פורום הוצאה לפועל
פורום הוצאה לפועל הוקם כדי לתת מענה לשאלות משפטיות בתחום הגבייה והחובות. פתיחת תיק, עיקולים, איחוד תיקים, צו תשלומים ועוד – אתם מוזמנים לשאול ולהתייעץ. אנחנו כאן, לרשותכם.
הכנסת חובות למס הכנסה וביטוח לאומי לתיק איחוד
התיקים אוחדו והוא משלם סך של 500 ש"ח לחודש במסגרת תיק האיחוד.
הבעיה היא שיש חובות למס הכנסה וביטוח לאומי שכידוע לא נכנסים לתיק האיחוד ופועלים עצמאית וממררים את חיינו!
הבנתי שניתן להגיש בקשה להוספת חובות המס הנ"ל שייגבו דרך ההוצל"פ, קרי, דרך תיק האיחוד. איך עושים את זה? האם מגישים בקשה לראש ההוצל"פ או לביהמ"ש?
זה לא אפשרי
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
תיק מזונות
האם עדיף לשלם מזונות להוצאה לפועל או ישירת לאשה?
מה ההבדל ?
תגובה
לטעמי זה תשלום ראוי עבור "ביטוח" מפני טענות שווא.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
קיבלתי תביעה ע"פ ס' 81א1 לחוק ההוצל"פ
התנאי לביצוע - המצאת ההתראה ותגובה תוך 20 ימים
תשובה
אם ברצונך להתנגד עליך להתנגד תוך 30 יום ואם ברצונך לשלם יש באזהרה סכום לתשלום לפי הסדר תשלומים, עליך לגשת להוצאה לפועל לשלם
האם ניתן לבטל הליך כינוס? די דחוף..
תודה רבה..
תוספת
להגיש בקשה לבית המשפט
הפטר לאחר פש"ר
ניתן לפתוח חשבון?
אשראי?
כרטיסי חיוב?
ואם לא כמה זמן יש מגבלה ?
שבוע טוב
תשובה
הגבלה- לא מוגדרת חד משמעית .
מהו הנימוק החוקי המחייב רשמת להסיר לאלתר
קימים והרשמת החליטה לחכות עד החלטת בית המשפט המוסמך האם החוק בעדי בנושא הסרהעיקול לאלתר? האם אפשר לקחת בשבי את כספיי כאשר הוכחתי שההסכם שלוב וחייבים לי אף יותר? תודה דחוף לי לדעת.
בקשה לביטול תוך 30 יום
מהו תשלום המזונות לאחר הצמדה וריבית
הייתי רוצה לדעת מה הסכום שצריך להיות נכון להיום לאחר הצמדה וריבית. לכל חודש.
חשב באתר BIZPORTAL או דומיו
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
ברור מספר תיק וביצוע תשלום לצורך סגירתו
בהוצאה לפועל פיזית
עיקול כספי פיצויים
לא
בשל חשיבותו של סעיף 26 לחוק פיצוי פיטורים התשכ"ג – 1963, יובא הסעיף בלשונו:
"(א) סכומים ששולמו במקום פיצויי פיטורים לפי סעיף 14, או שהופקדו לפי סעיף 20 או לפי סעיף 21, או ששולמו לקופת גמל לתשלום פיצויי פיטורים או ששולמו או שהופרשו לקופת גמל לקצבה –
(1) אינם ניתנים להחזרה, להעברה, לשעבוד או לעיקול; הוראה זו לא תחול על סכום ששולם או הופקד כאמור בעד עובד שבינתיים חדל לעבוד בנסיבות שאינן מזכות אותו בפיצויי פיטורים, אלא אם הסכום מיועד גם לביטוח קצבה ולא נקבע בהסכם קיבוצי או בהסכם אחר שהוא ניתן להחזרה או להעברה;
תשובה
עו"ד צעיר
כעת הגיעו לטיפולי מספר תיקי שטרות. בשל העובדה שלא טיפלתי בהוצל"פ, אין לי את הטפסים של ההוצל"פ בתוכנת הניהול משרד, שכן לא רכשתי את התוספת של ההוצל"פ.
ניגשתי לפתוח תיק בהוצאה לפועל, וביקשתי לקבל את הטופס "בקשה לביצוע שטר".
בהוצל"פ נאמר לי שעלי לגשת ללשכת עורכי הדין, שם אקבל את הטפסים.
נשמע הגיוני?
כבר נרשמתי למאגר עורכי הדין המייצגים בהוצל"פ.
אבל מה הקשר בין הלשכה לבין הטפסים לפתיחת הליך?
בטפסים שקיימים באינטרנט לא ניתן למלא פרטים (זה לא טופס מקוון) וגם הטפסים לא יוצאים ברור, לכן רציתי את הטפסים של הלשכה במישרין.
אם זה חד פעמי, ניתן לקבל בלשכת ההוצל"פ
הבעיה היא שכאשר אתה אומר שאתה עו"ד, אומרים לך, תקנה מלשכת הקשר או מהלשכה, זה מגיע בחבילות. רוכשים חבילות של כמה טפסים ואפשר גם למלא ידנית, לא חייבים מחשב.
אם תאמר בלשכת ההוצל"פ שאתה איזה טופס רק בשבילך, יתנו לך מייד.
בכל לשכת הוצל"פ יש את כל הטפסים והם תמיד נמסרים לאנשים שבאים ללא עו"ד.
תוכל למצוא טפסים מקוונים באתר רשות האכיפה והגביה
בהצלחה
הטלת עיקול
יש איזה הליך מזורז להטלת עיקול?
נגיד, יש אדם שחייב לי כסף ולא משלם לי, האם אוכל להטיל עיקול ישיאות או שקודם צריך לעבור את המסלול של שליחת מכתב ואם לא פורע את החוב אז לגשת להוצל"פ?
לא מובן
אם אין איך תעשה עיקול?
עזרה בבקשה!!!
לפני 13 שנה לערך, מישהו היה חייב לי סכום רציני של 400,000 ש"ח לערך. הוא נתן לי שיקים וברח מהארץ. השיקים כמובן חזרו והתברר לי שהוא בקרוב מתכוון לחזור לארץ- שאלתי האם יש באפשרותי לעשות משהו? האם ישנה התיישנות כיוון שעברו 13 שנה? אודה על עזרתכם
האם נפתח תיק הוצל"פ?
אם כן, ביצעת עיקולים, צו עיכוב יציאה מן הארץ? ועוד....
איך עובר הכסף מתיק הוצאה לפועל לזוכה?
ישירות
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
שבוע טוב, אני מנסה לגבות את המזונות
הרשמת בקשה את תגובתי לכך. האם יתכן דבר כזה?
תודה
מנסיון אסור לגעת בדמי מזונות גם בשל חוב!!!!!!יש
הוצאה לפועל
רק לאחר מסירת אזהרה לחייבים
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
יש לי פסק דין נגד עיריית ת"א שעליה לשלם לי.
כן
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
פתיחת חשבון בנק לפושט רגל
במידה וכן, האם אפשר יהיה למשוך את הכסף הזה?
תגובה
יש מניעה משימוש בשיקים ואשראי.
ניתן לנסות לפתוח חשבון בבנק הדואר.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
הפרה לאחר הפרה לאחר הפרה……
למי אני יכולה לפנות האם מותר להם על סמך איחור בתאריכים -אך מעולם לא פסספתי ולו חודש אחד!
אנא עזרתכם.
תלוי בהסכם שלכם
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
מתרידים אותי משרד אבי מאיר
ניתן לפנות גם ללשכת עורכי הדין
מתרידים אותי משרד אבי מאיר
תלונה במשטרה
האם מותר לבטל תשלום דמי מזונות במקרה של גביית יתר
מזה כחצי שנה גרושתי הפעילה עלי הוצל"פ, כתוצאה מכך משכורתי מעוקלת.
יש לי דיון עוד שבועיים בהוצל"פ. בו אני בין השאר טוען כי הוצל"פ גבו ממני ביתר.
1. האם מותר לי לא לשלם את דמי המזונות לחודש העוקב בגלל גביית היתר, אם אכן אני צודק?
2. האם בסמכותו של רשם ההוצל"פ לקבוע זאת?
3. כיצד עליי לפעול במקרה בו גרושתי בזבזה כבר את התשלום העודף?
תודה מראש.
יש בהדל בין עיקול ותשלום
מומלץ לך להוועץ בעו"ד טרם נקיטת צעד פזיז.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
הסכם פשרה שקיבל תוקף של פסק דין
להוצלפ
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
הוצאה לפועל ממד"א
יש לי בעיה קטנה אשמח לקבל הכוונה בנושא
ב2003 עשיתי תאונה ברכב שבו לקחתי טרמפ הביתה עם בחור שלמד איתי אז.... למקום הגיע אמבולס אשר פינה את 3 הנוסעים שכלל גם אותי בניהם חוץ מאשר את הנהג שככל הנראה הגיע עצמאי לבית החולים.
לאחר מספר ימים מיום התאונה יצר עימי קשר אבא של הנהג לקבל ממני פרטיים אישים לסגירת כל עניין הביטוח שכלל את המיון האמבולנס וכו'...
מספר חודשים לאחר השיחה שלי עם האב קיבלתי מכתב ממד"א אשר מציין כי ישנו חוב של 570 ש"ח עבור הפינוי באמבולנס מיום התאונה על כן יצרתי קשר עם האב טלפונית לבדוק במה מדובר ומדוע מד"א פונים אליי הוא אישר כי העניין טופל ויש לי לראות את העניין סגור (משמע להתעלם מהמכתב) וכך עשיתי.... כנראה שכאן נפלתי כאשר הנחתי לסיפור.
אך לפני מספר ימים קיבלתי לתא הדואר החדש שפתחתי מבעוד מועד והופתעתי לגלות מכתב מעורכי דין דרישה לתשלום חוב לפני הוצאה לפועל.
בבדיקה שערכתי עם הביטוח הוא ישלם עבור הקרן סך של 570 ש"ח אך תהפרש שמשלים ל1200 ש"ח הם טוענים כי אני אצטרך לשם זאת.
השאלה האם יש משהו שביכולתי לעשות כדי להוציא לאור כי נעשה כאן אי צדק בעקבות בעל הרכב שנתן לי להבין כי העניין סודר והיום אחרי 7 שנים עם ריבית והצמדה להבין כי העניין עדיין א טופל?!
תגובה
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
ביטול עיקולים בהליכים מקבילים
1- האם לביהמ"ש סמכות לדון בתביעה שהוגשה על ידי החייב.
2- האם בהמשכת ההליכים בהוצל"פ ע"י הזוכה (על אף שתלויה ועומדת בקשה לעיכוב הליכים שטרם ניתנה בה החלטה) יש משום חוסר תו"ל.
תודה מראש למשיבים.
הנסיבות אינן ברורות
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
הרשמה כמייצג בהוצל"פ
מישהו יודע מה הפרוצדורה?
איזה טופס יש למלא ולאן להגיש?
רוב תודות!
תתקשר למרכז מידע ותבקש את הטופס
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!




