוני להפיכתה של דרך  ל-"ד ר ך  
ע י ר ו נ י ת". בהעדר תמרורי ב-24, לכל הפחות  ב א ח ת  
ה כ נ י ס ו ת  לתחום שטח שיפוט של
רשות מקומית, לא ניתן לקבוע כי הדרך שבה מדובר, באותו שטח שיפוט, היא "ד ר ך   ע י ר ו נ י ת". בהעדר הוכחה פוזיטיבית, אם
בעדות ואם במסמך, לקיומם של תמרורי ב-24, לפחות
באחת הכניסות לדרך העירונית, לא
מתקיים היסוד הנסיבתי, הנדרש לקיום היסוד העובדתי של העבירה, כאמור לעיל.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן