פורום הוצאה לפועל

פורום הוצאה לפועל הוקם כדי לתת מענה לשאלות משפטיות בתחום הגבייה והחובות. פתיחת תיק, עיקולים, איחוד תיקים, צו תשלומים ועוד – אתם מוזמנים לשאול ולהתייעץ. אנחנו כאן, לרשותכם.

מנהלי פורום הוצאה לפועל

עו"ד משה שרגא

שותף בכיר במשרד שומרוני קנר שרגא ושות'. מתמחה בתחום ההוצאה לפועל.

עו"ד אורן ליטוין

בעל ניסיון רב בתחום הגביה הפרטית והמסחרית ושם דגש רב על ליווי אישי ומקצועי.

עו"ד יעל מולר

ותק של 20 שנה בייצוג בנקים ומתן יעוץ משפטי בתחום הבנקאות, הוצאה לפועל ועריכת ייפוי כוח מתמשך.

עו"ד צבי וישנגרד

עוסק בייצוג חייבים בהליכי חדלות פירעון ופשיטת רגל. בעל ניסיון של למעלה מ-15 שנה.

עו"ד מורן חיו בוזגלו

עוסקת למעלה מ15 שנים בתחום ההוצל"פ וחדל"פ ומסייעת לחייבים רבים בהתמודדות עם חובות כבדים.

תיק הוצל"פ נ' קטין

יעל 19/02/11
ילדה בת 16 פגעה ברכבי באמצעות קורקינט שרכבה.
זכיתי בכל התביעה בתביעות קטנות שאביה משמש אפוטרופוס.
הגעתי לפתוח תיק הוצל"פ נגדה, אך נאמר לי שהיא קטינה ולכן לא ניתן.

מה עושים? חוץ מלהמתין לגיל 18

תשובה

אנונימי 19/02/11
איזה נזק היא כבר עשתה לך עם הקורקינט, תפסיק להיות קטנוני ותעזוב את הילדה במנוחה. הזמן והמאמץ שאתה משקיע עולים יותר מהנזק

המסלול המהיר

יריב 19/02/11
שלום רבאני חייב מוגבל ע"ס 300000 יש לי  עוד חוב לבנק של 5000 ש"ח הבנתי שאפשר לתבוע אותי במסלול המהיר .מה זה אומר מבחינתי שאני חייב מוגבל ?האים זה שיטת גבייה שונה מהרגיל?אודה לתשובתכם בתודה מראש יריב

המסלול המהיר

עו"ד שזר .ת 19/02/11
אם לא תתגונן - יפתח תיק הוצאה לפועל ,ואם אתה לא באיחוד, ניתן לגבות כרגיל.
אם אתה באיחוד זה יכנס לאיחוד.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.

יש פתרון !

אסף 26/02/11
***צונזר ע"י המערכת****

חקירת יכולת

עו"ד צעירה 19/02/11
נשלח צו עיקול לצד ג' אך זה אינו מממש הכספים. זימנתי אותו לחקירה - אילו סוגי שאלות עלי לשאול אותו? האם החקירה מוגבלת בזמן? מה הכללים לגבי מה ותר ומה אסור?

אודה לכל עזרה מעו"ד ותיק ומנוסה.

תודה :)

חקירת צד ג'

עו"ד שזר .ת 19/02/11
שימי לב בצו עיקול - הוא צריך רק לעקל.
בצו מימוש לממש...
בכל מקרה, את אמורה לשאל מתי קיבל את העיקול, האם עיקול ואם לא - מדוע.
מתי קיבל צו מימוש - האם מימוש, אם לא מדוע.
המטרה להוכיח שקיבל את צו העיקול ולא השיב עקב רשלנות של צד ג', וזאת על מנת לפתוח פתח להגשת בקשה לחיוק בחוב הפסוק.

מה הכוונה של "הגבלת חייב בתיק לצאת את הארץ"

dogen 17/02/11
האם זה למעשה צו עיכוב יציאה?

כן

עו"ד שרגא משה 17/02/11

דיירת לא משלמת מיסי ועד | נשלח מאתר

נגה 17/02/11
שלום!
ועד הבית זכה במשפט נגד דיירת שלא משלמת מיסי ועד, והתיק עבר להוצאה לפועל.
אבל הדירה שייכת לחברה שבעלת המניות העיקרית בה היא הדיירת, ואי אפשר להפעיל על הדיירת עיקולים, למרות שהיא חיה לבדה בדירה מאז ומתמיד.
מה אפשר לעשות כדי להשיב את החוב? תודה, נגה.

לפנות ליעוץ מקצועי

עו"ד שרגא משה 17/02/11

עיכוב הליכים בתיק הוצלפ

מיכאל 17/02/11
אני נמצא ביחוד תיקים. ויש עיכוב הליכים בתיקי הוצלפ. עדיין ישנו עיקול על קרן פנסיה שניתן לפני איחוד התיקים ועיכוב ההליכים. השאלה איך אני יכול להביא לביטול העיקול אם יש לי עיכוב הליכים ואני עומד בהסדר התשלומים בתיקי האיחוד .

ביטול עיקול

עו"ד שרגא משה 17/02/11
לא ברורה הסיבה לבקשתך לביטול העיקול.
כל עוד קיים עיכוב הליכים ואתה נוהג בהתאם לצו התשלומים, לא יממשו את העיקול.

מכל מקום תוכל להמיר את העיקול בנכס אחר (לאו דווקא שלך) או להעמיד בטוחה אחרת.

חוב ענק

אסף 27/02/11
***צונזר ע"י המערכת****

מכח מה פוסקים שכר טרחה בהוצל"פ במזונות?

י.ז. 17/02/11
בתיק מזונות שמנוהל נגד חייב, הזוכה מיוצגת על-ידי עו"ד. במהלך שנתיים הוגשו 2-3 טענות "פרעתי" שנדחו ברובן. רוב הכסף שולם ישירות לזוכה ודווח על-ידי העורך דין שלה להוצל"פ. היום כעבור שנתיים עורך הדין מגיש בקשה לפסיקת שכר טירחה. האם מגיע לו 10-15% מכל הסכומים בתיק כולל הסכומים שהחייב העביר ישירות לזוכה או שרק הסכומים שנגבו באמצעות עיקולים?

שכ"ט בתיקי מזונות

עו"ד שרגא משה 17/02/11
נקבע בהחלטה פרטנית של רשם ההוצל"פ ולא על פי נוסחה.

ככלל על החייב לעתור לפסיקת שכ"ט נמוכה ככל האפשר אשר תביא בחשבון רק כספים שנגבו ע"י עוה"ד, בהתאם למאמץ שהושקע בעניין.

אי קבלת תגובה לבקשה להתגונן מפני תביעה לפי 81א1

ולדמיר 17/02/11
ביום 2.2.11 הגשתי רשות להתגונן מפני תובענה לפי 81א1 בהרצליה שהיא מקור הסמכות המקומית.למרות הכל ,היום ה-16.2.11 טרם נקלטה הבקשה .מה עלי לעשות ?

הגשת בר"ל

עו"ד שזר .ת 19/02/11
ללכת לגשת באופן פיזי ולהגיש.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.

מישהו מוכן לעזור לי?

מיואשת 16/02/11
שלום לכולם,
הגרוש שלי מתחמק ממזונות כבר שלוש שנים וחצי, אין את מה לעקל לו, הוא לא עובד ואין לו רכב ולא כלום.
שמעתי שאפשר לחייב את ההורים שלו למזונות של הילדים שלי? איך עושים דבר כזה?

דיני משפחה

עו"ד שזר .ת 16/02/11
פני לפורום דיני משפחה.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.

האם בת זוג שנישאה לפושט רגל חשופה אף היא?

עינת 16/02/11
אודה על עצתכם. אני עומדת להינשא לאדם שעקב חובותיו הכירו בו כפושט רגל והוא משלם מזה תקופה תשלומים לכונס הנכסים, ומוגן על פי חוק מפני הנושים ומעקלים. אנו ביחד 9 חודשים והכרנו תקופה של למעלה משנה אחרי פשיטת הרגל שלו.
כעת ייתכן ובית המשפט מבטל את ההכרה בו כפושט רגל דבר שיחשוף אותו שוב לעיקולים וכו'. אם כל יקרה האם אני חשופה גם כן, למרות שנשאתי לו אחרי התקופה בה נכנס לחובות? יש בבעלותי דירה שרכשתי 5 שנים לפני הכרותנו והינה על שמי....

פשיטת רגל

עו"ד שזר .ת 16/02/11
תעשו הסכם יחסי ממון, שכל הרכוש שהבאת איתך לפנני הנישואין שייך לך.
כמובן שרצוי לקבל יעוץ יותר מקיף על ידי עו"ד על מנת לבדוק ומצות את כל האפשרויות.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.

חייבת מוגבלת באמצעים

רינת 16/02/11
שלום רביש לי תיק בהוצאה לפועל ע"ס32000 שם אני משלמת בצו תשלומים 400 ש"ח לחודש.כרע ניפתח לי תיק נוסף בכרטיסי אשראי ע"ס 36000.איני יכולה לעמוד ביותר ממה שאני משלמת כיום מה האפשריות שעומדות בפני?והאים בקשה לחייבת מוגבלת האמצעים תיתן לי שקט בפני עיקולי משכורת ומטלטלין ומה יקרה לחשבון שלי כיום שגם שם יש לי חוב של 40000 ש"ח?האים כדאי לפתוח חשבון חדש ללא מיסגרת ואשראי רק כדי להיתנהל מבחינת משכורת לפני שאגיש את הבקשה לחייבת מוגבלת? כולי דאגה ופחד שאני הולכת להגיש בקשה לרשם מה יהיה? לא עדיף פשיטת רגל אולי?ומהן ההשלכות בשני המישורים הללובתודה מראש על תשובתכם ועזרתכם רינת .ב

איחוד תיקים או פשיטת רגל

עו"ד שזר .ת 16/02/11
את יכולה לבקש לאחד את תיקייך, ולבקש צו אחד בכל התיקים, ואז כל עוד תעמדי בצו לא ינקטו כנגדך הליכים,
אבל... החוב אף פעם לא יגמר... כי רק הריבית כל חודש זה כמה מאות ש"ח...
היתרון בפשיטת רגל - שיש להליך סוף, בסיומו ניתן לפדות את החוב על ידי תשלום אחוז מהחוב.
אבל מדובר בהליך יקר יותר (אגרה למדינה, רצוי לגשת עם עו"ד).
זה רק בתמצית כמובן.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.

ערבות לחוב-דחוף ביותר ברשותכם

שיין 16/02/11
שלום רב,לחבר טוב שלי היו מספר תיקי הוצאה לפועל במשך כשנתיים באחד התיקים עו"ד פעלה ללא הרף ומכיון שאותו חבר טוב כתוצאה מחובותיו עבר להתגורר אצלי הגיעו מעקלים אליי הביתה הסבריי וטענותיי לעובדה שהמטלטלין לא שלו אלא שלי לא הועילו ובאינסטינקט של הגנה על רכושי ועל ביתי וילדיי חתמתי על שטר ערבות בתיק זה , במהלך התקופה עו"ד החלה גם נגדי בהליכי הוצאה לפעול ופתחה לי תיק על אותו החוב בדיוק, לפי כחודשים הגיע החייב לאיחוד תיקים ואילו לי הטילו צו עיקול על משכורתי על כספיי החסכונות שלי, חשבון הבנק שלי, הגשתי התנגדות לשטר ואני מחכה לדיון שייערך בחודש הבא , רציתי לדעת ע"פ ניסיונכם או חוות דעתכם למה עליי לצפות בדיון זה ? האם יבטלו את ההליכים נגדי או מה הסיכוי שאותה עו"ד תקבל את כספי החוב מ2 מקומות שונים במקביל. מודה לך מאוד 

דיון בהתנגדות

עו"ד שזר .ת 16/02/11
אין כל מניעה לפתוח 2 תיקים - כל עוד הגביה לא תעבור את גובה החוב האחד.
לגבי הדיון - תהיה חקירה ביחס לערבות שלך, ובאם יוחלט כי יש לך סיכוי הגנה, גם אם קלושים - ההליכים יעוכבו והעניין יעבור לביהמ"ש.
אם לא תשכנע את הרשם שיש לך סיכוי - אתה למעשה תשאר לנצח חייב בתיק, עד לגבייתו במלואו.
בהצלחה.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.

בקשה למוגבל באמצעים

חני 16/02/11
יש עליי חובות בסך של 65,000 ש"ח, 5 תיקי הוצל"פ, אני עובד כנהג משאית ,
הזוכים הגישו כנגדי בקשה להגבלת רשיון הנהיגה.
אני רוצה להגיש בקשה למוגבל באמצעים,
אם יו"ר ההוצל"פ מכריז עליי כמוגבל באמצעין האם ההגבלות מובטלות
אם לא מה עליי לעשות ע"מ לבטל את הגבלת רשיון הנהיגה.

בקשה לביטול הגבלת רישיון נהגיה

עו"ד ענבל ביטון 16/02/11
כאשר החייב מוכרז כחייב מוגבל באמצעים ההגבלות אינן מתבטלות באופן אוטומטי. יש להגיש בקשה לביטול הגבלת רישיון נהיגה ובה לפרט כי הרישיון הכרחי לצורך עבודתך.... בהצלחה

ביטול עיקול חשבון הבנק

אבי 16/02/11
אשמח לשמוע מהם כל האפשרויות לבטל עיקול של חשבון בנק? כמו כן אלו טיעונים מתקבלים לביטול העיקול?

ביטול עיקול על חשבון בנק

עו"ד שזר .ת 16/02/11
באם משלמים את צו התשלומים - זה הפתרון הכי טוב...
צריך להגיש בקשה, שבה מפרטים שללא ביטול העיקול, לא ניתן להמשיך ולהתקיים, וכן לשלם חלק מהפיגורים.
אם תפרט יותר - אולי ניתן יהיה לעזור יותר.
בהצלחה.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.

ערעור כנגד החלטת רשמת

דוד 16/02/11
עו"ד שרגא שלום
הוגשה כנגדי תביעה בבית משפט ובמקביל גם תביעה מול רשמת ההוצלפ לעקל סכום X לטובת התביעה.

בדיון בפני הרשמת ייצגתי את עצמי ומתוך תמימות וחוסר ידע הסכמתי לעיקול זמני ולא ניסיתי בכלל להציג התנגדות כי חשבתי שתוך שבועיים לכל היותר נופיע בפני השופט והתביעה תדחה (באמת שאין סיכוי לתביעה ).

בפועל, התביעה נמשכת כבר כמה שנים ולכן הגשתי בקשה לרשמת לקיים דיון חוזר בעניין העיקול ולטעון הפעם את ההתנגדות שיש בידי.

הרשמת מסרבת בטענה שהייתה הסכמה מצידי לעיקול ולא מעניין אותה כל ההסברים שלי (ממש כמו אבן)

האם ניתן להגיש ערעור כנגד ההחלטה?
למי מפנים את בקשת הערעור, לשופט בתיק? להנהלת בית המשפט?
יש טופס מיוחד לכך שניתן להוריד מהאינטרנט?
צריך לבקש את הסכמת הרשמת להגשת ערעור?
האם אני יכול להגיש את הבקשה באופן עצמאי או שחייב עו"ד?

תודה

ערעור על החלטת רשם הוצל"פ

עו"ד שרגא משה 16/02/11
בוקר טוב,

קשה לי לענות באופן פרטני על המקרה - ואכן לפי תאורך ההסכמה הינה בעייתית באשר לביטול העיקול.

באופו טכני ניתן להגיש בקשת רשות ערעור לבית משפט שלום על החלטת רשם מסוג זה. את הבקשה יש ללוות בתצהיר ויש להגישה בתוך מועד הקבוע בחוק (30 יום מההחלטה)

עניינית יש עוד דרכים להתגבר על המצוקה, תלוי מה המטרות שלך.
אני מניח שהנך מיוצג כיום לאחר שלמדת בדרך הקשה.
הוועץ עם עורך דינך לגבי המטרות ומשם תגיעו לפתרון היעיל עבורך במצב זה.

בהצלחה

תביעת מזונות שלא שולמו דרך הוצאה לפועל

תמר 15/02/11
בס"ד
1.מה עדיף לתבוע דרך ביטוח לאומי או הוצאה לפועל?
2.בביטוח לאומי הורידו לי חלק גדול מהסכום האם בהוצאה לפועל יתבעו עבורי את מלוא הסכום?
3.כמה זמן לוקח בין פתיחת התיק בהוצאה לפועל לזמן הגביה במידה והנתבע מוכן לשלם אחרי שיקבל פניה מהוצאה לפועל?
תודה

גבית מזונות האם דרך ביטוח לאומי או מזונות?

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 16/02/11
שלום לך
השאלה האם לגבות דרך הביטוח לאומי או דרך הוצל"פ לא נכונה, שכן לגביה דרך ביטוח הלאומי יש קריטוריונים שאת אמורה לעמוד בהם.
ברור שדרך ביטוח הלאומי הגביה יותר בטוחה.

בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

מוגבל באמצעים

מאהר 15/02/11
העו"ד שלי יעץ לי לעשות תהליך של מוגבל באמצעים ואיחוד תיקים ,את זה לא הבנתי אם יש אפשרות איך זה הולך , שאלה אחרת אם אני עושה את התהליך הזה , ועוד כי חודש נפתח לי עוד תיק בהוצאה לפועל עבור חובות אחרים ., זה גם יכנס בתהליך של האיחוד

איחוד תיקים מוגבל באמצעים כיצד מתבצע?

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 16/02/11
שלום לך
איחוד התיקים הוא מאגד את כל חובותיך ונותן לך לפרוע במסגרת תיק אחד בלבד.
כל תיק שיפתח אח"כ יצטרף אוטומטית לאיחוד
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

צו איסור יציאה מן הארץ

עמי 14/02/11
שלום וברכה ,
אני חייב בתיק והוצא כנגדי צו איסור יציאה מן הארץ .כעת אני רוצה לטוס לבקש את אמי החולה בחול .אמרו לי שאני צריך להביא שני ערבים במקומי .האם זה נכון ?ומה הכוונה האם צריך להביא אותם לשדה התעופה ? להחתים אותם בהוצלפ או מה לעשות על מנת כמה שפחות לטרטר אותם ?
והאם הערבים משוחררים אוטומטית ברגע שאני חוזר ,
תודה

צו עיכוב יציאה מהארץ

עו"ד שזר .ת 14/02/11
זה לא צו איסור זה צו עיכוב.
אתה צריך להציג תלושי שכר ולהחתים את הערבים על טפסים מיוחדים בלשכת ההוצאה לפועל, ראש ההוצאה לפועל צריך לאשר זאת ורק אז תוכל לצאת
שתחזור הם משוחררים.
לא תחזור - הם יהיו החייבים בתיק.
תומר שזר, עו"ד ומגשר.
מנהל הפורום.

הגבלת חשבון בנק

ראיד 14/02/11
יש לי שאלה מאד חשובה ודחופה..יש לי שלושה תיקים בהוצאה לפועל וכולם על סך 20,000 ש"ח העורך דין שלי עשה לי הסדר ואני משלם את החובות בשוברים חודשיים..הלכתי לבנק ומצאתי שאני עדיין מוגבל בחשבון אין לי עיכולים אבל יש רק הגבלה בחשבון..העו"ד אמר לי שהוא יכול להסיר את ההגבלה על החשבון..האם זה נכון? האם יש אפשרות לככה..(רוצה לציין שלא התעסקתי בצ'קים מעולם)

הגבלה על החשבון

עו"ד שזר .ת 14/02/11
כן יש אפשרות לבטל את ההגבלה, אבל חסרים פרטים...
תומר שזר, עו"ד ומגשר.
מנהל הפורום.

הוצאה לפועל בזמן שהות בחול – חייב עזרה?

רומיאו 14/02/11
שלום רב, אז השאלה שלי היא כזאת.היתי מתגרור בדירת חלמיש (עמידר) שקיבלה אימי לפני שנפטרה בשל מחלתה והועברה על שמי.לפני
כשנתיים וחצי עזבתי את הארץ עם חובות לבנק ועל הדירה (לחלמיש) במטרה לכסות
את החובות מעבודה בחו"ל ומאז אני עדיין פה (וזה לא בדיוק מצליח)לפני כשנה עיקלו את דירתי הוצאה לפועל ולקחו את המעט שהיה שם.אני מעריך שחוב הוא בסביבות ה 100.000 ש"חאני דל באמצעים אין לי רכוש ולא דירה יותר.ממש רוצה לחזור לארץ אבל מפחד, רציתי לדעת האם יש אפשרוות שיעצרו אותי ויכניסו אותי לכלא?האם זה יהיה אפשרי שיעשו לי איחוד תיקים ויתנו לי סכום מועט לשלם כדי שאוכל להתחיל חיים חדשים בארץ (שגם בלי זה יהיה קשה)לצערי אין לי הורים או מישו שיוכל לעשזור לי לשלם איזה שהוא סכום גדול.מה אפשר לעשות? אני כל כך רוצה לחזור אבל מפחד.ואיפילו מפחד להתקשר אליהם מחול כדי שלא יתנו לי התיצבות ולא אוכל להגיע.או אולי כבר עשו את זה .... בבקשה עזרה

איחוד תיקים או פשיטת רגל

עו"ד שזר .ת 14/02/11
לא יעצרו אותך שאתה מגיע, אבל.. בהחלט יתכן כי יש כנגדך כבר צו עיכוב יציאה מהארץ (אתה יכול לבדוק זאת).
האם הנכס מומש ונמכר?
האפשרות המועדפת עבורך, היא איחוד תיקים או פשיטת רגל.
תומר שזר, עו"ד ומגשר.
מנהל הפורום.

צ'ק חשבון מוגבל

דוד 14/02/11
צק של חברה שהוחזר על ידי בנק בשל הסיבה - חשבון מוגבל
- האם זוהי עבירה על החוק וניתן להגיש תלונה במשטרה? כמוכ האם יש טעם להגישו להוצאה לפועל (החברה נסגרה?פשטה רגל?נושים רבים?) או להגיש תביעה אישית כנגד נותן הצק?

שיק שחזר - חשבון מוגבל - גביה כנגד חברה

עו"ד שזר .ת 14/02/11
אין שום טעם להגיש תלונה.
לגבי תיק הוצאה לפועל, באם החברה פעילה - כן.
באם החברה לא פעילה - סיכוי הגביה לא גדולים.
לפעמים לא ניתן לדעת זאת, רק לאחר פתיחת התיק.
לגבי תביעה אישית - צריך עילה לתבוע אישית בעלים של חברה.
רצוי להתיעץ עם עו"ד.
תומר שזר, עו"ד ומגשר.
מנהל הפורום.

אי חידוש רשיון נהיגה

ציוני 14/02/11
קבלתי הודעה מהוצאה לפועל על"אי חידוש רשיון נהיגה ומהחזקה בו".תוקף הרשיון הוא לעוד 15 חודשים.שאלתי :האם ישנה אפשרות חוקית מהמילים של "אי החזקה בו"שיקחו לי את הרשיון כבר עכשיו או לא יחדשו לי אותו ביוםתוקפו.

אי חידוש רישיון נהיגה

עו"ד שזר .ת 14/02/11
אכן לא יחדשו לך את הרישיון.
צריך להגיש בקשה לבטל את ההחלטה, ולהוכיח כי האוטו חיוני להמשך פרנסתך.
כמובן, שאם לא עמדת בצו התשלומים - מצבך לא טוב...
בהצלחה
תומר שזר, עו"ד ומגשר.
מנהל הפורום.

חוב של דייר שמגלגלים אותו אלי

אמיר 13/02/11
ברשותי דירה צנועה אותה אני משכיר. העברתי את שם הדייר הנכנס לעריה לגביית ארנונה ומים. הדייר עזב את הארץ (תושב זר) ולא שילם את החשבונות. העריה שלחה אל כתובת הדירה השכורה חשבונות על שמו, אך לשווא - החשבונות לא שולמו. העריה פנתה אלי וביקשה שאני אשלם את החוב. האם זה מותר למרות שהעבירה את החשבונות על שם הדייר ? האם יהיה לי בעיה במכירת הנכס בעתיד ?

היעדר חובות

עו"ד ענבל ביטון 13/02/11
כאשר תרצה למכור את הדירה בעתיד יהיה עליך להביא אישור מהעירייה בדבר היעדר חובות ארנונה. לכן, במועד המכירה יהיה עליך לסלק את החוב.

העברת טיפול לבית משפט השלום בעכו

אמיליה 13/02/11
שוב שלום!כתבתי תגובה לאחר תשובתך אך לא ענית בשנית...לאחר שהגשתי בקשת הארכה והתנגדות והיא התקבלה בעכו, נאמר לי שמשום שהוגשה באיחור זה הועבר לטיפול בית משפט השלום בעכו...מה עליי לעשות כעת??(כתבתי זאת בפירוט נרחב יותר בהודעתי הקודמת מה-10.2 שוב המון המון תודה!

בקשה לעיכוב הליכים

עו"ד שזר .ת 13/02/11
הבקשה לעיכוב הליכים בהוצאה לפועל נדחתה, כי הוגשה באיחור (לא הוגשה בתוך 20 ימים).
צריך להגיש כעת 2 בקשות
האחת בקשה להארכת מועד להגשת ההתנגדות באיחור (יש לצרף תצהיר ולפרט את הנסיבות).
השניה בקשה לעיכוב הליכים כנ"ל לענין הנסיבות.
את שתי הבקשות יש להגיש לביהמ"ש השלום בעכו.
ניתן לשלוח את הבקשות בדואר.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.

רישיון נהיגה לחייב מוגבל

יניב 13/02/11
שלום רבאני חייב מוגבל כשנה.אני מפחד שייגעו לי ברישייון כי אני נכהאני סיבל מאי ספיקת לב קשה+קוצב לב .איני יכול ללכת ברגל אפילו מאה מטרים יש סיכוי שהרשם ייתחשב במצבי הרפואי ולא יקח לי את הרישייון?                         בתודה מראש יניב

בקשה לביטול הגבלה

עו"ד ענבל ביטון 13/02/11
במידה ותקבל הודעה כי הוטלה הגבלה על רישיון הנהיגה שלך (סביר להניח שלא תקבל כל עוד הינך מוכרז כחייב מוגבל באמצעים, עומד בצו חיוב התשלומים החודשי וההליכים מעוכבים כנגדך) אזי יש להגיש בקשה לביטול הגבלת רישיון הנהיגה בה תפרט את בעיותיך הרפואיות ולצרף מסמכים רפואיים
דילוג לתוכן