פורום הוצאה לפועל

פורום הוצאה לפועל הוקם כדי לתת מענה לשאלות משפטיות בתחום הגבייה והחובות. פתיחת תיק, עיקולים, איחוד תיקים, צו תשלומים ועוד – אתם מוזמנים לשאול ולהתייעץ. אנחנו כאן, לרשותכם.

מנהלי פורום הוצאה לפועל

עו"ד משה שרגא

שותף בכיר במשרד שומרוני קנר שרגא ושות'. מתמחה בתחום ההוצאה לפועל.

עו"ד אורן ליטוין

בעל ניסיון רב בתחום הגביה הפרטית והמסחרית ושם דגש רב על ליווי אישי ומקצועי.

עו"ד יעל מולר

ותק של 20 שנה בייצוג בנקים ומתן יעוץ משפטי בתחום הבנקאות, הוצאה לפועל ועריכת ייפוי כוח מתמשך.

עו"ד צבי וישנגרד

עוסק בייצוג חייבים בהליכי חדלות פירעון ופשיטת רגל. בעל ניסיון של למעלה מ-15 שנה.

עו"ד מורן חיו בוזגלו

עוסקת למעלה מ15 שנים בתחום ההוצל"פ וחדל"פ ומסייעת לחייבים רבים בהתמודדות עם חובות כבדים.

האם ביטוח חיים מוגן מפני מימוש עיקול שהוטל עליו?

חיים 04/11/13

עיקול של ביטוח חיים

עו"ד תומר שזר מנהל 04/11/13
חברת הביטוח יכולה לטעות ולעקל, אבל בפועל אין כאן מה לעקל לדעתי העיקול בטל מעיקרו.



 

בן גוריון 1, כפר יונה

09-748-0840

Tomer@shazarlaw.co.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

הליכים מבצעים

שיר 03/11/13
פתחתי תיק בהוצלפ על שטר, האזהרה הומצאה לחייבת לפני כחודשיים, ברצוני להתחיל לבצע עיקול צד ג', השאלה האם יש בקשה מיוחדת שעלי להגיש על מנת לקבל מידע, כמו מקום עבודה של החייבת והאם ניתן לקבלו בכל עת?

הליכים מבצעיים

עו"ד תומר שזר מנהל 03/11/13
תגיש בקשה לעיקולי בנקים (זה עולה כסף כל בנק)

במקביל תגיש בקשת מידע מביטוח לאומי (עולה 3 ש"ח).



תומר שזר, עו"ד ומגשר

שזר משרד עורכי דין וגישור

מנהל הפורום.

בן גוריון 1, כפר יונה

09-748-0840

Tomer@shazarlaw.co.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

הארכת מועד להגשת התנגדות

רונן 03/11/13
לא יכלתי מפאת שלא חשתי בטוב להגיש במועד האחרון התנגדות בתובענה בסכום קצוב  שהוגשה במקור בחיפה וכחלק מהטענות עקב תניית שיפוט מקבילה ביקשתי להעבירה לת"א והתעתדתי להגישה שם, האם הארכת מועד להגשת התנגדות בצרוף אישור מחלה מספיק, כיצד יתייחס ראש ההוצל"פ במצב כזה, האם הדבר מחייב תצהיר והאם יש להגיש בקשה לעיכוב הליכים עד להכרעה בבר"ל והאם גם שם חייב תצהיר. מדובר ביום אחד האם יקל הדבר בנסיבות הנ"ל .

בקשה להארכת מועד

עו"ד תומר שזר מנהל 03/11/13
חייבים תצהיר

וחייבים בקשה לעיכוב הליכים.

לרשם ההוצאה לפועל אין סמכות לעכב את ההליכים ברגע שאיחרת! הבקשה לעיכוב הליכים תועבר לבית המשפט והוא יכריע.

כמה שהבקשה תהיה טובה יותר ומגובה יותר באסמכתאות הסיכוי שלה יגדלו...



תומר שזר, עו"ד ומגשר

שזר משרד עורכי דין וגישור

מנהל הפורום.

בן גוריון 1, כפר יונה

09-748-0840

Tomer@shazarlaw.co.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

חייב שנפטר

מירה 03/11/13
תיק הוצלפ שקיים זה שנים. ביניים החייב נפטר. הגשתי בקשה בצירוף צו ירושה לצרף את היורשים כחייבים על מנת שאוכל להיפרע מנכסי העזבון.

משום מה התקנות בעניין ממש לא ברורות (ביקשתי לצרף היורשים עפי תקנה 10א. (ג)) אך משום מה הרשמת לא אישרה לי.

מהי דרך הפעולה הנכונה לתבוע את נכסי העזבון במקרה שהתיק פתוח והחייב נפטר במהלך חיי התיק?

פקידי הלשכ וכך גם במוקד לא יודעים לענות לי. תודה מראש

מות החייב

עו''ד, שלאבנה 03/11/13
ראשית תכנסי לאתר של רשם הירושה ותבדקי, לפי ת''ז של המנוח, באם ניתן צו ירושה או צו קיום צוואה בעניינו של החייב/המנוח - לאחר מכן ובמידה ויתברר שכן ניתן צו ירושה תפני לרשם הירושה שנתן את צו הירושה ותבקשי העתק מצו הירושה - מצו הירושה תוכלי לדעת מי הם יורשי החייב.



בד בבד יש להודיע לרשם ההוצל''פ על הפועלות הנעשות בעניין.



תשומת לבך כי מות החייב אין בו בכדי לגרוע מזכותך לגבות את החוב מנכסי העיזבון בין אם חולק או וטרם. ראה סעיף 78 לחוק ההוצל''פ.



בהצלחה  



בכבוד רב 

עו''ד,שלאבנה

חוב בבנק

אני 02/11/13
שלום,

יש לי חוב לבנק הפועלים בסך 100,000 ש"ח - יש ברשותם פסק דין מבימ"ש כנגדי מהשנה שעברה, אך הם לא הגישו אותו להוצל"פ משום שהגעתי להסדר תשלומים של 2300 ש"ח בחודש.

מכיוון שהיו קיצוצים בחברה, ביקשתי להפחית את גובה ההחזר החודשי. 

לבינתיים אני מנהלת חשבון בבנק לאומי שאיתו אין בעיה. אם בנק הפועלים יפתח נגדי תיק בהוצל"פ, ונניח שאגיע איתם להסדר תשלומים (דרך ההוצל"פ) האם זה יכול להשפיע על הבנק השני? האם הבנק השני יקבל מידע עלי? 

תודה רבה 

הסדר חוב עם בנק

עו"ד תומר שזר מנהל 02/11/13
זה יכול להשפיע ברגע שיהיה עיקול (אם תגיע להסדר - לא אמור להיות עיקול), או אם תוטל הגבלה (כנ"ל - אם יש הסדר לא אמורה להיות הגבלה).



שימי לב - שההסדר צריך להיות מול ב"כ הבנק ולא מול ההוצאה לפועל.

תומר שזר, עו"ד ומגשר

שזר משרד עורכי דין וגישור

מנהל הפורום.

בן גוריון 1, כפר יונה

09-748-0840

Tomer@shazarlaw.co.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

האם אני יכול לבקש להעביר תיק הוצל"פ

עודד 02/11/13
מדובר בצק שנתתי למישהוא ברמת גן ותיק ההוצל"פ עליו נפתח בעכו.

התיק הוצל"פ נפתח בשנת 2001 ובשנת 2011 נטען בתצהיר שקרי שנמסר לי.

עכשיו,השאלה היא כזאת...יהיה צורך בבקשה להארכת מועד כדי להסביר בהתנגדות על הצק גם את עניין התצהיר השקרי על המסירה האישית.

אבל..האם אני יכול לפנות בבקשה להוצל"פ עכו רק אחת?קרי להעביר את תיק ההוצל"פ להוצל"פ תל אביב באעה והסבר שהצק ניתן ברמת גן?בינתיים לא מבקש מהוצל"פ עכו בקשה להארכת מועד ולא ההתנגדות כי אני מתעתד לעשות את זה פה בהוצל"פ תל אביב לכשיועבר תיק ההוצל"פ הנ"ל מעכו לתל אביב.האם אני יכול לפנות בבקשה רק אחת בינתיים וזה רק להעביר את תיק ההוצ"לפ לתל אביב?אבקש את תשובתך הדחופה.תודה

בקשה להעברת דיון

עו"ד תומר שזר מנהל 02/11/13
לדעתי לא.

תיק הוצאה לפועל יכול להתנהל איפה שהזוכה בוחר.

תיק בית משפט צריך להתנהל על פי הסמכות המקומית (לכאורה - ת"א לפי מה שאתה אומר - לא בדקתי לעומק).

כלומר - על מנת שמי שידון בתיק יהיה בית המשפט בתל אביב

צריך לדעתי להגיש כמה בקשות:

בקשה להארכת מועד בצירוף העתק מההתנגדות.

בקשה להערבת הדיון לבית משפט בת"א

בקשה לעיכוב הליכים.



בהצלחה.

תומר שזר, עו"ד ומגשר

שזר משרד עורכי דין וגישור 

מנהל הפורום.

בן גוריון 1, כפר יונה

09-748-0840

Tomer@shazarlaw.co.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

החלטה של שופט בהליך פשר

נושה 01/11/13
שלום,

אני נושה בתיק פש"ר של חייב.

אני מתנגד לפש"ר של החייב ומבקש לבטלו מפאת זה שהוא לא משלם שנה ולא מגיש דוחות כמו כן חובותיו נוצרו בחוסר תום לב.

בדיון האחרון שלו הגשתי התנגדות 15 עמודים עם פסיקה והכל ובמהלך הדיון נתנו לי להגיד שתיים וחצי מילים.

בהחלטה השופט בכלל לא התייחס למה שכתבתי אלא רק למה שאמרו הצדדים בדיון וזאת על אף שסתרתי את הכל מה שאמרו בדיון עם הוכחות חותכות.

השופט,בהמלצת הכנ"ר המליץ לתת לחייב עוד זמן ולאפשר לו לתקן את המחדלים-האם במצב כזה יש לי סיכוי בערעור לעליון?

תודה מראש

ביטול הליכי פשיטת רגל

עו"ד תומר שזר מנהל 02/11/13
לדעתי - לא.

תמתין להחלטה סופית, כל מה שנתנו לו זה עוד זמן... זה סביר - לפי מה שהבנתי אתה לא רושם שדחו לך את הבקשה, פשוט נתנו לו זמן להסביר ולהגיש מסכמים - שתהיה החלטה סופית, אולי יהיה טעם לערעור - לא כרגע.



תומר שזר, עו"ד ומגשר

שזר משרד עורכי דין וגישור 

מנהל הפורום.

בן גוריון 1, כפר יונה

09-748-0840

Tomer@shazarlaw.co.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

סגירת תיק הוצל"פ

אלי 31/10/13
יהום הייתי אצל עו"ד בכדי לסגור תיק הוצל"פ .

שילתי יתרת החוב כולל ריבית והצמדה בכדי לסגור את התיק פעם אחת ולתמיד .

עורך דין נתן לי אישור כתוב בו

בקשת זוכה -1ובסעיף 71 בתחתית האישור מסומן בקשה לסגירת תיק ( הגשה ידנית בלשכה בלבד )

האם אישור זה מהווה אסמכתא על סגירת תיק ההוצל"פ?

לא. בדוק במרכז המידע כי התיק סגור

עו"ד משה שרגא מנהל 01/11/13

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

מתי יש צורך לחדש צו עיקול כספים אצל צד ג'?

יהודה 31/10/13

מידי 90 יום

עו"ד משה שרגא מנהל 01/11/13

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

צו עיכוב יציאה מהארץ

עדי 31/10/13
שלום,

יש נגדי צו יציאה מהארץ (אני מוגדר פושט רגל), אבל יש לי עניין רפואי בחו"ל ואני צריך לצאת לתקופה קצרה וקצובה, האם הדבר אפשרי? יש אפילו ערבים שמוכנים לחתום

עדי 

ניתן לבקש בבימ"ש של הפש"ר

עו"ד משה שרגא מנהל 01/11/13

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

עיקול כספים מקופת כינוס

משה 30/10/13
יש לי תיק הוצל"פ נגד חייב שהיה בפשיטת רגל וביטלו לו אותה לאחרונה. הצטברו לו כספים בקופת הכינוס.



עיקול צד ג' שעשיתי בעבר בתיק אחר אצל הכונס הרשמי לא עזר, תשובה שלילית הגיעה אחרי 3 חודשים ובבדיקה באתר של הכונס היתרה פתאום התאפסה. לאן הלך הכסף? מה קורה עם הכספים שהצטברו בקופת הכינוס? 

בדוק אצל המנהל המיוחד לנכסי החייב

עו"ד משה שרגא מנהל 01/11/13

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

שליחת שאלון לבעל מניות

רון 29/10/13
שלום,

אני פועל לגביית חוב נגד החברה. הגשתי בקשה לזימון לחקירה וניתנה החלטה כי אני צריך למסור את ההחלטה בדבר הזימון במסירה אישית לחברה. האם מסירת החלטה לבעל מניות הינה מסירה כדין? שכן בכתובת הרשומה של החברה ברשם חברות, חברה כבר לא יושבת. והאם יאשרו לי שליחת שאלון לבעל המניות אם כבר ניתנה החלטה כי החברה חייבת למלא טופס ויתור על סודיות ולצרף מסמכים לפני חקירת יכולת?

תנסה

עו"ד משה שרגא מנהל 01/11/13
עדיף לפנות למנהלי החברה

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

שאלה

דני 29/10/13
האם עדיין בקשה להעברת תיק ללשכה אחרת, כרוכה בביטול כל ההליכים המתנהלים בלשכה המקורית?

כן

עו"ד משה שרגא מנהל 01/11/13

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

האם ניתן לקבל מידע בלשכה אחרת?

יהודית 29/10/13
כאשר תיק מתנהל בלשכה בתל אביב, האם ניתן לקבל מידע בלשכה אחרת? (כגון: רשימת צדדים שלישיים שהגיבו לצווי עיקול או אלה שלא הגיבו כלל).



הכוונה היא רק לקבלת מידע ולא לביצוע פעולות כל שהן.



תודה

ככלל לא

עו"ד משה שרגא מנהל 01/11/13
ניתן לקבל מידע במרכז המידע של רשות האכיפה

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

תביעה על סכום קצוב

ניר 29/10/13
שלום רב,

רשות השידור הגישו תביעה על סכום קצוב בהוצאה לפועל בגין אגרה טלוויזיה שלא שולמה בשנת  2012.

התביעה נפתחה במאי 2013. דבר פתיחת ההליך נודע רק בעקבות מכתב ששלח משרד עו"ד המייצג את רשות השידור כ5 חודשיים לאחר מכן !!!. לא התקבלה לתיבת הדואר אף הודעה מטעם לשכת ההוצל"פ בגין פתיחת תיק התביעה.

מה אומרות התקנות בנוגע למועד ההמצאה על פתיחת ההליך?

האם על פי התקנות אין חובה למשרד עו"ד לעדכן אותי בדבר פתיחת ההליך נגדי תוך מספר ימים ?

האם יש דרך התגוננות או שעליי להגיש בקשה להארכת מועד להגשת התנגדות לתביעה על סכום קצוב?

אודה לתשובתכם

תביעה על סכום קצוב

זהבית אמיתי-בנדה, עו"ד 31/10/13
ניר, בקש מעוה"ד של רשות השידור לשלוח אלייך עותק מאישור המסירה. אז תוכל היכן ביצעו את המסירה ולמי ולעמוד על כשירותה של המסירה.

השבת כספים שעוקלו שלא כדין

תומר 29/10/13
שלום, 

לפני מספר ימים הגיעו לביתו של אבי מעקלים (לאחר שהתריעו בעבר ורשמו את פירוט התכולה בבית) , המעקלים דרשו 10,000 ש"ח או את המיטלטלין. בתיק הנ"ל קיים עיכוב הליכים אך עדיין החרימו לו את הכסף ויצרו מהומה גדולה ועוגמת נפש. 

כיצד ניתן לדרוש את הכסף בחזרה ? האם ניתן להתלונן על המעקלים שפעלו שלא כדין ? עו"ד הצד השני ? 

יש לבדוק אם ניתנה הוראה ע"י רשם

עו"ד משה שרגא מנהל 01/11/13

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

האם ניתן לפנות לערב אם החייב משלם את השוברים

אסף קוטאי 29/10/13
שלום,

חתמתי ערבות למישהי על ההלוואה בבנק על סך 80,000 והיא לא שילמה את החוב ועכשיו נפתח תיק הוצאה לפועל. החוב עומד על כמעל 100,000 שקל.

החייבת קיבלה שוברים של 1000 שקל בודאר.

השאלה היא אם כל עוד היא משלמת את השוברים, האם אפשר עדיין לפנות אלי לכיסוי החוב? או שאם היא משלמת את השוברים אז לא יפנו אלי?

אני שואל כי העו"ד של הבנק הפחידה אותי (לפני שהתיק הגיע להוצל"פ) שאם היא תשלם פחות 2500  בהוצאה לפועל אז יפנו אלי לתשלום החוב.

*יש לציין שאני ערב מוגן

תביעה נגד ערבים

זהבית אמיתי-בנדה, עו"ד 31/10/13
על מנת שהבנק יוכל להגיש תביעה נגדך בהיותך ערב מוגן עליו להגיש בקשה לרשם ההוצל"פ לקבלת "מיצוי הליכים" דהיינו כי מוצו כל ההליכים כנגד החייב העיקרי ולא ניתן לגבות ממנו את החוב. במידה ויינתן צו למיצוי הליכים יוכל הבנק להגיש נגדך תביעה. 

שאלה

יהודה 29/10/13
קיבלתי צו עיקול על כספים (דמי שכירות) של החייב שנמצאים אצלי.



העניין הוא שאת דמי השכירות לחייב שילמתי שנה מראש.



מה בדיוק עלי לעשות במקרה זה?



כיצד עלי להתמודד עם צו העיקול

אם שילמת אז הכספים לא אצלך

עו"ד משה שרגא מנהל 01/11/13

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

האם ניתן לעקל לי סכום כסף שבא מביטוח לאומי אם לא מדובר רק בסכום קצבה אחת?

יעקב 28/10/13
אני אמור לקבל סכומי קצבת נכות של חודשים רבים ולא של חודש אחד ואלא מהתחלת ינואר 2013

באם אקבל סכומים אלה המגלמים חודשים ולא חודש האם זה משנה לעניין עיקול שרובץ על חשבוני?

ואו שאסור רק לעקל גמלה של חודש בלבד?ואם אקבל על חודשים במכה אחת רטרואקטיבית אז זה עלול להיות מעוקל?

עיקול בביטוח לאומי

עו"ד תומר שזר מנהל 28/10/13
שאלה יפה, אני לא בטוח שאני יודע מה התשובה, יתכן כי הם יעקלו את הסכום של כל חודש באופן יחסי לכל החודשים.



תומר שזר, עו"ד ומגשר

שזר משרד עורכי דין וגישור

מנהל הפורום.

בן גוריון 1, כפר יונה

09-748-0840

Tomer@shazarlaw.co.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

דחוף בבקשה>האם מסירה אחרי 7 שנים זה התיישנות גם אם יש תיק בהוצל"פ

אורי 28/10/13
חבר שמבין קצת מנסיונו האישי טוען(ואת זה אני מבקש לברר איתך)שהיות ופתחו על צק שלי שנתתי בשנת 1999(לא זוכר על מה זה היה)ועל סכום של 300 שקלים(שהפך בינתיים לאיזה 5000 בהוצל"פ..אז טענתו של החבר היא שבגלל שההוצל"פ על הצק הזה נפתח התיק עליו בשנת 2001 אבל בגלל שהמסירה(בתצהיר שקרי=זה מעולם לא נמסר לי..)הייתה לטענת העורך דין והמוסר שלו רק בשנת 2011 ...אז לטענת החבר יש התיישנות למרות שלכאורה על תיק הוצל"פ אין התיישנות..לטענתו אם המסירה לי הייתה בתוך השבע שנים שמאז 2001 ?אז ניתן לטעון שאין התיישנות..ואם המסירה הייתה לא בתוך 7 שנים מאז פתיחת תיק ההוצל"פ אז יש התיישנות..מה דעתך על טענתו?ואנא אם אתה מסכים ואו לא מסכים תגיד אם אתה מביא את דעתך מסקנתךעל סמך חוקים ותקנות של ההוצל"פ ואו אחרים ולא לומר סתם כן ואו לא..

שיהוי בהוצאה לפועל

עו"ד תומר שזר מנהל 28/10/13
לדעתי - אין התיישנות, כי תיק הוצאה לפועל לא מתיישן.

מנגד, יש בפסיקה מקרים שבהם העלו טענות של שיהוי, וכך למעשה ניתן היה להפחית ריביות - זה הכיוון הנכון לדעתי.



בהצלחה.

תומר שזר, עו"ד ומגשר

שזר משרד עורכי דין וגישור

מנהל הפורום.

בן גוריון 1, כפר יונה

09-748-0840

Tomer@shazarlaw.co.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

זקוקה לעזרה דחופה

תמר 28/10/13
שלום

ב1995 נפתח נגד בעלי תיק הוצאה לפועל. התיק נסגר ונפתח ואחר כך נסגר שוב בשל חוסר מעש (בשנת 2010). 

בעלי נפטר לפני שנתיים ממחלת הסרטן, והשאיר עכשיו רכוש שהיה משותף לי ולו, והחצי שלו בדירה. אני יורשת יחידה. עכשיו, שנתיים לאחר מות בעלי קיבלתי הודעה מעורכת הדין שמייצגת בתיק הזה על שביקשה החייאת התיק, כשהיא כותבת שהחוב הוא 150,000 ש"ח! (לציין שהחוב המקורי עמד על 60 אלף בערך, מתוכו, זכור לי ששולם סכום של 55 אלף, במהלך השנים). 

אני לא יודעת מה לעשות עכשיו? האם עכשיו החוב הזה מופנה אלי? האם יש סכנה שאפונה מביתי? איני קשורה לחוב. הבית רשום מחציתו על שמי. האם אני יכולה להתנגד להחייאת התיק או להמשך הליכי הגבייה. מה עושים במצב שכזה?

פינוי מדירת מגורים

עו"ד תומר שזר מנהל 28/10/13
המצב שתואר לטעמי מצריך פגישה דחופה עם עו"ד.

ברמת העקרון - כל עוד לא הועברה מחצית הדירה על שמך, הרי שבאפשרות הנושים לפעול להטל עיקול על חלקו של המנוח.

כלומר - לא על החלק שלך. אבל בוודאי שהדבר מסבך גם אותך.

פני דחוף ליעוץ משפטי.

תומר שזר, עו"ד ומגשר

שזר משרד עורכי דין וגישור

מנהל הפורום.

בן גוריון 1, כפר יונה

09-748-0840

Tomer@shazarlaw.co.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

פקדון בבנק בגין עיקול

שלמה 28/10/13
קבלתי מהוצאה לפועל ביטול של חשבון עו"ש בלבד

החשבון הוא חשבון משכורת בלבד וגם על משכורת קבלתי עיקול שגם הוא בוטל

תוך כדי התהליך נעל לי הבנק סכום כסף שהוא ממש מהמשכורת

האם ביטול העיקול על עובר ושב בלבד משמעו כי כסף זה בפקדון שנעשה על ידי הבנק לטובת העיקול יחזור אליי

ביטול עיקול על חשבון

עו"ד תומר שזר מנהל 28/10/13
באם בוטל העיקול על החשבון, אני לא רואה סיבה שהבנק יחזיק כרגע בידיו כסף.



תומר שזר, עו"ד ומגשר

שזר משרד עורכי דין וגישור

מנהל הפורום.

בן גוריון 1, כפר יונה

09-748-0840

Tomer@shazarlaw.co.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

ביטול עיקול בחשבון בנק

עו"ד דור אברהמי 01/11/13
שלומה שלום,



לפי מה שאתה מתאר העיקול בוטל.

יתכן והבנק לא משחרר הכספים היות ולא קיבלת את הודעת העיקול.



לך ללשכת ההוצאה לפועל ובקש העתק מאושר של ההחלטה בדבר ביטול העיקול ולך עימה לסניף הבנק שלך בדרישה לביטול העיקול.



אומנם ישנם בנקים שלא מבטלים עיקולים על אף קבלת העתק מבעל החשבון בדבר ביטול העיקול - דבר הפסול לטעמי, אולם אין לדעת מה ההנחיות בבנק שלך.



בהצלחה,



דור אברהמי, עו"ד

לשלם חוב

צפון 28/10/13
אם יש חוב בהוצאה לפועל...ויש איחוד תיקים...שאני משלם כל חודש בשוברים שנותנים לי למשך שנה...כיום אני רוצה לסגור את התיק..אני סוגר מול הוצאה לפועל...או שהולך לכל אחד מהחייבים וסוגר מולו...וגם אם אפשר להגיע להסכם עם אותו גורם שאני חייב לו.....ואחר כך להודיע להוצאה לפועל......

מענה

עורך דין אייל בניסטי 28/10/13
שלום,



תשלום לכל נושה בנפרד נחשב להעדפת נושים אסורה.

מומלץ כי תפנה לייעוץ.



בברכה,

עו"ד אייל בניסטי

מידע על חשבון בנק

מנשה 27/10/13
יש לי חייבת נכה שלא משלמת צו תשלומים שאני רוצה לקבל תדפיסים של חשבון בנק שלה כל כמה חודשים. איך אני מבצע זאת.. אפילו בלי רצונה.

והאם זה אפשרי?

מידע על חשבון בנק

עו"ד תומר שזר מנהל 28/10/13
צריך לזמנה לחקירת יכולת, ולבקש לקבל תדפיסים, ככל שהיא לא תתייצב או לא תמציא תדפיסים, תוכל להטיל כנגדה הגבות כגון אי חידוש רישיון נהיגה, הגבלה בבנקים, עיכוב יציאה וכו'.



תומר שזר, עו"ד ומגשר

שזר משרד עורכי דין וגישור

מנהל הפורום.

בן גוריון 1, כפר יונה

09-748-0840

Tomer@shazarlaw.co.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

רישום של מוגבל

חייב מתוסכל 27/10/13
שלום

אני הייתי חייב בהוצאה לפועל סכום עתק של רבע מליון, בשל עסק שכשל, והגעתי למצב של "מוגבל בנסיבות מחמירות".

עמדו בפניי האפשרויות של פשיטת רגל, איחוד תיקים, והסדרים מול הזוכים. לאחר שנאמר לי כי שני האפשרויות הראשונות משאירות כתם שלא יורד והשלישית עתידה להיות יקרה יותר אבל הכתם יורד בתום 3 שנים מתום תקופת ההגבלה, החלטתי לעמוד בכך וללכת על האפשרות השלישית. כיום אני לאחר 3 שנים וחודשיים והגעתי למצב שאני רוצה הלוואה וכל גוף שפניתי אליו סרב למרות שלא מדובר בהלוואה גדולה או ארוכה וכשאני שואל לסיבה, אומרים לי כי העבר שלי לא מאפשר להם לתת לי הלוואה.

האים הטעו אותי כשאמרו לי שהכתם יורד?

מה עליי לעשות כדי להיות ככל האדם שוב?

בתודה מראש

ובכבוד רב

חייב מתוסכל

מתן הלוואה לחייב שהיה מסובך בעבר

עו"ד תומר שזר מנהל 27/10/13
ראה זו בעיה.

הגופים הללו לא מחוייבים ליתן הלוואה או אשראי - אין חובה שכזו!

ולכן זה עניין של פניה למנהל הסניף ברמה האישית (כך אני סבור לכל היותר)

אולי למנהל אחר - יש פתרון טוב יותר?



תומר שזר, עו"ד ומגשר

שזר משרד עורכי דין וגישור

מנהל הפורום.

בן גוריון 1, כפר יונה

09-748-0840

Tomer@shazarlaw.co.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

דילוג לתוכן