מה מומלץ לעשות כאשר הקבלן מאחר במסירה ולא מתקשר לגבי פיצוי?

|

איחור מסירה וקבלן מתנער

שי 20/10/13
הקבלן מאחר במסירה למעלה משלושה חודשיים ומועד הכניסה המשואר כרגע  הינו כבעוד חודש (סה"כ 4 חודשים)

יש לציין כי הקבלן לא מתקשר איתנו ולא נותן תשובה לגבי קבלת פיצוי ?

בנוסף ישנו תשלום אחרון שאני צריך להעביר לקבלן "7 ימים לפני קבלת החזקה " 

לשאלתי אני צופה בעיות בקבלת הפיצוי מהקבלן מה מומלץ לעשות בשלב זה ?

האם מומלץ לבקש מהקבלן גמר חשבון עוד היום בכדי שלא יתטען לחוסר תשלום למרות שרשום במפורש שהתשלום הינו כ7 ימים לפנ קבלת החזקה 



תודה 

מענה

עורך דין אייל בניסטי 21/10/13
שי שלום,

ראשית יש לבדוק מה נכתב בחוזה המכר.

לאחר מכן ניתן יהיה לשקול דרכי פעולה לרבות פנייה מסודרת בכתב לקבלן.



בהצלחה,

עו"ד אייל בניסטי
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן