פורום הוצאה לפועל
פורום הוצאה לפועל הוקם כדי לתת מענה לשאלות משפטיות בתחום הגבייה והחובות. פתיחת תיק, עיקולים, איחוד תיקים, צו תשלומים ועוד – אתם מוזמנים לשאול ולהתייעץ. אנחנו כאן, לרשותכם.
תיק האיחוד פוזר לפני שבועים וכל ההגבלות הוסרו
כל שני וחמישי בא שוטר מאיים עלייך לוקח אותך לרשם. ושוב התסריט חוזר על עצמו אין לך חייים אין לי על מה לחיות. עיקולים ללא יכולת לפתוח חשבון ללא יכולת לנהל חיים נורמטיבים.תיקים בהוצל"פ ישנים לפני 15 שנה חלקם לא פעילים וחלקם בארכיון. אבל זה נגמר כל הסיוט הזה חודש שעבר חייגתי אמש למשטרת הגבולות אין שום עיקולים תיק האיחוד פוזר צו העיכוב בוטל. אני בקרוב חותך לאחת ממדינות אירופה
רק אני אתארגן עם עצמי ואני על מטוס לכיוון לא ידוע
אולי אי פעם שיהיה לי כסף אני אחזור.
באמת שנמאס לי מהכל.
תודה על ההקשבה
אל תרים ידיים- תתחיל הליך של פשיטת רגל
לעשות. אתה לא באמת רוצה לברוח ואין לך גם כסף לזה.
תאסוף את עצמך, תפנה לסיוע המשפטי ותבקש להגיש בקשה לפשיטת רגל. אם יאשרו לך כל ההליכים יעוכבו ולא יהיה יותר שוטר,ולא יהיה
שופט, אם אתה באמת חסר כל, יקבעו לך תשלום בהתאם למה שתהיה מסוגל להחזיר. תחזיר - תעשה הכל בשביל לעמוד בזה ויהיה לך שקט.
תוכל להתחיל חיים חדשים. אם אתה צריך עוד מידע על זה- תכתוב לי במייל, אשמח לעזור. הייתי בסרט דומה.
בהצלחה!
איחוד תיקים מחודש
מותר לו
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
תשובת הוצאה לפועל
אתם יכולים לבקש עיכוב הליכים עד להחלטה
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
להתחתן עם גבר שיש לו תיק איחוד
מזל טוב
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
עיקול משכורת או חלק ממנה
ברצוני לשאול האם אפשר לעקל משכורת ואם כן אז עד כמה ניתן לעקל
עקב תיק בהוצאה לפועל שנפתח.
תודה רבה
כן - תלוי במצב האישי והמשפחתי
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
עיקול חייב לזכות הזוכה
WAWAWEEWAH
העדפת נושים?
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
קניית שטר חוב לשכירות דירה?
הייתי בדואר והם כבר לא מוכרים..
תודה מראש.ויום טוב.
שקלת לפנות לעורך דין?
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
פנייה להוצאה לפועל בקשר לאי תשלום עבור שכירות
השכרתי דירה. השוכר עזב . שכר הדירה שולם על ידי אחיו שהיה האפוטרופוס שלו. היה מאבק משפטי ואחותו היא האפוטרופוסית.
הדייר עזב והאפוטרופוס לשעבר לא מעוניין לשלם את שכר הדירה.
הוא גם טוען שיש לו עיקולים והוצאה לפועל מעורבת בעניין.
ברצוני לשאול. האם אני יכולה לפנות לאפוטרופוסית בחיוב לתשלום
עבור שכר הדירה שלא שולם.
מה הנוהלים במקרה שכזה
בתודה מראש
יש לתבוע את החסוי באמצעות האפוטרופוס
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
סמכות הרשם לדון בחיוב ארנונה לכונס נכסים
האם החזיקו בנכס אחרים?
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
"תיק בהיסטוריה"?
התיק עלול לצוץ
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
גם אצלי יש תיקים ישנים לפני 12 שנה ויותר בגניזה
וסבל וכאב. וכל מה שאני עברתי עם מלאכי המוות בהוצל"פ
אחרי שנים של יסורים מעבר מבית לבית מעיר לעיר
חודש שעבר כל הסבל הזה נגמר!!!
פיזרו לי את תיק האיחוד
ההגבלות הוסרו כולל צו עיכוב יציאה מהארץ.
בקרוב אני על מטוס ליעד בלתי ידוע.
אני מת על המדינה שלי. אבל על לא מי שמנהל אותה ממש דיקטטורה
אנשים מסכנים שבקושי מסיימים את החודש.
באים לוקחים אותם לרשם ששופט אותך לימי מחבוש אם אין לך את ה500שקל. זהו נגמר הסיוט~!!!
אסטה לויסטה
עיקול רדום בקרן פנסיה בחברת מגדל
שאלתי היא כדלכמן :
עבדתי בחברה מסויימת ולאחר תקופה הגיע סוכן מכירות לחברה ע"מ לעשות
לי ביטוח מנהלים+קרן פיצויים.
החברה נסגרה ולאחר מכן ביקשתי את כספי הפיצויים שנצברו לי.
חברת מגדל הגישו לי שלילי מכיוון שיש לי עיקול ששיך לחברת סלקום משנת
98 והעיקול האחרון היה לפני 6 שנים...והם צריכים אישור ביטול/הסרה מהוצ"לפ.
פניתי להוצ"לפ במכתב בבקשה להסרת עיקול רדום(התברר שהתיק הזה בכלל בארכיון ואין בו יותר טיפול ולא עיניין)הוצל"פ החזירו לי תשובה שאני חייב כסף לסלקום ואני צריך לשלם להם..נימקתי שלא יתכן בעולם שעיקול ישאר במאגר שהתיק הזה בכלל זרוק בארכיון ואין בו 6 שנים עיניין.הגשתי את הבקשה בשמי..ועוד הם כתבו לי שיש לי עו"ד מייצד בתיק הזה ואני צריך להוא יפנה אליהם או שאני צהיר על הסרתו ואו יביא עו"ד אחר(שיגעו את האלוהים שלי עם השטויות שלהם)אז פניתי שוב והצהרתי שלא היה בתיק היה מעולם עו"ד מייצג ואין לי מושג מאיפה זה צץ. לדעתי אני פה נפלתי בין הכיסאות הבירוקרטיות של המערכת הלא יעילה הזאת שלא עושה את עבודתה כראוי.למיטב ידיעתי חל איסור מוחלט ע"פ חוק לעקל קרנות פנסיה אז למה יש למגדל עיקול רדום במערכת כמו עלוקה שלא רוצה להעלם? ותאמת...אין לי כסף לשלם לסלקום ואני גם לא רואה מצידם רצון לקבל את הכסף שהייתי חייב להם מלפני 2000 שנה הייתי לוחם בשטחים שהיה לי את הקו הזה ולא היה לי כסף לשלם את ההוצאות בזמנו והם מיהרו לזמבר אותי בעיקולים וסגרו לי את החיים עם זה.ואני על הפרנציפ ועל העוגמת נפש לא ישלם שקל על גופתי המתה.מה אני עושה? תודה רבה לכם..אני מאוד זקוק לכסף שנצבר לי שם מצבי הכספי על הפנים.
בעיה.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
בעיה עם ערב
לא בהכרח
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
תיק ישן מאוד
זה לא יועיל
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
שטר ערבות +שטר חוב
נתתי למשכיר שטר חוב + החתמתי ערבים על כתב ערבות . בגלל שהסתכסכתי עם בעל הבית (החוזה טרם נסתיים) אני חוששת שהוא ימצא סיבה לפרוע זאת (אין לו שום סיבה כרגע אבל יכול להמציא נזקים שנגרמו לדירה) השאלה האם מדובר בהליך מסובך ומורכב ומה אני יכולה לעשות כנגד האיומים שלו להשתמש בזה?
תודה
תגובה
אם אינך חייבת את רשאית להגיש התנגדות שתובא בפני בית המשפט.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
הרשמת ביד אחת עם החייב נגד הזוכה
אבי ילדיי נדרש לשלם את שכה"ל של ילדינו על פי הסכם גירושין שקיבל תוקף של פסק דין ע"י ביהמ"ש לענייני משפחה וזאת עד ה 15/08/2009.
מכיוון שהנ"ל לא שילם את שכה"ל , שילמתי אני ותבעתי את חובו בהוצל"פ (זוהי רוטינה שחוזרת על עצמה כבר 4 שנים.. הבחור מתחמק כפייתי..) מאז אוקטובר החייב מהתל בראש ההוצל"פ, זורה בעינייה חול ומכפיש את שמי וטוען להשחרת פניו. כל תגובותיו מצריכות תגובה חוזרת ואני נאלצת לשלם מאות שקלים לעו"הד שלי עבור תגובותיו בו בזמן שראש ההוצל"פ נותנת במה לחייב חדשות לבקרים ובקשותיי לחייבו בשכר טרחת עו"ד נדחות! ביום חמישי האחרון התקבלה החלטה של ראש ההוצלפ"פ שאת 3500 השקלים שהחייב אמור לשלם , הוא יחלק ל 6 תשלומים שווים!!! (על פי בקשתו) . אני מאד כועסת על ההחלטה! לא משום שעיני צרה בחייב אלא על הרשמת . איך ייתכן שהנ"ל נתנה לו במה שוב ושוב ובסוף גם "התכופפה" לתנאיו בשעה שהיא משחררת את העיקול היחידי שיכולתי להשתמש בו.. הבנק. הוא התפטר מהעבודה (כנראה עובד ב"שחור"), הוא לא רשם את הרכב החדיש על שמו.
איפה אני יכולה להביע את מורת רוחי? איך ייתכן בכלל שבתיק מזונות ניתן לחלק לתשלומים (כן, גם המזונות מגיעים בחודש כן חודש לא... והוא חייב לשלם דרך ההוצל"פ)מה אני עושה???
כמה אופציות
2. להתנחם בכך שהחוב נושא ריבית
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
מה זה ת"ט?
שאלה טובה
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
לעו"ד משה שרגא !
תהיתי אם תוכל לעזור לי . בעוד כשבוע יש לי מבחן בע"פ של הלשכה. בהתמחות עסקתי בהוצל"פ ובמקרקעין והבנתי שאלו הם הנושאים שיכולים לשאול בבחינה בע"פ . האם יש לך מושג מה סוג השאלות ? אולי אתה יכול לכוון אותי לפסיקה/הלכה חדשה ?
בתודה מראש!
תגובה
איך מגישים תובענה בהוצל"פ לפי 81א1?
מהם הנקודות המהותיות שבתיקון 29?
הבחינה לא אמורה להיות קשה אלא פשוטה יחסית. בכל מקרה שיהיה בהצלחה
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
האם ניתן לסגור תיק הוצל"פ שנפתח נגדי לפני 15 שנים
בהסכמת הזוכה
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
תביעה נגד עצמי
אינני מעוניינת להמתין שהחוב יתפח ויכפיל עצמו ומעונינת לפנות להוצלפ בעצמי לפתיחת תיק נגד עצמי לתשלום החוב לזוכה.
שאלתי היא :
איך נקרא ההליך והאם אוכל לפרוש את החוב לתשלומים הנוחים לי ?
בתודה מראש
תגובה
מבצעים אותו כשהזוכה אינו גובה את החוב מסיבות מסויימות.
מציע לך לשקול לשלוח לו שיק - למוטב בלבד- בדואר רשום + אישור מסירה.
במקרה זה אם לא יפדה את הכסף תוכלי בעתיד לטעון כנגד הפרשי ריבית ואולי גם כנגד הצמדה.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
בבקשה דחוף תשובת עורך הדין בלבד
כתובתו של בעלי במרשם האוכלוסין הינה כתובת שונה משלי,
אנו גרים באותה הדירה ומנהלים משק בית משותף ושני ילדים מתבגרים.
שאלותיי הן:
האם יוכלו הזוכים לעקל את המטלטלין או משהו מהדירה בה אני וילדיי מתגוררים?
האם תהיה לזוכים זכות לעקל משהו למרות שאציג להם מסמך ממרשם האוכלוסין כי כתובתו שונה מכתובתי?
ואם יגיעו ויראו את בעלי בבית מה החוק אומר לגבי זכותו להיות בביתנו ?
אציין כי בעלי נכה בשיעור 100% לצמיתות של המל"ל, וכל הכנסתו הינה 3000 שקלים לערך.
בברכה ותודה מראש
תשובה
אם הנכס שלכם אתם חשופים לעיקול חלקו של הבעל.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
מימוש עיקול שהוטל על קופ"ג
אציין כי המעבידה הינה חברה "מחוקה" ברשם החברות. מה החוק או הפסיקה אומרים במקרה כזה?
אשמח לפס"ד מנחה
.יש להבחין בין מחוקה למחוסלת
ניתן לפנות לבימ"ש. מבחן הכדאיות הכלכלית ניצב פה במרכז הבמה.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
היכן קונים שטר חוב כיום?
שטר חוב - לא בעיה להשיג
שטר חוב ניתן להשיג בלי שום בעיה כיום בסניפים סטימצקי, דואר ישראל , צומת ספרים ועוד המון חנויות.. תמורת שקלים בודדים בלבד.
שיק שבוטל – מה עושים?
התנגדות לביצוע שטר
מומלץ בכל מקרה להיות מיוצג ע"י עו"ד המתמחה בהוצל"פ ושטרות, כי לעיתים "הדרך הזולה היא היקרה"...
תביעת מזונות באיחור
היום המצב שלו ממש טוב.
אוכל לתבוע עכשיו? למרות שהילדים כבר בגירים ? מאז עברו כמעט 20 שנים.
מתי בגרו הילדים?
לכאורה הזוכים הם הילדים והם בעלי זכות התביעה.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
שאלה – עיקול רכב
ברשותך, 2 שאלות קצרות:
1. האם עיקול רכב בהוצאה לפועל פטור מאגרה?
2. החוב של החייב הוא 1,000 ש"ח. אמרו לי שאני יכול לעקל את הרכב שלו, אבל איך זה הגיוני שהרי ערכו של הרכב יהיה הרבה יותר מהחוב? במידה ויירשם עיקול ברישום באמת ניתן יהיה לממש את העיקול ולמכור את הרכב? זה לא ברור לי!
כן
יש פסיקה בעניין של כב' השופט הנדל - כשהיה במחוזי בבאר שבע. יכבד החייב וישלם את החוב וימנע מעיקול רכב היוקרה שלו ומההוצאות הרבות הכרוכות בכך.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!




