פנה לפורום פשיטת רגל / הוצאה לפועל

|

אבטלה

יוני 14/01/21
שלום רב, שמי יוסף אזולאי ,בן 36 . אני נמצא בתהליך פשט"ר מיוני 2016 , התחלתי את תהליך הפשט"ר ב אוקטובר 2014 . בית המשפט קבע לי תשלום של 120 אלף ש"ח בתהליך של אפטר מותנה . אני משלם היום 2000 שקלים בחודש. שילמתי בפועל עד כה 100 אלף ש"ח אך החישוב הוא כ 90 בפועל בגלל שלא נספרים התשלומים של השנתיים הראשונות. ככה הבנתי. כאשר נכנסתי לתהליך הייתי רווק ללא ילדים. היום אני חי בזוגיות ( לא נשוי ) ילד ועוד ילד בדרך. יש לי הוצאות כפולות ממה שהיה לי כרווק כמובן. אומנם לא נשאר הרבה לשלם , אך 2000 שקל בחודש זה עדין סכום כבד חודשי. השאלה שלי זה האם כדי לבקש הנחה מבית המשפט לתשלום החודשי , האם זה שאני לא נשוי יתקבל בבית המשפט כי יש לי הוצאות של משפחה . ואם אפשר לבקש אולי הפטר שלם לאור מצב הקורונה ושינוי הסטטוס שלי וגם אני כרגע לא עובד ונמצא באבטלה.

תודה על תשובתכם



פנה לפורום פשיטת רגל / הוצאה לפועל

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 17/01/21

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן