פורום הוצאה לפועל

פורום הוצאה לפועל הוקם כדי לתת מענה לשאלות משפטיות בתחום הגבייה והחובות. פתיחת תיק, עיקולים, איחוד תיקים, צו תשלומים ועוד – אתם מוזמנים לשאול ולהתייעץ. אנחנו כאן, לרשותכם.

מנהלי פורום הוצאה לפועל

עו"ד משה שרגא

שותף בכיר במשרד שומרוני קנר שרגא ושות'. מתמחה בתחום ההוצאה לפועל.

עו"ד אורן ליטוין

בעל ניסיון רב בתחום הגביה הפרטית והמסחרית ושם דגש רב על ליווי אישי ומקצועי.

עו"ד יעל מולר

ותק של 20 שנה בייצוג בנקים ומתן יעוץ משפטי בתחום הבנקאות, הוצאה לפועל ועריכת ייפוי כוח מתמשך.

עו"ד צבי וישנגרד

עוסק בייצוג חייבים בהליכי חדלות פירעון ופשיטת רגל. בעל ניסיון של למעלה מ-15 שנה.

עו"ד מורן חיו בוזגלו

עוסקת למעלה מ15 שנים בתחום ההוצל"פ וחדל"פ ומסייעת לחייבים רבים בהתמודדות עם חובות כבדים.

חברת הכבלים הוט

שמחה 19/01/11
שלום רבב-7/2010 פניתי לחב' הוט להתנתק ונקבע לי 3 פעמים טכנאי הפסדתי ימי עבודה והטכנאי לא הגיע וככה נמשך כ-3 חודשים עד שביטלתי את התשלום וכתבתי להם עשרות מכתבים ולא קיבלתי תשובה, להפתעתי ביום שישי אני מקבלת מכתב מעו"ד שרשום שם לפרוע את החוב תוך 7 ימים ועוד "למרות פניות חוזרות ונשנות אלייך" דבר שלא היה מעולם לא בכתב ולא בע"פ ומאז הפקידה של העו"ד מאיימת עלי בהפחדות שהתיק יוצא להוצ"פ ברצוני לציין שעלי לעבור בקרוב ניתוח מסובך ומסוכן ביותר ואני מתרוצצת בין רופאים וההוצאות הן מרובות.אני מבקשת בכל לשון של בקשה לעזור לי בנושאתודהשמחה

תשלום לפני הוצל"פ להוט

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 20/01/11
שלום לך
תפני אליהם בכתב + לעו"ד ששלח לך מכתב ותודיעי שתתנגדי לכל תיק הוצל"פ שיפתח נגדך.
רפואה שלמה
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

כמה עולה 4-5 ישבות יצוג עו"ד מול הוצל"ף רציתי לדעת

דני 19/01/11
האם 3000 שקל זה בסדר

ישיבות הוצל"פ

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 19/01/11
שלום לך
מה תוכן הישיבות?
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

רציתי להוסיף בקשר להודעה שפרסמתי קודם בגין תיק

אלי 19/01/11
אנא לקרוא את ההודעה מקודם (שהגיבה עליה עדי לחזור 12 הודעות אחורה) אני ידעתי על התהליך לפני פתיחת תיק בהתכתביות בין עו"ד שלי לבין עו"ד של בעלי התביעה האם זה לא משנה מבחינה משפטית ואולי לחזק טענה שלי לסגירת תיק תודה

פתיחה וסגירת תיק

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 20/01/11
אנא ערוך שאלה חדשה ואגיב עליה שנית
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

החזר אגרה בגישור

מורן 19/01/11
האם בתיק שנפתח בהוצאה לפועל בבקשה לביצוע שטרשיק ועבר לשלום בתל אביב נדון בהרצליה אם תיק זה נסגר בגישור, האם מקבלים החזר אגרה? {האגרה שולמה להוצל"פ}

החזר אגרה בתיק ההוצל"פ

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 19/01/11
שלום לך
במידה ובוצעו פעולות בתיק, לא תוחזר האגרה.
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

שאלה

אביתר 19/01/11
שלום רב,
נשלח אליי מכתב אזהרה מההוצאה לפועל אבל טרם לקחתי אותו מהדואר.
מה יקרה אם אתעלם מהדואר הרשום הנ"ל והמכתב יחזור אל ההוצאה לפועל ?

התעלמות ממכתב אזהרה בהוצל"פ

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 19/01/11
שלום לך
במידה ולא תקח את את האזהרה, הוא יחזור ללשכת ההוצל"פ כ "לא נדרש".
אבל אח"כ ישלחו לך את האזהרה ע"י שליח, ותשלם ע"כ דרך תיק ההוצל"פ
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

בקשה לתשלום חוב ששולם

אמיר 19/01/11
קיבלת שובר תשלום מהוצאה לפועל(כלומר הודעה שנפתח נגדי תיק) עבור ביקור במיון בבית חולים , אבל בפועל אני שילמתי עבור ביקורר זה , דרך קופת החולים שלי (טופס התחייבות) והפקיד של קופת החולים חתם על ההפניה וצירף טופס התחייבות ושלח לבית חולים , אפילו פעמיים בכל פעם שקיבלנו תזכורת חוב.
הלכתי עם האישורים והקבלה לבית חולים, אמרו לי שהתיק בהוצאה לפועל ושאני צריך לגשת אליהם...
האם אני יכול לבטל את התיק דרך הוצאה לפועל , ומה עליי לעשות??

טענת פרעתי

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 19/01/11
שלום לך
צריך להתנגד לביצוע הליך ההוצל"פ ע"י הגשת טענת פרעתי, ועיכוב הליכים.
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

תיק שבוער

הילה 19/01/11
שלום, לבעלי היה משפט בשנת 1995 והוא לא קיבל את ההודעה כי לא גר בכתובת. בשנת 2008 קיבלנו עיקול על רכב והסכום של הקנס 11000 ש"ח. ניסינו לברר על התיק בבית המשפט כדי להוכיח שלא קיבלנו הזמנה למשפט לפי אישור חתימה, אך התיק בוער. מה אפשר לעשות?

תיק בוער

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 19/01/11
שלום לך
צריך לבדוק מה הסוג תיק שנפתח? האם בהוצל"פ או ברשות המיסים?
ושם לבדוק הכל.
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

אחריות לחוב

קרן 19/01/11
אם התקשרתי בחוזה עם לקוח שהעביר לי שיקים של צד ג'
ואלו לא כובדו
הלקוח מתנער מאחריותו ודורש כי נגבה את השיקים מצד ג'
נשאלת השאלה האם עליי לנקוט באמצעים משפטיים נגד הלקוח - האם הוא זה שאחראי לתשלום החוב או שעליי לפתוח תיק נגד מי שרשום על השיק?

אחריות של צד ג' לשיק

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 20/01/11
שלום לך קרן
במידה והלקוח שלך חתום ע"ג גב השיק הוא מחויב בתשלום שלו במלואו! מדין מיסב על השטר.
במידה והוא לא חתום בכלל על השיק את צריכה לתבוע את פרעון של השיק מבעל השיק בהוצאה לפועל ע"פ דיני שטרות. ואת הלקוח את יכולה לתבוע בבית המשפט ע"פ דיני החוזים.
חשוב מאוד להיוועץ עם עו"ד מומחה בדינים האלו, שיבחר עבורך את המסלול שיבטיח את כספך בהקדם.
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

תיקים גנוזים

יצחק לוי 19/01/11
כיצד אני יכול להחיות תיקי הו"צלפ גנוזים כתוצאה של הזנחה ע"י ע"וד ואני הזוכה בהם.

החייאת תיק גנוז

עדי 20/01/11
שלום יצחק,כדי להחיות תיק גנוז, אכן יש להגיש בקשה להחייאת התיק.במידה ואינך מעוניין יותר בייצוג של עורך-דינך, עליך להגיש טרם הבקשה בקשה להסרת הייצוג, ולציין כי אינך מעוניין בכך יותר אפילו שאין לך מכתב הסרת ייצוג.בהצלחה

תיקים גנוזים

יצחק לוי 19/01/11
כיצד אני יכול להחיות תיקי הו"צלפ גנוזים כתוצאה של הזנחה ע"י ע"וד ואני הזוכה בהם.

גניזה וביעור תיקי הוצל"פ

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 20/01/11
שלום לך
במידה והתיק נגנז ועדין לא בוער, באפשרותך לבקש כי יחדשו את ההליכים בתיק.
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

אחוד תיקים /פשיטת רגל

מיכאל 19/01/11
לי ולאישתי יש תיקים בהוצל"פ . לכל אחד תיקים שונים. סה"כ יחד 600,000 ש"ח. השאלה אם אנו יכולים להגיש יחד פשיטת רגל/ איחוד תיקים בבקשה אחת או כל אחד לחוד?? יש לכל אחד מאיתנו דירה שרשומה על שמו האם יבקשו מאיתנו למכור דירה אחת.

פש"ר או טיחוד תיקים

שלי גרשט עו"ד 19/01/11
יש לבדוק יותר לפרטים את החובות שלכם על מנת לבדוק מה עדיף. בעיקרון איחוד תיקים זול יותר אך לא פותר את הבעיה רק מעכב. לעומת פש"ר שהוא הליך ארוך וקצת יקר אך בסופו הכל מרוכז תחת גוף אחד אם סיכוי להפטר.

קיימות הגנות מגורים שכדאי לבחון אותן ולכן מומלץ להתייעץ עם עו"ד.

בעיקרון כל אחד מבני הזוג הוא אישיות משפטית נפרדת וכל אחד צריך לבצע מהלך של פש"ר או איחוד תיקים בנפרד, אך בבחינת כל ההוצאות וההכנסות בוחנים כתא משפחתי יחד.

עיקול על חשבון בנק מרשות השידור

י 19/01/11
שלום רב - עיקלו לי את החשבון על סך כ-6000 שקלים על חשבון שלא שולם. לפני מספר שנים כתבתי לרשות שאין לי טלויזיה ושהם יכולים לבוא ולבדוק. הטלויזיה נמצאת אצל הוריי שמשלמים אגרה. היתה התעלמות מוחלטת מפניותיי ורק המשיכו מכתבי איומים ממשרד עורכי הדין שלהם. מה אני עושה? אל מי לפנות? יש לי העתקים של הדואר הרשום ששלחתי אליהם. האם הם יורידו לי על השנים שכן דיווחתי? או שדיווח בלי הוכחה לא תופס מבחינתם. איך מוכיחים שאין לי טלויזיה בלי שיבואו לבדוק? לך תוכיח שאין לך אחות..

צריך לקחת עורך דין?? למה ענו לכולם ולי לא?

י 19/01/11

צו פינוי לקטין

שלומי 19/01/11
שלום,קיבלתי צו פינוי לבית והצו נמסר לבני שהוא בן 12.5 האם זה תקין/חוקי לתת צו פינוי או כל צו אחר מבית משפט לילד בגיל זה?תודה

צו פינוי לקטין

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 19/01/11
שלום לך
זה לא נחשב למסירה
בהצלחה
ויצמן יוסף, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

חוב אבוד במסגרת איחוד תיקים

צחי 18/01/11
שלום,
ברצוני לדעת האם לי בתור זוכה עומדת האפשרות לוותר לחייב על חובו כלפיי כאשר החייב משלם כל חודש 100 שקלים במסגרת צו תשלומים שנקבע לו באיחוד תיקים וזאת על מנת שיכירו בחוב שלי כחוב אבוד ואוכל לנכותו מהוצאות העסק שלי? תודה

הכרה בחוב אבוד

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 19/01/11
שלום לך
כל עוד שהחייב משלם לא יכירו לך אותו כחוב אבוד.
בהצלחה
ויצמן יוסף, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

שלום קיבלתי מכתב מהוצל"פ בגין תיק שמתנהל נגדי .

אלי 18/01/11
רציתי לדעת מה זה תיק תובענות ורשום בתחתית המכתב (כהודעות שונות) החלטת רשם לבקשה נומרטור- בקשה לתיקון פרטי החייב עקב טעות מזכירות-- גם רשום החלטת רשם- לתקן את פרטי החייב בהתאם למסמכי הפתיחה ולהפיק אזהרה לחייב המתוקן ... אשמח לקבל תשובה ... תודה .  

תיק תובענות

עדי 19/01/11
שלום אלי,
תיק תובענות משמעו שהיתה נגדך תביעה בבית-משפט בעניין כספי.

לעניין החלטת הרשם, מסתבר שהפרטים שלך היו שגויים ורק עכשיו הבינו את זה, ולכן לא קיבלת אזהרה כדין על פתיחת תיק ההוצאה לפועל.
ולכן תישלח לך אזהרה מחדש ויהיו לך 30 הימים להתנגדות לחוב, ואז יוכלו להתחיל ולפעול כנגדך.

האם אתה מופתע מפתיחת התיק? האם לא ידעת על התביעה? כי ייתכן מאוד שגם על התביעה פרטיך שגויים ולא ידעת עליה כלל, ואז תוכל להגיש התנגדות לפתיחת התיק בטוענה שלא קיבלת כל כתב תביעה ולכן לא הגבת. ובמקביל תשלח בקשה לבית-המשפט בו התנהל התיק ותבקש משפט חוזר עקב פרטיך השגויים ואי-ידיעתך את התביעה (תצרף כאסמכתא את ההחלטה של ראש ההוצאה לפועל).

בהצלחה

מוגבל באמצעים ובדיקה בטחונית

גאורה 18/01/11
שלום רב,
אני נמצא בסטטוס של מוגבל באמצעים משנת 2000.
היום אני מועמד לתפקיד בחברה בטחונית. האם זה יכול להשפיע על תוצאות בדיקת התאמה של השב"כ?
תודה

מוגבל באמצעים

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 18/01/11
שלום לך
קטונתי מלהשיב לך תשובה בנושא קבלה לשב"כ..

אין לי ידע בנושא, ואם תתקבל תודיע לנו שנדע לענות למי שישאל..
בהצלחה בבטחון המדינה....
ויצמן יוסף, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

כונס נכסים

מתעניינת 18/01/11
מה המשמעות שבתשובה מצד ג', במקום שם החייב מופיע שם של הגרושה שלו ככונסת נכסים? האם היא אמורה לשלם לי את החוב?

כונס נכסים

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 18/01/11
יתכן וזה טעות בתוכן של המכתב
בהצלחה
ויצמן יוסף, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

ביצוע פסק דין

מיי 18/01/11
שלום,

התקבל פסק דין בו השופט אישר את העיקול הזמני שהטלנו על נכסיו של פלוני לפני שנתיים. איך אני מממשת את פסק הדין? האם אני פונה ללשכת ההוצאה לפועל? האם אני פונה לבנק ואומרת לו שניתן פסק דין המאשר את העיקול הזמני?
תודה!

עיקול צד ג' ע"י פסק דין

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 18/01/11
שלום לך
בד"כ צריך לפנות ללשכת ההוצל"פ לשם ביצוע ההליך.
במידה והפס"ד ספציפי לצד ג' מסוים ניתן להמציא לו את זה.
בהצלחה
ויצמן יוסף, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

עיקול של הוצאה לפועל

אורית 18/01/11
בעלי נפטר לפני חצי שנה יש לנו שני ילדים קטנים ודירה משותפת לבעלי היה עסק שהיא חברה בע"מ לארונה הגיע אליי עקול עך עזבון המנוח שאני משערת שזהו חלקו של המנוח בדירה האם הנושים או הוצאה לפועל יכולים לממש את העיקול ולהוציא אלמנה עם שני קטינים מהבית? והאם יש דרך להתגונןן?

הגנות דייר מגורים

שלי גרשט, עו"ד 18/01/11
בעיקרון ניתן לעקל רק את העיזבון, כך שניתן לעקל רק את החלק שלו.
לא ניתן למכור חצי בית אלא ניתן למכור את הזכויות.

קיימות הגנות לעיקול דירה כגון שווי וקטינים הגרים בבית ולכן בית המשפט או הוצל"פ לא ממהר למכור בתים "ולזרוק" אנשים לרחוב ללא קורת גג.
קיימת אפשרות כי העיקול יישאר בדירה על מנת שלא יימכרו ותוכלו להמשיך לגור בדירה וביום מן הימים ניתן יהיה אולי לממש את הדירה או אולי למכור ואז לשלם את הכספים.

דרך אחרת היא לנסות ולהגיע להסדר רצוי בעזרת עו"ד.
בהצלחה

עיקול רכב

יהודה 18/01/11
האם איחור של 5 ימים  בתשלום דו"ח חניה יכולים לעקל רכב ולגבות 390 ש"ח עבור שכ"ט????

עיקול רכב עקב דו"ח חניה

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 18/01/11
שלום לך
כל מקרה צריך להבחן לגופו.
במידה ועבר הזמן הקצוב ע"פ החוק יש אפשרות אכן לעקל.
בהצלחה
ויצמן יוסף, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

אזהרה במסירה אישית

תמר 18/01/11
שלום רב,
פתחתי תיק פסק דין כספי בהוצאה לפועל וביקשתי שמסירת האזהרה תתבצע במסירה אישית.
מאז פתיחת התיק עברו יותר מחודשיים ועדיין לא קיבלתי את האזהרה בדואר, וידאתי כי הכתובת שמסרתי נכונה.
מה עלי לעשות כעת?
תודה רבה

אישור מסירה איחור בקבלתו

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 18/01/11
בוקר טוב לך תמר
אכן יש בעיה במערכת ההוצל"פ עם קבלת אישורי המסירה, וזה לוקח להם הרבה זמן להנפיק.
רק שימי לב שהתיק שלך לא נכנס למסלול המקוצר, שיתכן שזה הסיבה לאי קבלת אישור המסירה.
בהצלחה
ויצמן יוסף, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

חוב משותף לבנק

דינה 17/01/11
שלום רב,
אני התגרשתי לפני 2 שנים , לאחר הגירושים היו חובות לבנק הפועלים ע"ס 75,000 ש"ח ע"פ צו מבית הדין לעינייני משפחה , כל אחד מהצדדים אני והגרוש שלי אמורים לשלם 50% מהחוב , אני שילמתי לבנק את כל החוב מאחר והגרוש של לא הסכים לשלם. שאלתי היא האם אני יכולהלפנות להוצאה לפועל ולגבות את החוב או שאני חייבת לפנות לבית המשפט בתביעה חדשה??

חוב משותף לבנק

עו"ד שזר .ת 17/01/11
אם בידך החלטה של בית משפט, והגרוש לא שילם, וכעת את נדרשת לשלם... אז את יכולה לנסות לפתוח עם ההחלטה תיק הוצאה לפועל כנגד הגרוש, על כך סכום שתשלמי לבנק מעבר למה שאת מחוייבת - אם לא יצליח - אולי תביעה בהוצאה לפועל על סכום קצוב.
אני ממליץ לך לפנות ליעוץ פרטני של עו"ד.
בכל מקרה - את בבעיה מול הבנק - כי את תחוייבי לשלם, והבנק לא מחוייב להסכם הזה.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.

עיכוב יציאה מהארץ

צחי 17/01/11
אני מעוכב יציאה מהארץ בתיק מזונות מ 2004.
אין לי חובות ודמי המזונות משולמים בהוראת קבע.
אני מעוניין לצאת לחו"ל למספר ימים ופניתי להוצל"פ בבקשה שיבטלו את העיכוב. יש לי מספר שאלות:
כמה זמן לוקחת התשובה בד"כ ?
האם יש צורך בהסכמת גרושתי? ( בהנחה שהיא תעשה הכול לטרפד)

תודה

עוד שאלה

צחי 17/01/11
האם ניתן לערער במידת הצורך?

אושר לי חייבת מוגבלת באמצעים- מה עכשיו?

דנה 17/01/11
בקשתי אושרה- מה אם פותחים נגדי תיקים חדשים בהוצל"פ? נכנסים אוטומטית? מה לגבי רשויות כממו- מע"מ, המרכז לגביית קנסות?

חייב מוגבל באמצעים

עדי 17/01/11
שלום דנה,
פתיחת תיק חדש - אמור להיכנס אוטומטית, אך במידה ואת רואה כי לא נעשה כן, את מגישה בקשת חייב לצירוף התיק לתיק האיחוד. לא לשכוח לציין כי מדובר בחוב עבר ולא בחוב אשר בוצע לאחר האיחוד.
תיקים שלעולם לא יצטרפו לתיק האיחוד - מזונות, מנהלי, משכנתא.
מומלץ - לא לפספס תשלומים.
בהצלחה

גביית מדור

שי לי 17/01/11
כאשר הפרוד שלי טען שהוא לא מעוניין לשלם את המדור השופט בית משפט למשפחה נתן החלטה שכבוד ראש ההוצאה לפועל יפנה להבהרה לבית המשפט זאת הבנתי שהחייב אמור לפנות ולהסביר זאת לראש ההוצאה לפועל אך טרם עשה זאת שאלתי האם אני יכולה להסביר זאת להוצלפ ולצרף את ההחלטה ולטעון שעברו מעל לשמונה חודשיים והצד שכנגד לא פנה להוצלפ עם ההחלטה וזה מראה לי שהוא פשוט סוחב זמן בכדי לא לשלם על הוצאה שיוצאת ממני חודש בחודשו שאלה נוספת האם לאחר שאני יסביר זאת החייב יתנגד האם אני יכולה להתנגד לבקשתו מפני שעברו מס' רב של חודשיםתודה

גביית מדור

עו"ד שזר .ת 17/01/11
צריך לראות בדיוק את ההחלטה של שופט בבית משפט לענייני משפחה על מנת ליתן תשובה.
את יכולה לצרף את ההחלטה ולמחוק את הפרטים המזהים ואנסה לעזור.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
דילוג לתוכן