פורום הוצאה לפועל
פורום הוצאה לפועל הוקם כדי לתת מענה לשאלות משפטיות בתחום הגבייה והחובות. פתיחת תיק, עיקולים, איחוד תיקים, צו תשלומים ועוד – אתם מוזמנים לשאול ולהתייעץ. אנחנו כאן, לרשותכם.
הוצאה לפועל – איך עליי לפעול?
שמרית
08/05/12
יש לי חובות לבנק . הבנק לא מוכן להגיע להסדר והעביר זאת לעו"ד.מדובר בחובות בקרן של 65000 שחכאשר העו"ד הוסיף עוד תוספות של שכ"ט וריביות.אני אינני עובדת כבר חודש ומקבלת דמי אבטלה של 3000 שח בחודשאשר משמשים למחייה. אני גם אישה עם בעיות רפואיות ויש לי קבלות על הוצאות רפואיות חריגות. האם זה מתקבל בהוצאה לפועל כהוצאות מוכרות כמו אוכל. נסיעות וכדומ'?כרגע הסכום שאני יכולה לשלם הוא רק 200 שח בחודש. אך העו"ד דחה זאת.איזה בקשה עליי להגיש בהוצאה לפועל כדי שאוכל להגיע להסדר ?האם במידה ואגיע להסדר עדיין יהיה עליי הגבלות ואם כן איזה ?תודה מראש.
בהמשך לשאלתך
***תוכן ההודעה צונזר מטעם המערכת***
12/05/12
בעקרון אין לך מה להיות היסטרית, לבטח אין לך מה להילחץ מעוה"ד, בפעולות פשוטות ניתן להביא את מצבך לצו חיוב תשלומים נמוך, נדרש ממך לקבל מידע נוסף על מנת לענות לך באופן נכון, לשאלות נוספות את מוזמנת***תוכן ההודעה צונזר מטעם המערכת***
פריסת חוב מזונות למל"ל לאן מגישים לאחר אישור הוצל"
ליטל
07/05/12
לאן מגישים בקשה לפריסת חוב מזונות שנפתח על ידי המל"ל וקיבל אישור ראש ההוצל"פ להגיש לבית משפט? האם לבית משפט לענייני משפחה או לבית משפט השלום?
חוב מזונות בהוצאה לפועל
עו"ד שזר .ת
07/05/12
פני לפורום דיני משפחה.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
מימוש רישום עיקול כספי פוליסת ביטוח
אילן
07/05/12
היה לי חוב בבנק שהגיע להוצל"פ. הגשתי התנגדות, אולם מאחר וההתנגדות הוגשה שלא לפי הנהלים, ההתנגדות המתוקנת הגיע באיחור וולכן נדחתה. והתיק נקבע לדיון. בינתייים החל הבנק בהליכי עיקול.לפני הדיון הראשון יצרה ב"כ הבנק קשר איתי והציעה שנגיע לפשרה, ושאלה מה הסכום שאני יכול לשלם. הצעתי 1000 ש"ח בחודש. חתמתי הסכם עם הבנק ומאז אני מפקיד מדי 1 לחודש 1000 ש"ח. העיקולים שהיו בחשבונות העו"ש הוסרו. לאחר חודש גיליתי שישנו רישום עיקול בחברת ביטוח על כספי פיצויי פיטורין וכספי פוליסת ביטוח פנסיוני. הבנק מסרב לבטל את העיקול למרות הסכם איתו. לטענת הבנק ישנו רישום בלבד ולא דרישה למשיכת הכספים.מאחר שכך, נתתי הוראה לחברת הביטוח להעביר את כל הכספים שנצברו לתיק ההוצל"פ. שאלתי היא האם בהעברת הסכום לזיכוי על חשבוני, אני יכול שלא להמשיך בתשלומים עליהם התחייבתי, מאחר והסכום של הביטוח נפדה לאחר ההסכם ומופקד בחשבון ההוצל"פ לזכותי, בסכום שהוא שווה ערך ל-9 חודשים של הפקדה חודשית. הבנק הבטיח לי הנחה בהוצאות עם אפקיד סכום משמעותי. כיצד לנהוג
מו"מ מול הבנק
עו"ד שזר .ת
07/05/12
לקחת עו"ד שינהל לך מו"מ מול הבנק, המצב כעת שגם יש שם סכום של 9 הפקודת ואתה גם מחוייב בתשלום החודשי...
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
עיקול משכורת שלא לחוב מזונות
מוטי
07/05/12
האם מותר לעקל לזוג+2 סכום כלשהו ממשכורת מינימום או משכורת של 3300 ש"ח? אם כן - כמה מותר לעקל? האם חוק הגנת השכר לא נועד להבטיח משכורת מינימום למחיה? אם המשכורת נמוכה מהמינימום אפשר לתבוע הבטחת הכנסה? עד איזה סכום? וכספים אלה לא מעוקלים?
מהו הסכום המינימלי שממנו לא ניתן לעקל דבר, אם יש בכלל דבר כזה? כי לפי החוק כתוב שבכל מקרה 20% תמיד ניתן לעקל. זה נכון?
תודה.
מהו הסכום המינימלי שממנו לא ניתן לעקל דבר, אם יש בכלל דבר כזה? כי לפי החוק כתוב שבכל מקרה 20% תמיד ניתן לעקל. זה נכון?
תודה.
סכומים הפטורים מעיקול משכורת
עו"ד שזר .ת
07/05/12
זו טבלה מעודכנת לשנת 2010
הסכומים הפטורים מעיקול משכורת - לשנת 2010
הסכום הפטור מעיקול לעובד בשכר יומיהסכום הפטור מעיקול לעובד בשכר חודשי
81 ש"ח2'019 ש"חיחיד
121 ש"ח3,028 ש"חשני בני זוג
140 ש"ח3,512 ש"חשני בני זוג + ילד
160 ש"ח3,997 ש"חשני בני זוג + 2 ילדים ומעלה
115 ש"ח2,863 ש"חיחיד + ילד
134 ש"ח3,347 ש"חיחיד + 2 ילדים ומעלה
131 ש"ח3,266 ש"חאלמנה + ילד
163 ש"ח4,074 ש"חאלמנה + 2 ילדים ומעלה
הסכום הבסיסי המתייחס לטבלה זו הוא 8,074 ש"ח
הסכום הבסיסי לילד המתייחס לטבלה זו הוא 165 ש"ח
אם הסכום הפטור מעיקול מהווה יותר מ- 80% משכר העבודה, יקטן הסכום שאינו ניתן לעיקול, להעברה או לשעבוד כדי 80% מאותו שכר
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
הסכומים הפטורים מעיקול משכורת - לשנת 2010
הסכום הפטור מעיקול לעובד בשכר יומיהסכום הפטור מעיקול לעובד בשכר חודשי
81 ש"ח2'019 ש"חיחיד
121 ש"ח3,028 ש"חשני בני זוג
140 ש"ח3,512 ש"חשני בני זוג + ילד
160 ש"ח3,997 ש"חשני בני זוג + 2 ילדים ומעלה
115 ש"ח2,863 ש"חיחיד + ילד
134 ש"ח3,347 ש"חיחיד + 2 ילדים ומעלה
131 ש"ח3,266 ש"חאלמנה + ילד
163 ש"ח4,074 ש"חאלמנה + 2 ילדים ומעלה
הסכום הבסיסי המתייחס לטבלה זו הוא 8,074 ש"ח
הסכום הבסיסי לילד המתייחס לטבלה זו הוא 165 ש"ח
אם הסכום הפטור מעיקול מהווה יותר מ- 80% משכר העבודה, יקטן הסכום שאינו ניתן לעיקול, להעברה או לשעבוד כדי 80% מאותו שכר
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
הפחתת מזונות
דידי
07/05/12
שלום,
בעלי משלם 1840 ש"ח מזונות לילדה בת 9. אנחנו נשואים 3 שנים ויש לנו 2 ילדים קטנים (חודש ושנתיים). אני סטודנטית ולא עובדת כרגע ובעלי עצמאי ומשתכר עד 6000 ש"ח בחודש. אנחנו גרים אצל ההורים כי אין באפשרותינו לשכור ובמיוחד לא לקנות דירה. אין בבעלותנו רכב ונכסים יקרים אחרים. בקושי שורדים חודש בחודשו. כמובן שיש גם תשלומי גן וביטוח לאומי.
השאלה היא האם יש אפשרות כלשהי להפחית את המזונות בהתחשב במצבנו?? מה כן יגרום להפחתת מזונות אפילו במעט??
תודה רבה
בעלי משלם 1840 ש"ח מזונות לילדה בת 9. אנחנו נשואים 3 שנים ויש לנו 2 ילדים קטנים (חודש ושנתיים). אני סטודנטית ולא עובדת כרגע ובעלי עצמאי ומשתכר עד 6000 ש"ח בחודש. אנחנו גרים אצל ההורים כי אין באפשרותינו לשכור ובמיוחד לא לקנות דירה. אין בבעלותנו רכב ונכסים יקרים אחרים. בקושי שורדים חודש בחודשו. כמובן שיש גם תשלומי גן וביטוח לאומי.
השאלה היא האם יש אפשרות כלשהי להפחית את המזונות בהתחשב במצבנו?? מה כן יגרום להפחתת מזונות אפילו במעט??
תודה רבה
הפחתה של סכום מזונות בהוצאה לפועל
עו"ד שזר .ת
07/05/12
תלוי מכוח מה נפסקו המזונות - לטעמי את הפורום הלא נכון פני לפורום דיני משפחה, לרשם ההוצאה לפעול אין סמכות להפחית מזונות.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
טענת פרעתי
שני
07/05/12
שלום רב, אם יש לי תיק איחוד ושילמתי לכלום, נשאר תיק אחד פתוח..
שילמתי לבן אדם במזומן, האם אני יכולה להגיש להוצאה לפועל בקשה בטענת פרעתי ולהביא תצהיר מבן אדם ששילמתי לו במזומן.
תודה מראש
שילמתי לבן אדם במזומן, האם אני יכולה להגיש להוצאה לפועל בקשה בטענת פרעתי ולהביא תצהיר מבן אדם ששילמתי לו במזומן.
תודה מראש
בקשה בטענת פרעתי
עו"ד שזר .ת
07/05/12
תלוי מתי שילמת לפני פתיחת התיק או אחריו?
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
חייב בתיק הוצל"פ מזונות
אורן
07/05/12
מה יכול חייב בתיק הוצל"פ מזונות לעשות, לאור הגבלת רישיון הנהיגה שלו. ושאלה כללית - באלו הגנות חייב במזונות יכול לנקוט?
חייב בתיק מזונות
עו"ד שזר .ת
07/05/12
לטעון כי ללא הסרת ההגבלה אין באפשרותי כלל לשלם כי הוא לא יכול לעבוד.
יכול להגיש בקשה בטענת פרעתי - באם שילם את החוב.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
יכול להגיש בקשה בטענת פרעתי - באם שילם את החוב.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
צילום תיק – דחוף
מאיר טבול
07/05/12
בעבר ייצגתי לקוח בתיק הוצל"פ. כיום לקוח זה תובע אותי בגין רשלנות במתן הטיפול. עברו הרבה שנים. האם כיום קיימת לי זכות לצלם את תיק ההוצל"פ. (כמובן שכיום אינני מייצג בתיק)
צילום תיק בהוצאה לפועל
עו"ד שזר .ת
07/05/12
תבקש במסגרת ההליכים המקדמיים בהליך שמתנהל כנגדך כעת, צו גילוי מסמכים לרבות כל מסמכי התיק וזכות עיון בתיק.
לא רואה סיבה שלא יתנו לך באם תנמק טוב.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
לא רואה סיבה שלא יתנו לך באם תנמק טוב.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
דחוף דחוף!!!
טלי
07/05/12
שלום רב, אני חתומה על ערבות בגין הלוואה משנת 2010, כמה חודשים אחרונים אותו חייב ההלוואה שילם רק חצי מסכום ההלוואה, ניגש לבנק וביקש שיתנו לו הזדמנות ובעוד זמן מססויים הוא יוכל לשלם הכל, הבנק פנה לעו"ד ומבלי שעשו הוצאה לפועל או בירורים וכו', הם גבו ממני כסף בסכום של משכורת שלמה 4289 ש"ח, אני לא עובדת כרגע, אני בבית עם תינוק (חופשת לידה), אין לי יכולת לחזור לעבודה בזמן הקרוב, מה שגם היתי מקבלת 4000 ש"ח משכורת.שאלתי האם יש להם זכות לעשות זאת? בלי להודיע, בלי לפנות קודם לבית משפט, בלי לשאול אותי כמה בכלל יש ביכולתי לשלם? פשוט יום בהיר אחד אני בודקת מצב חשבון ומגלה שלקחו לי סכום כל כך גבוה, למעשה כסף אחרון שהיה לי. מה עלי לעשות? האם אני יכולה לתבוע אותם על עןגמת נפש?אני יודעת שקיים חוק משנת 1992 על הגנת הערבים.
הגנה על ערבים
עו"ד שזר .ת
07/05/12
לדעתי התיאור העובדתי שלך לוקה בחסר ולא אי אפשר בפועל לעזור לך.
לא יתכן שלקחו ממך כסף "סתם כך", ככל הנראה, נפתח כנגדך תיק הוצאה לפועל שלא בידיעתך, בוצעה מסירה (הודעה על פתיחת תיק - טופס ירוק) - שלא בידיעתך, חלפו 30 ימים ולאחר מכן נקטו בהליכים כנגדך (לפי מה שאת מתארת מימוש עיקול חשבון עו"ש).
הדרך הנכונה, היא שעו"ד יבדוק את התיק, יגלה את העובדות האמיתיות, וככל הנראה יש צורך בהגשת בקשה להארכת מועד להגשת התנגדות+התנגדות+בקשה לעיכוב הליכים.
פני דחוף לעו"ד שיעזור לך.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
לא יתכן שלקחו ממך כסף "סתם כך", ככל הנראה, נפתח כנגדך תיק הוצאה לפועל שלא בידיעתך, בוצעה מסירה (הודעה על פתיחת תיק - טופס ירוק) - שלא בידיעתך, חלפו 30 ימים ולאחר מכן נקטו בהליכים כנגדך (לפי מה שאת מתארת מימוש עיקול חשבון עו"ש).
הדרך הנכונה, היא שעו"ד יבדוק את התיק, יגלה את העובדות האמיתיות, וככל הנראה יש צורך בהגשת בקשה להארכת מועד להגשת התנגדות+התנגדות+בקשה לעיכוב הליכים.
פני דחוף לעו"ד שיעזור לך.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
מעמד עורך של עד בדיון בהוצל"פ
אלון
07/05/12
בשבוע שעבר הייתי בדיון בהוצל"פ אליו זימנתי עד שהיה שותף להונאה לדעתי.
העד הגיע עם עורך דין.
הרשמת נתנה לעורך הדין של העד מעמד של צד בתיק, למרות התנגדויותי. כך למשל:
- הוא נותר בחדר בזמן הטענות המקדמיות ואף טען טענות משלו.
- ניתנה לו האפשרות לחקור עדים
- ניתנה לו האפשרות לחקור את העד שהוא מייצג ראשון, וכפי שניתן לראות בפרוטוקול הוא הקריא לו דברים שהעד אמר בדיון קודם ובכך הינחה אותו לגבי תשובותיו.
הרשמת קבעה כי הוא ייכלל בסבב הסיכומים: תחילה החייב, אח"כ ב"כ העד ולבסוף הזוכה.
האם מדובר בהליך תקין? לדעתי לא. אם דבר זה יכול להביא לפסילת הדיון?
ושאלה נוספת. במקרה שלי הוגשה בקשה להגדלת חוב. אני טוען כי מדובר במירמה והחוב הנטען רובו ככולו כלל לא נוצר. האם מדובר בטענת פרעתי?
לפי מה שקראתי: "חייב הטוען שמילא אחר פסק הדין או שאינו חייב עוד למלא אחריו". וכן: בדיון בטענת "פרעתי", מוטל הנטל על החייב הטוען לה, להוכיח כי פרע את החוב בגינו מתנהלים הליכי הוצל"פ או כי אין עליו חובה לפרעו.
במקרה שלי אני כופר בכך שכלל היה חוב.
תודה!!
העד הגיע עם עורך דין.
הרשמת נתנה לעורך הדין של העד מעמד של צד בתיק, למרות התנגדויותי. כך למשל:
- הוא נותר בחדר בזמן הטענות המקדמיות ואף טען טענות משלו.
- ניתנה לו האפשרות לחקור עדים
- ניתנה לו האפשרות לחקור את העד שהוא מייצג ראשון, וכפי שניתן לראות בפרוטוקול הוא הקריא לו דברים שהעד אמר בדיון קודם ובכך הינחה אותו לגבי תשובותיו.
הרשמת קבעה כי הוא ייכלל בסבב הסיכומים: תחילה החייב, אח"כ ב"כ העד ולבסוף הזוכה.
האם מדובר בהליך תקין? לדעתי לא. אם דבר זה יכול להביא לפסילת הדיון?
ושאלה נוספת. במקרה שלי הוגשה בקשה להגדלת חוב. אני טוען כי מדובר במירמה והחוב הנטען רובו ככולו כלל לא נוצר. האם מדובר בטענת פרעתי?
לפי מה שקראתי: "חייב הטוען שמילא אחר פסק הדין או שאינו חייב עוד למלא אחריו". וכן: בדיון בטענת "פרעתי", מוטל הנטל על החייב הטוען לה, להוכיח כי פרע את החוב בגינו מתנהלים הליכי הוצל"פ או כי אין עליו חובה לפרעו.
במקרה שלי אני כופר בכך שכלל היה חוב.
תודה!!
בקשה בטענת פרעתי
עו"ד שזר .ת
07/05/12
אם מדובר בעד, ולא בצד ג', אשר אותו אתה רצה לחייב בחוב הפסוק, לא הבנתי מכוח מה עורך דינו - נכנס לתמונה, וזו עילה לערער את החלטת רשמת שלא ניתנה לשביעות רצונך ביחס לעד זה.
שנית, תוכל להגיש בקשה בטענת פרעתי/תגובה לבקשה להגדלת חוב, ולהעלות את נושא הנטל.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
שנית, תוכל להגיש בקשה בטענת פרעתי/תגובה לבקשה להגדלת חוב, ולהעלות את נושא הנטל.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
ביטול ייצוג עורך דין
יניב
07/05/12
ניתן פס"ד ועורך דיני נוקט בהליכי הוצל"פ ברצוני לבטל את ייצגו. למי אני אמור להגיש את הבקשה,היות ועורך דיני יכול לפתוח בכל לשכת הוצל"פ בארץ.
בתודה מראש
בתודה מראש
ביטול יצוג עו"ד
עו"ד שזר .ת
07/05/12
ללשכה בה נפתח התיק - תוכל ללמוד זאת במרכז המידע הארצי כוכבית 35592.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
תיק הצל"פ מתוקף פסק דין ש 2 הצדדים לא עומדים בו
שרית
06/05/12
שלום,עכב הסכם פירוק שיתוף ישנם 2 סעיפים בעניין חלוקת הנכס,1.על הבעל להעביר לאישה סכום של 570000 ש"ח תוך חודש ימים מיום אישור ההסכם.2.על האישה להעביר לבעל את הזכויות בנכס.ההסכם קיבל תוקף של פסק דין.בפועל הבית בחזקת הבעל שלא העביר את הסכום הנדרש עקב דרישות נוספות שלו מהאישה ושלא חלק מההסכם,מנגד לא העבירה האישה את הזכויות בנכס באופן פורמלי עכב אי התשלום.השאלה :האם ניתן לפתוח תיק הוצאה לפועל בעניין אי התשלום בזמן שנקצב או שהעברת הזכויות בנכס שלא בוצעו מכשילות את פתיחת התיק(בהסכם לא היה קצוב מועד להעברת הזכויות בנכס בשונה מזמן התשלום).
תיק הוצאה לפועל מזונות
עו"ד שזר .ת
07/05/12
ניתן לפתוח תיק, אבל הבעל יטען כי יש לסגור אותו לאור אי מילוי דרישות האישה - לטעמי רשם ההוצאה לפועל יפנה לביהמ"ש לענייני משפחה/רבני.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
התרעה לפני פתיחת תיק
אביבית
06/05/12
ברצוני לפנות להוצאה לפועל לצורך פתיחת תיק נגד הגרוש שלי שלא משלם עבור הילדים כפי שנכתב בהסם הגירושים.האם מומלץ לשלוח מכתב תרעה לפני פתית תיק? היכן ניתן למצוא נוסח למכתב כזה?
התראה לפני נקיטת הליכים משפטיים
עו"ד שזר .ת
07/05/12
כן מומלץ, אין נוסח קבוע.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
העברת תיק הוצל"פ ללשכה אחרת
גדי
06/05/12
אני נכה סיעודי לא רכב או סיוע למעט מטפל זר. אני גר בראשון לציון. גרושתי פתחה לי תיק על חוב כספי בלשכת נתניה. אינני יכול להגיע לשם ואין לי אפשרות לשלוח אף אחד לשם. קיבלתי זימון לחקירת יכולת. איך אני יכול לבקש העברה ללשכה בראשון לציון. האם זה בכלל אפשרי ואיזה טופס אני אמור למלא. אודה על פרטים מלאים ככל האפשר.
*הערת מערכת לנוחותך - מצא עו"ד באינדקס עורכי הדין: עורכי דין בנתניה
*הערת מערכת לנוחותך - מצא עו"ד באינדקס עורכי הדין: עורכי דין בנתניה
העברת תיק ללשכה אחרת
עו"ד שזר .ת
06/05/12
על פי הידוע לי, בענייני לשכת ההוצאה לפועל, זוכה יכול לפתוח תיק הוצאה לפועל היכן שהוא חפץ, ולא על פי מגורי הנתבע, וזאת בניגוד לכתב תביעה רגיל.
ולכן לצערי - אני לא אוכל לעזור לך בעניין.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
ולכן לצערי - אני לא אוכל לעזור לך בעניין.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
ירשתי יחד עם אחי את בית הוריי
דינה
06/05/12
ירשתי יחד עם אחי דירה של הוריי, אחי הנו חייב מוגבל באמצעים, האם הדירה בסכנה? של הוצאה לפועל?..
דירה בירושה - צו כינוס נכסים
עו"ד שזר .ת
06/05/12
כן...
ניתן לעקל את החלק של אחיך, ובמקרה מסויים לפעול למימוש הנכס.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
ניתן לעקל את החלק של אחיך, ובמקרה מסויים לפעול למימוש הנכס.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
מאסר בגין מזונות
אור
06/05/12
יש למישהו מושג באם כשאדם נעצר על עניניי מזונות ילדים למספר ימים
הסכום שעליו הוא יושב מתקזז מהסכום שהאב חייב בו.
הווה אומר:
אב חייב 10000 ש"ח. יושב יום כנגד 1000 ש"ח.
בתמורת ישיבתו בכלא נשאר לו לשלם עכשיו 9000 ש"ח.
ככה נאמר לי ע"י עורכת דין ועוד כמה גורמים?
זה ממש דחוף.
תודה מראש.
הסכום שעליו הוא יושב מתקזז מהסכום שהאב חייב בו.
הווה אומר:
אב חייב 10000 ש"ח. יושב יום כנגד 1000 ש"ח.
בתמורת ישיבתו בכלא נשאר לו לשלם עכשיו 9000 ש"ח.
ככה נאמר לי ע"י עורכת דין ועוד כמה גורמים?
זה ממש דחוף.
תודה מראש.
פקודת מאסר
עו"ד שזר .ת
06/05/12
לא מדוייק כלל.
שאדם נאסר, החוב לא נמחק.
לאחר המאסר ניתן להוציא פקודה חדשה.
מנגד כל פקודה לוקחת זמן רב.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
שאדם נאסר, החוב לא נמחק.
לאחר המאסר ניתן להוציא פקודה חדשה.
מנגד כל פקודה לוקחת זמן רב.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
עיכוב הליכים – עזרה
רווית
06/05/12
שלום
הגשתי בקשה לחקירת יכולת והרשם קבע לי צו תשלומים בסך של 1,500 ש"ח בחודש. כמו כן נקבע כי יש עיכוב הליכים בתיק (לא ביטול הליכים) לפני חקירת היכולת עשו לי עיקול משכורת וכל השכר שלי (פרט למה שמוגן) עבר לזוכים. שאלתי היא האם לאחר שנקבע עיכוב הליכים בתיק אני מקבלת את המשכורת כרגיל או שעליי להגיש בקשה לביטול עיקול משכורת? נא עזרתכם
הגשתי בקשה לחקירת יכולת והרשם קבע לי צו תשלומים בסך של 1,500 ש"ח בחודש. כמו כן נקבע כי יש עיכוב הליכים בתיק (לא ביטול הליכים) לפני חקירת היכולת עשו לי עיקול משכורת וכל השכר שלי (פרט למה שמוגן) עבר לזוכים. שאלתי היא האם לאחר שנקבע עיכוב הליכים בתיק אני מקבלת את המשכורת כרגיל או שעליי להגיש בקשה לביטול עיקול משכורת? נא עזרתכם
ביטול הליכים
עו"ד שזר .ת
06/05/12
אמורה להיות החלטה אודות ביטול עיקול המשכורת, ועיקול חשבון העו"ש, לטעמי עדיף שתגישי בקשה לביטול שני הליכים אלו, לאור עמידתך בצו התשלומים.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
תשובה בבקשה (שואל שוב)
רוני
06/05/12
הסכום של פסק הדין הוא בערך 85,000 ש"ח ונראה כי דרושה עבודה רבה וממושכת עד שנראה כסף.
לא נראה לי שעו"ד יסכים לעבוד בהתאם לשכ"ט המינימלי של לשכת עורכי הדין.
תודה
לא נראה לי שעו"ד יסכים לעבוד בהתאם לשכ"ט המינימלי של לשכת עורכי הדין.
תודה
תעריף מינמאלי מומלץ
עו"ד שזר .ת
06/05/12
לא הבנתי את השאלה בדיוק, יש עו"ד ויש עו"ד...
בכל מקרה, התעריף המקובל במקרה כמו שלך הוא אחוזים מהגביה בפועל ולא תעריף מינמאלי.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
בכל מקרה, התעריף המקובל במקרה כמו שלך הוא אחוזים מהגביה בפועל ולא תעריף מינמאלי.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
תשלום עבר עורך הדין
דנה
05/05/12
פתחתי תיק בהוצאה לפועל על גביhת תשלום מצד החייב בסכום של שמונת אלפים שח. שאלתי כמה אני צריכה לשלם שכר טרחה עבור הטיפול בתיק. אני יודעת שיש תעריף מינימום בתיק כזה
מה שכ"ט מינימאלי בהוצאה לפועל?
עו"ד שזר .ת
05/05/12
ממליץ לך לעיין בדף החשבון בתיק, שם רשום מה שכ"ט הפסוק.
בנוסף - זה תלוי על פי שסיכמת עם עו"ד.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
בנוסף - זה תלוי על פי שסיכמת עם עו"ד.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
עיקול מטלטלין צד ג'
אילנה סיבוני
04/05/12
אודה עם תוכלו לומר לי מה קורה ברגע שהוטל עיקול על מטלטלין שלא של בעל החוב רק בגלל שהכתובת של בעל החוב הינה כתובתי לשם הנוחות { גר בדירה שכורה} מה צריך לעשות? תודה
המרצת פתיחה
אורן
05/05/12
שלום, אתה צריך לפנות לבית משפט בדרך של המרצת פתיחה, בכדי שבית משפט יצהיר כי המיטלטלין הוא רכושך ולא רכוש החייב.כדי שלא תזניח זאת, מאחר ואם יבוצע הוצאת מעוקלים בפועל תאלץ גם להפקיד ערובה להוצאות לצורך השהיית ההליכים.
חוב בהוצפ
ענבר מקרנס
04/05/12
לבנו של בן זוגי חזר שיק ע"ס 5000 ש"ח ולא היה מודע לכך מאחר והיה תקופה בחול .. כשקיבלנו מכתב מעו"ד על החוב ניסיתי כבת זוג של אביו ליצור קשר ולשלם החוב המקורי.. לא הסכימו לשוחח איתנו ולאחר מכן פתחו תיק בהוצפ. לבן אין אמצעים - מה אפשר לעשות על מנת שנסגור התיק ע"י תשלום הסכום המקורי בלבד {5000 ש"ח}?
בקשה לסגירת תיק
אורן
05/05/12
שלום, תאלצי להפקיד בתיק ההוצאה לפועל את הסכום של השיק בתוספת ריבית והצמדה כחוק עד למועד שבו הצעת למשרד עורכי הדין לשלם את החוב, יחד עם זאת להגיש בקשה לסגירת תיק בו תבקשי הפחתת קרן החוב, שכ"ט עו"ד והריבית שהצטברה - בעילה של עשיית שימוש לרעה בהליכי משפט.
חוב מול פרטנר
אילנה סיבוני
04/05/12
יש לנו מחלוקת מול פרטנר ותוך כדי משא ומתן ( אנו טוענים שלא עמדו בהתחייבות ואי לכך הפסקנו התקשורת עימם) הם קנסו אותנו וכתוצאה מאי תשלום העבירו התיק להוצ"פ נכון להיום עומד החוב מבחינתם כ17אש"ח
כיצד מתמודדים עם חובות של חברה סלולארית (סלקום, אורנג, פלאפון)?
עו"ד שזר .ת
05/05/12
חשוב מאוד לעמוד בזמנים ולהגיש התנגדות במועד, יש לכם 30 ימים מהיום שבו קיבלת הודעה על פתיחת התיק (טופס ירוק שהגיע לביתכם).
בהתנגדות תפרטו הכול ותצרפו מסמכים, לאור גובה החוב, הייתי אף שוקל לקחת עו"ד. אשר ייצג אותכם בצורה ראויה מולם.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
בהתנגדות תפרטו הכול ותצרפו מסמכים, לאור גובה החוב, הייתי אף שוקל לקחת עו"ד. אשר ייצג אותכם בצורה ראויה מולם.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
בעייה של שיק שבוטל
יזהר
04/05/12
יש לי דירה מושכרת כאשר לקחתי מהשוכר 12שיקים על 12 חודשים,ובנוסף שיק ביטחון ע"ס 5000 ש"ח ללא תאריך, החוזה אמור להסתיים ב1/9, לפני חודש פנה אלי הדייר ואמר כי אינו רוצה/יכול להמשיך לגור בדירה בשל בעיות אישיות, סיכמנו כי כאשר יימצא דייר חלופי הוא יעזוב ונקצר את החוזה, לפתע הוא פינה את הדירה מחפציו וביטל את השיק אשר אמור היה לרדת ב1/5, להערכתי ביטל גם את שאר השיקים ואת שיק הביטחון...מה אני יכול לעשות??
שיקים שבוטלו - מה עושים?
עו"ד שזר .ת
05/05/12
לפתוח כנגדו תיק הוצאה לפועל בגין השיקים שביטל, פנה לעו"ד שיעזור לך לגבות את הכסף, מערכת ההוצאה לפועל איננה "ידידותית" לאדם זר...
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
תצלום טופס שטר חוב שמולא – האם תקף ?
אלכס
04/05/12
שלום,
מזה כשנה ויותר נעלמו מהדואר ומחנויות הספרים שטרי חוב בצבע ורוד שהיו בשימוש.
שאלות :
1. האם צילום שטר חוב ריק כזה יהייה תקף לאחר שימולא ?- האם ניתן יהיה להגישו להוצל"פ והוצל"פ תקבל אותו ?
2. אם אין בנמצא שטר חוב כזה, האם כתיבת תוכנו על דף נייר ומילויו ע"י הצדדים יחשב תקף להגשה להוצל"פ וההוצל"פ תקבל אותו ?
תודה מראש לתשובות
מזה כשנה ויותר נעלמו מהדואר ומחנויות הספרים שטרי חוב בצבע ורוד שהיו בשימוש.
שאלות :
1. האם צילום שטר חוב ריק כזה יהייה תקף לאחר שימולא ?- האם ניתן יהיה להגישו להוצל"פ והוצל"פ תקבל אותו ?
2. אם אין בנמצא שטר חוב כזה, האם כתיבת תוכנו על דף נייר ומילויו ע"י הצדדים יחשב תקף להגשה להוצל"פ וההוצל"פ תקבל אותו ?
תודה מראש לתשובות
שטר
עו"ד שרגא משה
04/05/12
השטרות נעלמו כי בוטל המס שהיה צריך לשלם בעניין (מס בולים).
ניתן לצלם או להדפיס את התוכן במעבד תמלילים, בכתב יד, או באופן דומה אחר.
ניתן לצלם או להדפיס את התוכן במעבד תמלילים, בכתב יד, או באופן דומה אחר.
חייב מוגבל באמצעים
רוני
04/05/12
שאלתי לפני כן,וקיבלתי תשובה אבל לא לזה התכוונתי לכן אנסח שנית את שאלתי . כונס הנכסים שלי הגיע להסדר עם הנושים שאושר בבית המשפט .הוא אמר לי שהוא יזרים את הכספים לתיק האיחוד שלי ואז הוא יעמוד על אפס . שאלותי הן : 1. האם צריך לדווח על סגירת תיק האיחוד ? 2. האם הוא צריך להגיש בקשה לביטול ההגבלות שהוטלו עלי כגון עיכוב יציאה מהארץ וכו' ? ( קודם נעניתי לעשות עיכוב הליכים ולא לזה התכוונתי אני צריכה ביטול הליכים ,מכיוון שהתיק ייתאפס .)
המצב אינו ברור
עו"ד שרגא משה
04/05/12
אם התיק יתאפס אזי כל ההליכים יבוטלו והתיק יסגר (למעט במזונות)
העניין הוא שלא ברור למה הכוונה בכונס הנכסים "שלך" .
בהוצל"פ ממנים כונס לנכס ספציפי - להבדיל מפש"ר ששם ממונה בעל תפקיד על כלל נכסי החייב.
העניין הוא שלא ברור למה הכוונה בכונס הנכסים "שלך" .
בהוצל"פ ממנים כונס לנכס ספציפי - להבדיל מפש"ר ששם ממונה בעל תפקיד על כלל נכסי החייב.




