פורום הוצאה לפועל

פורום הוצאה לפועל הוקם כדי לתת מענה לשאלות משפטיות בתחום הגבייה והחובות. פתיחת תיק, עיקולים, איחוד תיקים, צו תשלומים ועוד – אתם מוזמנים לשאול ולהתייעץ. אנחנו כאן, לרשותכם.

מנהלי פורום הוצאה לפועל

עו"ד משה שרגא

שותף בכיר במשרד שומרוני קנר שרגא ושות'. מתמחה בתחום ההוצאה לפועל.

עו"ד אורן ליטוין

בעל ניסיון רב בתחום הגביה הפרטית והמסחרית ושם דגש רב על ליווי אישי ומקצועי.

עו"ד יעל מולר

ותק של 20 שנה בייצוג בנקים ומתן יעוץ משפטי בתחום הבנקאות, הוצאה לפועל ועריכת ייפוי כוח מתמשך.

עו"ד צבי וישנגרד

עוסק בייצוג חייבים בהליכי חדלות פירעון ופשיטת רגל. בעל ניסיון של למעלה מ-15 שנה.

עו"ד מורן חיו בוזגלו

עוסקת למעלה מ15 שנים בתחום ההוצל"פ וחדל"פ ומסייעת לחייבים רבים בהתמודדות עם חובות כבדים.

סחר טרחת עו"ד

רון 14/01/12
ביולי 2009 שילמתי חובות עירייה שאבי המנוח השאיר על נכס לאחר פטירתו.
בבדיקה שערכתי בעירייה, החוב כלל תשלום עבור: ארנונה,חוב בט.משפטי,מים שותף,אחזקת מד מים,אגרת ביוב,הוצאות משפטיות,ניתוק חוץ,אגרת גביה מינהלי ועיקול טאבו מינהלי.
בנוסף לא קיים חוב לעירייה נכון לינואר 2012.
בינואר 2012 קיבלתי מכתב מעו"ד {של העירייה}המבקשת לפתוח את תיק ההוצאה לפועל בטענה שקיים חוב על שם אבי על סך העומד על מעל מאה אלף שקלים.
בשיחת טלפון לעו"ד לא שולמו לה סחר טרחת עו"ד העומדים לדבריה על עשרים אלף ₪.
שאלה :התיק נסגר בהוצאה לפועל ועיקולי הנכס והבנק הוסרו ע"י אותה עו"ד,ורישומי העירייה מראים שההוצאות המשפטיות המפורטות למעלה שולמו,האם יש מקום לאותה עו"ד לבוא בטענה שלא שולמו לה שכר טרחה ע"י הנטבע או שהיא אמורה להפנות את טענותיה לעירייה .ברצוני לציין שמסגירת התיק עברו כמעט 4 שנים.

סגירת תיק בהוצאה לפועל

עו"ד שזר .ת 14/01/12
מקרה מסובך,
האם יש לך אישור מהעירייה כי התיק סגור?
הייתי מגיש פרעתי, יחד עם תצהיר ואסמכתאות.

תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.

חוב כספי של עו"ד- דחוף

אסף 13/01/12
אני בעל עסק וקיבלתי שיקים של עו"ד לפני מס' שנים עבוד סחורה שסיפקתי לו. כל השיקים של העו"ד בסך של 58,000 ש"ח  חזרו מהסיבה כי הוא מוגבל ואין כיסוי מספיק. החוב נוצר בשנת 2007 והוא כל הזמן מאז משך אותי בכל מיני תואנות שווא. התברר לי השבוע שהעורך דין חייב מוגבל באמצעים ושניתן נגדו צו כינוס בהליך פש"ר באמצע שנת 2008. הוא לא הודיע לי על כך שהוא הגיש בקשה לפש"ר . האם אני יכול למרות שעברה חצי שנה ממועד מתן צו הכינוס נגדו לפתוח נגדו תיק בהוצל"פ או להגיש נגדו תביעת חוב. 

צו כינוס - תביעת חוב - בקשה להארכת מועד

תומר שזר, עו"ד 14/01/12
אתה לא נמצא במצב טוב מבחינה משפטית, צריך להגיש בקשה להארכת מועד, תוך כדי שבודקים את הצהרת החייב והאם הכניס אותך כאחד מנושיו, לאור גובה החוב, ממליץ לך לפנות לעו"ד שיכין לך את הבקשה וילווה אותך בהליך.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.

קדימות בעיקול משכורת

דוד 13/01/12
אם יש מספר מעקלים למשכורת ובניהם זה מע"מ(אותו חוב בערך לכל אחד) איך החלוקה תתבצע בין הנושים.?? והאם יש עדיפות למע"מ על פני נושה פרטי?

עיקול משכורת

עו"ד שזר .ת 14/01/12
לא חושב שיש לו עדיפות, החלוקה צריכה להיות באופן יחסי לפי גובה החוב.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.

שאלה לעו"ד ש.שזר – המשמעות המשפטית במקרה של פסול ד

אלון שאלה מה9 לחודש. 13/01/12
מהי המשמעות המשפטית במקרה שאדם הינו פסול דין ויש לו תיקי הוצאה לפועל? ושאלה נוספת האם אפוטרופוס יכול להגיש בשם חייב פסול דין בקשות בהוצאה לפועל כדוגמת בקשה לאיחוד תיקים?

פסול דין - חוב בהוצאה לפועל

עו"ד שזר .ת 14/01/12
אני לא חושב שאדם שהוא פסול דין - מקבל "הנחה", וניתן לפעול כנגדו ככל חייב.
יתכן כי האפטרופוס שלו אכן יכול להגיש בקשה מטעמו,
האמת שלא נתקלתי במקרה כזה עד כה.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.

כדאי לברר נסיבות פתיחת התיקים

N עו"ד 14/01/12
היות והחייב פסול דין, לעתים כדאי להגיש התנגדות באחד התיקים, באם קיימים נימוקים לכך, וכאשר התיק יועבר לבימ"ש, יתבררו נסיבות פתיחת התיקים שאולי קשורים להיותו של החייב פסול דין, ולהפחתת החובות. למיטב זכרוני (עיין בחוק האפוטרופסות), זכותו של האפוטרופוס ואף אחד מתפקידיו לטפל גם בענייניו המשפטיים של פסול הדין.

האם אני יכול להפוך תיק איחוד 3%לתיק מוגבל באמצעים?

יניב 13/01/12
יש לי תיק איחוד. אני לא מצליח לעמוד בתשלומים הגבוהים. האם יש אפשרות להפוך את תיק האיחוד לתיק מוגבל ולקבל צו תשלומים נמוך יותר? לאן אני מגיש הבקשה?לתיק האיחוד?

איחוד תיקים

עו"ד שזר .ת 14/01/12
תוכל להגיש בקשה להפחתת צו התשלומים, וצרף אסמכתאות.
אם אתה יכול לעמוד בצו תשלומים של 3 אחוז כל חודש, מצויין - אבל בדרך כלל זה צו גבוה...
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.

דחוף -ביטול עיקול משכורת

ניר 12/01/12
מה ההליך לביטול עיקול משכורת אצל צד ג /המעסיק ?איזה טפסים זה כולל ?והאם אפשר להגיש בכל לשכה גם אם התיק בלשכת הוצלפ בעיר אחרת?

עיקול משכורת

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 12/01/12
ניתן להגיד רק בלשכה שבו נפתח התיק, ויש צורך בטופס זוכה 2

בהצלחה רבה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

פתיחת הוצל"פ מזונות הכולל הוצאות משפט

ליטל 12/01/12
האם ניתן לפתוח תיק הוצל"פ בגין מזונות אישה ולכלול בתוכו הוצאות משפט שנפסקו בפסק דין המזונות?

פתיחת תיק מזונות בצירוף סכומים אחרים

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 12/01/12
שלום לך ליטל

אין אפשרות לכלול בתיק מזונות חובות נוספים מלבד חובות בגין תשלום של דמי מזונות שוטפים.
מה שכן, ניתן לפתוח תיק הוצל"פ נפרד בגין החוב הנוסף ע"פ אותו פסק דין.

בהצלחה רבה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

גביית דמי הצמדה מזונות

מיכל 12/01/12
שלום,הודעתי לגרוש על תשלום דמי הצמדה למזונות שלא שילם לי במשך 5 שנים.הוא טוען שזה חצי מהסכום ממה שאני דורשת. למי אני יכולה לפנות על מנת לנקוט בהליכים שיביא לי את מה שמגיע לי ולא שקל יותר. נא אל תפנו אותי לעו"ד כי מצבי הכלכלי לא מאפשר לי. יש דרכים נוספות לגבות את הכסף ממנו? בתודה מראש,מיכל

חישוב הפרשי מזונות הצמדת קרן

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 12/01/12
שלום
חייב לעשות תחשיב מדוייק של הריבית וההצמדה עבור הפיגורים, יש אפשרות לעשות זאת באמצעות יועץ מס או רואה חשבון, או עורכי דין שיש להם את התוכנה במשרד.
יש לחשב ראשית את סכום הפיגור החודשי, ואח"כ את ההצטברות של הקרן על התוספת.

בהצלחה רבה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

עיקול צד ג'

גאורג 12/01/12
שלום רב,
אני זוכה בתיק. סכום חוב - 40000 ש"ח.
החייבת משלמת לפי צו 400 ש"ח כל חודש. האם קיימת אפשרות להגיש בקשה לעיקול צד ג' או חשבונות בנק של החייבת למרות שהיא עומדת בצו תשלומים?
ידוע לי בוודאות שהיא מקיימת אורך חיים ראוותני ביותר.
תודה

עיקול לחייבת

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 12/01/12
שלום
תנסה להגיש את העיקול, או לקרוא לה לחקירת יכולת חדשה.

בהצלחה רבה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

בקשה לחיוב בהוצאות

רובין הוד 12/01/12
הגשתי שיק שחולל להוצאה לפועל.
הצד השני הגיש התנגדות לביצוע השיק.
שאלתי היא: אם התקיים דיון בעניין ובית המשפט דחה את טענות ההתנגדות האם הוא מטיל עליו הוצאות בצורה אוטומטית?
או שהצד שהגיש את השיק מבקש הוצאות מבית המשפט על בזבוז זמנו ועל ההוצאות שנגרמו לו עקב ההתנגדות?

תודה רבה.

קבלת ההתנגדות

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 12/01/12
שלום
בסיום הדיון בתיק בד"כ נספק הוצאות לצד המפסיד

בהצלחה רבה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

מה ההליך לביטול עיקול שבוצע ונרשם כדין

עודד 12/01/12
עיקול על כספי חייבת שהתקבל ונרשם אצל צד ג' שמחזיק כספים של החייבת - האם ההליך לביטולו היא בבקשה לביטול העיקול או שחייבים להגיש ערעור/בקשת רשות ערעור על ראש ההוצל"פ

ביטול עיקול

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 12/01/12
מגישים בקשה לביטול למזכירות
לא הבהרת מי מגיש את הבקשה

בהצלחה רבה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

תשלום מסים מוניציפליים על עסק (לאחר 10 שנים)

דן 11/01/12
שלום רב!הקדמה קצרה:עד 2001 היה לי עסק (חנות) בעיר בא אני גר, העסק היה עם שותף.בשנת 2001 הפרדנו כוחות אני והשותף ואני עזבתי את העסק (כולל כל התשלומים והחיובים + סגירת תיקים).השותף פרש מהעסק כמה חודשים מאוחר יותר באיזור ינואר 2002 ועבר לחנות במקום אחר בעיר (לי כבר לא היה שום קשר לחנות ההיא).אתמול קיבלתי מכתב רשום ממשרד עורכי דין ובו כתוב שעליי לשלם תוך 30 יום חיוב של כ- 5000 ש"ח שהם מסים מוניציפליים לעירייה בה הייתה החנות.כותרת המכתב: "תביעה על סכום כסף קצוב - סעיף 81א1 לחוק ההוצאה לפועל".הם טוענים שהחיוב הוא לעירייה על 7 שנים לכל היותר ממשלוח המכתב ,זאת אומרת משהו באיזור 2004.חשוב לי להדגיש שב-2004 הייתי כבר מעל 3 שנים עובד כשכיר (ולא משכיר שום חנות).ברשותי המסמכים הבאים:1) מכירת העסק לשותף.2) בקשה ממס הכנסה ב2001 לסגירת התיק.3) מכתב ממס הכנסה לסגירת התיק בפועל(משנת 2006)השאלות שלי:1) איך יכולים לדרוש ממני לשלם על נכס מסים מוניציפליים על זמן שביכלל לא הייתי קשור לנכס הזה?2) אני מעריך שכל החובות שלי נסגרו - אבל במידה ונותרו חובות מיום סגירת העסק (2001) האם משפטית יכולה העירייה לדרוש תשלום שלהם מעל 10 שנים מסגירת העסק?3) למרות שרשום שצריך לשלם את החוב תוך 30 יום - איני מוכן לשלם חוב על זמן שעבדתי כשכיר ללא שום קשר לשום עסק.ניסיתי לייצור קשר עם משרד עורכי הדין - ואין עונה שם, כמו כן גם בעירייה אין עונה. מה אפשר לעשות?תודה רבה!

כמו כן הנכס אינו שלי ולא היה שלי היינו משכירים

דן 11/01/12
כמו כן הנכס אינו שלי ולא היה שלי היינו משכירים אותו מאדם אחר.

איחוד תיקים מוגבל באמצעים

sre 11/01/12
נפסק לי בתיק איחוד פקדון 2500 ש"ח (שילמתי), ו- 500 ש"ח שכבר זמן רב מאוד לא שילמתי, לא קיבלתי הודעה על פירוק תיק האיחוד , אם אבקש שוברים האם יעזור לשלם עכשו? אני רוצה לבקש הקטנה בתשלומים אבל מפחדת שבכלל יפרקו בגלל אי תשלוםבעבר היה תיק שפורק עקב אי עמידה בתשלומים הייתי בהריון, ללא משפחה ומקור הכנסה למעט ב.לאומי ליחיד.אני חד-הורית אמא לילד משתכרת בערך 2600 ש"ח +השלמה 1000 ש"ח, ללא מזונות, ללא בית, רכב.שאלה שנייה היום קיבלתי מכתב שבו אושר הגבלות ח.רשיון וכו'לזוכה שאינו מוכר לי לחלוטין ולא היה כשנפסק האיחוד ב2009 , טרם קיבלתי מעו"ד שמייצג אותו פרטים לפי מה שהבנתי זה על שיק שחזר, רק לא ברור לי איך אין לי בשום  חשבון בנק מ-2003 אם לא לפני . נניח שיתברר שזה שיק ישן האם התיק מצטרף לאיחוד? ומהו צו צפייה במידע/מסירת מידע ? אודה לכם מאוד על כל עזרה.

איחוד תיקים

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 12/01/12
1. תשלמי בהקדם את כל הפיגורים
2. תיק חדש מצטרף לאיחוד אוטומטי

בהצלחה רבה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

מות החייב

תושב חו"ל 11/01/12
שלום,
לאימי היה תיק הוצל"פ בזמן מותה בחו"ל.
האם החוב עובר לבני המשפחה החיים? אין נכסים, אין רכוש כלל...
האם יכולים לעכב אותם בזמן יציאה מביקור קצוב בארץ בגלל תיק על שם האישה?

חייב שנפטר

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 12/01/12
שלום
החוב לא עובר ליורשים במידה ולא ירשו כלום

בהצלחה רבה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

טופס בקשה להארכת מועד להגשת התנגדות

רחמים 11/01/12
מהעובדה כי הוגשו עיקולים לביצוע השאלה היא היכן אני מוצא דוגמא  ואו מסמך ובו אני מבקש ביטול עיקולים והארכת מועד שלו בטופס חייב 1

הארכת מועד להתנגדות

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 11/01/12
שלום לך
מדובר בטופס חייב 1 עם סימון במשבצת של הארכת מועד להתנגדות.

בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

איך מערערים על החלטה של רשם הוצל"פ?

רותי 11/01/12
הגשתי בקשה לביטול הליכי הוצל"פ. הרשם טען שבגלל שלא צירפתי תצהיר לבקשה הוא דוחה את הבקשה. איך אני מערערת על ההחלטה שלו? תוך כמה זמן ואיפה? האם אפשר להגיש הבהרה להחלטה? מדובר בהחלטת שופט להטיל עלי הוצאות משפטיות, בתור סחיטה כי סרבתי להצהיר בבי"מ שלא אתבע יותר את הצד השני(מדובר בתביעה שנמחקה ולא בהליך פשרה)

ביטול הליכים

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 11/01/12
שלום
ע"פ תקנות ההוצל"פ כל בקשה לביטול הליך חייבת להיות בצירוף תצהיר מפורט.
כך לשא נראה שבנסיבות העניין כדאי לך לערער.

בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

עיקול ומימוש פרמיות ביטוח של סוכן ביטוח

עופר גרינפלד, עו"ד 11/01/12
חברת ביטוח שאליה העברתי צו מימוש טוענת כי 80%
מהכספים שנתפסו בעיקול [שהנם פרמיות ביטוח המגיעות לסוכן בגין פוליסות של מבוטחים] מוגנים על פי חוק הגנת השכר. מדובר בעיקולים רבים שנעשו על ידי זוכים רבים בתקופה של שנים. החייב הנו סוכן ביטוח פרילנס ועצמי שאיננו שכיר בחברת הביטוח. הייתכן ?, תודה עופר

חוק הגנת השכר

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 11/01/12
שלום
שאלה מעניינת
אבל לדעתי, חוק הגנת השכר מורה לבעל עסק שמעסיק בתלוש את הסכום שעליו להפריש.
לא מדובר על תשלום לע"מ ע"פ קבלה שמוגדר כעצמאי.
יתכן והחברת ביטוח ענתה תשובה סתמית שתגרור אותה לדיון וככה היא תהיה בטוחה בדרכי חלוקת הכספים.

בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

שאלה בנוגע לחוב בהוצאה לפועל

אלדד 11/01/12
שלום רב, יש לי חוב בהוצלפ על שמי ממקרה שקרה לפני מספר שנים , לאחרונה התקבלה החלטה שעליי לשלם סכום של כ60000 שח . שאלתי היא ,לפני שנתיים התחתנתי וכיום כבר יש לי ילדה . האם החוב שהוחלט שעליי לשלם תקף בצורה כלשהיא על אשתי ? האם הנכס שברשותה יהיה בסכנה למרות שעישנו הסכם ממון לפני הנישואים ? תודה על התגובה 

חוב הוצל"פ לבן זוג

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 11/01/12
שלום
לכאורה, אם החוב נוצר מלפני הנישואין, אין חשש לבת הזוג.

בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

חייב לא כשיר נתמך מהורים נכים

אילן 11/01/12
לכבוד העו"ד
לפני כחודש הבן שוחרר / פוטר משרות צבאי
לאחר שבועיים אשפוז בברה"נ עם פרופיל 21
במהלך האשפוז נודע לנו שהבן צבר חובות
דבר הנמצא בטיפול במסגרת ההוצאה לפועל
הבן מיום השחרור נמצא במשבר ולא עובד.
הנני מבקש בגין הנסיבות לשאול האם ניתן לבקש
חריגה מהפרוצדורה של צו מאסר או צו הבאה
או כל הליך משפטי שיפוטי אחר שרק יחמיר את מצבו של הבן
ולא יקדם את הנושא ולא יביא את הצדדים למיצוי.
לפיכך האתי מבקש לדעת העם ניתן לבקש להתייצב ולהיפגש
בארבע עיניים עם ראש הלשכה או כל גורם מוסמך אחר
באזור מגוריי, כדי להביא לידיעתו את מצב הבן ושלנו ההורים - וביחד
לנסות עד כמה שניתן ומתאפשר להגיע להסדר במגבלות הקיימים
ולקבל את עזרתו לפריסה או לצמצום גובה סכום החוב .
לעזרתכם והכוונתכם אודה
בכבוד רב
יאיר

חייל משוחרר

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 11/01/12
שלום
תבקשו חקירת יכולת, תזומנו לדיון, וככה תוכלו להעלות את כל הטיעונים שלכם מולו.

בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

העברת בעלות על נכס כדי למנוע עיקול

גלעד 11/01/12
חתמתי ערבות לחבר והוא פשט את הרגל, עכשיו אני צריך לשלם את הערבות. יש לי דירות ברשותי ואני רוצה להעביר אותן לבעלות אשתי. האם זה יועיל למנוע את העיקול? והאם להעביר לאדם אחר זה יועיל?
(ברצוני לציין שאינני מבריח נכסים סתם. הדירות נקנו מכספי ירושה של אשתי ורק בגלל האמון של אשתי בי הן נרשמו על שמי, בעצם הן צריכות להיות שלה.)

הברחת נכסים

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 11/01/12
שלום
צר לי, אך פורום זה לא יכול לשמש כאכסניה למבריחי נכסים, במידה ואתה חושב שלא מדובר בהברחת נכסים, תשאיר את הדירה על שמך ותלחם בהוצל"פ על בעלותה האמיתית.

בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

התנגדות לביצוע שטר/טענת פרעתי

מירב פינקלשטיין 10/01/12
הוגשה נגדי בקשה לביצוע שטר (שלושה שקים) במסלול מקוצר. לגבי כל הסכום אני אני מעוניינת בהגשת התנגדות לביצוע שטר ואילו לגבי שק אחד אני מעוניינת לטעון טענת פרעתי. האם להגיש שתי תגובות אלו בנפרד או בכתב טענות אחד? האם צריך טופס הוצל"פ מקדים נפרד לכל תגובה? תודה רבה רבה!

התנגדות

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 11/01/12
תגישי הכל במסגרת ההתנגדות

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

תשלום שכר עד שלא שולם

אורי 10/01/12
שלום, יש לי שאלה והייתי מאוד לקבל עזרה בנושאהוריי זומנו למשפט בנוגע לתאונת דרכים קלה על תקן עדים בחודש מרץ 2011, השופט קבע בפורטוקול הדיון כי תשלום שכר העד יעמוד על 250 ש"ח לאדם וקבע שהעו"ד אשר זימן אותם ישלם זאת. מאז ועד היום הוא לא שילם את השכר (גם לא פנינו אליו). לפני כשבועיים שלחתי לו גם מייל וגם פקס אשר אני מבקש את התשלום. התקשרתי גם לוודא את הקבלה והוא גם אישר זאת (לא הקלטתי) וששאלתי אותו מה הוא מתכוון לעשות בנידון הוא רק אמר: "קיבלתי, ביי". מה אתם מציעים לעשות בנושא? חשבתי לשלוח לו עוד הודעה לפני שאני פועל בצעדים משפטיים/ הוצאה לפועל. אבל אם הוא לא יעשה כלום, זאת הדרך שיש לפעול? איך עושים זאת והאם אני אצטרך לשאת בעלויות? ראיתי באתר של הוצאה לפועל (במסלול מהיר) שעולה כסף לפתוח תיק (1% או 100 שקל לפחות). מישהו יודע במקרה האם אני יכול לקבל החזר על התשלום הזה ממי שלא שילם לי ובגללו אני צריך לפנות להוצאה לפועל? מכיוון שכל סכום העדות הוא 500 ש"ח ונראה לי די תמוהה שבשביל לקבל סכום זה אצטרך לשלם עוד 100 ש"ח.תודה רבה!

פתיחת תיק הוצל"פ

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 11/01/12
שלום
תפתח את התיק על הסכום, ואת האגרה תקבל בחזרה במידה ויגבה הסכום.
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

רשיון חסום (הוצל"פ)

יעל 10/01/12
שלום רב,אתמול התקשרתי למשרד התחבורה כדי לשאול שאלה לקונית ביותר ואז נודע לי שהרשיון שלי חסום. אני מבקשת לדעת מה זה אומר שהרשיון חסום? אני לא יכולה לנהוג? יש לי איחוד תיקים בהוצאה לפועל, האם זה קשור לזה? למה חוסמים את הרשיון אם אני עומדת בתשלומים?

הגבלה של רשיון הנהיגה

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 11/01/12
שלום
תברר בהוצל"פ דרך איזה תיק קיבלת את ההגבלה, ותבקש לבטלו אם אתה עומד בצו התשלומים.
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

הגנות על קופ"ג וקה"ל

גדעון 10/01/12
ברשותי ביטוח מנהלים הוני שהוסב לקצבתי וכן קרן השתלמות.
כנגדי ישנם תיקי הוצל"פ ואני חושש כי הביטוח והקרןיעוקלו ויפדו לטובת הנושים.
אילו הגנות ניתן לבצע על מנת למנוע עיקול/מימוש הביטוח+הקרן.

קרן פנסיה

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 11/01/12
שלום
קרן פנסיה אינה ניתן למימוש עד מועד חלוקתו.

בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

תיק הוצל"פ מזונות

רינת 10/01/12
הגרוש שלי לא שילם לי חוב מזונות של חודשיים ע"ס 7500 ש"ח .פתחתי לו תיק הוצל"פ לפני יומיים והגשתי בקשה להטלת עיקול על חשבונות הבנק שלו טרם מסירת אזהרה. נוסף על כך הוא מרבה בנסיעות לחו"ל להימורים בקזינו,ואני מעוניינת להגיש בקשה לצו עיכוב יציאה מהארץ טרם מסירת אזהרה. האם ניתן להגיש בקשה לעיכוב יציאת החייב טרם שחלפו 21 יום ממסירת האזהרה בחוב של מזונות?
אודה לתשובתכם.

עיכוב יציאה מהארץ טרם מסירת האזהרה

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 11/01/12
שלום לך
זה ניתן, אבל צריך להגיש בקשה מנומקת, מדוע יש חשש שלא יחזור ארצה.
חשוב לעשות את זה עם עו"ד מומחה בתחום
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

דילוג לתוכן