אנא פני לפורום ביטוח לאומי

|

אבטלה

שרון 10/08/22
פוטרתי בתאריך 28.7 ולא מימשתי את זכוייתי לאבטלה מצאתי עבודה חדשה ב31.8 עבדתי בה שבוע עד ה8.8 והתפטרתי כי העבודה לא מתאימה לי האם אני עדיין זכאית לקבל דמי אבטלה ? 

אנא פני לפורום ביטוח לאומי

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 28/08/22

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן