פורום הוצאה לפועל

פורום הוצאה לפועל הוקם כדי לתת מענה לשאלות משפטיות בתחום הגבייה והחובות. פתיחת תיק, עיקולים, איחוד תיקים, צו תשלומים ועוד – אתם מוזמנים לשאול ולהתייעץ. אנחנו כאן, לרשותכם.

מנהלי פורום הוצאה לפועל

עו"ד משה שרגא

שותף בכיר במשרד שומרוני קנר שרגא ושות'. מתמחה בתחום ההוצאה לפועל.

עו"ד אורן ליטוין

בעל ניסיון רב בתחום הגביה הפרטית והמסחרית ושם דגש רב על ליווי אישי ומקצועי.

עו"ד יעל מולר

ותק של 20 שנה בייצוג בנקים ומתן יעוץ משפטי בתחום הבנקאות, הוצאה לפועל ועריכת ייפוי כוח מתמשך.

עו"ד צבי וישנגרד

עוסק בייצוג חייבים בהליכי חדלות פירעון ופשיטת רגל. בעל ניסיון של למעלה מ-15 שנה.

עו"ד מורן חיו בוזגלו

עוסקת למעלה מ15 שנים בתחום ההוצל"פ וחדל"פ ומסייעת לחייבים רבים בהתמודדות עם חובות כבדים.

הבנק נזכר אחרי 13 שנה שיש חוב

שמעון 15/06/10
איך הבנק נזכר שיש לנו חוב על סך 700.000 ש"ח
מלפני 13 שנה ובמשך כל התקופה הזאת לא קיבלנו שום מכתב
ושום כלום מה אפשר לעשות האם יש פה עורך דין טוב
שיכול להוציא אותנו מהתיק הזה ???

תביעה אחרי 13 שנה

יורם פלץ עו"ד 15/06/10
אכן נשמע מוזר אבל אפםשרי במקרים מסוימים.ההתישנות היא 7 שנים אולם ניתן להאריכה במקרים מסוימים.בדיוק השבוע הגשתי הגנה בתיק כזה עבור ערבים.
אם אתה ערב הדבר אפשרי גם אפשרי.
תוכל לשלוח לי העתק התביעה על מנת שאבחן את המקרה.

פשיטת רגל

אלון 15/06/10
היי כמה זמן לוקח לקבל צו כינוס מרגע הגשת טפסים לפש"ר??? לציין עבר כבר מעל חודש וחצי ולא שמעתי מהם כלום..

צו כינוס

יורם פלץ עו"ד - **הודעה צונזרה ע"י המערכת*** 15/06/10
אם זה כונס ת"א , זה לוקח בערך חודש וחצי עד חודשיים.
עליך לודא כי פתחת גם תיק במחוזי והעברת לכונס הרשמי את מספרו.ללא זה לא יוכלו לשלוח תגובה לתיק.

חוב של בן

ר.מ. 15/06/10
הבן שלי גר אצלי בבית ויש לו חוב והוצל"פ, יש צו עיקול .האם יש דרך למנוע מהמעקלים לעקל מטלטלין ששייכים לי בלבד?

פסק דין הצהרתי

***פרטי התקשרות צונזר ע"י המערכת*** 15/06/10
יש להגיש פסק דין הצהרתי שבו מפרטים שכל המטלטלין שייך לך ולא לבנך
***פרטי התקשרות צונזר ע"י המערכת***

פ.ר. ומשכנתא… ?!?

אתי 15/06/10
בעלי בהליך הכרזה לפשיטת רגל מחוב מלפני נישואינו. האם יש לנו/תהיה לנו בעיה לקחת משכנתא לרכישת דירה כל עוד הפשיטת רגל בעינה? האם לי יש בעיה לקחת משכנתא בשל כך?

פ.ר. ומשכנתא

יורם פלץ 15/06/10
כעקרון תהיה לכם בעיה ואיני מכיר בנק שיסכים לאפשר לכם לקחת משכנתא מה גם כי קיים סיכון כי הנושים ינסו לעקל הדירה.
תוכלי לנסות לקחת משכנתא לבדך אם יכולת ההחזר החודשית שלך מספקת (תלושי שכר גבוהים).על בעלך אין מה לדבר.

המצאת אזהרה לחייב בהוצאה לפועל – פנייה חוזרת

ויסאם נ. 15/06/10
שלום רב, שכן שלי מצא אתמול על גדר השכנים הסמוכה אזהרה על פתיחת תיק
בהוצאה לפועל, האם לזרוק אזהרה בחצר של בית או על גדר השכנים הסמוכה מהווה
המצאה כדין? מה ניתן לבקש כנגד אותה פעולה?

המצאה כדין

עו"ד משה שרגא מנהל 15/06/10
הינה המצאה על פי תקנות סדר הדין האזרחי.

לשם פעולה יש לבחון את בקשות הזוכה בעניין.

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

צריכה ייעוץ דחוף!!!

אורטל 15/06/10
בעלי חתם על ערבות לבן משפחה. והבן אדם לא שילם את הכסף בזמן ועיקלו לבעלי את הבנק עכשיו
ואנחנו לפני לקיחת משכנתא והלוואוות ככה שזה הרס לנו מצד אחד ובגדול!!!!
אתמול היינו בהוצאה לפועל כדאי להגיע איתם להסדר והייתה שם אישה שאמרה שהיא עורכת דין ושהיא עושה איחוד תיקים וכו...
ולבן משפחה הזה יש 3 תיקים שהוא רוצה לעשות איחוד תיקים
ולבעלי יפתחו תיק אחד איחוד תיקים האישה הזאת אמרה שבן משפחה צריך לשלם כל חודש 500 שייח למשך 7-8 שנים וגם בעלי בתור ערב צריך לשלם סכום התחלתי של 300 שייח
היא רק תעשה בקשה לבית משפט אם השופט יחליט שזה 300 אז זה יהיה 300 עם הוא יחליט יותר אז יותר אבל היא הבטיחה שזה גג 300 שייח
עכשיו הבעיה שלמה בעלי בתור ערב צריך לשלם 300 שייח למשך 7-8 שנים??
ואם עוד כמה שנים יקרה משהו לבן משפחה והוא לא ישלם כלום אז אנחנו ניפול שוב פעם כמו שהוא הפיל אותנו הפעם!!
מה אנחנו יכולים לעשות??
התקשרתי למקום שהבן משפחה לקח כסף הם אמרו לי לרשום מכתב מה מצבי והם יעבירו את זה לעורך דין שמתעסק עם זה.
אני חייבת עזרה דחוףף אני כולי בלחץ עם היריון מתקדם וכל הלחץ עושה לי רע!!!!!

תודה לעונים!!!!!!!

האם בעלך ערב

עו"ד משה שרגא מנהל 15/06/10
יש לפנות ליעוץ משפטי רציני ובמהרה. ביעוץ ניתן להתחיל ולבחון אם בעלך ערב להלוואה וזאת חרף חתימתו.
לאחר מכן יש להמשיך לפי העניין.

ההלצה לפנות לאיחוד תיקים היא רשלנית במקרה הטוב ושרלטנית במקרה הגרוע. ההבטחות על תשלום חדשי של 300 ש"ח "גג" לחודש אינן מבוססות. תשלום חודשי יכול להיות גם 3000 לחודש.

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

תביעה על סכום קצוב בהסתמך על חשבוניות

יותם 15/06/10
האם ניתן לפתוח תיק הוצל"פ בתביעה על סכום קצוב (ס' 81) בהסתמך רק על חשבוניות המופקות על ידי הזוכה ללא חתימה של החייב ?
האם צריך ראיות בכתב נוספות מלבד החשבוניות ?

לא

עו"ד משה שרגא מנהל 15/06/10

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

דחוף פשיטת רגל

ליידי 14/06/10
שלום רב,

אתמול היה לי דיון בבתי משפט על חוב לבעלת דירה. השופטת קבעה שאני מחוייבת לשלם אבל הפחיתה לי סכום ניכר ממה שביקשה התובעת. לאור העובדה שהשופטת יודעת על תיקים נוספים שלי ומצבי הכלכלי הירוד ביותר (הבטחת הכנסה ונכות כללית) עורך הדין מצד התובעת (בעלת הדירה השכורה) יודע שאני בדרך לפשיטת רגל (התחלתי הליכים דרך הסיוע המשפטי) אמר לשופטת שייש לו זכות להתנגד להליכי פשיטת רגל. ברצוני לדעת מה זאת אומרת להתנגד ? הרי השופט או השופטת מחליטים לפי מצב הנתבע האם הוא יכול להתחיל הליך של פשיטת רגל. לא הבנתי איך עורך דין יכול להתנגד לפשיטת רגל אם יש הוכחות שחייב מוגבל וגם יש החלטה של רשם בהוצל"פ על הליכי פשיטת רגל. אני ממש ממש מודאגת. אם עורך הדין יתנגד להליך פשיטת רגל מה אני אוכל עוד לעשות? אני אם חד הורית עם ילד קטין בלי מזונות וחיה אצל ההורים. אנא עזרתכם הדחופה אני לא ישנה בלילות מפחד.

תודה.

התנגדות לפשיטת רגל

יורם פלץ עו"ד 14/06/10
נראה כי העו"ד מנסה להפחיד אותך.אמנם ניתן להתנגד לפשטית רגל אולם לצורך זאת עליו להראות כי הסתבכותך הינה בחוסר תום לב, העלמת נכסים, דיווחים שקריים וכו.
לדעתי אין לך מה לדאוג

הוצל"פ על חוב של בעלי מלפני נישואינו

אבישג 14/06/10
הגיעו מהוצל"פ להוציא מטלטלין מביתי.
1. מדובר בחוב מאוד ישן על תביעה שהוגשה כ-4 שנים לפני נישואינו.
2. בנוסף בעלי עזב את הבית לפני כמה חודשים. אנחנו בהליכי גירושין-פתחתי תיק כנגדו בבימ"ש לעינייני משפחה.
שאלתי היא: האם מותר להוציא מטלטלין על חוב שנוצר לפני נישואינו? האם מותר להם לפעול בביתי למרות שאינו מתגורר איתי יותר ? מה עלי לעשות ?

עיכוב הליכי הוצאת מעוקלים

יורם פלץ עו"ד 14/06/10
ככל שהחוב שנוצר , נובע מחיוב מלפני נישואיכם הרי כי לא ניתן לחייבך בחוב הנ"ל.אגב גם אם נוצר לאחר הנישואין ספק אם ניתן, יש פסיקות נוגדות בנושא .מכל מקום ההליך המומלץ לך לנקוט בו הגשת בקשה לפסק דין הצהרתי לבית המשפט השלום , בו יתבקש בית המשפט להצהיר כנגד כל נושי בעלך כי המטלטלין אשר בביתך שייכים לך בלבד ולא ניתן לעקלם.
אם תגישי התביעה תוכלי גם לבקש ולקבל עיכוב הליכים מיידי עד למשפט.
הגשת התביעה כרורכה באגרה של כ 650 ש"ח

הוצאה לפועל פס"ד כספי דחוף…

מיכל 14/06/10
קיבלתי פס"ד כספי לטובתי, הצד השני הגיש 2 בקשות לעיכוב ביצוע אשר אושרו באופן חלקי, מחצית הולך לזוכה והמחצית השניה בנאמנות אצל ב"כ. שאלתי, פתיחת תיק בהוצל"פ הולכת/נפתחת לפי תאריך מתן פס"ד או לפי תאריך קבלת החלטה בבקשה האחרונה לעיכוב ביצוע?

גביית פסק דין כספי

יורם פלץ עורך דין 14/06/10
מזכירות ההוצאה לפועל תפתח תיק הוצל"פ לפי האמור בפסק הדין לרבות חישובי ריבית בהתאם להוראות ותאריכי פסק הדין וכן הוצאות ושכ"ט עורך דין.לבקשות לעיכוב ביצוע אין משמעות בענין זה.

הוצאה לפועל פס"ד כספי דחוף…

מיכל 14/06/10
קיבלתי פס"ד כספי לטובתי, הצד השני הגיש 2 בקשות לעיכוב ביצוע אשר אושרו באופן חלקי, מחצית הולך לזוכה והמחצית השניה בנאמנות אצל ב"כ. שאלתי, פתיחת תיק בהוצל"פ הולכת/נפתחת לפי תאריך מתן פס"ד או לפי תאריך קבלת החלטה בבקשה האחרונה לעיכוב ביצוע?

ביצוע פס"ד מתבצע לפי תאריך פסק הדין

עו"ד משה שרגא מנהל 15/06/10
אלא אם היתה החלטה מאוחרת אחרת.

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

דחוף…..

רחלי 14/06/10
צהריים טובים,לאחי יש חוב לבנק הפועלים,הוא גר כיום בבית הוריי,ולא עובד שאלתי היא:
1.היות והוא גר עם הוריי,הוצל"פ יגיעו לביתם לגבות את החוב?
2.מה אפשר לעשות בנידון,על מנת שיגבו זאת ממנו ולא יערבו אותם?

חוב של אח ולא של ההורים

עו"ד משה שרגא מנהל 15/06/10
אין לדעת מה יקרה, אם כתובתו של אחיך במשרד הפנים אינה כתובת ההורים אזי החשש הינו רחוק.

אם כן, בדר"כ יש כדאיות לפעולה רק לאחר "ביקור".

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

חייב שנפטר

ל.א. 14/06/10
שלום רב, יש לי תיק הוצאה לפועל פתוח מספר שנים כאשר החייב נפטר אני רוצה לעדכן את העזבון כחייב אבל איך אני יכולה לדעת מי העזבון? במערכת של רשם הירושה אני רואה שמונה מנהל עיזבון זמני, איך אני יכולה לדעת מי זה המנהל הזמני ע"מ לפנות אליו? האם עלי לעדכן אותו או את העזבון? אודה לעזרתכם.

חייב שנפטר

יורם פלץ 14/06/10
עליך לאתר מיידית את מנהל העיזבון ולהפנות אליו את דרישת החוב.
לדעתי במערכת רשם הירושה ניתן לראות מי מנהל העיזבון ואם לא תצליחי עליך לפנות בכתב לרשם לעיניני ירושה ולבקש את הפרטים או לתיק בית המשפט שמינה את מנהל העיזבון- רשום באתר/

היתר עסקה (?)

אורן 14/06/10
האם קיים המונח "היתר עסקה" בבנקים בנושא משכנתאות?
הבנק תובע אותי על סכום גדול שנותרתי חייב לאחר שמכרתי את דירתי ואמרו לי שקים דבר כזה שהוא צריך לספוג חצי מיתרת החוב.
האם אוכל להתגונן ולתבוע היתר עיסקה מהבנק? מהי ההתנהלות בנושא זה?
תודה.

משמעוות היתר עיסקה

עו"ד משה שרגא מנהל 15/06/10
זו טענה שניתן להעלות במסגרת ההליך, בזמן המתאים.
הגם כי סיכוייה אינם ברורים.
יש לבחון את המקרה שלך ולבחון אם המועד כבר חלף.

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

אחראיות יורשים

אבלין 14/06/10
בתאריך 13.06.2010 קבלתי מכתב ראשון מעורכת דין של מגן דוד אדום שנקרה התראה
אחרונה???
אם דרישה לשלם את החוב של אימי ז"ל מתאריך 25.02.2008
אמי ז"ל הייתה זכאית של ביטוח לאומי וסעודי וחצי שנה אחרונה לחייה מאושפזת בב"ח פסיכיאטרי בבאר שבע.
ונפטרה 28.07.2009
עכשיו כעבור שנתיים וחצי דורשים ממני תשלום על איזו שהוא אשפוז 863 ש"ח שהיה 317ש"ח
לא ידוע לי על סמך מה דורשים את התשלום ולמה לא גבהו את זה כשה הייתה בחיים .
אני מבקשת עזרה: מה אומר החוק האם אני צריכה לשלם, אפילו ש אף אחד לא פנה אלי כול השנים האלה והצטברו ריביות?
ב כבוד רב אבלין

גביה מיורשים

יורם פלץ עו"ד 14/06/10
עפ"י הוראות חוק הירושה ניתן לגבות מיורשים רק עד גובה הסכום שירשו מהחייב.ככל שלא ירשת כלום לא ניתן לפנות אליך.
ידוע לי כי מד"א נוהגים בשיטת "מצליח" ומנסים לגבות מיורשים בכל מחיר.
הודיעי להם כי לא ירשת כלום ושיעזבו אותך.

עקול על משכורת

חיה 14/06/10
קבלתי עקול עבור עובדת. הנ"ל נמצאת במחלה. האם מותר לעקל כספים מדמי מחלה?

זה תלוי

עו"ד משה שרגא מנהל 15/06/10

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

פשיטת רגל

מירב 14/06/10
שלום רב,
לאחר שענה לי עו"ד שרגא על הצעד הבא שלי כתובעת בהוצל"פ הפרשי מזונות, הלכתי לבימ"ש מחוזי שם נאמר לי שהגרוש שלי הכריז על עצמו פשיטת רגל, ואין על מה ולמה, הוא עובד ומשתכר פי 2 מהמינימום, כמו כן גר אצל הוריו ואין לו שום הוצאות שוטפות מלבד סיגריות.
שלחתי פקס כפי שהדריכו אותי לכונס הרשמי, באדיבותו של עו"ד שרגא אכן מצאתי את האתר הרשמי של הכונס, שם מצאתי פרטים, אך הבנתי שהפקס שאני אמורה לשלוח הוא לכונס הרשמי בחיפה, בפל ים, לשם שלחתי ואמרו לי שזה סחבת עכשיו של סריקת מסמכים ששלחתי וכו,

כמו כן מחכה למעסיק הקודם של החייב, ששיחרר כסף מחברת ביטוח הראל ואמרו לי שזה עבר עכשיו לביטוח ועד שישחררו את הכסף משם זה לוקח קצת זמן.

2 שאלות יש לי בעניינים הללו:

1. האם נכון מה שעשיתי לשלוח פקס לכונס הרשמי בחיפה ובו להביע את עמדתי על מנת להקדים מכל שאר הנושים את מזונות ילדיי? הפרוצדורה עד כה נכונה, ויהיה ניתן להסיר ממנו את הסטטוס שלו כפושט רגל?

2. לגבי חברת הביטוח הראל, המעסיק הקודם של החייב שלח את הבקשה לשחרר את הכסף והצ'ק , כמה זמן לוקח דבר כזה? השאלה שלי נובעת מכך שאני יותר משנה וחצי בהוצל"פ ולא זז כלום עד כה.

אשמח מאוד לשתי התשובות, זה חשוב לי מאוד וממש ממש תודה על הפורום המדהים הזה שעוזר כל כך לאלו שלא יודעים מה הצעד הבא כמוני. תודה.

מירב

מגבלות היעוץ פרטני

עו"ד משה שרגא מנהל 15/06/10
לא ניתן בפורום לתת יעוץ פרטני ללא בחינת הנסיבות.

להבדיל ממענה טכני או כללי, יעוץ פרטני ללא הכרת התיק כזה הינו רשלנות ואף עבירה אתית של עוה"ד.

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

פתיחת תיק הוצאה לפועל ללא הודעה מוקדמת

יניב 14/06/10
קיבלתי לפני שבוע הודעה על חוב של ביקור בבית חולים לאחר תאונת עבודה , בית החולים לא קיבל את ההתחיבות מקופת חולים עקב בירוקטיה מסוימת מול ביטוח לאומי
בית החולי שלח מכתב רשום , אך אנחנו לא קיבלנו
האם אפשר לפתוח תיק הוצאה לפועל ללא מכתב אזהרה ?
היום אני מחזיק בהתחיבות של מכבי ובית החולים לא מוכן לקבל את ההתחיבות של מכבי , שהינה ברת תוקף , בלחיצת כפתור בית החולים יכול לקבל את הכסף , והסכמתי להשלים את היתרה, כגון פתיחת תיק .
אך בית החולים בשלהם
האם אפשר להגיש בקשה להתנגדות או לבקש לחייב את בית החולים כן לקבל את ההתחיבות , הרי זה כסף לכל דבר ?
אודה על תשובתכם המהירה
והאם אני חייב להגיש תצהיר בבקשה להתנגדות ?
תודה

ניתן להתנגד וחובה לצרף תצהיר

עו"ד משה שרגא מנהל 15/06/10

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

גובה שכר טרחה מירבי על חוב

מירי 14/06/10
היה לי חוב של 004 ש"ח על שימוש בכביש אגרה. החוב לא שולם. קיבלתי מכתב עורך דין עם דרישת תשלום של 0021 ש"ח. האם מותר לעורך דין לגבות סכום הוצאות על מכתב דרישה בגובה פי 2 מהחוב טרם נפתח תיק הוצאה לפועל?

גובה שכ"ט

עו"ד משה שרגא מנהל 15/06/10
מוסדר ע"י הלשכה. חפשי שכר מינימלי באתר הלשכה.

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

הוצאה לפועל הגיעו לבית ההורום שלי

דוד 14/06/10
שלום וברכה!
יש לכיום חוב לבנק הפועלים וכן לבנק דיסקונט כרגע רק בנק הפועלים הגישו להוצל"פ ואני מחכה להאיחוד תיקים עד שבנק הפועלם יגיעו גכ להוצל"פ .
הבעיה שכרגע הם הגיעו לבית של ההורים שלי שאני עדי רשום בת.ז. שאני גר שם ובפועל אני כבר לא גר שם כמהשנים פשוט עדיין לא העברתי את הכתובת. הם הגיעו לבית ההורים שלי והם ארו שלא ענו להם והם עוד יחזרו.
שאלתי אליכם היא:
א. האם אנייכול להעביר כתובת כרגע ?
ב.אם אני אעביר כתובת האם זה יעזור לי לגבי ההוצל"פ לגבי הגעתם לבית הורי?
ג.מה התהליך של איחוד תיקים?
בתודה מאד
דוד

תגובה

עו"ד יוסי רובין 14/06/10
שלום לך,
אין לי מושג מדוע אתה מחכה לתיק איחוד!!!!!!!!!!!!
כאשר נוצר תיק איחוד המשמעות שלו היא שאתה תוכרז כמוגבל באמצעים ברוב המקרים.
לדעתי עליך לפנות לעו"ד שיבוא במו"מ מול הבנקים ברוב המקרים ניהול מו"מ כזה מעקב את ביצוע ההליכים, אם נראה שיש סיכוי להגיע לפשרה.
בנוגע לביצוע הפניה לבית הוריך אתה יכול לפנות בבקשה לפסק דין הצהרתי שבו הם יצהירו ובית המשפט יתן לזה תוקף של פסק דין שרכוש בבית הוריך הוא שלהם ורק שלהם.

שמחתי לעזור יוסי רובין, עו"ד
משרד עורכי דין קנת

עיכוב יציאה מהארץ תשלום עבור מזונות

שואלת 13/06/10
הגרוש אינו משלם את המזונות-הגשתי בקשה להוצאה לפועל בינתיים נודע לי שיש לו כבר צו עיכוב מהארץ עקב חוב אחר-האם ניתן גם להגיש עכוב מהארץ ואז במידה וירצה לעזוב יצטרך לשלם גם עבור המזונות שאינו משלם?

עיכוב יציאה

יורם פלץ 14/06/10
אין כל מניעה לעשות כן

עיקול חשבון בנק

עוז 13/06/10
עיקול חשבון
האם כסף שנכנס מביטוח לאומי קצבת זקנה ניתן לעיקול?

עיקול קצבה

יורם פלץ עורך דין 14/06/10
הסכומים הללו פטורים מעיקול

הרמת מסך בהוצאה לפועל

עזרה!! 13/06/10
רציתי לדעת האם יש הבדל בין הרמת מסך רגילה לבין הרמת מסך בהוצאה לפועל?
האם מישהו מכיר פסיקה רלוונטית בנושא?
מה הם התנאים להרמת מסך בהליך הוצל"פ?

הרמת מסך

עו"ד זהר נוה 13/06/10
הרעיון הוא אחד והרמת מסך נעשית במקרים בהם ישנה הוכחה או חשש כבד ורציני שנעשה שימוש בחברה על מנת להונות נושים או להבריח כספים תוך שימוש לרעה בחברה

עזרה דחופה- החייב מת!!

יגאל 13/06/10
שלום רב
יש לי כמה שיקים של חייב שמת לפני מספר ימים- האם הכל אבוד או שיש מה לעשות? תודה לעוזרים

החייב מת

עו"ד זהר נוה 13/06/10
יגאל שלום,
מאחר והחייב מת, סביר להניח כי השאיר אחריו יורשים ועזבון.
משכך, יש לעקוב אחר מודעות משרד המשפטים על מנת לוודא האם הוגשה בקשה למתן צו ירושה בענינינו של החייב וכמובן להגיש תהנגדות לעניין

***צונזר ע"י המערכת***

דחוף ביותר-המלצה

יויו 13/06/10
שלום רב,
אבקש המלצה לעו"ד בתחום הוצל"פ-איחוד תיקים רצוי בשכ"ט מינימלי/אפסי על מנת לעזור לחד הורית בצרות.

תודה רבה,
יו יו

עזרה

אגם שירותים לחייב 22/06/10
שלום רב יויו,

צרי איתי קשר במייל ludarmi14@walla.com

ורשמי את מספר הטלפון ואעזור לך ככל שאוכל.

בהצלחה
דילוג לתוכן