פורום הוצאה לפועל

פורום הוצאה לפועל הוקם כדי לתת מענה לשאלות משפטיות בתחום הגבייה והחובות. פתיחת תיק, עיקולים, איחוד תיקים, צו תשלומים ועוד – אתם מוזמנים לשאול ולהתייעץ. אנחנו כאן, לרשותכם.

מנהלי פורום הוצאה לפועל

עו"ד משה שרגא

שותף בכיר במשרד שומרוני קנר שרגא ושות'. מתמחה בתחום ההוצאה לפועל.

עו"ד אורן ליטוין

בעל ניסיון רב בתחום הגביה הפרטית והמסחרית ושם דגש רב על ליווי אישי ומקצועי.

עו"ד יעל מולר

ותק של 20 שנה בייצוג בנקים ומתן יעוץ משפטי בתחום הבנקאות, הוצאה לפועל ועריכת ייפוי כוח מתמשך.

עו"ד צבי וישנגרד

עוסק בייצוג חייבים בהליכי חדלות פירעון ופשיטת רגל. בעל ניסיון של למעלה מ-15 שנה.

עו"ד מורן חיו בוזגלו

עוסקת למעלה מ15 שנים בתחום ההוצל"פ וחדל"פ ומסייעת לחייבים רבים בהתמודדות עם חובות כבדים.

מה עושים?

איתן 06/04/10
שלום אני גר אצל ההורים שלי רשום בתעודת זהות בכתובת שלהם .חברת סלקום שלחה להוצאה לפועל תיק שלי בפיברקה פרטים על דעת עצמה על תשלומים שעליי לשלם ממש באונס שלא תואמים את החוזה שעליו חתמתי בהיותה תאגיד השאלה שלי איך מתמודדים עם המצב הזה מבחינה משפטית והאם הם יכולים לעקל אצל ההורים שלי?

טפל בנושא

ניר 06/04/10
עם כל הכעס שלך, רוב הסיכויים שסלקום פעלה כדין ועל פי החוזה שלך, כי יש כל מיני קנסות שהם מטילים עליך במידה ואתה לא משלם, קרא טוב את החוזה.
אם אתה לא רוצה לשלם תגיש התנגדות, אם מדובר בעיקולים שבדרך אני מניח שכבר חלף המועד להגשת התנגדות ועליך להגיש גם בקשה להארכת מועד.
יש סיכוי טוב שיצליחו לעקל לכם פריטים מהבית אלא אם תדאו להתמודד עם זה משפטית.

מורכב- פונים לסיוע משפטי מקצועי

רחמים אליהו 07/04/10

תגובה

רחמים אליהו 07/04/10
שלום
כדי להגן על הרכוש בבית הוריך, עליך להגיש בקשה מסודרת לפסק דין הצהרתי שהמטלטלין שייכים להורים ולא לך. יש גם תשלום אגרה לבקשה- כמובן שעדיף שבקשה כזו תוגש בליווי מקצועי.

החיאת תיק הוצאה לפועל

צביה 06/04/10
אני מעונינת להחיות תיק גנוז בהוצאה לפועל.
האם יש טופס מיוחד לכך?
האם ניתן לשלוח את הבקשה בדואר?
מה הסיכוי לכך שהתיק יפתח?
מה הנימוקים הרלונטיים לפתיחת תיק גנוז?
הסיבה העיקרית היא שהחייב עזב את מקום מגוריו.

ייעוץ ע"י עו"ד.-רצוי.

רחמים אליהו 07/04/10
ולקבל ייעוץ מסודר- כולל האפשרויות העומדות לרשותך.

צו הוצאה לפועל

שולי 06/04/10
שלום רב,
ברצוני לשאול האם צו הוצל"פ נגדי יחול רק על חשבונות בנק בהן אני קיימת כבעלים בחן או גם בחשבונות בהן אני מיופת כח ?

אשמח ואודה מאוד לקבלת תשובה

שולי 07/04/10

תלוי בצו

עו"ד משה שרגא 08/04/10
אם הצו אוסר עליך לבצע דבר מה הרי שימוש בחשבון של אחר לביצוע הפעולה מהווה עבירה פלילית כשלעצמה וזאת לבד מסנקציות שיכולות להנקט כנגדך במסגרת ההליך בהוצל"פ.

התנגות לביצוע שיק

תומר 06/04/10
שלום רב,
הוגשה נגדי תביעה בהוצאה לפועל בגין שיקים שמסרתי למועדון ספורט שבו התאמנתי. מאחר שלא הייתי מרוצה מהשירות שקיבלתי ולאחר דין ודברים עם המנהל שלא הסכים להחזיר לי את השיקים ביטלתי אותם על דעת עצמי. כעת נשלחה אליי אזהרה מלשכת ההוצאה לפועל שעליי לשלם כי כנראה השיקים אשר היו אצל בעלי המועדון הוצגו לפירעון ומשלא נפרעו הוגשו בהוצאה לפועל. מה עליי לטעון בהתנגדות? האם יש משקל לנזקים שנגרמו לי כתוצאה מהשירות הלקוי שקיבלתי במועדון הספורט? הפסדתי כספים רבים כתוצאה מההתקשרות איתם. תודתי מראש.

אתה צריך יעוץ פרטני

ניר 06/04/10
עליך להוכיח שביטול השיקים נעשה כדין, אם אתה הוא זה שהפר את החוזה וביטלת את השיקים על דעת עצמך בלי עילה חוזית או נזיקית לכך תתקשה להצליח בהתנגדות

הבהרה

רחמים אליהו 07/04/10
לתומר שלום
1. אין לבטל ציקים בגין שרות לקוי.
2. תלונה נגד טיב השירות עליך להגיש בנפרד.
3. אתה צריך לבדוק את ההסכם עם המועדות לגבי סעיפים של ביטול המנוי ולבקש לפי זה הפסקת המנוי.
4. בנושא ההתנגדות במקרה הספציפי הזה כפי שאתה מתאר יהיה קשה להציג טיעון- שמצדיק ביטול הציקים-היות וביטול הצ'קים זו עבירה .

זמנים

eyall 06/04/10
בעל יכולת המשתמט מתשלום חובותיו-רשאי הרשם לצוות על מסירת מידע מהגורמים לפי התוספת השנייה ללא כ. ויתור סודיות.

אך מהם הזמנים? האם יש צורך להמציא לחייב התראה בכתב ורק לאחר 7 ימים לשלוח אזהרה?

זה מתבצע ע"י ההוצל"פ

עו"ד משה שרגא מנהל 08/04/10

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

יתרת חובה בנק עליה נשלח הוצל"פ

שירלי 06/04/10
בחודש שעבר התקבלה על סף ביתי תביעת הוצל"פ ע"ס 3387 ש"ח. עפ"י כתב התביעה ניטען כי הבנק פנה אלי בסוף חודש 11.09 בדרישות בכתב לתשלום החוב שעמד אז ע"ס 2171 ש"ח (171 ש"ח מעל החריגה שאושרה לי ע"ס 2000 ש"ח) .כתימוכין לטענה זו צרפו את מספר הדואר הרשום של המכתב שנשלח אלי ביום 24.11.09 ועליו צויינה כתובתי הישנה אותה החלפתי במשרד הפנים כבר בחודש 04.07 יותר משנתיים קודם לכן. כך שאת המכתב לא קיבלתי מעולם עד התביעה שהתקבלה אצלי כאמור בחודש שעבר. עפ"י כתב התביעה כל שלושה חודשים הם מעלים את הריבית על החוב ב17 % וכמובן יש את שכ"ט עורך דין. השאלה שלי היא האם העובדה שהמכתב הראשון שנשלח אלי לא התקבל אצלי כי נשלח לכתובת קודמת (שהייתה מעודכנת במשרד הפנים)לא יכול להיות עילה לעצור את הריבית המטורפת הזו וכן להוריד את שכר טירחת העו"ד שאת עבודתו לא עשה נאמנה שהרי תביעת ההוצאה לפועל כן הגיעה אלי לכתובת בה אני מתגוררת ואשר רשומה במשרד הפנים ?כמו כן האם שליחה חד פעמית של המכתב מספיקה כדי לתבוע בהוצל"פ?לתשובתכם אודה.

תגובה

רחמים אליהו 07/04/10
שירלי שלום האם יש לך עו"ד??
ממה שהבנתי יש את-
1. תביעת הוצאה לפועל היום ע"ס - 3387 ש"ח.
2. והמצאת מכתב הרשום לגבי הדרישה לתשלום - 11/09 . שאת אומרת שלא המציאו לך אותו.
3. את מציינת שהבנק שלח מכתב דרישה(11/09) ואת לא קיבלת אותו אז אם זה רשום מי חתם על קבלתו.?
4. תדרשי לקבל את אישור מכתב הרשום לראות מי חתם עליו.
5.לגבי ריביות את יכולה לטעון שבגלל שלא הובה ליידיעתך העניין את מבקשת ביטול או הפחתה של הריביות.
6. לגבי האם במכתב אחד ניתן -כן .

האם לאחר פיזור תיק איחוד ניתן לבקש בקשה חדשה?

ריק 04/04/10
חידוש תיק איחווד

כן - אך הסיכויים להענות לבקשה אינם גבוהים.

עו"ד משה שרגא מנהל 05/04/10

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

שאלה 2 לגבי צ'ק שחזר

gadi 04/04/10
המעסיק אינו זמין בשום טלפון והעסק אינו קיים יות ר?
מה עליי לעשות עם הצ'ק במידה ויש לי אותו כבר ביד?
אם עבר יותר משנה הבנק עדיין מחזיק בידו את הצ'ק שחזר ?אם לא כיצד אוכל להוכיח שהוא חזר ?(זה חשבון של דיסקונט שלא פעיל יותר ואני איתם בהסדר חוב)

תגובה

עו"ד משה שרגא מנהל 05/04/10
ניתן להראות שהשיק חזר במצעות דפי בנק + צילום השיק שהבנק יתן לך.

אשר לשאר - לפי העניין. לא ניתן לתת לך תשובה מקיפה ונכונה בלא לבחון את פרטי התיק. כל מקרה שונה ממשנהו.

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

מועד להגשת התנגדות לבצוע שטר

דוד 04/04/10
האם תוך 20 יום שיש להגיש בהם התנגדות לבצוע שטר כוללים שבת ויום שישי?

כן

עו"ד משה שרגא מנהל 04/04/10

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

ביטול אגרת חוב ע"י השידור

יוסי 04/04/10
שלום רב. אם רשות השידור עיקלה סכום של 8,000 בחשבון הבנק בגין אי תשלום
אגרת טלוויזיה, האם ניתן לבצע פעולות או לנהל את החשבון כרגיל מעבר לסכום
שמעוקל ע"י רשות השידור או שמא לא ניתן לבצע פעולות כלל?                                                    חג שמח וכשר,                                                    יוסי

תגובה

עו"ד משה שרגא מנהל 04/04/10
אין בעיה חוקית.

פרקטית הבנקים אינם אוהבים לנהל חשבון שיש בו עיקולים במיוחד אם קיימת הקצאת אשראי.

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

צ'ק של מעסיק שחזר לפני כשנה וחצי

גדי 04/04/10
לפני כשנה היה לי הסדר בבנק על חוב שמשכתי .
ביררתי על צ'ק שהפקדתי מעבודה קודמת ומסתבר שהצ'ק חזר (אני מעריך שעברה שנה וחצי)
מה עלי לעשות.?
האם יש מה לעשות עם זה?אם כן אשמח להשכיל ממך,
יום טוב!

תגובה

עו"ד משה שרגא מנהל 04/04/10
ראשית - לקבל את השיק לידך.
אחר כך צור קשר עם מקום העבודה ונסה לקבל את תמורת השיק.
אם לא תצליח שאל שנית.

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

בירור לגבי תיק בהוצאה לפועל

אשר 03/04/10
היי..
נברתי באתר הוצאה לפועל ולא מצאתי איפה אני יכול לברר לגבי תיק,
שאמור להיסגר, לפי מס' ת.ז או משהו..
אשמח לקבל קישור
תודה.

נסה בטלפון 02-6593333 או בלשכה.

עו"ד משה שרגא מנהל 04/04/10

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

יש לי פס"ד בהיעדר הגנה – אין לי ת.ז. כדי לפתוח תיק

אורן 03/04/10
משרד הפנים דורש זיהוי כתובת או ת.ז. כי ישנם 3 שמות דומים באותם גילאים...מה עושים?

פונים לעזרה מקצועית

עו"ד משה שרגא מנהל 04/04/10

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

צוו מאסר

ניר 01/04/10
עם יש נגדי צוו מאסר עקב אי תשלום מזונות אבל אין  צוו עיקוב יציאה מהארץ האם אני יכול לצאת לחול

צו מאסר-לא תוכל לצאת משדה התעופה

רחמים אליהו 01/04/10

יציאה לחול

רוני עוז 02/04/10
תתקשר למשטרת הגבולות טל-025659464 לפי ת"ז שלך ובמקום היא תגיד לך אם יש לך מניעה לצאת לחול נסה לאחר החג בהצלחה.

ביצוע שטר בהוצלפ נגד יותר מאיש אחד

האוחז 01/04/10
אני אוחז בצ'ק של אדם פרטי שניתן לי כבטחון לחוב של חברה אלי. החברה לא שילמה, הפקדתי את הצ'ק והוא חזר. האם אני יכול לפתוח תיק הוצל"פ גם נגד החברה או רק נגד האדם הפרטי שחתום על הצ'ק? (יש לי מה לעקל לחברה פשוט!). תודה!

רק הצ'ק ונגד בעל הצ'ק בלבד

רחמים אליהו 01/04/10

תגובה

עו"ד משה שרגא 02/04/10
שיק ניתן להגיש לביצוע כנגד כל מי שחתם על השיק - בין חתימה כמושך ובין כמסב.

אתה יכול לשקול הגשת תביעה כנגד החברה (וגם כנגד החותם על השיק כערב לחוב) וביצוע עיקולים במסגרת סעדים זמניים מייד עם הגשת התביעה ובמעמד צד אחד.

תביעה בסכום קצוב – האם ניתן לשלם החוב ולהגיש תביעה

רות 01/04/10
מדובר על תביעה בסכום קצוב של חב' פלאפון. יש לי הרבה טענות נגדם אשר תועדו במהלך 3 השנים האחרונות מאז התקשרותי איתם לראשונה. ברצוני לדעת האם יש באפשרותי לשלם הסכום בהוצל"פ היות וכבר ננקטו נגדי הליכי עיקול, ובמקביל - בזמני החופשי, להגיש תביעה כוללת נגד פלאפון, שתכלול גם השבת הסכומים ששולמו להוצל"פ. אחדד את שאלתי- האם התשלום המאולץ להוצל"פ כעת יהווה מעין הודאה שלי בנכונות החוב או שאוכל לסתור זאת מאוחר יותר? כעת אני בלחץ בגלל העיקולים שהוטלו על חשבונותיי ורכבי. הסכום הנתבע- 3200 ש"ח.

שיטת השלבים

רחמים אליהו 01/04/10
קודם כל תגיש התנגדות לביצוע, והנימוקים שלטענתך אתה צודק.
בצירוף תצהיר על כל הפרשה ומה שיש לך לטעון כנגדם.
אח"כ תגיש תביעה שכנגד.

3200 ש"ח אינו סכום שצריך להילחץ.

רחמים אליהו 01/04/10

תגובה

עו"ד משה שרגא 02/04/10
יש לבחון את העיקולים והאם הוטלו טרם מתן אזהרה או שמא היתה מסירה ואז יש לבחון האם המסירה תקינה.

בכל מקרה ניתן להגיש התנגדות יחד עם בקשה להארכת מועד ובקשה ועיכוב הליכים. יש לתמוך הבקשות בתצהיר.

צו ירושה ועיקול

ליאור 01/04/10
לבעלי יש חוב בהוצאה לפועל,הוא קיבל חלק מירושה קטנה,יש צו ירושה על שמו,הזוכה בתיק יודע שהוא גם אחד היורשים וביקש צפיה במידע,שאלתי היא בטאבו הוא לא רשם את שמו,האם כשיש צו ירושה ניתן לעשות נגדו משהו?
תודה ליאור

כן

עו"ד משה שרגא מנהל 01/04/10
ניתן למכור את חלקו בנכס לטובת החובההליך מורכב במקצת ויתבצע דרך מינוי כונס נכסים על הזכויות מה שרק שיגדיל את שכר טרחת עורך הדין המטפל.

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

האם משרדי הוצל"פ פתוחים בחול המועד ?

יוסי 01/04/10
היכן ניתן למצוא שעות קבלה, כתובת וכד..

כן

עו"ד משה שרגא מנהל 01/04/10
למיטב זכרוני מ 9 עד 12

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

חוב משכנתא

הדס 01/04/10
לאחר חוב למשכנתא נמכרה דירתנו בכינוס נכסים האם זה חוקי שאחר שנמכרה דירתנו והגיעו להסדר עם הערב לגביי יתרת החוב והכניסו לבעלי את החוב לאיחוד תיקים יפנו להוצל"פ נגדי??

תלוי בתיק האיחוד

רחמים אליהו 01/04/10
לא ניתן מההסבר להבין ללא עיון במסמכים.

שיפוץ דירה של שכן שפוגע בחיים משפחתי

אליעזר 01/04/10
אני גר בקיבוץ בבית קרקע דו-משפחתי מגבס. השכן שלי בלי ליידע אותי,בצעה שינויים הנדסאים בחלק הפנימי של חלקו:
1.- בקיר המפריד בין שתי יחידות בנה מטבח, זה גרם שהבית שלי הפך לתיבת תהודה, כל רעש הכי קטן שנוצר על ידי סגירת דלתות ארונות, מגירות, מקרר, כלי מטבח שמכניסים לכיור או מניחים בשיש, הדלקת מכונה כלים, אתה שומע הכול מוגבר פי כמה.
2.- הכול נשאה בלי שום יעוץ של מהנדס או אדריכל, רק לקח כמה עובדי בניין, שהורידו קירות, עם סכנה לבניין כולו, ולא בנה קיר נוסף עם בידוד בקיר המפריד שזה הדבר המינימאלי.
3.- שינה הכניסה לבית עם בניית מרפסת נוספת במרחק 2 מט' מחלון של חדר השינה שלי.
הקיבוץ (בהפרטה מאלה) לא לוקח אחראיות. אני מבקש לדעת עם יש חוק שמגן אותי ו שחייב לתקן הפגמים של התכנון שלו.
בברכה,
אליעזר

תסביר כל המבנה מגבס

רחמים אליהו 01/04/10

נטילת דרכון בשל חוב

אור 31/03/10
שלום,אילו טיעונים ניתן לטעון נגד נטילת דרכון(לצורך עבודה בנושא)
תודה

תגובה

עו"ד משה שרגא מנהל 01/04/10
ברמת החוקתית הגבלת חופש התנועה המוגן בחו"י.
ברמה הפרקטית - תועלת לנושה נמוכה מול נזק לחייב.

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

כמה שאלות

אובדת עצות-עזרתכם!! 31/03/10
היי..כמה שאלות:הגרוש שלי לא משלם לי מזונות כבר כמה שנים..הייתי רוצה לדעת מה ההליך שאי צריכה לעשות כדי לפתוח תיק בהוצאה לפועל(יש אגרה, יש טפסים, והאם אני צריכה עו"ד שיגיש בקשה מנוסחת על ידיו)..ומה אני צריכה לצרף לבקשה(מבחינ מסמכים)
תודות למשיב!

תשובה

עו"ד משה שרגא מנהל 31/03/10
את זקוקה להעתק נאמן למקור של פסק הדין, שניתן ע"י מזכירו ביהמ"ש או ביה"ד שנתן אותו (עם חומות כחולות).
בנוסף:
אגרה 20 ש"ח
טפסים תקבלי בהוצל"פ

את תצטרכי לבצע חישוב של המזונות שבפיגור על פי פסק הדין כולל ריבית והצמדה נכון יום פתיחת תיק ההוצלפ. אם אינך יכולה לבצע זאת לבד פני לעו"ד או רו"ח.

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

איך גובים פס"ד נגד פושט רגל?

rod999 31/03/10
פס"ד ניתן לאחר פשיטת הרגל.

מגישים תביעת חוב כנגד החייב בתוך המועד

עו"ד משה שרגא מנהל 31/03/10
הקבוע בחוק, או מבקשים הארכת מועד להגשת תביעת חוב.

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

עזרה

יוסי 31/03/10
אם אני גר בדירה על שם אבי ואני הסתבכתי בחובות ומתכוון לעשות פשיטת רגל האם הם יכולים לפגוע בדירה אפילו אם היא לא על שמי??

בדר"כ לא

עו"ד משה שרגא מנהל 31/03/10

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

כיצד גובים שכ"ט שנפסק בעבורימהתשלומים שהחייב משלם?

עו"ד צעירה 30/03/10
הכספים כמובן מופקדים בחשבון פקדונות שלי ואני מעבירה לזוכה
האם יש נוהל של גביית שכה"ט אשר נפסק בעבורי מתוך התשלומים הללו?

תלוי בהסכם שלך עם הלקוח

עו"ד משה שרגא מנהל 31/03/10

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

דילוג לתוכן