פורום דיני תעבורה
פורום תעבורה הוקם כדי לתת מענה לשאלות משפטיות בתחום דיני התעבורה. שלילת רישיון, נקודות, מהירות מופרזת, תאונות דרכים ועוד – אתם מוזמנים לשאול ולהתייעץ. אנחנו כאן, לרשותכם.
סעיפים חסרים בדו"ח
אלף
20/02/10
שלום!חסרים לי 2 סעיפים בדו"ח (שהוא גם זימון למשפט):* מהירות שהוצגה במכשיר* במרחק שהוצג בממל"ז.כל שאר הסעיפים מופיעים. האם ניתן לבטל את הדוח בגלל פרטים חסרים?
המידע כנראה קיים
|עו"ד א.שור
21/02/10
אם הנתונים הללו לא מופיעים בגב הדו"ח התשובה היא שיש לבטל את הדו"ח.
ברם, רוב הסיכויים שנתונים מופיעים בגב הדו"ח, חלק זה אינו נמצא ברשותך ובאפשרותך לצלם את החומר במשטרה ולהתרשם מהנתונים השונים.
בהצלחה
ברם, רוב הסיכויים שנתונים מופיעים בגב הדו"ח, חלק זה אינו נמצא ברשותך ובאפשרותך לצלם את החומר במשטרה ולהתרשם מהנתונים השונים.
בהצלחה
מהו דין פסילה?
אלירן
20/02/10
הייתה לי פסילת רישיון לחודש ואני מחכה למשפט. בינתיים אני חייב לחדש את הביטוח אך חברות הביטוח מסרבות לבטח אותי בגלל שלילה, האם פסילה של שוטר קצין שווה לשלילה?
שלילה מנהלית
|עו"ד נ.חקלאי
20/02/10
שלילה מנהלית היא שלילה לכל דבר ועניין.
בתקופת שלילה בכל מקרה לא חל הביטוח גם אם היה עדיין בתוקף - מי שנוהג שהוא בזמן פסילה הנהיגה שלו לא מבוטחת.
בתקופת שלילה בכל מקרה לא חל הביטוח גם אם היה עדיין בתוקף - מי שנוהג שהוא בזמן פסילה הנהיגה שלו לא מבוטחת.
פסילה מנהלית
|עו"ד א.שור
21/02/10
אם במשפט תזוכה אזי פסילה זו לא תוכל לעמוד לך לרועץ.
בהצלחה
בהצלחה
לא אני נהגתי
שגיא
19/02/10
אם אני נותן לחברה של אשתי לנסוע ברכב שלי לצפון ומצלמה מצלמת אותה עוברת את המהירות המותרת בכביש מהיר או ברמזור אדום האם קיים סיכוי שאקבל נקודות ושלילת רישיון למרות שלא נהגתי ולא הייתי ברכב? במקרה כזה כיצד מוכיחים שהרכב לא היה ברשותי באותו זמן
אחריותך כבעל הרכב
|עו"ד נ.חקלאי
19/02/10
אפילו אם היית בחו"ל...
כל עוד הרכב על שמך הדוח יהיה על שמך. על פי חוק כבעל הרכב אתה אחראי לכל עבירה המבוצעת בו אלא אם תוכיח מי נהג ברכב.
באפשרותך לכתוב למשטרה מכתב תוך 30 יום מקבלת הדוח שאתה לא נהגת ברכב אלא חברה של אשתך. למכתב זה עליך לצרץ הצהרה של החברה של אשתך שמאשרת שאכן היא נהגה ברכב ומבקשת שהדוח יוסב על שמה. ללא הצהרה שלה זה ישאר על שמך.
אם זה על שמך - אז הקנס והנקודות כמובן עליך....
כל עוד הרכב על שמך הדוח יהיה על שמך. על פי חוק כבעל הרכב אתה אחראי לכל עבירה המבוצעת בו אלא אם תוכיח מי נהג ברכב.
באפשרותך לכתוב למשטרה מכתב תוך 30 יום מקבלת הדוח שאתה לא נהגת ברכב אלא חברה של אשתך. למכתב זה עליך לצרץ הצהרה של החברה של אשתך שמאשרת שאכן היא נהגה ברכב ומבקשת שהדוח יוסב על שמה. ללא הצהרה שלה זה ישאר על שמך.
אם זה על שמך - אז הקנס והנקודות כמובן עליך....
חניה בחניית נכה ללא תמרור נכה
רועי אלון
19/02/10
האם כאשר ישנו סימון של איקס על הכביש אך אין שום תמרור של חניית נכה או כל תמרור אחר מותר לחנות בחניה האמורה?
זוהי חניה שאני חונה בה קרוב לארבע שנים ומשום מה לפני כחודש קבלתי דוח על חניה במקום אסור. אוסיף ואציין עוד שהחניה אינה מפריעה כלל לתנועה בחניון ואלמלא הסימון על הכביש היא הייתה ככל חניה אחרת בחניון ב100%.
תודה
זוהי חניה שאני חונה בה קרוב לארבע שנים ומשום מה לפני כחודש קבלתי דוח על חניה במקום אסור. אוסיף ואציין עוד שהחניה אינה מפריעה כלל לתנועה בחניון ואלמלא הסימון על הכביש היא הייתה ככל חניה אחרת בחניון ב100%.
תודה
איקס על הכביש
eyals05
19/02/10
איקס על הכביש
eyals05
19/02/10
איקס על הכביש הינו תמרור ד-16 ואין להחנות עליו כלל.
על מה קיבלת קנס ומה גובה הקנס?
במידה וקיבלת קנס על חניה בחנית נכים (ג-43), זוהי טעות כי לפי תיאורך אין שם שלט של חנית נכים אך עברת עבירה אחרת ולכן יש לבקש מהמשטרה או הרשות העירונית להמיר לך את הדו"ח לעבירה הנכונה.
על מה קיבלת קנס ומה גובה הקנס?
במידה וקיבלת קנס על חניה בחנית נכים (ג-43), זוהי טעות כי לפי תיאורך אין שם שלט של חנית נכים אך עברת עבירה אחרת ולכן יש לבקש מהמשטרה או הרשות העירונית להמיר לך את הדו"ח לעבירה הנכונה.
שאלה
אמין
19/02/10
שאלה: אדם שרשינו נשלל ע"י משרד הרישוי עקב אי תשלום דו"חות. מה באפשרותו לעשות כעת? האם ישנה אפשרות לפרוס לתשלומים? האם ישנו צורך בעו"ד לשם כך? לציין שהנהג הינו נהג חדש? האם יצטרך לבצע תיאוריה וטסט בשנית?
בברכה
בברכה
שלילה
|עו"ד נ.חקלאי
19/02/10
אם הוא נהג חדש סבירות גבוהה ביותר שיצטרך לעשות מחדש טסט ותאוריה או לפחות תאוריה.
תלוי כמה נקודות צבר ובאילו עבירות הורשע.
לעניין קנסות הכתובת לבקש פריסת חובות היא המרכז לגביית קנסות.
תלוי כמה נקודות צבר ובאילו עבירות הורשע.
לעניין קנסות הכתובת לבקש פריסת חובות היא המרכז לגביית קנסות.
אילו פרטים ניתן לדרוש לגבי דוח מהירות
עופר
18/02/10
קיבלתי דוח מהירות על 72 קמ"ש באזור שמותר 50 (על פי המצויין בדוח. קשה לי להאמין שחרגתי בצורה כזו באזור מיושב וברצוני לדרוש מהמשטרה להציג את כל הפרטים שמוכיחים שהמצלמה היתה תקינה, תמונה שתעיד שלא היה רכב צמוד. ברצוני לשאול אם ניתן לקבל פרטים נוספים מעבר לתמונה כמו כיול המצלמה, המקום ברכב שלשם כוון הרדר, מרחק הרדר בזמן המדידה ועוד פרטים שעשויים לעזור.
מידע זה יעזור לי מאוד.
בתודה מראש
מידע זה יעזור לי מאוד.
בתודה מראש
כן
|עו"ד נ.חקלאי
19/02/10
אם תגיש בקשה להישפט אז לאחר שיוגש נגדך הדוח בבית משפט תהיה זכאי לעיין ולצלם את כל חומר החקירה. תהיה רשאי לבקש מהתביעה שימציאו לך את כל כרטיס הטיפול במצלמה הרלוונטית ובעמוד הרלוונטי עליו מונחת המצלמה וכו וכו. תמיד שווה לבדוק אולי בתמונה בטעות מצולם רכב אחר. דברים כאלה קורים.
בהצלחה
בהצלחה
ברור לגבי סטטוס תמרור עצור
לידיה
18/02/10
תמרור עצור הנמצא בצידו הימני של כביש חד סיטרי, ביתי עצרה עצירה מוחלטת בתמרור ונכנסה לצומת - הצומת בנויה משני נתיבים. ביתי חצתה נתיב ראשון, ובנתיב השני טסה מונית מצידה השמאלי וחתכה אותה באיזור קדימת הרכב. למקום הוזמן משטרה ואמבולנס ע"י הנהג הנפגע. כאשר נקבע ע"י השוטר כי מדובר בפגיעה קלה (שריטה)בצד הימני האחורי של הרכב. האם לאחר עצירה מוחלטת בעצור וכניסה לצומת במהירות איטית החוק מפיל את האחריות על הנהג הפוגע.??? למרות העצירה המוחלטת בעצור!
כן
עו"ד יאיר מושיוב
18/02/10
החוק לא נועד למילוי ריק ונטול שיקול דעת, כי אם כהכוונת שיקול הדעת ויצירת סדר.
לגישתך ו/או לגישת בתך, מרגע שבוצעה עצירה מלאה של ארבעת הגלגלים, כלל אין צורך להסתכל, כי "דרישת החוק מולאה", וניתן להכנס לצומת אף בעיניים עצומות...
מכיוון שברור לכולנו שלא כך המצב, אין בתך יכולה להלין אלא על עצמה, שהלא היא זו שמשתלבת, היא זו שמפריעה לסדר התנועה התקין והיא זו שנדרשת לבצע עצירה מלאה ולבחון את תנאי הצומת אליו היא מבקשת להיכנס.
מילא אם היה מדובר בתמרור תן זכות קדימה (משולש הפוך), אבל היה מדובר ב"עצור", דהיינו- הרשות המקומית מייחסת לצומת זה מסוכנות לא מבוטלת, המחייבת, ככל הנראה, עצירה מלאה בטרם כניסה לצומת.
לגישתך ו/או לגישת בתך, מרגע שבוצעה עצירה מלאה של ארבעת הגלגלים, כלל אין צורך להסתכל, כי "דרישת החוק מולאה", וניתן להכנס לצומת אף בעיניים עצומות...
מכיוון שברור לכולנו שלא כך המצב, אין בתך יכולה להלין אלא על עצמה, שהלא היא זו שמשתלבת, היא זו שמפריעה לסדר התנועה התקין והיא זו שנדרשת לבצע עצירה מלאה ולבחון את תנאי הצומת אליו היא מבקשת להיכנס.
מילא אם היה מדובר בתמרור תן זכות קדימה (משולש הפוך), אבל היה מדובר ב"עצור", דהיינו- הרשות המקומית מייחסת לצומת זה מסוכנות לא מבוטלת, המחייבת, ככל הנראה, עצירה מלאה בטרם כניסה לצומת.
אם את היית הנהגת שטסה ? היית מאשימה את עצמך ?
גיא "אנשים באדום"
18/02/10
באמת שאני לא מבין את מחשבתך ולא יורד לסוף דעתך.
ביתך חצתה את הצומת (אין קשר אם עצרה או לא, מה גם שלא ניתן להוכיח זאת) וגרמה לתאונה ...... למה ? כי היא לא ! נתנה זכות קדימה לרכב שחצה את הצומת באותה עת. אם הרכב היה נוחת מהשמיים בתך לא היתה אשמה, אבל כל עוד הרכב נע בכביש יש לתת לו זכות קדימה.
יתכן שבתך חצתה את הצומת לאט מידי ולכן נגרמה התאונה.
נהג באחריות ! המשפחה מחכה לך בבית !
גיא הלוי, פעיל להגברת המודעות לסכנות שבכביש ומתנדב במשטרה,
מייל : guyhalevy@gmail.com
ביתך חצתה את הצומת (אין קשר אם עצרה או לא, מה גם שלא ניתן להוכיח זאת) וגרמה לתאונה ...... למה ? כי היא לא ! נתנה זכות קדימה לרכב שחצה את הצומת באותה עת. אם הרכב היה נוחת מהשמיים בתך לא היתה אשמה, אבל כל עוד הרכב נע בכביש יש לתת לו זכות קדימה.
יתכן שבתך חצתה את הצומת לאט מידי ולכן נגרמה התאונה.
נהג באחריות ! המשפחה מחכה לך בבית !
גיא הלוי, פעיל להגברת המודעות לסכנות שבכביש ומתנדב במשטרה,
מייל : guyhalevy@gmail.com
תמרור עצור
|עו"ד נ.חקלאי
19/02/10
התמרו מחייב לעצור ולתת זכות קדימה לרכב המתקרב לצומת . חובתך לאפשר לרכב המתקרב לסיים את חציית הצומת בבטחה. החובה שלך לתת זכות קדימה לא נגמרת עם כניסתך לצומת. בכל רגע במהלך החציה עלייך לבחון שאת לא מפריעה לאחרים - גם אם זה אומר למשל להמתין בין שני המסלולים לפני כניסתך לנתיב הנגדי.
מעגל תנועה בעל 2 נתיבים
יוחנן
18/02/10
קיבלתי זימון למשפט עקב תלונה של נאמן תנועה על אי ציות לתמרור 36 ב - מתן זכות קדימה. מדובר במעגל תנועה בעל 2 נתיבים ואני נכנסתי למעגל לנתיב החיצוני. בעת שרכב היה בנתיב הפנימי.הרכב שהיה במעגל לא היה צריך לבלום או לשנות את כיון נסיעתו אם היה ממשיך את נסיעתו בנתיב הפנימי. האם יציאה מהכיכר תוך 'חיתוך' הנתיב החיצוני הוא חוקי? והאם אני עברתי על החוק המחייב לתת זכות קדימה, דהיינו שהרכב שלו הזכות לא יצטרך לשנות את מהירות או כיון נסיעתו (כמצויין בחוק), רק משום שהפרעתי לו להתנהג בפזיזות - יציאה מהנתיב הפנימי אל מחוץ לכיכר?יצויין שאני נהג חדש, כך שאין יותר מידי זמן מאז שלמדתי תאוריה ולמיטב ידיעתי אין שם התייחסות לכיכר בעל 2 נתיביםתודה רבה
כיכר עם שני נתיבים-תשובה
עו"ד יאיר מושיוב
18/02/10
שאלתך מורכבת משני חלקים:
הראשון- האם כניסתך לכיכר מהווה עבירה, כאשר בנתיב הפנימי נוסע רכב?
התשובה לכך היא לא. אמנם ככלל, זכות קדימה נתונה לרכב שנמצא במעגל התנועה, אולם, משישנם שני נתיבים ומעלה, אין כל הפרעה של ממש (למעט דאגת-יתר מצד הנוהג בכיכר) לזה הנמצא בנתיב הפנימי (בהנחה שלא נכנסת עד לנתיב שלו, אלא הצלחת להתיישר בנתיב החיצוני מבלי לשבש את נהיגתו).
השני- התייחסותך אליו כ"פזיז" בנוגע לרצונו לצאת מהכיכר דרך הנתיב החיצוני (שלך). בעניין זה, הוא אינו פזיז או עבריין תנועה, מאחר וחציית הנתיב החיצוני למען יציאה מוחלטת מהכיכר הינה הכרחית ובלתי נמנעת. כמובן שבמידה והוא "חתך" אותך בצורה מסוכנת, הדבר יוכל להיחשב כנהיגה פזיזה, אולם רק עצם כניסתו לנתיב החיצוני אינה מהווה עבירה. זכור, שלא בכדי נסלל הנתיב הנוסף, כך שמצופה ונדרש היה שרכבים ייסעו בשני הנתיבים.
הראשון- האם כניסתך לכיכר מהווה עבירה, כאשר בנתיב הפנימי נוסע רכב?
התשובה לכך היא לא. אמנם ככלל, זכות קדימה נתונה לרכב שנמצא במעגל התנועה, אולם, משישנם שני נתיבים ומעלה, אין כל הפרעה של ממש (למעט דאגת-יתר מצד הנוהג בכיכר) לזה הנמצא בנתיב הפנימי (בהנחה שלא נכנסת עד לנתיב שלו, אלא הצלחת להתיישר בנתיב החיצוני מבלי לשבש את נהיגתו).
השני- התייחסותך אליו כ"פזיז" בנוגע לרצונו לצאת מהכיכר דרך הנתיב החיצוני (שלך). בעניין זה, הוא אינו פזיז או עבריין תנועה, מאחר וחציית הנתיב החיצוני למען יציאה מוחלטת מהכיכר הינה הכרחית ובלתי נמנעת. כמובן שבמידה והוא "חתך" אותך בצורה מסוכנת, הדבר יוכל להיחשב כנהיגה פזיזה, אולם רק עצם כניסתו לנתיב החיצוני אינה מהווה עבירה. זכור, שלא בכדי נסלל הנתיב הנוסף, כך שמצופה ונדרש היה שרכבים ייסעו בשני הנתיבים.
חוק ה-40 שניות.
שרונה
17/02/10
האם נכונה השמועה כי מה-1/3/2010 לא תתאפשר נסיעה בנתיב השמלאי לכיותר מארבעים שניות ורק לצורך עקיפה ופניה שמאלה בלבד?
משטרת התנועה ומשרד התחבורה: "לא היה ולא נברא!"
עו"ד יאיר מושיוב
18/02/10
לא זאת בלבד שההמצאה הזאת מתייחסת כבר ל-1.3.09 (לפני שנה), היא גם נבדקה כבר אז ע"י התקשורת באמצעות המשטרה והממשלה, וכולם הכחישו זאת מכל וכל!
התקנה היחידה הרלוונטית לעניין הנתיב השמאלי היא תקנה 35, הקובעת כי "נוהג רכב ישתמש ככל האפשר בצדו הימני הקיצוני של הכביש, אף בכביש חד-סטרי, או בצידו הימני הקיצוני של הנתיב המיועד לאותו סוג רכב, הכל בכפוף להוראות חלק זה". העונש למי שיפר את הוראות תקנה זו, עומד על קנס של 250 שקל ושש נקודות חובה ברישיון הנהיגה.
וזה הכל!
התקנה היחידה הרלוונטית לעניין הנתיב השמאלי היא תקנה 35, הקובעת כי "נוהג רכב ישתמש ככל האפשר בצדו הימני הקיצוני של הכביש, אף בכביש חד-סטרי, או בצידו הימני הקיצוני של הנתיב המיועד לאותו סוג רכב, הכל בכפוף להוראות חלק זה". העונש למי שיפר את הוראות תקנה זו, עומד על קנס של 250 שקל ושש נקודות חובה ברישיון הנהיגה.
וזה הכל!
רמזור אדום
יצחק
17/02/10
נסעתי אחר אוטובוסולא ראיתי אדום ובשוגג חציתי באדום ! לא עברתי שום עבירה קודם שלחו בדואר קנס 1000 ש"ח ו10 נק' האם להשפט?
יש סיכוי טוב להתחשבות?
יש סיכוי טוב להתחשבות?
עברת באדום ! מה תגיד לשופט ?
גיא "אנשים באדום"
18/02/10
חציית צומת באדום נחשבת לעבירה מסוכנת מאוד וכך גם העונש עליה ואף אין אפשרות להמרה לאזהרה לפי נהלי המשטרה.
מה הקשר לכך שנסעת אחרי אוטובוס ? מזלך שהמקרה לא הסתיים בפגיעה כלשהי .....
לדעתי אין מה ללכת למשפט כי אין לך "קייס" מה גם שאם השופט לא יקבל את דבריך הוא עלול להחמיר את העונש (מה שקורה בדרך כלל).
נהג באחריות ! המשפחה מחכה לך בבית !
גיא הלוי, פעיל להגברת המודעות לסכנות שבכביש ומתנדב במשטרה,
מייל : guyhalevy@gmail.com
מה הקשר לכך שנסעת אחרי אוטובוס ? מזלך שהמקרה לא הסתיים בפגיעה כלשהי .....
לדעתי אין מה ללכת למשפט כי אין לך "קייס" מה גם שאם השופט לא יקבל את דבריך הוא עלול להחמיר את העונש (מה שקורה בדרך כלל).
נהג באחריות ! המשפחה מחכה לך בבית !
גיא הלוי, פעיל להגברת המודעות לסכנות שבכביש ומתנדב במשטרה,
מייל : guyhalevy@gmail.com
שווה לנסות לבקש לבטל הדוח
|עו"ד נ.חקלאי
18/02/10
הגם שעל פי הנהלים לא ממירים דוח כזה באזהרה - אם עברך נקי הרבה שנים יש סיכוי שכן ימירו. אין מה להפסיד בלהגיש בקשה להמרה באזהרה תוך 30 יום מקבלת הדוח.
דוח חניה מצולם
שמואל
17/02/10
הי, אם יש טעות בפרטי הדוח אך המס' רכב נכון ומצויין שהרכב צולם.
האם רלוונטי לערער ולבקש ביטול?
האם רלוונטי לערער ולבקש ביטול?
טעות לעולם חוזרת
ג'וניור
17/02/10
טעיות תמיד יש כי אף אחד לא מושלם....בד"כ שהדו"ח נשלח הביתה הוא נשלח עם התמונה כך שהרבה אין מה לעשות. אולם אם מדובר בדו"ח ראשון שלך או שיש לך סיבה מוצדקת לכך שהחנת את רכבך במקום אסור אתה תמיד יכול לשלוח לעירייה בקשה לביטול הדו"ח להזיק זה לא יכול...
שאלה לעו"ד,
מיקו
17/02/10
מה הייתה כוונת המחוקק בתקנה שאוסרת "חניה לצורך מכירה ת , 73 )
האם החניה אסורה, אם הנהג מחנה את רכבו כדי למוכרו ?
או האם נהג לא החנה את רכבו כדי למכור אותו ,אבל הוא מוצע למכירה?
האם החניה אסורה, אם הנהג מחנה את רכבו כדי למוכרו ?
או האם נהג לא החנה את רכבו כדי למכור אותו ,אבל הוא מוצע למכירה?
תקנה 73 - העמדת רכב למכירה/שרשיונו פקע
עו"ד יאיר מושיוב
18/02/10
מאחורי תקנה זו עמדה הכוונה לשמר את רווחת משתמשי הדרך והתושבים באופן שמקומות החניה שבאיזור זה או אחר, לא יהפכו למגרש גרוטאות גדול (במקרה של רכבים שרשיונם פקע) או למגרש מכוניות שבו מוצגות מכוניות אשר מוצעות למכירה.
בחוק אין דרישת תכלית להעמדת הרכב, כלומר- לא משנה אם הוא עומד ודרך אגב גם מוצע למכירה, או שהוא עומד שם למען יוצג לטובת מכירה, למרות שהפסיקה חלוקה בעניין.
במילים אחרות- אם אתה מעוניין למכור את רכבך ויש עליו שלט "למכירה", התקנה גורמת לך, למעשה, להוריד את השלט כאשר הרכב עומד ללא נהג בתוכו.
העובדה שבפועל תקנה זו כמעט ולא נאכפת איננה משנה את עצם קיומה ו/או את העובדה כי זו עדיין עבירה, אשר העונש עליה נע, בפועל, עד 250 ש"ח.
דע זאת- אין הלכה של ממש בעניין, מאחר וממחקר שביצעתי (תודות לשאלתך...), העניין מעולם לא הגיע לביהמ"ש העליון מחמת זוטי דברים.
בחוק אין דרישת תכלית להעמדת הרכב, כלומר- לא משנה אם הוא עומד ודרך אגב גם מוצע למכירה, או שהוא עומד שם למען יוצג לטובת מכירה, למרות שהפסיקה חלוקה בעניין.
במילים אחרות- אם אתה מעוניין למכור את רכבך ויש עליו שלט "למכירה", התקנה גורמת לך, למעשה, להוריד את השלט כאשר הרכב עומד ללא נהג בתוכו.
העובדה שבפועל תקנה זו כמעט ולא נאכפת איננה משנה את עצם קיומה ו/או את העובדה כי זו עדיין עבירה, אשר העונש עליה נע, בפועל, עד 250 ש"ח.
דע זאת- אין הלכה של ממש בעניין, מאחר וממחקר שביצעתי (תודות לשאלתך...), העניין מעולם לא הגיע לביהמ"ש העליון מחמת זוטי דברים.
יש לי שני דוחות תעבורה
אייל
17/02/10
יש לי שני דוחות תעבורה שמופיעות במרכז לגביית קנסות , לעולם לא ביצעת אחד דיבור בטלפון , והשני מהירות , בשניהם כתוב לא נמסר , מה זאת אומרת לא נמסר ? ומה אפשר לעשות ? האם יכול להיות שהשוטר ראה אותי מרחוק וזהו ? מה אפשר לעשות והאם אפשר לבטלן.
*למידע נוסף: דוחות תעבורה
*למידע נוסף: דוחות תעבורה
תפנה למשטרה לברר פרטים
|עו"ד נ.חקלאי
18/02/10
גש ליחידת התנועה וברר פרטים. אם הדוח לא נמסר לך ביד אז הוא היה צריך להישלח אליך בדואר. בדוק אם שלחו ולאן שלחו. אם לא נשלח או שנשלח לכתובת שאינה כתובתך - תבקש מהמשטרה לבטל את הדוח ואם יסרבו תגיש בקשה לבית משפט להישפט באיחור ותנמק היטב את הסיבה.
בהצלחה
בהצלחה
פניית פרסה בכביש דו כיווני
ניר
17/02/10
האם מותר לשים תמרור שאסורה פניית פרסה בכביש דו כיווני, כאשר בין הכיוונים מפריד קו מקווקו כפול ולא קו הפרדה רציף?המצב המתואר קיים ברחוב יצחק שדה בת"א, התמרור שנוסף לא היה לפני כן.
כן.
מיקו
17/02/10
חניה בצד שמאל בכביש חד סיטרי?
שלומי
17/02/10
האם בכביש חד סיטרי (2 נתיבים) (שדרה) מותר לחנות בצד שמאל ? חשוב לציין כי אין שלט האוסר לאחר הצוומת הקרובה וכן המדרכה לא צבועה עוד חשוב לציין כי במקומות אחרים באותו הרחוב ישנם שלטים וכן צבע במדרכה
כן ,ולא ,כלומר
מיקו
17/02/10
יש שני סוגי כבישים חד סיטרים.
א, כביש חד סיטרי ע"י תמרור.שבו מותר לחנות.
ב.כביש חד סיטרי ע"י שטח הפרדה ( אי תנועה, שדרה ) שבו אסור לחנות ( אלא אם כן יש סימון שמותר,)
א, כביש חד סיטרי ע"י תמרור.שבו מותר לחנות.
ב.כביש חד סיטרי ע"י שטח הפרדה ( אי תנועה, שדרה ) שבו אסור לחנות ( אלא אם כן יש סימון שמותר,)
דו"ח על נהיגה עם רישיון לא בתוקף
נעמה
17/02/10
שלום,
קיבלתי דו"ח של 250 ש"ח ו-8 נקודות על נהיגה עם רישיון לא בתוקף.
מסתבר שהרישיון אינו בתוקף כבר חודש וחצי (מאז יום ההולדת האחרון שלי). לא היה לי שמץ של מושג שזה המצב.
האם משרד הרישוי לא מחויב לשלוח לי רישיון חדש/ בקשה לחידוש רישיון/ התראה לפני גמר התוקף?
מעולם לא עלה בדעתי לבדוק את תוקף רישיון הנהיגה שלי משום שיצאתי מנקודת הנחה שבטרם התוקף יגמר אקבל הודעה על כך ממשרד הרישוי ולא קיבלתי שום הודעה כזו ואני גרה באותה הכתובת מאז ומתמיד כך שלא הייתה יכולה להיות טעות בדואר.
הסברתי זאת לשוטר אך הוא לא ריחם עלי ורשם לי דו"ח בכל זאת, האם יש לי דרך להתגונן מפני דו"ח שכזה?
שאלה נוספת- נרשמה לי אזהרה על מהירות מופרזת לפני כשנה, האם כעת, לאחר שנרשמה לי עבירה נוספת, ניתן להמיר אזהרה זו בדו"ח רגיל ולרשום לי את הנקודות?
קיבלתי דו"ח של 250 ש"ח ו-8 נקודות על נהיגה עם רישיון לא בתוקף.
מסתבר שהרישיון אינו בתוקף כבר חודש וחצי (מאז יום ההולדת האחרון שלי). לא היה לי שמץ של מושג שזה המצב.
האם משרד הרישוי לא מחויב לשלוח לי רישיון חדש/ בקשה לחידוש רישיון/ התראה לפני גמר התוקף?
מעולם לא עלה בדעתי לבדוק את תוקף רישיון הנהיגה שלי משום שיצאתי מנקודת הנחה שבטרם התוקף יגמר אקבל הודעה על כך ממשרד הרישוי ולא קיבלתי שום הודעה כזו ואני גרה באותה הכתובת מאז ומתמיד כך שלא הייתה יכולה להיות טעות בדואר.
הסברתי זאת לשוטר אך הוא לא ריחם עלי ורשם לי דו"ח בכל זאת, האם יש לי דרך להתגונן מפני דו"ח שכזה?
שאלה נוספת- נרשמה לי אזהרה על מהירות מופרזת לפני כשנה, האם כעת, לאחר שנרשמה לי עבירה נוספת, ניתן להמיר אזהרה זו בדו"ח רגיל ולרשום לי את הנקודות?
אחריות קפידה
יעקבי
17/02/10
האחריות לתוקפו של רישיון הנהיגה שלך חלה עלייך כיון שהתקיים יסוד עובדתי.
לא לחינם התקינו שיהא התוקף מתחיל ומסתיים בימי הולדת, כדי שנהגים ידעו את התאריך לאשורו.
במקרה שלך לא היית זכאית לאזהרה כיון שטרם חלפו שנתיים ממתן אזהרה קודמת.
בכל מקרה לא יומר דו"ח האזהרה שקיבלת לדו"ח ברירת קנס ומכאן שלא ייזקפו לחובתך נקודות בגין עברת המהירות.
לא לחינם התקינו שיהא התוקף מתחיל ומסתיים בימי הולדת, כדי שנהגים ידעו את התאריך לאשורו.
במקרה שלך לא היית זכאית לאזהרה כיון שטרם חלפו שנתיים ממתן אזהרה קודמת.
בכל מקרה לא יומר דו"ח האזהרה שקיבלת לדו"ח ברירת קנס ומכאן שלא ייזקפו לחובתך נקודות בגין עברת המהירות.
חייבת עת עזרתכם בניסוח בקשה לביטול דוח תנועה
הלנה
16/02/10
שלום לכולם,
קיבלתי דוח על מעבר בתמרור אין כניסה, תמרור חדש שלא היה בעבר מוצב במקום. העיר היא נתיבות והמקום הוא איזור התעשייה של נתיבות. אני רגילה שאין שם תמרור זה, על כן המשכתי לנסוע ולא הבחנתי בתמרור, בהמשך הכביש עצר אותי שוטר ועוד רכבים שגם הם לא שמו לב לתמרור, ניתן לציין שהתמרור נמצא קרוב לקיר במקום שקל לפספס התמרור יחסית חדש הבנתי שהוא נמצא שם חודשיים בערך ועוד דבר כל הזמן חונים רכבים ליד התמרור שעוד יותר מקשה על ההבחנה בו.
השוטר שעצר אותי ואת שאר הרכבים רשם לכולם דוח הזהרה,לי הוא נתן דוח כיוון שאני בת 23 עם וותק רישון של 4 שנים כשהדרישה היא ל5 בשביל הזהרה, ולמרות שאין לי עבר של דוחות.
הוא רשם לי דוח, קנס של 500 שקל ו6 נקודודות!!
לכן אני רוצה לבקש ביטול אבל קראתי בהוראות לערעור שצריך הוכחות, צילמתי את המקום אבל לא מופיע באף מקום שם הרחוב כדי שידעו שזה אכן הרחוב, בנוסף אני לא יודעת איזה פרטים לציין במכתב ואיזה לא.
האם העובדה שרכבים אחרים ממשיכים לחצות את התמרור. יכול לשחק לטובתי ? והעובדה שאני נהגת שומרת חוק ללא הרשאות קודמות.
אודה על עזרתכם ויעוץ האם בכלל יש לי סיכוי לביטול הדוח..
המון תודות,
הלנה.
קיבלתי דוח על מעבר בתמרור אין כניסה, תמרור חדש שלא היה בעבר מוצב במקום. העיר היא נתיבות והמקום הוא איזור התעשייה של נתיבות. אני רגילה שאין שם תמרור זה, על כן המשכתי לנסוע ולא הבחנתי בתמרור, בהמשך הכביש עצר אותי שוטר ועוד רכבים שגם הם לא שמו לב לתמרור, ניתן לציין שהתמרור נמצא קרוב לקיר במקום שקל לפספס התמרור יחסית חדש הבנתי שהוא נמצא שם חודשיים בערך ועוד דבר כל הזמן חונים רכבים ליד התמרור שעוד יותר מקשה על ההבחנה בו.
השוטר שעצר אותי ואת שאר הרכבים רשם לכולם דוח הזהרה,לי הוא נתן דוח כיוון שאני בת 23 עם וותק רישון של 4 שנים כשהדרישה היא ל5 בשביל הזהרה, ולמרות שאין לי עבר של דוחות.
הוא רשם לי דוח, קנס של 500 שקל ו6 נקודודות!!
לכן אני רוצה לבקש ביטול אבל קראתי בהוראות לערעור שצריך הוכחות, צילמתי את המקום אבל לא מופיע באף מקום שם הרחוב כדי שידעו שזה אכן הרחוב, בנוסף אני לא יודעת איזה פרטים לציין במכתב ואיזה לא.
האם העובדה שרכבים אחרים ממשיכים לחצות את התמרור. יכול לשחק לטובתי ? והעובדה שאני נהגת שומרת חוק ללא הרשאות קודמות.
אודה על עזרתכם ויעוץ האם בכלל יש לי סיכוי לביטול הדוח..
המון תודות,
הלנה.
תמרור "חדש" בן חודשיים ?
גיא "אנשים באדום"
17/02/10
הלנה, אני מבין את מצבך על כך שקיבלת דוח אבל הנסיבות הן לא כל כך לטובתך. ראשית אם התמרור עומד במקום כבר חודשיים (ואפילו חודש) לדעתי זה כבר לא "חדש". מה גם שהשוטר התחשב בדעתך ונתן רק דוחות אזהרה, אלא שאת לא זכאית לכך עקב היותך בעלת ותק של רשיון נמוך מהנדרש למתן אזהרה.
האם באמת רכבים מסתירים את התמרור ? התמרור בגובה 2 מ' ........
האם משאיות חונות שם ?
את יכולה לכתוב בקשה להמרת הדוח לאזהרה אולי המשטרה תתחשב בך.
קריטריונים לדו"ח אזהרה :
הודאה בביצוע העבירה
וותק רישיון נהיגה חמש שנים לפחות
העבירה היא ברירת משפט (ולא הזמנה למשפט)
אין לנהג שום דו"חות בשנתיים האחרונות.
נסיבות ביצוע העבירה ושיקול דעת.
את הבקשה יש לשלוח לתחנת המשטרה הקרובה למקום האירוע לפי הרשום בגב הדו"ח.
אם לא התקבלה תשובה תוך 90 יש לשלם את הדו"ח.
בהצלחה !
נהג באחריות ! המשפחה מחכה לך בבית !
גיא הלוי, פעיל להגברת המודעות לסכנות שבכביש ומתנדב במשטרה,
מייל : guyhalevy@gmail.com
האם באמת רכבים מסתירים את התמרור ? התמרור בגובה 2 מ' ........
האם משאיות חונות שם ?
את יכולה לכתוב בקשה להמרת הדוח לאזהרה אולי המשטרה תתחשב בך.
קריטריונים לדו"ח אזהרה :
הודאה בביצוע העבירה
וותק רישיון נהיגה חמש שנים לפחות
העבירה היא ברירת משפט (ולא הזמנה למשפט)
אין לנהג שום דו"חות בשנתיים האחרונות.
נסיבות ביצוע העבירה ושיקול דעת.
את הבקשה יש לשלוח לתחנת המשטרה הקרובה למקום האירוע לפי הרשום בגב הדו"ח.
אם לא התקבלה תשובה תוך 90 יש לשלם את הדו"ח.
בהצלחה !
נהג באחריות ! המשפחה מחכה לך בבית !
גיא הלוי, פעיל להגברת המודעות לסכנות שבכביש ומתנדב במשטרה,
מייל : guyhalevy@gmail.com
שאלה על מצב בצומת
גדי
16/02/10
כאשר אני נמצא בתוך צומת וכמעט עובר את מחציתה וניכנס רכב נוסף לצומת ניבהל ומתהפך כתוצאה מזה האים האחריות חלה עלי או על הרכב השני.
האים האכב השני לא חייב לתת לי מעבר בטוח בצומת ואם כן היכן אני מוצא את התקנה הזו?
האים האכב השני לא חייב לתת לי מעבר בטוח בצומת ואם כן היכן אני מוצא את התקנה הזו?
לא ברור
עו"ד יאיר מושיוב
16/02/10
האם הרכב המתהפך נסע במקביל אליך או בא לצומת מכיוון אחר?
האם הוא התנגש בך?
כל עוד נסעת בירוק או שהצומת היה פנוי והזכות לנסוע הייתה שלך, לא ביצעת כל עבירה, ואין לי מושג על איזו אחריות אתה מדבר.
אם הוא נבהל והתהפך ללא כל קשר או עבירה מצידך, אין לך כל אחריות על התוצאה.
האם הוא התנגש בך?
כל עוד נסעת בירוק או שהצומת היה פנוי והזכות לנסוע הייתה שלך, לא ביצעת כל עבירה, ואין לי מושג על איזו אחריות אתה מדבר.
אם הוא נבהל והתהפך ללא כל קשר או עבירה מצידך, אין לך כל אחריות על התוצאה.
דוח תנוע על דיבור בטלפון
בן דמינוביץ
16/02/10
שלום רב. היום בשעות הצהריים (כ15.00) נסעתי בפ"ת לכיוון מערב. בצעתי פניה ימינה לכיוון מזרח במהירות משוערת של כ10 קמ"ש (בזרימה - כמו שרשם השוטר בדוח) כאשר לפני עברה משאית. בצד הדרך עמד שוטר אשר רשם דוח לנהגת שנעצרה לפניי. השטור הוראה לי לעצור בצד ומייד שאל "למה הפלא?".אני בתגובה מייד הוצאתי את היידים מהחלון בצעקה איזה פלאפון בוא תראה איכן המכשיר" השוטר אמר לי "תכף אני ניגש אליך" אמרתי לו "לא הנה תסתכל הוא בכיס של הג'ינס" הוא העיף מבט וחזר לרשום את הדוח הקודם.אני מציין פה שלא הייה שום דיבור בטלפון הדבר היחיד שבצעתי זה שאכלתי ציפורניים ביד יד ימין (שלפי הזכור לי) אינה עברה על שום חוק (ואני מאמין שגם לא על החוק המחייב אותי להחזיק את ההגה בשתי יידים - אפשר לדמות לעשון סיגריה)השוטר חבש משקפיי ראיה. פרט זה חשוב כי הוא רשם שעמד כ7 מטר ממני ואני טענתי, ונרשם בדבריי שאני משאר שעמד כ20 מטר.לפי דעתי מאיפה שעמדתי עם ההשתקפות של השמש בעת נסיעה רצופה יש קושי לראות בוודאות מה הנהג עושה בתוך האוטו.בכל מקרה, השאלה שלי היא:האם מספיק שבמשפט אני אציג לשופט פירוט שיחות נכנסות ויוצאות בכדי לפתור אותי מהשימוש בטלפון?ואיך ניתן להוכיח שאכן הראייה לקוייה כאשר השמש פוגעת בשימשה הקידמית (ולהסתמך על סעיף המשקפיים של השוטר)
תוספת
בן דמינוביץ
16/02/10
שחכתי להגיד שהשוטר רשם בדוח שהחזקתי את הנייד ביד ימין כאשר הוא מוצמד לאוזן ימין.שזה תואם את הגירסה שלי שאכלתי ציפורניים
דוח עם טעות ברישום התמרור האם זה עילה לביטול
יואב
16/02/10
שלום פניתי ימינה ברמזור כאשר בצומת יש נתיב פניה ימינה ותמרור ב46 מותרת נסיעה ישר ושמאלה בנוסף דיברתי בטלפון אבל זה צויין רק בתיאור המקרה ועל זה לא קיבלתי דוח בדוח צויין אי ציות לתמרור ב44 ולא ב46 האם זאת עילה לביטול הדוח ואם כן האם זה יכול לגרום לדוח אחר על דיבור בטלפון.תודה
דוח על תמרור לא קיים???
עו"ד יאיר מושיוב
16/02/10
שיהיה לי ברור, היה תמרור ב-46 (המורה על ישר ושמאלה) ובנוסף גם היה נתיב "עצמאי" ימינה?
אם כן, בוודאי שלא בוצעה עבירה בכלל, ועל פי הסימון בדו"ח בפרט!
אל תשכח שהשוטר לא יהיה זה שידון בערעורך, ומשכך, לא תהיה אפשרות למשטרה לסתור את גירסתך, המגובה בשטח ע"י תמרור אחר מ"ב-44".
פירוש דבריי הוא שאם סומן בדו"ח שפנית בניגוד לתמרור ב-44, כאשר תמרור שכזה כלל אינו קיים בצומת המדובר, לא ביצעת כל עבירה!
צלם את הצומת ממספר זוויות ומרחקים, שים דגש על מסלול הפניה ימינה ועל התמרור ב-46 הקיים במקום, וכתוב מהר מכתב למטא"R (המטה הארצי) לביטול הדו"ח לאלתר, תוך בקשה נלווית להישפט במידה ובקשת הביטול נדחית.
עלה והצלח
אם כן, בוודאי שלא בוצעה עבירה בכלל, ועל פי הסימון בדו"ח בפרט!
אל תשכח שהשוטר לא יהיה זה שידון בערעורך, ומשכך, לא תהיה אפשרות למשטרה לסתור את גירסתך, המגובה בשטח ע"י תמרור אחר מ"ב-44".
פירוש דבריי הוא שאם סומן בדו"ח שפנית בניגוד לתמרור ב-44, כאשר תמרור שכזה כלל אינו קיים בצומת המדובר, לא ביצעת כל עבירה!
צלם את הצומת ממספר זוויות ומרחקים, שים דגש על מסלול הפניה ימינה ועל התמרור ב-46 הקיים במקום, וכתוב מהר מכתב למטא"R (המטה הארצי) לביטול הדו"ח לאלתר, תוך בקשה נלווית להישפט במידה ובקשת הביטול נדחית.
עלה והצלח
שמא טעות סופר
יעקבי
16/02/10
בכל מקרה הואשמת בעברה בניגוד לתקנה 22 (א) - אי ציות לתמרור שאסר פניה ימינה.
במידה ותעדיף להישפט עשוי השופט לזכותך מחמת הטעות ברישום התמרור הנכון ויתייחס לעברת הטלפון ולהרשיע אותך בה.
אז מה עדיף 500 או 1000?
במידה ותעדיף להישפט עשוי השופט לזכותך מחמת הטעות ברישום התמרור הנכון ויתייחס לעברת הטלפון ולהרשיע אותך בה.
אז מה עדיף 500 או 1000?
קנס בגין חניה בתחום 12 מ' מצומת – המסומן כחול לבן
יפה
16/02/10
שלום,
1. קיבלתי מעו"ד "דרישה לתשלום חוב", בגין דו"ח חניה, עפ"י ס' 70 לחוק העונשין + ס' 4 לפקודת המיסים (גביה).
2. מאחר ולא קיבלתי הדו"ח מעולם, דרשתי העתק הדו"ח+צילום
רכב+אישור משלוח ההודעה אלי בדואר רשום.
3. קיבלתי צילום, ועפ"י נסעתי למקום, ונוכחתי לדעת כי אכן זה קרוב לצומת, אך המקום מסומן בצבעי כחול לבן, ואף בתצלום רואים בבירור את מכשיר המדחן בצמוד למכונית. (אגב, הניגוד לנטען בדו"ח כאילו בוצעה מסירה ע"י "הצמדה", הפקח לא שם דו"ח על הרכב).
4. ביררתי בדואר, והדואר הרשום אכן נשלח למעני, אך מעולם לא נתקבל על-ידי. הדואר החזיר אותו לשולח.
שאלותי:
1. האם יש לי קייס להתנגד לדו"ח, שכן, לדעתי, סימון הכחול לבן מהווה הכרזה מצד העיריה שמותר לחנות שם למרות הקרבה לצומת.
2. באיזו דרך לנקוט לאור מכתב עוה"ד : לפנות אליו ? לפנות לבית המשפט ? הרי עבר זמן רב מהעבירה וכן ממשלוח הדוארהרשום (שכאמור לא קיבלתי). אם לביהמ"ש - לאיזה ? עירוני או תעבורה ? ומה ההליך שעלי לנקוט ?
תודתי מראש מקרב לב
יפה
1. קיבלתי מעו"ד "דרישה לתשלום חוב", בגין דו"ח חניה, עפ"י ס' 70 לחוק העונשין + ס' 4 לפקודת המיסים (גביה).
2. מאחר ולא קיבלתי הדו"ח מעולם, דרשתי העתק הדו"ח+צילום
רכב+אישור משלוח ההודעה אלי בדואר רשום.
3. קיבלתי צילום, ועפ"י נסעתי למקום, ונוכחתי לדעת כי אכן זה קרוב לצומת, אך המקום מסומן בצבעי כחול לבן, ואף בתצלום רואים בבירור את מכשיר המדחן בצמוד למכונית. (אגב, הניגוד לנטען בדו"ח כאילו בוצעה מסירה ע"י "הצמדה", הפקח לא שם דו"ח על הרכב).
4. ביררתי בדואר, והדואר הרשום אכן נשלח למעני, אך מעולם לא נתקבל על-ידי. הדואר החזיר אותו לשולח.
שאלותי:
1. האם יש לי קייס להתנגד לדו"ח, שכן, לדעתי, סימון הכחול לבן מהווה הכרזה מצד העיריה שמותר לחנות שם למרות הקרבה לצומת.
2. באיזו דרך לנקוט לאור מכתב עוה"ד : לפנות אליו ? לפנות לבית המשפט ? הרי עבר זמן רב מהעבירה וכן ממשלוח הדוארהרשום (שכאמור לא קיבלתי). אם לביהמ"ש - לאיזה ? עירוני או תעבורה ? ומה ההליך שעלי לנקוט ?
תודתי מראש מקרב לב
יפה
לא בוצעה עברה, מכיוון
מיקו
16/02/10
שיש הרבה תקנות שאוסרות דבר אלא אם כן נאמר אחרת ,כלומר במקרה הנ"ל ,אסור לחנות 12 מטרים מצומת אלא אם כן נאמר אחרת ,והאחרת במקרה זה ,זה סימון כחול לבן,
או לדוגמא : חניה במקביל למדרכה, אלא אם כן נאמר אחרת ,והאחרת במקרה זה ,סימון בניצב למדרכה.
או לדוגמא : חניה במקביל למדרכה, אלא אם כן נאמר אחרת ,והאחרת במקרה זה ,סימון בניצב למדרכה.
מחיקת נקודות
גל
15/02/10
ועוד שעה בכבודכם
עם היו לי 2 עבירות שקילתי עליהן 2 נק ו4 נק סך הכול שש לפני שנתיים הם נמחקו ואז מה שיצטבר אם וכאשר יחליטו לתת דוח מכאן תתחיל הצבירת נקודות או שיהיה לי 6+נקודות כול שהן
עם היו לי 2 עבירות שקילתי עליהן 2 נק ו4 נק סך הכול שש לפני שנתיים הם נמחקו ואז מה שיצטבר אם וכאשר יחליטו לתת דוח מכאן תתחיל הצבירת נקודות או שיהיה לי 6+נקודות כול שהן
גיליונך ריק מנקודות
יעקבי
16/02/10
נקודות נמחקות כעבור שנתיים מביצוע העברה.
אם צברת מעל 22 נקודות - תקופת הצבירה מתארכת לארבע שניים.
אם צברת מעל 22 נקודות - תקופת הצבירה מתארכת לארבע שניים.
פניה מהנתיב הלא נכון כביכול
גל
15/02/10
שלום שוטר טען שפניתי שמאלה בצומת ולא מהנתיב שמותר והוא עצר אותי בדק רשיון בניידת ונסע בלי להביא לי דוח האם הוא יכול לשלוח הביתה או האם האם לא רשם דוח בכלל רציתי גם לדעת מה הקנס והנקודות אשמח לתשובתכם תודה רבה
המשך
גל
15/02/10
התכוונתי ששוטר אחר שהיה איתו החזיר לי את הרשיון מבלי להגיד לי כלום גם ששאלתי מה נסגר והם נסעו בניידת וזאת שאמרתי לשוטר שבאמת לא עשיתי זה
מוטרדת ומפוחדת וצריכה את הצעותיכם בבקשה
שגית
15/02/10
שלום לכולם אני נמצאת במצב קצת מביח ובעיתי וצריכה את יעוצכם ודעותיכם בבקשה.
אני בת 34 רווקה שחיי לא הזעירו פנים למרות הכל אני מתפרסנת בכבוד ועובדת קשה מאוד למחיתי.
בכמה שנים האחרונות אני עובדת באופן עצמאי בשתיפת חדרי מדרגות דירות ומשרדים לפרנסתי וכלכלת הבית.
מה שבעיתי ומפריע מאוד זאת הדרך שבא ברוב בתי העסק שאני עובדת בוחנים אותי כל אחד בדרך שלו בקיצור זורים מלך על הפצעים.
אני לא תלית שכולה תכלת אבל מעולם בחיי לא חמדתי או לקחתי משהו שלא שיך לי.
מה שכן היתי פעם אחת במקום הלא נכון בסיטואציה לא נכוונה והכל נמכל ועברו שנים רבות מאז בנוסף נוצרה לי בעיה קטנה "שממתינה "לברור ובגלל זה המצב לא הכי ברור מקווה שאני ברורה.
שאלתי כזאת אני צריכה את מקומות העבודה האלה עם רובם אני עובדת שנה שנתיים ולעולם לא היו בעיות.
מה שכן כולם מדברים בקודים ודיבור מופלץ.
מאוד לא נעים לשמוע זאת וברור לי ב 100 אחוז שמדברים בגלל שאני שם.
ברור לי גם למרות האיסור פרסום דיווח והתישנות למנהן שכולם עושים בידוק ביטחוני לעובדים ואחת על כמה וכמה לנותי שרות.
ברור שהם הכל היה נקי מלחתחילה אז לא היו בעיות אבל קורה עושים טעיות בחיים ועוברים שנים.
שאלתי פה בקטע למרות שממש לא נעים לבוא לכל בעל עסק ולחשוף בפניו את בעיותי וממש לא נעים להגיב לשיחותיהם שמדוברת עלי.
שלא יחשבו שמה אני משוגעת או שיעני לא דיברנו עליך.
הרי זה ברור שעם בקשה קנה אחת להסתכל בסרט ולשמוע את מהלך השיחות במקום בזמן שאני נמצאת שם זה ברור שבכל מקום המסקנה תיהיה דומה.
זה פשוט לא נעים עוגמת נפש.
מה אתם מציעים ? האם מישהו היה בסיטואציה כזאת ?האם ניתן לתבוע על כזה דבר?
סהכ זה לא שמפטרים אותי משם פשוט נותנים תחושה של פחד או בדיקה או שפשוט אני אקח תרגלים ויחליט לעזוב.
אציין דבר חשוב אני עובדת מסודר עם ספרים ורואת חשבון ומשלמת מיסים בזמן והכל לפי הספר!!!
אני מודעת לעידן שבו אנו נמצאים שאנישם חוששים אבל יש כבוד כמה בנאדם יכול היות אכזרי.
עם צובטים לך תלב אתה לא ניצבט ?
ממתינה לתשובתיכם ודעותיכם
תודה רבה
שגית
אני בת 34 רווקה שחיי לא הזעירו פנים למרות הכל אני מתפרסנת בכבוד ועובדת קשה מאוד למחיתי.
בכמה שנים האחרונות אני עובדת באופן עצמאי בשתיפת חדרי מדרגות דירות ומשרדים לפרנסתי וכלכלת הבית.
מה שבעיתי ומפריע מאוד זאת הדרך שבא ברוב בתי העסק שאני עובדת בוחנים אותי כל אחד בדרך שלו בקיצור זורים מלך על הפצעים.
אני לא תלית שכולה תכלת אבל מעולם בחיי לא חמדתי או לקחתי משהו שלא שיך לי.
מה שכן היתי פעם אחת במקום הלא נכון בסיטואציה לא נכוונה והכל נמכל ועברו שנים רבות מאז בנוסף נוצרה לי בעיה קטנה "שממתינה "לברור ובגלל זה המצב לא הכי ברור מקווה שאני ברורה.
שאלתי כזאת אני צריכה את מקומות העבודה האלה עם רובם אני עובדת שנה שנתיים ולעולם לא היו בעיות.
מה שכן כולם מדברים בקודים ודיבור מופלץ.
מאוד לא נעים לשמוע זאת וברור לי ב 100 אחוז שמדברים בגלל שאני שם.
ברור לי גם למרות האיסור פרסום דיווח והתישנות למנהן שכולם עושים בידוק ביטחוני לעובדים ואחת על כמה וכמה לנותי שרות.
ברור שהם הכל היה נקי מלחתחילה אז לא היו בעיות אבל קורה עושים טעיות בחיים ועוברים שנים.
שאלתי פה בקטע למרות שממש לא נעים לבוא לכל בעל עסק ולחשוף בפניו את בעיותי וממש לא נעים להגיב לשיחותיהם שמדוברת עלי.
שלא יחשבו שמה אני משוגעת או שיעני לא דיברנו עליך.
הרי זה ברור שעם בקשה קנה אחת להסתכל בסרט ולשמוע את מהלך השיחות במקום בזמן שאני נמצאת שם זה ברור שבכל מקום המסקנה תיהיה דומה.
זה פשוט לא נעים עוגמת נפש.
מה אתם מציעים ? האם מישהו היה בסיטואציה כזאת ?האם ניתן לתבוע על כזה דבר?
סהכ זה לא שמפטרים אותי משם פשוט נותנים תחושה של פחד או בדיקה או שפשוט אני אקח תרגלים ויחליט לעזוב.
אציין דבר חשוב אני עובדת מסודר עם ספרים ורואת חשבון ומשלמת מיסים בזמן והכל לפי הספר!!!
אני מודעת לעידן שבו אנו נמצאים שאנישם חוששים אבל יש כבוד כמה בנאדם יכול היות אכזרי.
עם צובטים לך תלב אתה לא ניצבט ?
ממתינה לתשובתיכם ודעותיכם
תודה רבה
שגית
טעות בפורום סליחה
שגית
15/02/10
ניתן למחוק תהודעה פורסמה בטעות בפורום הלא נכון
תמרור על עמוד חשמל חוקי או לא
ארלה
15/02/10
שאלה עקרונית האם תמרור שמוצב על גבי עמוד חשמל הינו חוקי או לא
חוקי, גם חוקי .
מיקו
15/02/10
תגובה למיקו
ארלה
21/02/10
בידי פסקה מבית משפט לתעבורה בנתניה מתאריך 23/06/05 שבו מזכה בית המשפט נהג שלוא ציית לתמרור ב2 היות והתמרור היה על עמוד חשמל ומה תגיד על כך ?
