פורום הוצאה לפועל
פורום הוצאה לפועל הוקם כדי לתת מענה לשאלות משפטיות בתחום הגבייה והחובות. פתיחת תיק, עיקולים, איחוד תיקים, צו תשלומים ועוד – אתם מוזמנים לשאול ולהתייעץ. אנחנו כאן, לרשותכם.
הודעה על עיקול רכב מרשות השידור
תודה מראש .
איזו הודעה זו
אם מדובר בעיקול מנהלי, יש לפנות לבית המשפט
ביטול עיקול על דירה בירושה
האם זה אפשרי שרק הם יבטלו את העיקול ולא צריכים את כל האנשים שאני חייב להם בתיק האיחוד והאם זה לא מבטל לי את תיק האיחוד
אפשרי? - כן
ביטול עיקול רכב נא לתת תשובה
בתודה מראש
מגיש בקשה
הכיצד לפעול?
האם אפשר לפתוח את התיק בהוצל"פ על מלוא פסק הדין?
כמו כן, עו"ד שחתום כב"ב החברה הינו בעל רוב במניות. יש אפשרות לפתוח נגדו ישירות?
ביצוע פס"ד בהוצל"פ
באשר לפעולה כנגד עוה"ד - את זה תוכל לבצע בבימ"ש, אם בכלל.
הוצאה לפועל ומזונות
בקשה לפריסת תשלומי מזונות
אם אתה מודה בחוב אזי הדרך היא לבקש פריסה בהוצל"פ או בבימ"ש (להוצל"פ אין סמכות אבל לפעמים הם פורסים...). אם אינך מודה בחוב אזי זה עניין יותר מורכב.
חוזה רכישת ציוד לווין- תיק הוצאה לפועל- עזרה!
בנוסף
תיק הוצאה לפועל מזונות
הוצל"פ מזונות
הכספים יגיעו אליך במלואם.
בהצלחה, וחנוכה שמח
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
צריך עזרה! שיק שלי לא כובד ועו"ד הגיש להוצל"פ?
רציתי לשאול כמה שאלות ברשותכם
אני מבין שממתין לכתב טענות מצד העו"ד, עד כמה קרוב לדיון הוא מחוייב, אם בכלל, להגיש את הכתב טענות?
הדיון הוא חצי שעה, האם רק אני אחקר או שגם אוכל לחקור ?
מה הם ההליכם הבאים בתיק כזה.
מישהו מכיר עו"ד מאיזור אשקלון שיכול לסייע בסכום הוגן (אני כמעט שנה לא עובד וקצת מתקשה לסכומים שדורשים
ממני על התיק)
השיק הוא ע"ס כ 100 אלף ולא קיבלתי תמורה עבורו - העו"ד טוען להפרת חוזה.
תודה מראש.
התנדות
אין לך מה לעשות מלבד להמתין לדיון שרק אתה נחקר בו
בהמשך שהוא יגיש תצהיר תוכל לחקור אותו
לגבי המלצה לעו"ד תפנה להנהלת הפורום
בהצלחה, וחנוכה שמח
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
ניכוי מלוא קצבה
האם ניתן לעקל את מלוא הקצבה של החייבת, על אף שחוק הגנת השכר לא מתיר זאת?
האם בשל הכנסות נוספות יהא ניתן לעשות כן?
אודה לתשובה.
עיקול קיצבה
בהצלחה, וחנוכה שמח
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
ביטול עיקול רכב
נפתח כנגדי תיקי הוצאה לפועלוהוזכים הגישו בקשות לעיקול הרכב ונרשם עיקול על הרכב.
אני כיום יש לי תיק איחוד ואני עומד בתשלומים.
מה עליי לעשות ע"מ לבטל את העיקולים שעל הרכב
מה הן הטענות שאני צריך להראות לראש ההוצאה לפועל.
נא תשובתכם
עיקול רכב
בהצלחה, וחנוכה שמח
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
סגירת תיק הוצלפ
סגירת תיק
מלבד קבלות או הסכם שהיה אין צורך לצרף כלום
בהצלחה, וחנוכה שמח
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
שכר טירחה לעו"ד
שאלתי היא מהו שכר הטירחה המקובל? ישנו עו"ד שמבקש ממני 20% מהחיסכון הםא זה שכר מקובל או גבוה מדי?
שכ"ט הוצל"פ
כל עו"ד לוקח לפי החלטתו את שכ"ט ואין בזה כללים ברורים.
רק תבדוק שהוא מומחה בהוצל"פ.
בהצלחה, וחנוכה שמח
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
ציקים שנחתמו ע"י אבי
שאלתי היא האם יש באפשרותי לפנות לבית המשפט ולבקש התחשבות בנסיבות או שמא עלי לשלם על טעויותיו של אבי ו"שיניי יכהו"?
זיוף חתימה על שיק
כל עוד שאתה לא חתמת על השקים, פתוחה בפניך תמיד האפשרות להגיש התנגדות בכל תיקי ההוצל"פ.
אין אפשרות שתחויב על שקים שלא חתמת עליהם.
בהצלחה, וחנוכה שמח
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
חקירת יכולת
חקירת יכולת
בהצלחה, וחנוכה שמח
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
פשיטת רגל
דירת עמידר
אני לא רואה בעיה
בהצלחה, וחנוכה שמח
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
פשיטת רגל
כינוס נכסים
לכאורה הכל מעוקל, ואין לך אפשרות להוציא.
בהצלחה, וחנוכה שמח
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
צ'ק שחזר לפני 21 שנים
לציין שבמשך 20 שנה (משנת 91) לא קיבלתי התראות לכתובתי שרשומה במשרד
הפנים ו/או עדכון לגבי הצ'ק הנ"ל. בדקתי בהוצל"פ ומסתבר שאין פעולות בתיק
ב-12 שנה האחרונות.האם העו"ד יכול לעשות זאת? איך אני יכול להתגונן מהמקרה?תודה,גיל
התישנות
בהצלחה, וחנוכה שמח
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
בקשת זוכה – 1
יש לי תיק איחוד בהוצאה לפועל משנת 2006 (לא מדובר בתיק פרטני). ויש הסדר . אני משלמת כל חודש 200 ש"ח. לפני יומיים קיבלתי מכתב "בקשת זוכה - 1". רשום שם שם הזוכה,ואת יתרת החוב, ומסומן X במשבצת : 71-בקשה לסגירת תיק.
איך זה משפיע על התיק ? מה זה אומר ? למה שזוכה יסגור את התיק כך ? איך אני אמורה לפעול ??
אשמח מאוד לעזרה וייעוץ בנושא כי אני מפחדת שהתיק יתפזר בעקבות הבקשה של הזוכה.
תודה מראש,
ניצן.
סגירת תיק
קיבלת מתנה משמים, תגיד תודה...
בהצלחה, וחנוכה שמח
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
עו"ד חדשה צריכה עזרה
אני עו"ד- ניתקלתי במקרה בו חייב שילם את חובו להוצלפ. אני עצמי ניגשתי עם הקבלה להוצלפ ולאחר מכן קיבלתי מהם אישור על הסרת העיקול ונאמר שהאישור נשלח לבנק. עד כה הכל טוב..אולם לפתע החייב קיבל שוב מכתב מהערייה כי חייב את החוב (המקורי ששולם)..פניתי להוצלפ הם טוענים כי התיק סגור, לא רואים שיש לו תיקים נוספים ולא יודעים במה מדובר. הלקוח שוחח עם העוד של העירייה הנל אמר לו כי האישור התקבל מהוצלפ רק כעת וכי כל הזמן הזה הוא מחוייב בריביות. בהוצלפ מעודכן לו חוב של 63.66 שח שהנציג הטלפוני לא ידע מה זה...אז מי יידע??למי עליי עוד לפנות? יש ברשותי את האישור ששילם ב 25.10 למה מאז ועד היום לא העבירו מהוצלפ ידיעה לעירייה כי החוב שולם? האם זה באחריותי??.אשמח להכוונה
חוב ישן להוצל"פ
במידה והתיק סגור, אין בעיה של עיקולים.
במידה והתיק פתוח, תגישי בקשה לסגירת תיק לאור המסמכים שבידיך.
יש מקרים שהעיריה מעקלת דברים שלא במסגרת ההוצל"פ שימי לב.
בהצלחה, וחנוכה שמח
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
אגרות חוב
ברצוני לדעת האם ניתן להגיש לביצוע בהוצאה לפועל אגרות חוב של חברה?
האם יש הליך שכזה בכלל?
בברכה,
אורלי
אגרות חוב
בהצלחה, וחנוכה שמח
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
צו חיוב בתשלומים
צו חיוב בתשלומים
אחרי מס' חודשים של עמידה בתשלומים, תגיש בקשה לעיכוב הליכים פרטנים.
בהצלחה, וחנוכה שמח
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
מה עושים?
בקשה לביטול פס"ד
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
בקשה דחופה
תוך כמה זמן ניתנת תגובה מידה ומוגשת בקשה צד ג' דחופה.
הגשתי בהוצאה לפועל תל אביב.
תודה מראש
דני
בקשה דחופה
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
התנגדות התקבלה והועברה לסדר דין מהיר.
הגשתי בקשה לביצוע שטר והחייב הגיש התנגדות שהתקבלה.
הרשם אמר לי להגיש תביעה בסדר דין מהיר לשלום.
מה בדיוק לרשום בנושא התביעה?
כספית/קצוב/שטרית?
סדר דין מהיר
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
אשמח מאוד לעזרה
אני זוכה שקיבל צק שחזר. הצק הוא של חברה אבל יש בעלים אחד לחברה (שהוא גם חתם על הצק בנוסף לחותמת החברה). עשיתי כל מה שאני יכול כנגד החברה (עיקול מטלטלין - עכשיו אני עושה הוצאה, ועיקולי רכב וצדי ג') וכלום לא עזר. אני גם יודע שניתן לגבות ממנו את החוב (זה בסך הכל 10000 ש"ח) אבל הוא עושה לי דווקא וכל מה שאני עושה לא עוזר.
האם אני יכול להגיש בקשה להרמת מסך? ואם כן - להוצל"פ?
יש אגרה להליך זה?
תודה
הרמת מסך בהוצאה לפועל
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.





