פורום הוצאה לפועל

פורום הוצאה לפועל הוקם כדי לתת מענה לשאלות משפטיות בתחום הגבייה והחובות. פתיחת תיק, עיקולים, איחוד תיקים, צו תשלומים ועוד – אתם מוזמנים לשאול ולהתייעץ. אנחנו כאן, לרשותכם.

מנהלי פורום הוצאה לפועל

עו"ד משה שרגא

שותף בכיר במשרד שומרוני קנר שרגא ושות'. מתמחה בתחום ההוצאה לפועל.

עו"ד אורן ליטוין

בעל ניסיון רב בתחום הגביה הפרטית והמסחרית ושם דגש רב על ליווי אישי ומקצועי.

עו"ד יעל מולר

ותק של 20 שנה בייצוג בנקים ומתן יעוץ משפטי בתחום הבנקאות, הוצאה לפועל ועריכת ייפוי כוח מתמשך.

עו"ד צבי וישנגרד

עוסק בייצוג חייבים בהליכי חדלות פירעון ופשיטת רגל. בעל ניסיון של למעלה מ-15 שנה.

עו"ד מורן חיו בוזגלו

עוסקת למעלה מ15 שנים בתחום ההוצל"פ וחדל"פ ומסייעת לחייבים רבים בהתמודדות עם חובות כבדים.

תשלום בפגרה – דחוף….

משה 24/08/13
שלום, 



הגשתי בקשה לאיחוד תיקים ושכחתי לשלם את ה-3%. הלשכה החזירה לי את הבקשה עד שאשלם. עכשיו הלשכה בפגרה - איך משלמים בפגרה? 

איחוד תיקים

עו"ד תומר שזר מנהל 25/08/13
לא תוכל...

הלשכה סגורה אלא למקרים דחופים זה לא יוכר כמקרה דחוף

תמתין עד 1/9



תומר שזר, עו"ד ומגשר

שזר משרד עורכי דין וגישור

מנהל הפורום.

בן גוריון 1, כפר יונה

09-748-0840

Tomer@shazarlaw.co.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

מיצוי הליכים עם החייב ופנייה לערב

אבי לוי 24/08/13
שלום רב,



בחודש אפריל האחרון שני חברים שלי פתחו בר.



הם חתמו על חוזה שכירות, ואני ועוד שני חברים אחרים חתמנו כערבים.



לצערי, העסק כשל, וכעת הם "תקועים" עם תשלומי השכירות, ללא אמצעים לשלמה.



1)מתי יוכלו המשכירים(הנושים) לפנות לערבים?

2)האם בטרם פניית המשכירים לערבים, עליהם להגיע למיצוי הליכים עם השוכרים החייבים?

3)מה הוא בעצם "מיצוי הליך"?, האם הכוונה היא עד פשיטת רגל של החייב המקורי?

4)האם הערב רשאי לתבוע את החייב המקורי על תשלומיו לנושה?

מיצוי הליכים

עו"ד תומר שזר מנהל 25/08/13
תלוי איזה סוג ערבות נחתמה

אם זה שטר חוב, אין כל צורך במיצוי הליכים כנגד החייבים העיקרייים!



תומר שזר, עו"ד ומגשר

שזר משרד עורכי דין וגישור

מנהל הפורום.

בן גוריון 1, כפר יונה

09-748-0840

Tomer@shazarlaw.co.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

הוצאנ לפועל

אביעד 24/08/13
שלום רב, זכיתי בתביעה והנתבע אינו שילם את פסק הדין.ניסיתי לפתוח תיק בהוצאה לפועל אך לא ניתן כי אין לי הוכחה שהנתבע קיבל את פסק הדין. מזכירות ביהמש שלחה לו מכתב רשום וכך גם אני. הייתי אצלו בבית והוא אינו מוכן לחתום שקיבל העתק. מה אפשר לעשות ??? תודה מראש.

שליחות משפטית - מסירה משפטית

עו"ד תומר שזר מנהל 25/08/13
תוציא שליחות משפטית - מסירה משפטית - המוסר ידע כיצד לאתר אותו.



תומר שזר, עו"ד ומגשר

שזר משרד עורכי דין וגישור

מנהל הפורום.

בן גוריון 1, כפר יונה

09-748-0840

Tomer@shazarlaw.co.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

גביית שיק מערב

גביה מערב 24/08/13
לפני כמה שנים קיבלתי ממישהו שיק על סכום של כמה עשרות אלפי שקלים, על השיק חתם חברו של אותו אדם כערב, הוא חתם מאוחרי השיק וכתב את מספר הזהות שלו. 

השיק חזר ולבעל השיק אין איך לפרוע אותו ולכן כעת אני מתכנן לפעול נגד הערב. 

פניתי לאחרונה לערב בכדי לנסות להסדיר את העניין מבלי לנקוט הליכים שיעלו עוד כסף ופתאום הוא אומר שהוא לא חתם והוא לא יודע במה מדובר-שקר! 

שאלתי היא, כעת כשאתחיל בביצוע הליכים נגדו בהוצל"פ כערב הוא יגיש התנגדות ויגיד שהחתימה מזויפת ולא שלו. 

כיצד ניתן להוכיח שכן ומה ההליך שיתרחש? האם ניתן לבקש מהבנק להביא מסמכים שהוא חתם עליהם באותה תקופה ולהשוות חתימות? האם ההליך עובר לטיפול המשטרה או שנשאר תחת בית המשפט? 

תודה.

שיק חתום על ידי ערב

עו"ד תומר שזר מנהל 24/08/13
ברגע שהוא יגיש התנגדות ויעלה טענת זיוף, אז ההתנגדות תתקבל, ויתנהל משפט רגיל (התיק נשאר בבית משפט ולא עובר למשטרה).

וכן ניתן לבקש בדיקת גרפולוג, מסמכים מהבנק שלו ועוד ועוד.



תומר שזר, עו"ד ומגשר

שזר משרד עורכי דין וגישור

מנהל הפורום.

בן גוריון 1, כפר יונה

09-748-0840

Tomer@shazarlaw.co.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

התנגדות להליך פש"ר של חייב

אלעד 24/08/13
שלום,

יש אדם שחייב לי 5,000 ש"ח וכעת הוא מבקש פשיטת רגל.

מבדיקה שערכתי עם עו"ד לא יצא לי כלום אם הוא יהיה בפש"ר ולכן אני מתנגד לו.

ידוע לי כי החייב הפסיד את כל כספו בהימורים ואני יודע שיש חוק שקובע שזה חוסר תום לב ולכן הבן אדם לא יכול לפשוט רגל.

שאלתי היא האם באמת כך הדבר? כמו כן כיצד אני יכול להוכיח כי הוא באמת הפסיד את כספו בהימורים?

ביטול הליכי פש"ר

עו"ד תומר שזר מנהל 24/08/13
תעביר את המידע למנהל המיוחד של החייב, וכן תגיש בקשה לביטול הליכי הפש"ר לאור המידע שרשמת.



תומר שזר, עו"ד ומגשר

שזר משרד עורכי דין וגישור

מנהל הפורום.

בן גוריון 1, כפר יונה

09-748-0840

Tomer@shazarlaw.co.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

התנגדות לביצוע שטר ודיון בביהמ"ש

קקר 23/08/13
הגשתי התנגדות לביצוע שטר שהתקבלה והתיק עבר לביהמ"ש השלום



האם צריך עו"ד או שמא הדיון בתיק ההתנגדות יהיה קצר כמו בבית משפט לתביעות קטנות ???

התנגדות לביצוע שטר

עו"ד תומר שזר מנהל 24/08/13
הדיון בהתנגדות הוא חשוב מאוד, למעשה באם ההתנגדות תדחה - הבקשה שלך נדחית ואתה חייב כסף, ולכן חשוב שיהיה לך עו"ד שידע איך להציג את הדברים לשופט על מנת שתעבור את ההתנגדות.

תומר שזר, עו"ד ומגשר

שזר משרד עורכי דין וגישור

מנהל הפורום.

בן גוריון 1, כפר יונה

09-748-0840

Tomer@shazarlaw.co.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

איקיוטק

שרית 22/08/13
בתי קיבלה תביעה מעו״ד שלטענתם היא נרשמה לאתר ב2006 ו״לא״ שילמה כשבתי מעולם לא נרשמה בכלל לאתר הזה! מה עושים?!?!?!? אשמח לעזרה מהירה. במיוחד שבתי כרגע בטיול בחו״ל. תודה שרית.

איקיוטק

רמי 22/08/13
אשתי גם קבלה את התביעה הזו, מסתבר שישנם עוד הרבה שקבלו.

צריך לבדוק אולי יש מי שהתאגדו וכבר תובעים אותם בחזרה.

ראו כתבה באתר YNET היום

עו"ד משה שרגא מנהל 23/08/13

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

צו עיכוב יציאה מהארץ

אייל 22/08/13
שלום, ניתן להוציא צו עיכוב יציאה מהארץ נגד בעל מניות של חברה בע"מ? אם כן מתי זה אפשרי? בהנחה שהחברה חייבת כסף כמובן

תודה 

במקרים של תרמית וכיו"ב

עו"ד משה שרגא מנהל 23/08/13
אם החוב הוא של החברה בלבד אין לך טענות כנגד הבעלים.

יתכן והיה צריך להוסיף אותם כנתבעים בתיק התביעה העיקרית או לפעול כנגדם באופן תביעה נזיקית חדשה.

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

פושט רגל וחוב בהוצאה לפועל

חלי 22/08/13
הגרוש שלי נמצא בהליך של פשיטת רגל כתשע  שנים, בתיק ההוצל"פ הצטבר חוב  מזונות ילדים הגרוש הכניס לתוך הפשיטת רגל את חוב

המזונות.



התיק גדל מבחינת רביות והצמדות של הוצל"פ,

היות והוא אף פעם לא שילם מזונות אני מקבלת מהמל"ל את מזונות הילדים כמובן את

התקרה.



כיום מחייבים אותו לסגור את תיק הפשיטת

רגל היות והנאמן הגיע למסקנה שהחייב לא מביא לסיום ההליך של הפשיטה בגלל חוב המזונות.



כיום הוא הגיש בקשה לרשם בטענת פרעתי על

חוב המזונות שלפי תיק ההוצל"פ רואים שלא שילם שקל לתיק, ורוצה שהרשם יפחית את

תיק ההוצל"פ.

מה השאלה

עו"ד משה שרגא מנהל 23/08/13

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

פושט רגל וחוב בהוצאה לפועל

חלי 23/08/13
השאלה היא האם הרשם יכול

להפחית בתיק ההוצל"פ את הרבית והצמדה שהתיק צבר במהלך השנים.



היות והחייב אף פעם לא

שילם אגורה לתיק ההוצל"פ ומגיש בקשת פרעתי.



והאם אני יכולה

להתנגד הסכום שנמצא כיום בתיק ההוצל"פ יישאר על כנו כולל הרבית והצמדה שצבר.

צו הבאה לחברה

עדי 22/08/13
שלום,

חברה חייבת לי 70,000 ש"ח (בפס"ד), ופתחתי תיק הוצאה לפועל וגם זימנתי את הבעלים לחקירת יכולת, כשהוא לא הגיע, הגשתי בקשה לצו הבאה, וכתבו לי שצו הבאה מתבצע רק לגבי חייב פרטי, אין דרך להביא חברה לחקירת יכולת? 

לחברה לא עורכים חקירת יכולת

עו"ד משה שרגא מנהל 23/08/13

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

אייקיוטק

תמר 22/08/13
שלום, ביתי קיבלה דרישת תשלום מחברת עו"ד המודיע שיש לה חוב לחברת אייקיוטק  מכיוון  שנרשמה לשירותיהם ב 2006.

יתכן שביתי נרשמה באסמס לחברה זו אך היתה אז בת 11 (!) וכמובן שלא ידעה שהדבר כרוך בתשלום  ומעולם לא קיבלה מהם שירות כלשהוא.

ראי כתב בYNET מהיום

עו"ד משה שרגא מנהל 23/08/13

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

איסור פתיחת חשבון בנק הדואר

נ.ד 22/08/13
שלום  רב

 האם בגלל חוב לבנק ירושלים הם יכולים לאסור על בנק הדואר לפתוח לי חשבון?

שנית אני לא יודעת אם פתחו לי תיק בגלל שיש עכשיו פגרה ואני לא יכולה לברר האם במידה ופתחו ולא קיבלתי מכתב ימי ההתנגדות נספרים בפגרה או לא?

תודה לעונים 

איסור על פתיחת חשבון בנק

עו"ד משה שרגא מנהל 23/08/13
קיים מכח הדין בלבד. אם לא נאסר עליך לפתוח חשבון אזי את רשאית.

אם בנק מסרב ניתן לפנות בתלונה לפיקוח על הבנקים.



אם לא קיבלת אזהרה מהוצל"פ מרוץ הזמנים לא החל.

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

עיקול

קלי 22/08/13
היי,

האם כאשר יש חוב של תיק מזונות בהוצלפ אני יכולה לגשת לבית המשפט ולבקש שם עיקול בגין חוב זה?



מה שקרה במקרה שלי הוא שהיה תיק פתוח בהוצלפ בעניין מזונות שהתיישן לטענתי, התובעים למזונות פתחו תיק נזיקין בבית המשפט על הנזק הכספי מחוב המזונות בהוצלפ ושם ביקשו עיקול על הבית. וקיבלו.



מה אני יכולה לטעון שכנגד העיקול הזה?

יש פסיקה בעניין שביהמש אינו נכנס לנעלי הוצלפ לא? הם יכולים לבקש עיקול כזה על חוב בהוצלפ?



תודה

תיק הוצל"פ אינו מתיישן

עו"ד משה שרגא מנהל 23/08/13
להבנתי העיקול אינו קשור לחוב שבתיק ההוצל"פ אלא לתביעה הנזיקית .

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

האם לאחר שחייב הוכרז כפושט רגל הוא חייב בהמשך

המצאת דוחות לכנ"ר ו/או מנהל מיוחד עד קבלת הפטר? 21/08/13
האם לאחר שחייב הוכרז כפושט רגל הוא חייב בהמשך המצאת דוחות לכנ"ר ו/או למנהל מיוחד עד קבלת הפטר?



תודה


כן

עו"ד משה שרגא מנהל 23/08/13

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

הסדר חוב – חייב מוגבל באמצעים

יורי 21/08/13
שלום רב,

אני הוחרזתי כחייב מוגבל באמצעים בשנת 2000. מאז משלם את התשלום על סך  500 ש"ח בחודש כסדרה.

פניתי לנושים באמצעות צד שלישי להסדר חובות, רובם הסכימו פרט לאחד. מה אופציות שלי במצב הזה?

מודה מראש,

יורי

הסדר נושים באיחוד תיקים

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 21/08/13
לבקש צו תשלומים בתיק שנשאר

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

פתיחת תיק הוצל"פ

עו"ד צעיר 20/08/13
שלום רב,

מרשי נתבע ע"י שוכר בדירתו בביהמ"ש לתביעות קטנות, תביעה נזיקית (נזקי רכוש + בריאות), השוכר עזב את המושכר בניגוד לחוזה בטרם עת, עזיבת הדירה כחודש לאחר הארכת החוזה בשנה הרביעית ברציפות.

השופט קבע "מן הראוי שהנתבע יחזיר את השיקים לתובע" וקבע כי עליו לשלם לתובע בעבור נזקיו.

האם קביעת השופט הינה מעשה בי-דין? או שמרשי יכול לתבוע תביעה על סכום קצוב בהוצאה לפועל על הפרת חוזה השכירות?

לתשובתכם אודה

פסק דין כנגד שוכר דירה

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 21/08/13
לדעתי המילה ראוי זה לא החלטה מחייבת

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

ביטול צ'קים

rose 20/08/13
שלום

יש לנו חילוקי דעות עם בעלי הדירה לגבי חוב תשלומים

בעל הדירה מאיים להפקיד את הצ'קים שבידיו ואינו מוכן להגיע להסכמה למרות הוכחות חוזרות שהוא טועה.

הצ'קים הם צ'קים ריקים

האם זה לגיטימי לבטל את הצ'קים שבידיו?

מה ההשלכות למהלך שכזה?

שוב- יש לנו הוכחות שהחוב שגוי

תודה!

ביטול שקים בגין חוב של שכירות דירה

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 21/08/13
ביטול שקים שלא כדין זוהי עבירה.

ככל ויש בידכם טענות ברורות, נתון הדבר לשיקול דעתכם.

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

איחוד תיקים

רון 20/08/13
יש לי איחוד תיקים כבר 8 שנים במהלך השנים הצלחתי לסגור את רוב התיקים,כעת נותרו לי כמה תיקים של נושים שלא רוצים להסתדר ומצד שני אני כבר רוצה לצאת לדרך חדשה בחיים,שאלתי היא אם אבקש פיזור תיק האיחוד ואני אסתדר דרך בית משפט שיקבע תשלום חודשי לכל נושה עם אותם נושים שלא רוצים להסתדר,האם אז אני אוכל להוריד את המגבלות עליי(יציאה מהארץ,כרטיס אשראי וכו..)

פיזור תיק איחוד

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 21/08/13
בית משפט לא מעורב בעניין, ועד לתשלום של כל החובות לא יוסרו ההגבלות

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

הוצאה לפועל שאלה

עדי 20/08/13
שלום,

אודה לך עם מאוד באם תשיב לי לשאלתי שלהלן: 



הגשתי תביעה בבימ"ש לתביעות קטנות כנגד עסק אשר חדלה את פעילותה והפרה עמי הסכם, וקיבלתי פסק דין שלפיו על התובעת לשלם לי סכום מסוים.

התובעת לא שילמה לי כבר למעלה מחצי שנה, לכן, פתחתי לה תיק בהוצל"פ.



שאלתי היא כזו- כאשר אני חתמתי איתה על החוזה היא הייתה בגדר עוסק מורשה אך בסמוך לסגירת העסק שלה היא הפכה לחברה בע"מ, ולכן כל העיקולים שביקשתי לא תפסו כי אין חשבון, כך נמסר לי מנציגת הוצל"פ.

האם יש לי אפשרות לבקש שההוצאה לפועל תהייה עבור העוסק מורשה שלה, היות ואני התקשרתי איתה כשהייתה עוד כעוסק מורשה, ואז אני אוכל להוציא עיקולים שונים לחשבון הפרטי שלה, שהרי עוסק מורשה אינו מוגבל?...

יש לציין שאת פסק הדין הגשתי כנגדה בתור חברה בע"מ כי זה מה שהיה כתוב על המכתב ששלחה אליי הביתה בסמוך להגשת התביעה.

האם מעצם זה שהיא הפכה מעוסק מורשה לחברה בע"מ זה מחייב גם אותי ואין לי מה לעשות בעניין?..

תודה מראש





*הערת מערכת לנוחותך - מצא עו"ד באינדקס עורכי הדין: עורכי דין הוצאה לפועל

פסק דין כנגד חברה בע"מ

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 21/08/13
ככל ופסק הדין הוא כנגד החברה בע"מ לא ניתן להעביר את תיק ההוצל"פ כנגד עוסק מורשה

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

חוב לחברה והליכי פש"ר

עומר 19/08/13
שלום רב,



ספקתי לחברה סחורה ולא קבלתי תשלום בעבורה. החברה סגרה את סניפיה אך על פי נסח חברה שהוצאתי, החברה מוגדרת כפעילה.

כעת, אחד מבעלי החברה, שלו 25% ממניותיה, נמצא בהליכי פש"ר.



שלחו לי בדואר הודעה על ההליכים ועל כך שבעוד מספר חודשים יתקיים דיון. גם מונה עו"ד שאחראי על בדיקת תביעות החוב וכיוצ"ב.



האם ניתן לגבות את החוב הקיים מבעלי החברה שבהליך זה? או שעליי לפתוח בהליכים רק כנגד החברה?

חוב לחברה והליכי פש"ר

עו"ד תומר שזר מנהל 19/08/13
תבדוק שהחברה לא התפרקה!

לא - אי אפשר לפעול כנגד בעל המניות, כל עוד הוא לא נתבע.



תומר שזר, עו"ד ומגשר

שזר משרד עורכי דין

מנהל הפורום.

בן גוריון 1, כפר יונה

09-748-0840

Tomer@shazarlaw.co.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

תביעות קטנות במקביל לפתיחת תיק בהוצאה לפועל

חן 19/08/13
שלום ברצוני לברר האם ניתן לפתוח תיק בהוצאה לפועל בגין שיקים לביטחון שבוטלו ובמקביל לנהל תיק בתביעות קטנות הקשור לשקים שנתנו לביטחון ובוטלו חד צדדית ע"י הנתבע   .



תודה חן 





*הערת מערכת לנוחותך - מצא עו"ד באינדקס עורכי הדין: עורכי דין הוצאה לפועל

תביעות קטנות

עו"ד תומר שזר מנהל 19/08/13
לא הבנתי...

על אותם שיקים לנהל שני הליכים??? לא - אי אפשר.

אלא - אם משהו בתיאור העובדתי שלך לוקה.



תומר שזר, עו"ד ומגשר

שזר משרד עורכי דין

מנהל הפורום.

בן גוריון 1, כפר יונה

09-748-0840

Tomer@shazarlaw.co.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

דייר בדירה לפני חידוש חוזה, לבעל הדירה בוטל צו כינוס

הדר 18/08/13
שלום,

אני עומד לפני חידוש חוזה בדירה וזה עתה נודע לי (מוועד הבית) שבעל הדירה בכנ"ר. בעל הדירה לא טרח לומר לי זאת, והייתי בטוח שאחדש את החוזה. חיפשתי במערכת של משרד המשפטים ומצאתי שצו הכינוס בוטל.

אודה לכם אם תוכלו לומר לי מה עליי לעשות בנדון ולמי כדאי לפנות. האם להתחיל לחפש דירה במהירות ולברוח מכאן, או שאפשר לחדש את החוזה והאם צריך לעשות זאת מול כונס הנכסים? החוזה עד תחילת החודש הבא (ספטמבר).

תודה רבה על עזרתכם.

בעל דירה שמסובך בחובות - מה עושים?

עו"ד תומר שזר מנהל 18/08/13
לא ניתן לדעת את מידת הסכנה, אולם ממה שרשמת עולה כי לא מדובר באדם נורמטיבי...

יתכן כי יקח שנים, אם בכלל - עד שיפנו אותו.

מצד שני- אם אתה מחפש שקט ורוגע - כנראה שזה לא הדירה עבורך.

באם צו הכינוס בוטל - אני לא רואה טעם לפנות לכנ"ר, אולי פשוט תברר איתו - אולי הוא קיבל הפטר חובות, ואז אין חשש...

אם הוא מגמגם לך - כנראה הוא מסובך.

אם הוא יתגאה שסגר את החובות - שיציג לך צו הפטר חובות מהכנ"ר- והכל תקין...



בהצלחה



בברכה

תומר שזר, עו"ד ומגשר

שזר משרד עורכי דין וגישור

מנהל הפורום.

בן גוריון 1, כפר יונה

09-748-0840

Tomer@shazarlaw.co.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

פש"ר

ענת 18/08/13
לבעלי חוב של כ- 1,400,000 הוא באיחוד כבר 6 שנים ומשלם 800 ₪ כל חודש. הוא מעוניין לעשות פשיטת רגל , הנכס היחיד שיש לנו זו דירה הרשומה על שנינו. האם בתהליך הפשיטה ייקחו לנו את הבית כשנשארה משכנתא לעוד 12 שנה ע"ס 270,000 ₪. האם החלק שלי גם יימכר?

תיק פשיטת רגל

עו"ד תומר שזר מנהל 18/08/13
בהליך פשיטת הרגל , יבדקו את שווי הדירה, באם יתברר כי הדירה שווה הרבה כסף - המשכנתא יחסית לשווי הדירה נמוכה- יתכן כי ישקלו למכור את הדירה.

אבל זה לא פשוט למכור דירה כזו! מגיע לך חצי מהמכירה ויש פס"ד של העליון שאם תעלו טענה יפה הרי שאת תהי דיירת מוגנת בדירה...

לטעמי - במקרה כה מורכב - מומלץ לפנות ליעוץ משפטי.

בברכה

תומר שזר, עו"ד ומגשר

מנהל הפורום.


בן גוריון 1, כפר יונה

09-748-0840

Tomer@shazarlaw.co.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

שלום תבענו את הבוס של אשתי. וכיום זה בהוצאה לפועל

מור 16/08/13
הבוס של אשתי לא שילם לה משכורת ועוד כמה דברים נילווים. תבענו אותו וזכינו ב10000 שקל. כיום זה בהוצאה לפועל אחרי שהסתבר שיש לו עוד חובות הוא הגיש בקשה לפשיטת רגל. ואנו צריכים לחכות עד שבית המשפט יחליט אם הוא מוכרז כפושט או לא. 

1 אם אני יפנה לעו"ד העניינים הללו יכולים להזדרז. או לא?

2. שמעתי שאם מדובר בתביעה של משכורות אז זה קשור איך שהוא לביטוח לאומי. והכסף שלנו מובטח שם. או משהו בכיוון? האם מישהו שמע משהו על כך ויכול לתת לנו קצת פרטים.?

תודה רבה.





*הערת מערכת לנוחותך - מצא עו"ד באינדקס עורכי הדין: עורכי דין הוצאה לפועל

תביעה למשכורת

עו"ד תומר שזר מנהל 17/08/13
אם יש לו צו כינוס - ראשית תגישו תביעת חוב!

אם זה שכר עבודה ומדובר בחברה - אכן אפשר לקבל את הכסף מהביטוח הלאומי.

אם זה אדם פרטי - זה דרוש בדיקה.

עו"ד אכן יכול לזרז את העניינים

בן גוריון 1, כפר יונה

09-748-0840

Tomer@shazarlaw.co.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

תשלום לעו"ד על כסף שלא קיבלתי

אילן 16/08/13
קיבלתי פסק דין ע"ס 30000 ש"ח מחברה שעבדתי בה,בעליה טוען שהיא מועמדת לפשיטת רגל.

עורך הדין שלי דורש ממני תשלום של 20% מפסק הדין למרות שלא קיבלתי כסף,בחוזה שלי איתו רשום-"שכר הטירחה המוסכם 20% בצירוף מע"מ מכל סכום שיושג ללקוח" .

האם אני מחוייב לשלם לו כסף אף על פי שלא קיבלתי כסף?

ואיך אני יכול לממש את פסק הדין ?

תביעה של עו"ד

עו"ד תומר שזר מנהל 17/08/13
וואו איזה שאלה!

תראה - אם וכאשר זה יגיע לבית המשפט, הוא יצטרך לפרש את מה שנכתב כלומר האם כוונת הצדדים היתה ל30 אחוז ממה שיפסק, והאם ממה שמגיע זה מה שיפסק...

בקיצור - לא פשוט בכלל.

אני חושב שגם הנסיבות כאן חשובות - שולם שכ"ט חוץ מיזה?

מי שילם את האגרה?

ועוד.



ממליץ לך מאוד לקחת עו"ד  - כי עו"ד לא ממתינים והתביעה בטח בפתח...



בברכה



תומר שזר, עו"ד ומגשר

שזר משרד עורכי דין וגישור

מנהל הפורום.

בן גוריון 1, כפר יונה

09-748-0840

Tomer@shazarlaw.co.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

דילוג לתוכן