פורום הוצאה לפועל

פורום הוצאה לפועל הוקם כדי לתת מענה לשאלות משפטיות בתחום הגבייה והחובות. פתיחת תיק, עיקולים, איחוד תיקים, צו תשלומים ועוד – אתם מוזמנים לשאול ולהתייעץ. אנחנו כאן, לרשותכם.

מנהלי פורום הוצאה לפועל

עו"ד משה שרגא

שותף בכיר במשרד שומרוני קנר שרגא ושות'. מתמחה בתחום ההוצאה לפועל.

עו"ד אורן ליטוין

בעל ניסיון רב בתחום הגביה הפרטית והמסחרית ושם דגש רב על ליווי אישי ומקצועי.

עו"ד יעל מולר

ותק של 20 שנה בייצוג בנקים ומתן יעוץ משפטי בתחום הבנקאות, הוצאה לפועל ועריכת ייפוי כוח מתמשך.

עו"ד צבי וישנגרד

עוסק בייצוג חייבים בהליכי חדלות פירעון ופשיטת רגל. בעל ניסיון של למעלה מ-15 שנה.

עו"ד מורן חיו בוזגלו

עוסקת למעלה מ15 שנים בתחום ההוצל"פ וחדל"פ ומסייעת לחייבים רבים בהתמודדות עם חובות כבדים.

הלוואה מהבנק ללא ערבים

דני 08/11/12
חבר שלי קיבל הלוואה מהבנק בסך כולל של 210.000 שח והוא במינוס של 50 אלף שח כאשר העסק שלו עומד להיסגר.הוא קיבל את כל ההלוואות הללו לא ערבים.במידה והוא יסגור את העסק ? האם הוא צריך להחזיר את ההלוואה. או שהוא יקבל הפטר. כי אין ערבים..

תביעה של בנק

עו"ד שזר .ת 10/11/12
הוא לא יקבל הפטר, יתבעו אותו.

בברכה

תומר שזר, עו"ד ומגשר
שזר משרד עורכי דין
מנהל הפורום.

קבלת פסק דין הצהרתי

אלעד 07/11/12
קיבלתי פסק דין הצהרתי לאח שלי שגר בביתי שרשום על שמי וכל רכושי שלי. יש לו חובות לבנק.הגשתי את הפסק דין למזכירות הוצאה לפועל. האם כרגע עדיין ימשיכו לשלוח עיקול מטלטלין או שבמידה ושולחים ואני מראה להם את הפסק דין האם זה מספיק?מנסיונך האם שולחים עיקולים למרות פסק דין הצהרתי או שלא?

פסק דין הצהרתי

עו"ד שזר .ת 10/11/12
כל עיקול מיטלטלין של נושה - שאותו הכנסת לפסק הדין ההצהרתי - אין לך מה לחשוש - אתה מציג את פסק הדין וזהו.

בברכה

תומר שזר, עו"ד ומגשר
שזר משרד עורכי דין
מנהל הפורום.

כינוס נכסים בהוצל"פ

לילך אללוף עו"ד 07/11/12
שלום!האם משהו יודע אם אפשר להתמנות ככונס נכסים לכספי פיצויים מחברת ביטוח כדי להמשיך את ניהול התביעה במקום החייב?תודה! לילך אללוף, עו"ד

כינוס נכסים

עו"ד שזר .ת 10/11/12
ברמת העיקרון, אפשרי, צריך רשם שמוכן להליך המעט יצירתי, עשיתי זאת בעבר, אבל יש רשמים שלא מוכנים.

בברכה

תומר שזר, עו"ד ומגשר
שזר משרד עורכי דין
מנהל הפורום.

לא מבינה את החלטת הרשם דחוף

גל 07/11/12
הי ביקשתי אישור לבצע הרמת מסך בין חברה בעמ לבעל המניות בה שהוא חייב המזונות ומסתיר כספים מאחורי החברה שלו.הרשם ענה:הזוכה תפנני למקור סמכותי להורות על הרמת מסך בין חברה בעמ לבעל המניות בה,בניגוד להרמת מסך בין שני חברות וכו׳. לא הבנתי מה אני אמורה לעשות עכשיו כדי שההרמת ון מסך תתבצע?

הרמת מסך - החלטת רשם

טרטיף 08/11/12
כנראה שהציטוט מההחלטה לא מדוייק/חלקי. מכל מקום, בנסיבות המתוארות אין כל בסיס לתביעה להרמת מסך. המהלך הנכון הוא תביעה רכושית ותביעת מזונות בבית המשפט לענייני משפחה כולל בקשה לצו לגילוי מסמכים, הגשת תצהירי רכוש, מינוי רו"ח לבדיקת שווי אחזקות החייב בחברה, הפעלת חוקר פרטי וכו'. לא הרמת מסך שתכליתה סיוע לנושי החברה ולא לנושי בעל מניות שלה.

צו עיקול

חן 07/11/12
שלום,אם ניתן צו עיקול ב1990, אולם לא נפתח עדיין תיק בהוצאה לפועל.  הזוכה חי בחו"ל שנים רבות ולא יצר קשר מאז.האם קיימות סיבות בגינם ניתן לבטל את העיקול?  

עיקול ישן

עו"ד שזר .ת 10/11/12
עיקול על חשבון בנק? על מקרקעין?
לא היה פס"ד?

בברכה

תומר שזר, עו"ד ומגשר
שזר משרד עורכי דין
מנהל הפורום.

פסק דין כנגד עירייה

ליליפוט 07/11/12
האם ניתן לפתוח תיק הוצאה לפועל כנגד עירייה?
האם יש לה ח.פ.?

תודה מראש

מספרי גופים ללא רשם - באתר משרד הפנים

עו"ד שרגא משה 08/11/12
http://www.moin.gov.il/Subjects/submitplan/Pages/Locating-AND-CONSTRUCTION.aspx

מה עושים כי עו"ד מפברק הודעה לבית המשפט

דייב 07/11/12
מה עושים כי עו"ד מפברק הודעה ומנסה לשכנע את ביהמ"ש שזו הייתה כוונתו לאחר שנתן הסכמה אחרת בדיון וממשיך הליכים על סמך הודעתו הכוזבת.

תלונה ללשכת עו"ד

עו"ד שזר .ת 10/11/12
שולחים הודעה לבית משפט.
במקרים קיצוניים ניתן להתלונן בלשכת עו"ד.

בברכה

תומר שזר, עו"ד ומגשר
שזר משרד עורכי דין
מנהל הפורום.

בקשת מוגבל באמצעים

אביחי 07/11/12
שלום רב,אני מעוניין להגיש בקשת חייב מוגבל באמצעים, ושאלתי בעניין שני תיקים זרים לחלוטין לבקשה והם:תיק הוצל"פ לחברה סלולארית-הטוענת שהלקוח חייב סכומים, למרות שללקוח לא היה לעולם ח-ן אצלם, והתיק השני-חתימת ערבות מזוייפת בשם הלקוח שלי. למיטב ידיעתי ניתן להגיש התנגדות מאוחרת בנסיבות מיוחדות לגבי שני התיקים הנ"ל אך, במידה ולא תתקבל התנגדותי,ניתן להוסיף תיקים אלו לבקשתי לחייב מוגבל באמצעים או שעלי להמתין עם בקשה זו עד אשר תתבררנה ההתנגדויות?תודה רבה!

חייב מוגבל

עו"ד שזר .ת 10/11/12
אביחי שלום,
צר לי אבל לא הבנתי את שאלתך.
אם הלקוח טוען שהלקוח לא חייב - תגיש הארכת מועד.
ובמידה וידחה תגיש איחוד תיקים ומוגבל.

בברכה

תומר שזר, עו"ד ומגשר
שזר משרד עורכי דין
מנהל הפורום.

פשיטת רגל

תודה רבה 07/11/12
שלום,אדם פרטי משלם עפ"י צו התשלומים (מס' נושים), האדם נשוי ולאחרונה פוטר מעבודתו וכמובן אינו יכול לעמוד בצו התשלומים כפי שנפסקו.1. חובו הינו 70,000 ש"ח, וכפי הידוע לי ניתן לפתוח הליכי פש"ר לאדם פרטי עם חוב מינימאלי של 10,000 ש"ח, האומנם?2. במידה והחייב מבקש להכריז על פש"ר, האם משכורתו של אשתו תהיה לו כרועץ ובקשתו תידחה בשל כך? 3. האם בתהליך הפש"ר יכול בית המשפט להורות כי חסכונות הילדים, להם חסך החייב מס' שנים, יועברו לנושים?תודה רבה רבה!!!!!!!!!!!!!  

תיק פש"ר

לילך אללוף, עו"ד 07/11/12
שלום!תיקי פש"ר צריך לתכנן ויש לייעץ לחייב מה לעשות בהתאם להכנסות שלו ושל אשתו ופוטנציאל ההשתכרות של שניהם וכן הוצאות משק הבית המשותף.תרצה טיפים בנושא תשלח לי מייל.

ביטול הוצאה לפועל

ליאת 07/11/12
ברצוני לבטל הוצאה לפועל שהגשתי בגין חוב של חבר כלפי
מה אני צריכה לעשות כדי לבטל זאת

סגירת תיק ההוצל"פ

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 07/11/12
להגיש בקשה לסגירת תיק ההוצל"פ

בהצלחה, יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

מידע על רכב מעוקל

יוסי 07/11/12
שלום, אני חייב בתיק הוצאה לפועל והגשתי בקשה לפריסת החוב, הזוכה אשר עיקל לי את הרכב מבקש עכשיו מהוצאה לפועל שיתן החלטה ויחייב אותי לגלות איפה נמצא הרכב. כבר מכרתי את הרכב חלקים מלפני שנתיים. האם בכלל יש חובה לגלות מקום הרכב? האם צריך לתת תצהיר על כך. תודה.

תפיסת רכב בהוצל"פ

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 07/11/12
תגיש תצהיר כדין בעניין.

בהצלחה, יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

רכב מעוקל

תאנה 09/11/12
מכירת רכב מעוקל אסורה. מכירה לחלקים מחייבת הסדרה במשרד הרישוי ואםהיית מסה לעשותכן לא הייתמצליחבגלל העקול. לכן, לכאורה פעלת שלא כדין במכירה זאת.

תביעת חוב לפי סעיף 81א1

דונה 07/11/12
מה קורה אם ההתנגדות של בעל החוב מתקבלת והתיק מועבר לבית המשפט לדיון בסדר דין מהר, האם צריך להכין כתב תביעה חדש או שהדיון מתנהל על בסיס כתב התביעה המקורי ?

כתב תביעה בסכום קצוב

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 07/11/12
לא צריך כתב תביעה חדש.


בהצלחה, יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

צ'ק בוטל

רן 07/11/12
קיבלתי צ'ק על סך 38 אלף שחתומים עליו 2 ערבים בערבות אישית (הצ'ק של חברה בע"מ),והם חתומים גם על שטר חוב בסך 46 אלף ,אחד הערבים בורח והשני זמין ואומר שאין לו איך לשלם,כשלערב שבורח יש נכס וכרגע הגשנו בקשה לעיקול על הנכס,האם יש עוד משהו לעשות במקרה כזה?

פעולות בהוצל"פ כנגד חייבים

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 07/11/12
לעקל את הרכבים ובבנקים


בהצלחה, יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

שאלה משפטית חשובה

ש 06/11/12
פתחו נגדי תיק הוצל"פ מכוח שיק, נודע לי על התיק לאחר שהתקשרתי לזוכה לבקש את השיק שאמור היה לחזור אלי ואז התברר לי מדבריו שהוא הגיש את השיק להוצל"פ לכן ניגשתי להוצל"פ ושם אמרו לי שאין אישור של מסירה בתיק למרות שהתיק נפתח כבר לפני 5 חודשים כמו כן, מעולם לא קיבלתי אזהרה, בכל מקרה צילמתי בהוצל"פ את המסמכים של התיק...אני רוצה להגיש התנגדות ואני לא סגור על המועד של הגשת ההתנגדות? האם אני יכול הלהגיש עכשיו? או לחכות לאזהרה? או שאולי המועד שבו צילמתי את המסמכים הוא המועד שממנו אני אמור לספור את הימים להגשת ההתנגדות? האם אני צריך להגיש בקשה להארכת מועד אפילו שאין מסירה של אזהרה בתיק??

תיק הוצל"פ ללא מסירה כדין

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 07/11/12
שלום לך
לעולם כשהחלו הליכי הוצל"פ בתיק לאחר שבוצעה מסירה בין לחייב ובין למישהו אחר, ומעונינים להגיש התנגדות יש לבצע 2 פעולות.
1. בקשה להארכת מועד, בצירוף תצהיר.
2. התנגדות לביצוע שטר בצירוף תצהיר.

במסגרת הבקשה להארכת מועד תוכל לעלות את כל טיעוניך בעניין המסירה.

בהצלחה, יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

עו"ד ויצמן שלום, נקודה שלא התייחסת אליה

ש 07/11/12
במקרה שציינתי , לא בוצעה מסירה ואין מסירה בתיק כמו כן גם לא נמסרה לי או למישהו אחר אזהרה....בדקתי ברגע שנודע לי על התיק מפי הזוכה עצמו לפני כשבוע ואין מסירה בתיקכל שהיה הוא שהתיק נפתח לפני כ 5 חודשים ותו לא...האם אני יכול להגיש את ההתנגדות ללא בקשה להערכת מועד על אף שהתיק נפתח לפני 5 חודשים זו שאלתי??תודה

נתונים כוזבים מצד הזוכה

זהבה 06/11/12
לקחתי הלואה מחב כלל בתאריך 26.12.06 שילמתי עד שנת 09 ,פתחו תיק בלשכת הוצל"פ על תאריך 2.06 והסכום הוא הסכום שנלקח 12.06, אני גיליתי זאת רק בימים האחרונים כאשר ביקשתי דף חשבון . מה עושים למי מתלוננים כי החברה לא מוכנה לסגור את התיק למרות שרובו שולם. האם אפשר לתבוע אותם על הנזק הנ"ל ,כי לדעתי זה גרם לריביות של הוצל"פ גדולות מאוד

חוב לחברת כלל

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 07/11/12
תגיש התנגדות בתיק ההוצל"פ ותכתוב את כל טענותיך ע"ג תצהיר.
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

הסדר חוב בגין ארנונה – דחוף! (אני כבר מיואש!!!)

אורי 06/11/12
שלום רב, הסיפור שלי קצת ארוך, אזי אנסה לתמצת ככל האפשר, מתוך תקווה שתוכלו לסייע לי, כי אני על סף דיכאון.

לפני מספר שנים אימי הגישה בקשה להסדר חוב מול העיריה וביקשה לכלול גם תיק שנרשם על שמי, בגין אי תשלום ארנונה, מאחר ואני החייב בתיק, אך היא הייתה הדיירת במרבית התקופה.

התקבלה החלטה בוועדת פשרות של העיריה ואושר הסדר חוב משולב לכל התיקים ומאז אני משלם את התשלומים, מתוך ידיעה (וכך גם אמרו לי בע"פ) שמאחר ואין ציפיה שאימי תשלם את הכסף (חובותיה להוצל"פ נאמדים בכ-2 מ' ש"ח), הרי שאני בעל האינטרסים לסגור את החוב ולכן אשלמו. יודגש כי הסכום שנדרשתי לשלם מהווה עדיין סכום נמוך מהסכום שנרשם על שמי בטרם הסדר החוב.

בהסדר הודגש כי "ההוצאות המשפטיות שנאלצה העיריה להפעיל אינן כלולות בהסדר החוב וככל שיש יתרה כזו, עליכם לפרען בנפרד מול משרדי עוד"ה המטפלים".

כעת, לקראת סיום התשלומים בגין החוב עצמו ולאחר שסגרתי את החוב מול עו"ד שטיפל בתיק שלי, קיבלתי מכתב דרישה לפירעון החוב לכל עו"ד המטפלים (5 עו"ד נוספים) ואשמח למספר הבהרות בנושא:

1. האם העיריה יכולה לחייב אותי לשלם שכ"ט עו"ד בגין התיקים האחרים, כתנאי להמלצתה לסגירת החוב כולו? הרי יש הבד בין קרן חוב והריבית בגינה ובין הוצאות גבייה.
2. האם המשפט שציטטתי מתוך ההסדר, לא יוצר הפרדה בין החוב עצמו ובין הוצאות הגבייה?
3. ברצוני לקחת הלוואה מהבנק ולסגור את יתרת קרן החוב במיידית ולא להמתין עד לסוף התקופה (שיקולים אישיים, כי אני לקראת ועדת קביעות בעבודה) האם הדבר יכול להיות לי לרועץ?

אציין כי לפני כשנתיים, עם קבלת ההסדר ואישורו, ניסיתי ליצור הבחנה בין 2 החייבים, ללא הצלחה וכעת נדמה שהעיריה מנצלת זאת, על מנת להעמיס עלי את כל החובות, על מנת לקבל את המלצתה למשרד הפנים בדבר סגירת החוב. מה אפשר לעשות בנושא? אני כבר על סף ייאוש! בכל פעם שנדמה שהסוף מתקרב, צץ מכשול אחר.

אודה לעזרתכם,
אורי

חוב לארנונה

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 07/11/12
השאלה ארוכה מידי לתשובה במסגרת הפורום
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

דיון בעניין פש"ר עזרה דחוף

אודיה 06/11/12
יש לי דיון ביום חמישי בעניין פש"ר אין לי מושג מה הולך להיות שם מה להגיד עו"ד לא מגיבה להודעות שלי פשוט נעלמה כולי לחץ ודאגה לעולם לא הייתי באולם בית משפט אני חייבת לדלות מידע מה הולך להיות שם ומה להגיד

דיון בפש"ר

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 07/11/12
לא ציינת איזה סוג של דיון

בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

סידור חוב בהוצל"פ – הנחה?

צבי 06/11/12
אני חייב 50,000 ש"ח להוצל"פ על תיק מזונות. מכיוון שאין היום עדיין ריבית על חוב מזונות בהוצל"פ, רציתי לדעת אם ניתן לקבל הנחה משמעותית אם אני מסלק את כל החוב בבת אחת במזומן? 

תשלום חוב של מזונות בהוצל"פ

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 07/11/12
1. יש ריבית על החוב
2. אין הסדרים בתיקי מזונות, רק מול הזוכה.

בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

מכירת מספר ירוק (זכות ציבורית) ועיקול שהוטל עליו

מיכל 06/11/12
שלום רב מבקשת ייעוץ. מכרנו מס' ירוק של מונית (זכות ציבורית) של אבי ז"ל. לא ניתן לבצע העברת בעלות מאחר ונושים רבים שמו את ידם ועיקלו את המספר (נושים של אח אחד בלבד מהיורשים ..יש 7 יורשים)האם ניתן לפנות לבית משפט ולתקן זאת ולבטל את העיקולים מאחר ואותו יורש קיבל את חלקו מהמכירה מזמן? האם מותר לנושים לבצע "עונש קולקטיבי " על כל המשפחה רק בזמן שאח אחד חייב? האם הם היו אמורים לעקל את "חלקו בלבד" ? מה עושים? תודה רבה על הייעוץ .מיכל. (נ.ב. המספר הירוק עובד על הכביש על מונית ואמא מקבלת דוחות רבים מדי יום)

מכירה של מספר מונית עם עיקולים

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 07/11/12
צריך להגיע להסדר כי ימכר המספר, והחלק היחסי של האח החייב ישאר בקופת ההוצל"פ.

בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

שאלה משפטית

אורנה 05/11/12
אני בהליך פשיטות רגל, יש לי חוב לבנק עם ערב וחוב שני עם חשבון משותף האם כדאי להציע לערב ולשותף לחשבון לפנות להוצאה לפועל לצו תשלומים .בשתי המקרים אין לצדדים רכוש מלבד משכורת מינימום תודה מראש על התשובה.

פשיטת רגל

עו"ד שזר .ת 05/11/12
זו שאלה שמצריכה בדיקה פרטנית של המקרה.
בברכה

תומר שזר, עו"ד ומגשר
שזר משרד עורכי דין
מנהל הפורום.

צ'ק חוזר

שמואל 05/11/12
יש לי חברה קטנה מכרתי סחורה לחנות והצ'ק חזר סיבה א.כ.מ מה אני יכול לעשות? יכול ללכת ישר להוצאה לפועל? הסחורה בחנות והוא ברח מה אפשר לעשות עם הסחורה

תפיסת מיטלטלין בהוצאה לפועל

עו"ד שזר .ת 05/11/12
תפתח תיק הוצאה לפועל.
אם החוב גדול אולי שווה לך לשכור עו"ד שינסה להוציא לך את הציוד דחוף לפני שמישהו אחר תופס אותו...
בברכה
תומר שזר, עו"ד ומגשר
שזר משרד עורכי דין
מנהל הפורום.

מחלוקת על גובה סכום הגביה

כהן רפאל 05/11/12
צילצלה אלי עו"ד מחברת גביה והודיעה לי על חוב שלא ידעתי על קיומו אני לא מתכחש לחוב אבל יש לי מחלוקת לגבי סכום הגביה 1האם אני יכול לשלם רק את החוב ולהמשיך להתכתש על סכום הגביה למרות שהם לא מוכנים לכך2 האם יש דרך לשלם ולהמשיך את המאבק (אני לא רוצה שעצם התשלום יהווה הודאה על החוב)בתודה

חוב הוצאה לפועל

עו"ד שזר .ת 05/11/12
יש עם זה בעיה - יש פסיקה אודות תשלום כהודאה, אבל אולי במקרה שלך, ניתן לשלם תחת מחאה ותוך כדי שמירה על הזכות שלך לתבוע - אולי זה יעבוד.

בברכה

תומר שזר, עו"ד ומגשר
שזר משרד עורכי דין
מנהל הפורום.

לא קיבלתי תשובה לשאלתי….

נושה 05/11/12
האם בבית המשפט לוקחים בחשבון שאדם שחייב לי כסף (מוגבל באמצעים) נתן לי בעבר כסף מזומן, מרווחים שעשה, או שהוא יכול לשקר לגבי מקור הכסף וכך יצא מזה? בהנחה שהשופט מבין שהיה פה משהו לא ישר, מה הוא יכול לעשות ואיך זה ישפיע על החוב שלי כשלחייב אין כסף משלו?

תיק הוצאה לפועל

עו"ד שזר .ת 05/11/12
צר לי , אינני מצליח להבין את שאלתך.
אם אתה בהוצאה לפועל - כלומר החוב חלוט ואין מחלוקת לגביו...
ולכן כל מה שהחייב יכול לעשות הוא רק לטעון שאין לו כסף ואז הרשם יחליט לגבי טענה זו.

בברכה

תומר שזר, עו"ד ומגשר
שזר משרד עורכי דין
מנהל הפורום.

צ'ק זר – האם ניתן לגבותו בהוצל"פ?

עידן 05/11/12
שלום רב האם ניתן לפנות ללשכת הוצלפ עם שיק זר? השיק הוא של בנק אמריקאי ונקוב בדולריםיש לי הקלטות של החייב מודה שהוא צריך לשאת בתשלום

שיק זר

עו"ד שזר .ת 05/11/12
עשיתי זאת בעבר - כלומר בעבר הצלחתי לפתוח תיק עם שיק כזה, אבל בשנים האחרונות לא נסיתי...
אפשר פשוט לגשת ללשכה ולנסות ואם לא יצליח, אז לפעול בדרך של תובענה - ראה תשובה שלי מהיום שכותרתה "בנק לא מוכן להפקיד שיק ישן - מה עושים".

בהצלחה.

בברכה

תומר שזר, עו"ד ומגשר
שזר משרד עורכי דין
מנהל הפורום.

כספי פנסיה ופיצויים בהליך פשיטת רגל

שושה 05/11/12
1 האם כספי פיצויים שנועדו למועד פיטורים או עזיבת עבודה ילקחו בהליך פשיטות רגל
2. האם כספי בפנסיה (ביטוח מנהלים) שמחולקים לחלק הוני וחלק של קצבה ילקחו בהליך פשיטת רגל
תודה

פשיטת רגל

עו"ד שזר .ת 05/11/12
לכאורה, מבלי לבדוק את העובדות - כן ילקחו.

בברכה

תומר שזר, עו"ד ומגשר
שזר משרד עורכי דין
מנהל הפורום.
דילוג לתוכן