פורום הוצאה לפועל
פורום הוצאה לפועל הוקם כדי לתת מענה לשאלות משפטיות בתחום הגבייה והחובות. פתיחת תיק, עיקולים, איחוד תיקים, צו תשלומים ועוד – אתם מוזמנים לשאול ולהתייעץ. אנחנו כאן, לרשותכם.
עיקול רכב בגלל חוב של קנס חניה
לפני יומים מצאתי מכתב מעיריית רשל"צ מכתב על דוח חניה שלא שולם וכתוצאה מכך זה נמצא בהוצאה לפועל(שזה חברת מילגם שעובדת עם עיריות ) נדהמתי מכיוון שמעולם לא ראיתי שום דוח חניה על שמשתי ברצוני לציין לפי הכתוב במכתב הדוח הינו מ25.02.08 ואילו המכתב ששלחו הינו מתאריך 16.11.09 התקשרתי לעירייה והסברתי להם שאני לא יודע על מה מדובר היא טענה שנשלחו מכתב רשום שלא נדרש ביקשתי שתשלח לי עתק של אישור ששלחה לי של מכתב רשום וגם את דוח חניה המקורי היא אמרה שיקח שלוש חודשים עד שאסמכתיות יגיעו אלי כולל הדוח ששמו על שימשה האם מותר להם לקחת כל כך הרבה זמן עד שילחו את הכל??אני אשלם יותר ריבית והצמדה.
וגם לפי מכתב שמצאתי ההוצאה לפועל היא חברת מילגם ולא ניתן להגיש להם שום מכתב התנגדות לפי דברי העירייה ניתן רק לתבוע את עירייה
האם זה נכון שלא ניתן להגיש לחברת מילגם מכתב התנגדות ? י העירייה או חברת מילגם (עד היום לא הבנתי מי עשה זו) עשו עיקול על רכב במשרד הרשוי.מה עושים? הרי אם אני מחכה 3 חודשים בברכה אילן
מראש
אילן
חברת מילגם ודוח חניה
התיק עדיין לא בהוצאה לפועל.
זכותך לקבל את כל הרישומים כי נשלחו לך הודעות בדואר רשום אך העירייה לא חייבת להוכיח כי חתמת עליהם, מספיק ששלחה.
חשוב לבדוק את עניין הפעולות שביצעה העירייה מתחילת הדוח ועד היום
אולי אף חלה התיישנות.
ביעור תיקים משותפים
לאחרונה אמי ואבי החליטו לרכוש בית ולכן הם התבקשו מהבנק להביא ביעור על תיקים שרשומים בהוצל"פ. 90% מהתיקים אכן בוערו והוא קיבל אישורים על כך, אבל 3 מהם עדיין פתוחים משום מה, שהתקשרתי למוקד המידע הם טענו שאבי אכן לא חייב והוא מחוץ לתיקים הללו אבל הם רוצים לדעת על איזה הליך אני מבקשת ביעור. אין לנו מושג איך להמשיך מכאן, חוזה הדירה כבר חתום והמוכר לוחץ. האם למישהו יש מושג איך מתנהלים במצב כזה ?
ביעור תיקים
לא תמיד הפקידות במרכז מידע יודעות את המידע המדוייק, לעומת מנהל הלישכה......
דירה בירושה
דירה בירושה
במידה ולא תעבירי את הירושה, הדירה עדיין על שם אימך.
במקרה זה המלצה לפנות לעו"ד- יש לבדוק את מכלול התיק וגובה החובות ומצב החובות.
יש פתרונות....
קנית דירה ופתיחת עסק
פתיחת עסק
יחד עם זאת עלייך לשים לב שניהול העסק אין בו להשתמע כהברחת נכסים לבעלך. לכן פתיחת עסק יש לנהלו בתבונה.
לגביי דירה, יכול לשמש כמכשול מאחר ודירה היא תא משפחתי ואם קיימת דירה נוספת בבעלותכם, קיימת אפשרות כי היא תעוקל.
מוגבל באמצעים
הכרזה על מוגבל באמצעים
אני לא יודעת מה יועיל לך בהכרזה כחייב מוגבל הרי החוב לא יעלם והריבית תמשך.
לכן המלצה שלי לפנות לעו"ד ולבדוק האם עדיף לפנות לפשט"ר או איחוד תיקים.
פס"ד
לבני יש חוב התקשרתי למשרד עו"ד המייצג את הרשות המקומית טענתי שבני גר איתי בכתובת והוא מעודכן אצלי בכתובת . האם אני יכולה לביא פס"ד הצהרתי שכל המטלטלין שייך אליי בכדי של יגיעו מעקלים , למרות שגר איתי? תודה
פס"ד הצהרתי
ערב מוגן
אחי לא שילם את ההלוואה ונפתח נגדו הוצל"פ על סך 27 אלף ש"ח קרן הלוואה.
עו"ד הגיש בקשה למיצוי הליכים וקיבל אישור מבית המשפט קיבלתי הודעה על כך
שאלתי היא האם ערבותי היא רק על סכום ההלוואה שנלקח או גם על הריביות שנוספו לתיק כגון שכ"ט עו"ד אגרות .
הסכום הצטבר ל55 אלף ?
מודה על תשובתכם מראש במידה ויש פסיקה בעניין זה או סעיף בחוק נא להפנות אותי .
יום טוב לכולם.
חוב לבנק
חידוש רישיון נהיגה
תודתי מראש, תומר
רישיון נהיגה
או לנסות להגיע להסדר עם הזוכה.
איחוד תיקים
איחוד תיקים
החלטת בית משפט מחוזי חיפה
תשובה
ניתן לבקש ביטול הליכים או מימוש לטובת הנאמן.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
התייעצות
כן
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
האם חלה התיישנות על צ'ק ערבון?
זהו חוסר תום לב
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
שכר טרחה בהוצל"פ
האם בשכר טרחה א' או ב' בהוצל"פ (הקבוע בתקנות) יש להוסיף לעו"ד תשלום בגין מע"מ או שיש לשלם רק את הסכום הנקוב בתקנות?
תודה.
מ
שכ"ט א+ב מתווסף לתיק
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
פש"ר
מתן הלוואה למי שיקבל הפטר הינו עניין מסחרי לא משפטי
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
האם ניתן לייצג אדם בהוצל"פ ולהעביר את הגביהלחשבונו
כן
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
מקור חוקי לשאלון לחייב בהוצל"פ
האם מישהו יודע האם יש מקור סמכות להוציא שאלון לחייב בהוצאה לפועל, שאלון שלא לפי תקנה 7 - שאלון סטנדרטי וקבוע, אלא שאלון עם שאלות נוספות על השאלון הקיים.
תודה,
ראה תקנה 112
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
שטר חוב לשכ"ד והוצאה לפועל
תודה
אפשר לנסות
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
התייעצות דחופה בעניין ייצוג בהוצאה לפועל
חתחמה על תצהיר משפחה
אני מכירה רבים מעורכי הדין שמייצגים קרובי משפחה ואין בעיה כל עוד אין ניגוד עיניינים.
התיעצות
האם זה נכון לתבוע אותנו על החובות שלה? האם זה נכון לעשות לנו עיקולים בגללה?
חיוב צד ג'
האם חתמתם ערבות? השתתפתם בחוזה? שטר ערבות?
קצת נראה מוזר שפונים אליכן.
פנו למשרד עו"ד שמייצג את הזוכה ודרשו לקבל הסבר על סמך מה הם פונים אליכם.
איחוד תיקים
יש לי 4 תיקים בהוצאה לפועל ביקשתי מהפקידה שברצוני לעשות איחוד תיקים והיא אמרה לשלם תשלום ראשון ולשלוח עם הטפסים שהיא נתנה לי ולצלם תעודת זהות שילמתי והמשכתי ללכת לקחת ממנה קבלות כדי לשלם כל חודש 500 ש"ח אחרי 3 חודשים הלכתי לבית משפט לברר מה קורה עם התשובה של האיחוד תיקים התברר שדחו לי את הבקשה ואני צריכה לשלם 1500 ש"ח כדי לחלק בין התיקים ואז ידונו שוב בנושא של איחוד תיקים ובינתיים עד עכשיו שילמתי 1500 ש"ח אבל מתברר שזה היה רק לתיק אחד הבעיה שהפקידה אמרה לי להמשיך לשלם כל חודש 500 ש"ח כדי להראות שאני משלמת לאיחוד תיקים. אני התחלתי לעבוד לפני חודשיים ואני עומדת בתשלומים שלי . מה עליי לעשות בנושא שלחתי מכתב לבית משפט אני אובדת עצות עד שבתחלתי לעבוד אני רוצה לסיים את חובותיי אבל אני מרגישה תקועה. בבקשה אשמח לקבל יעוץ.
איחוד תיקים
זה שתמשיכי לשלם כל חודש לא ידנו בתיק לעניין איחוד תיקים, אלא יש להגיש בקשה תאימה.
גם לפי מה שסיפרת, לא נראה שעמדת בתנאים לקבלת תיק איחוד ויש לבחון את הדברים.
שווה לשקול את גובה החוב לעניין פשיטת רגל.
פני לעו"ד לייעוץ.
תשלום כפול להוצל"פ
בהוצל"פ חוייב בעלי בלבד, ע"י העירייה בתשלום חובות ע"פ פס"ד.
אני פניתי לעירייה ושלמתי חובות שרשומים ע"ש שנינו, כדי למנוע תפיחה של החוב.
בהוצל"פ לא הסירו את החוב כי אני שלמתי לעירייה ולא להוצל"פ. בנוסף לטענתם כי החוב של בעלי ולא שלי.
מה ניתן לעשות, אני מעוניינת לבטל את התשלום ולשלם בהוצל"פ. האם ניתן, או האם יש מהלך שניתן לעשות?
תודה
תשלום בהוצל"פ
ולצרף את כל הקבלות ששילמת.
בהמשך יש לך אפשרות לשלם ישירות להוצל"פ וזה עפ"י צו תשלומים שנקבע ולא עפ"י הסכם שיש לך עם ב"כ הזוכה.
כתב שיפוי במקום שיק שאבד
מה הליך הנכון לקבלת כתב שיפוי במקום שיק שבנק אבד אותו-שיק שחזר ובנק לא מצא את השיק והוציא כתב שיפוי?
החלטת הרשמת?
פני לבנק לבדיקת חלופה אחרת.
הגשת תביעה במקום התגדות
אם עבר המועד להתנגדות, וטענתי נוגעת לעצם פתיחת התיק (לדעתי, יישום לא נכון של הסכם פשרה), האם אני יכול להגיש תביעה/המרצת פתיחה לבימ"ש לבירור הענין במקום התנגדות (שכאמור, חלף זמנה) ?
תודה
תשובה
יישום לא נכון של הסכם הפשרה צריך לבדוק את הסכם הפשרה והאם ניתן לטעון פרעתי (במידה ועמדת בחלקך בהסכם) או מדובר בתביעה אחרת לגמריי.
יש לבדוק את הסכם הפשרה ואת הסיפור עצמו.
פנה לעו"ד לייעוץ.
הגשת תביעה במקום התנגדות
אם עבר המועד להתנגדות, וטענתי נוגעת לעצם פתיחת התיק (לדעתי, יישום לא נכון של הסכם פשרה), האם אני יכול להגיש תביעה/המרצת פתיחה לבימ"ש לבירור הענין במקום התנגדות (שכאמור, חלף זמנה) ?
תודה
התנגדות שעבר זמנה
אם אתה לא יודע מה אתה עושה אל תעשה את זה לעצמך. שכור עו"ד.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
התיישנות
כן
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!




