פורום הוצאה לפועל

פורום הוצאה לפועל הוקם כדי לתת מענה לשאלות משפטיות בתחום הגבייה והחובות. פתיחת תיק, עיקולים, איחוד תיקים, צו תשלומים ועוד – אתם מוזמנים לשאול ולהתייעץ. אנחנו כאן, לרשותכם.

מנהלי פורום הוצאה לפועל

עו"ד משה שרגא

שותף בכיר במשרד שומרוני קנר שרגא ושות'. מתמחה בתחום ההוצאה לפועל.

עו"ד אורן ליטוין

בעל ניסיון רב בתחום הגביה הפרטית והמסחרית ושם דגש רב על ליווי אישי ומקצועי.

עו"ד יעל מולר

ותק של 20 שנה בייצוג בנקים ומתן יעוץ משפטי בתחום הבנקאות, הוצאה לפועל ועריכת ייפוי כוח מתמשך.

עו"ד צבי וישנגרד

עוסק בייצוג חייבים בהליכי חדלות פירעון ופשיטת רגל. בעל ניסיון של למעלה מ-15 שנה.

עו"ד מורן חיו בוזגלו

עוסקת למעלה מ15 שנים בתחום ההוצל"פ וחדל"פ ומסייעת לחייבים רבים בהתמודדות עם חובות כבדים.

איחוד ופשט"ר

אודי 25/04/10
1. האם חוב של עירייה שנגבה עפ"י פקודת המיסים גבייה - יכול להיכלל במסגרת איחוד תיקים? (כלומר אני רוצה להגיש איחוד תיקים ואחד משני התיקים שיש לי הוא שייך לעירייה במסגרת חובות ארנונה)
2. האם במצב של עיקול ברישום בחשבון עו"ש ניתן להתנהל בחשבון מבלי לפחד שיקחו את הכסף?
3. והאם ניתן להגיש את אותו תיק בעירייה במסגרת פשט"ר?
4. והאם על חוב (לא של משכנתא אלא של הלוואה שנלקחה ללא משכון כלשהוא או עירבון) של 45,000 ש"ח ניתן לבצע עיקול על בית מגורים יחידי ששוויו עולה על הסכום בכ-100,000 ש"ח ?

תשובות

עו"ד משה שרגא מנהל 25/04/10
1 לא
2 השאלה אינה ברורה. לאחר עיקול ברישום מגיע מימוש, בדרך כלל.

3. כן, אלא אם כן מדובר בקנס.
4. כן.

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

איחוד תיקים

וי 25/04/10
שלום!!
לבעלי איחוד תיקים, כל החוב של התיקים שולם ותיק אחד כמעט כפול, הגשתי בקשה לסגירה, הרשם אמר לי לפנות לחייבים, עורכי הדין מנסים לסחוט עוד, לא נותנים לסגור ותיק של בנאדם אחד פרטי שרוצה רקלסחוט יותר, איך סוגרים?מה עושים?

יש כמה אפשרויות

עו"ד משה שרגא מנהל 25/04/10
כולן בגדול כוללות הסכמה עם הזוכים.

ניתן לבחון אפשרויות אחרת לאחר בחינת מצבכם, מטרותיכם ויכולתכם.

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

השכרת בית מעוקל

מיקה 25/04/10
שלום רב
הנני שכרתי בית,נחתם חוזה ביני לבית המשכיר.היום נודע לי שיש חשש שהבית מעוקל.איך אפשר לבדוק את זה (לא דרך הפניה למשכיר)?מה משמעות הדבר?מה השלכות?
תודה מראש

תגובה

עו"ד משה שרגא מנהל 25/04/10
ניתן לבחון אם נכס מעוקל ע"י בחינת רישום הנכס - היכן שהוא רשום.
דהיינו במרשם המקרקעין או בתיק מנהל מקרקעי ישראל או אצל החברה המשכנת.

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

איחוד תיקים ופתיחת חשבון בנק

חלי 25/04/10
היי, יש לי איחוד תיקים, אני מעוניינת לפתוח חשבון בנק רגיל, שמעתי שיש דבר כזה איחוד תיקים לא מוגבל באמצעים, רציתי לשאול אם יש דבר כזה ואיך אני יכולה לפתוח חשבון בנק, ואם כן איך אני עושה זאת...
תודה רבה, מחה לתשובה...

איחוד תיקים רגיל

עו"ד משה שרגא מנהל 25/04/10
איחוד תיקים ללא הכרזת חייב כמוגבל האמצעים ניתן למי שיכול לשם את החוב כולו בתוך שנתיים עד ארבע שנים (לפי גובה החוב)


בכל מקרה ניתן לנהל חשבון בנק ביתרת זכות בלבד וללא שימוש בשיקים או כרטיסי חיוב. הדבר נתון לשק"ד הבנק.

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

עזרה דחופה בהוצאה לפועל עקב דו"ח תנועה!!!!!

לירון 25/04/10
שלום,
ביום שישי האחרון הגיעו לביתי אנשי הוצאה לפועל. בבית לא היה איש.
הם השאירו מכתב ובו דרישה לתשלום עבור דו"ח חניה משנת 2004.
הסכום המקורי היה 100ש"ח וכיום הסכום עומד על 1060ש"ח.(סכום קנסות 195 ש"ח והוצאות 866 ש"ח).
אינני זוכר אם בזמנו קבלתי את הדוח המקורי או לא אך מאז ועד היום מעולם לא קיבלתי שום תזכורת או שום מכתב על בקשה לתשלום, לא מהעירייה ולא מגורם אחר.
אני אב חד הורי ואינני מסוגל לשלם סכום זה.
למי עלי לפנות לגבי בירור או ביטול או הקטנת קנס.
כל עזרה תתקבל בברכה.
תודה, לירון.

דוחות תנועה לא נגבים ע"י הוצל"פ

עו"ד משה שרגא מנהל 25/04/10
אם מדובר בדוח משטרה יש לפנות לבימ"ש.
יכול ויש בידך טענת התיישנות.

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

דחוףףף

סיגלית 25/04/10
ניגש לבנק כדי לבצע משיחת כספיר ,ונאמר יל שאין באפשרותי לבצע משיחה מכגוון שיש לי עיקול של עיריית באר שבע .
יצרתי אם קשר אם עיריית בארשבה על מנת לבדוק במה מדובר נמסר יל שיש לי דו"ח חניה משנת 2003 שלא שולם והוא עומד על סה"כ 830 ש"ח .
אמרתי לפקידה שאני לא מקירה שום דו"ח כזה ומעולם לא חניתי בתחנת אוטופס ליד בית חולים באר שבעה .
וגם ציינתי שאין לי בעיה לשלם את הדו"ח אבל אני רוצה לראות את הדו"ח שהכן אני עשיתי את העבירה ושהדו"ח קיים .
נמסר לי מאותה פקידה שאין באפשרותה לשלוח לי דו"ח מכוון שאני חייבת כודם לשלם ורק לאחר מכן .
לפני שבעה יצרתי איתם קשר וביקשתי שוב שישלחו לי את הדו"ח או העתק של הדו"ח כהוכחה שזה קיים ,הפקידה אמרה לי שזה ניזרק לכן אין אפשרות לשלוח לי אבל מה שה כן הם יכולים לפרת לי על דף מותפס .
בתאריך 22.4.10 קיבלתי דרישה לתשלום הקנס לפני נקיטת הליכי הוצאה לפועל .
אני שוב מזכירה שלא קיבלת אפילו דו"ח לביתי או התראה רק לאחר שאני שלחתי להם מכתבים קיבלתי את דרישת התשלום .
מה אני צריך בבקשה לעשות אני לא יודעת מה לעשות איתם .
תודה

תגובה

עו"ד משה שרגא מנהל 25/04/10
דוחות לא נגבים בהוצל"פ.
יש לבחון פניה לתובע עירוני או לבימ"ש בבאר שבע.

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

מה השלה הבא?

אילנית 25/04/10
זקוקה לעזרה דחוף!!!
אדם שלח צ'ק שחזר. פניתי להוצל"פ, הוציאו לו הודעת אזהרה פעמיים וכתוב על ההודעת אזהרה " לא נדרש", מה אני אמורה לעשות כעת???

מה ההליך הבא, איך מממשים את הצ'ק??

אודה על עזרתכם

המצאה אישית

עו"ד משה שרגא מנהל 25/04/10
יש להגיש בקשה לביצוע מסירה אישית של האזהרה.
אח"כ יש להמציא לחייב את האזהרה באופן אישי ו/או באמצעות שליח או חוקר פרטי.
את אישור המסירה יש להגיש ללשכת ההוצאה לפועל בליווי תצהיר של המוסר.

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

עיקול משכורת וחשבון עו"ש

ילין 1975 25/04/10
שלום רב,
מזה תקופה אני משלמת כל חודש צו תשלומים בגין תיק שנפתח נגדי
במקביל התחלתי בהליך של פש"ר כאשר התיק הוגש אך עדיין אין תגובה מהכנ"ר, בינתיים נפתח נגדי עוד תיק כאשר עורכת הדין שלי יעצה לי לא להגיב ולא לשלם יותר את צו התשלמים כי זה רק יפריע למהלך
בינתיים קיבלתי עיקול משכורת אשר אני מנסה לבטלו וכמו כן עיקול חשבו בנק.
לח-ן הבנק לשי נכנסת רק קיצבת ילדים ולחשבון בנק אשר אחי פתח עוברי על שמו נכנסת המשכורת ואחי מושך לי אותה במזומן
בינתיים הרשם רוצה לראות את הפעילות בחשבון.
הנני פרודה ואם ל-2 בזמן זה בעלי ואנוכי מנסים לגשר על המצב ואנחנו מתעתדים לחזור לגור יחד. הפרוד שלי לא עבד ועל כן לא שילם במוסדר את המזונות רק כעת הוא החל לעבוד
הרשם לא מוכן לקבל החלטה בתיק לפני שיוגשו לו :
1. פירוט חן-ן הבנק אליו נכנסת המשכורת שלי
2. הסבר מפורט מדוע לא פתחתי תיק הוצאה לפועל נגד הפרוד (שלא עבד בכלל)
בעת הכנת התיק לכנ"ר אני ובעל היינו פרודים אך אנו חושבים כעת לתת נסיון נוסף לחיינו המשותפים האם בכנ"ר ניתן לעדכן? אני לא רוצה לשקר.
בינתיים הכנ"ר עדיין לא מגיב התיק הוגש לפני חודש והכל מעוקל לי
מה עושים? מהי ההמלצה?
אני ממש מרגישה במצוקה ולא ישנה בלילה.
תודה ילין

פועלים לפי החלטות רשם ההוצלפ

עו"ד משה שרגא מנהל 25/04/10

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

חובת תשלום

מיכל 25/04/10
קיבלתי מכתב התראה מעו"ד בגין צק שחזר לי.
אני רוצה לשלם את החוב ללא ריבית, הצמדה ושכ"ט עו"ד .

האם העו"ד יכול לפעול נגדי אם אשלם את החוב הבמקורי בלבד?

כן

עו"ד משה שרגא מנהל 25/04/10

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

הזמנתי הוצאה לפועל לפמי חודשיים

איילת הראל בוכריס 25/04/10
פתחתי תיק בהוצאה לפועל בקצרין לפני חודשיים וחצי ואין שום התקדמות
אמרו לי ששלחו לה הזהרה בדואר-ואין הודעה מהדואר שהיא אכן קיבלה את זה.....
מה עלי לעשות.....
תודה איילת

מסירה אישית

עו"ד הילה 25/04/10
תגישי בקשה לביצוע מסירה אישית של האזהרה , ותמציאי לחייבת את האזהרה באופן אישי ו/או באמצעות שליח.
את אישור המסירה יש להגיש אחכ ללשכת ההוצאה לפועל

חוב אישי לבנק ששוייך לחשבון משותף לבני הזוג.

מוטי 25/04/10
שלום רב , מתוקף חוזה ביני לבנק קיים חוב על שמי בלבד. הבנק רשם את החוב בחשבון המשותף לי ולאשתי. כרגע הבנק תובע רק אותי בביהמ"ש השלום אך הבנק מציין בכתב התביעה כי החוב נוצר בחשבון המשותף אך הוא כרגע תובע רק אותי אך שמורה לו הזכות להוסיף גם את אשתי לרשימת החייבים האם לבקש רשות להתגונן ולתקן את הבנק ?

תגובה

עו"ד משה שרגא מנהל 25/04/10
למה לא? קח בחשבון שבקשת רשות להתגונן זו אינה מטעמך אלא מטעם רעייתך.

בנוסף ובמקביל, אם אינך מודה בחוב (או בכל החוב) יש להגיש בר"ל מטעמך.

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

בקשה לטיפול התיק בהוצאה לפועל הקרובה לביתי

פנינה 25/04/10
שלום, קבלתי מכתב ראשון, -אזהרה- לצורך הגעה להוצל"פ שבנתניה,
אני גרה צפונית יותר ומעוניינת שהתיק יתנהל בחדרה.
מה אפשר לעשות?

להגיש בקשה להוצל"פ

עו"ד משה שרגא מנהל 25/04/10

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

עיקול ברישום

אנונימי 24/04/10
הבנתי שיש הליך של הטלת עיקול ברישום בטרם הומצאה אזהרה, והעיקול נרשם עד למתן תגובות של החייב לאחר שהומצאה לו ההאזהרה.שאלתי היא כזו:
יש בידי הטופס לנקיטת הליכים מבצעים דהיינו עיקול ברישום, אולם לא בדיוק מסומן שם היכן אני צריך לציין את מספר חשבון הבנק למשל...או שזה אני עושה רק לאר שמאשרים לי את העיקול ברישום??

אודה על עזרתכם

עיקול ברישום?

עו"ד משה שרגא מנהל 24/04/10
עיקול נכסים בבנק מתבצע ע"י מילוי טופס , גשתו להוצל"פ ותשלום אגרה.

העיקול מאושר ומבוצע ע"י ההוצל"פ והבנק.

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

שטר חוב

אנונימי 24/04/10
יש לי שטר חוב של שוכר, אולם כנראה בגלל אי שימת לב הוא לא חתום על השטר, אולם אישתו חתומה בתור ערב.

שאלתי האם אני יכול לפעול נגד הערב, שבמקרה הזה היא אישתו של השוכר, ומכוח מה?

פעולה נגד ערב

עו"ד וינברג שלומי 24/04/10
יש לבחון האם החייב העיקרי (קרי: השוכר) לא קיים חיוביו העיקריים מכוח הסכם השכירות, ויש לפעול בהתאם להגנות בחוק הערבות, ככל שמדובר בערב יחיד.
יש ניואנסים שונים בעניין - ויש להקפיד על תביעה שטרית נכונה בהוצל"פ.

הליכים נגד חייב

אלון 22/04/10
היי, קיימים חובות שלי מלפני נישואיי ולפני שהכרתי את אשתי, אם אני הולך לאיחוד תיקים,האם יפגעו באשתי שהיא לא קשורה לחובות שלי מלפני נישואיינו???

תשובה

עו"ד משה שרגא מנהל 23/04/10
אולי - ככל שרעייתך תשתף אותך ברכושה.

יש לבחון בדקדקנות ובראיה מפוכחת את המצב ולתכנן את צעדיכם בהתאם.

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

פתיחת תיק פלילי

רונית 22/04/10
לפני כחצי שנה הוגשה נגדי תלונה במשטרה לפני כשבוע הגיע לי מכתב מהמשטרה שהתיק הועבר לפרקליטות ואם אני רוצה לכתוב מכתב אני יכולה לנמק למה לא להגיש נגדי כתב אישום כתבתי מכתב וקיבלתי תשובה שעדיין לא טיפלו בתיק ומתמחה מטפל בו האם יש התיחסות למכתב והאם עליי להיות מודאגת ומה עליי לעשות כדי שלא יוגש נגדי כתב אישום?

נא הפנה שאלתך לפורום הפלילי

עו"ד וינברג שלומי 22/04/10

פיגור בתיק איחוד

דני 22/04/10
שלום,
האם רשמים בדר"כ מאשרים תשלום פיגורים בתיק האיחוד בתשלומים (בצירוף לתשלום החודשי הרגיל)?

השאלה אינה ברורה

עו"ד וינברג שלומי 22/04/10

נפתח תיק בהוצל"פ חוב פלאפון

נינה 22/04/10
יש לי חוש בפלאפון 4000 ש"ח ואין לי אפשרות לשלם ללא תשלומים , ניסיתי לדבר עם הנציגה/ פקידה של העו"ד לפרסת התשלום היא אמרה אין בעיה לשלם 2000 ועוד 2000 במועד הבא . ואין אפשרות נוספת לפרוס את התשלום , וכמה שניסיתי לדבר איתה לפריסה לא הסתדר , התקשרו לפני מספר ימים ואמרו שפתחו לי תיק בוצל"פ אגב עדיין לא קיבלתי מכתב הביתה . האם יש אפשרות לפריסת תשלום בהוצל"פ ?
זאת אומרת אם אני אגש לשם אני אצליח לפרוס לתשלומים ?
תודה

ניתן לנהל מו"מ עם הזוכה ולהגיע להסכמות בתיק

עו"ד וינברג שלומי 22/04/10

יתרת חוב משכנתא

רוז 22/04/10
האם לאחר שנמכרת דירה לשם החזרת חוב משכנתא, ונשארת יתרת
חוב לאחר מכירת הדירה הבנק יכול להגיש תביעה לערבים בהלוואה?
שמעתי שכאשר הנכס נמכר אז גם הערבות על הנכס כאילו מבוטלת.
ושהערבים לא ערבים על חוב שבו אין נכס משועבד בגלל מכירה.
האם נכון הדבר?תודה.

יתרת חוב במימוש משכנתא ופעולה נגד ערבים ע"י בנק

עו"ד וינברג שלומי 22/04/10
הבנק רשאי לפעול כנגד הערבים אם יתרת החוב טרם סולקה לאחר מכירת/מימוש הנכס, בכפוף כמובן להגנות בחוק הערבות ולטענות הגנה אחרות כגון התיישנות (ככל שישנן בנסיבות הספציפיות).
המדובר בסוגיות משפטיות מורכבות, המחייבות ייעוץ אצל עו"ד.

בהצלחה!

עיקול קצבאות מב"ל

עדיה 22/04/10
האם אפשר לעקל לחייב את הקצבה מבטוח לאומי ?

תלוי

עו"ד משה שרגא מנהל 24/04/10

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

גביית הפרשי הצמדה במזונות

dana.272 22/04/10
שלום רב,
רציתי לדעת איזו בקשה אני צריכה להגיש להוצל"פ לצורך גביית רק הפרשי ההצמדה בנוגע למזונות (את סכום המזונות שילם הבעל עד היום אבל ללא השינויים של ההצמדה)
תודה

בקשה לביצוע פסק דין

עו"ד משה שרגא מנהל 24/04/10
הטופס די מורכב.

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

התיישנות

770 22/04/10
שלום. קבלתי שיקים משוכרים שלי שחזרו ומכרתי אותם לגוף מסויים שתפקידו לגבות את הכספים וקבלתי בתמורה תלושים לקניה דרך אותה חברה שגבתה את השיקים. בינתיים החברה פנתה אליי לפני 5 שנים ומסרה כי היא לא מאתרת את בעל השיק ולכן עליי לשלם . איתרתי את בעל השיק והוא שילם סכום כלשהו ומאז לא שמעתי מהם. כבר עברו יותר מ7 שנים מתוקף השיקים ומהמכירה- האם חלה התיישנות ( טרם נפתח תיק הוצל"פ)? או שעניין תשלום החייב בהסדר עוצר את הליך ההתיישנות? האם אני חייב משהו בכל הסיפור הזה?

התיישנות תביעה שטרית

עו"ד וינברג שלומי 22/04/10
סוגיית ההתיישנות בדיני שטרות הינה מורכבת, וכך גם המקרה שתיארת - מומלץ להתייעץ פרטנית עם עו"ד.
לידיעתך, כך קובעת הפקודה לעניין התיישנות תוך אבחנה בין התיישנות תביעה שטרית רגילה (7 שנים) לבין התיישנות כנגד מסב:
אין להיזקק לתובענה על פי שטר חליפין או שיק או שטר חוב כנגד מי שהוא צד להם ואינו מסב, לאחר שעברו שבע שנים, וכנגד מסב – לאחר שעברו שנתיים, מן הזמן שבו נולדה לראשונה לאוחז באותה שעה עילת התובענה כנגד אותו צד...

אבד לי צ'ק שקיבלתי מלקוח

lf 22/04/10
שלום, קיבלתי מלקוח צ'ק ויש לי צילום של הצ'ק רק מקדימה, הלקוח מסרב לשלם את החוב - האם אני רשאי להגיש את צילום הצ'ק להוצל"פ או חייב להגיש תביעה חדשה?
תודה רבה

העתק שיק וניהול הליך הוצל"פ

עו"ד וינברג שלומי 22/04/10
למיטב ידיעתי, תתקשה לנהל את הליך ההוצל"פ ללא השיק המקורי.

תגובה

עו"ד משה שרגא 23/04/10
בכל מקרה אתה יכול להגיש תביעה בגין עסקת היסוד.

שון

שון 22/04/10
לפני 17 שנים היתי חייב לבנק אלפיים שקל עברו שנים רבות והיתה
היתרשלות מצד העורכת הדין של הבנק פתאום לאחר שלא שמעתי מילה ממנה זה 14 שנה ניכנסה היום להוצאה לפועל לבקש לפעול בתיק שלא פעל כול השנים . מה עלי לענות להוצאה לפועל
היא דורשת הון עתק

חוב בהוצל"פ שתפח

עו"ד וינברג שלומי 22/04/10
יש לבחון האם אכן הייתה התרשלות, האם עורך הדין פעל בהתאם לדין, והאם יש גם טענות לגופו של חוב - היינו: לגובה החוב.
לא ניתן לתת עצה כללית מבלי לראות את החומר העובדתי והמשפטי.
בהצלחה

פשיטת רגל

ליידי 21/04/10
שלום רב.  אני אם חד הורית והגרוש שלי הפסיק לפתע לשלם מזונות. אני נקלעתי לקשיים כלכליים ובינהם חובות כבדים (177,000 ש"ח) פניתי לאיחוד תיקים אבל החלטת הרשם היתה פשיטת רגל. בנתיים קיבלתי עיקול בחשבון שזה חשבון הבנק היחיד שלי ושם אני גם מקבלת קיצבת ילדים. אני מוכנה להתחיל בפשיטת רגל אבל הדרישה היא בתשלום מאוד גבוהה ואין ללי כרגע את הסכומים האלו. מה ניתן לעשות? אני רוצה איחוד תיקים זמני עד שאגייס את הכסף להליכי פשיטת רגל. מה עושים  במצב כזה ואיך מבטלים עיקול בבנק שזה הסכף שאני חיה ממנו וגם ילדי?

פשיטת רגל

עו"ד וינברג שלומי 21/04/10
מומלץ לקבל ייעוץ מעו"ד.
המדובר במקרה מורכב.
בהצלחה
דילוג לתוכן