פורום דיני תעבורה
פורום תעבורה הוקם כדי לתת מענה לשאלות משפטיות בתחום דיני התעבורה. שלילת רישיון, נקודות, מהירות מופרזת, תאונות דרכים ועוד – אתם מוזמנים לשאול ולהתייעץ. אנחנו כאן, לרשותכם.
קבלת דו"ח על סעיף 28 ב' סימול 6577
יורה
29/04/10
קיבלתי דו"ח בגין שימוש בטל' נייד (1000 ש"ח+ 4 נק) כאשר בפועל המכישר היה בכיס של המכנסיים. השוטר טוען בדוח כי החזקתי את הטל' ביד ימין והצמדתי אותו לצד הימני של הפנים והשלכתי אותו כאשר ראיתי את השוטר. הראתי לשוטר כי המכשיר בכיס המכנסיים וכלל לא היה בשימוש אך הוא לא היה מעוניין להסתכל וטען כי דיברתי בטל'.
בתחנת משטרה אמרו לי להגיש בקשה להישפט ושזו מילה שלי כנגד המילה שלו? מה עושים במקרה כזה?
האם ניתן לתבוע את השוטר/ משטרה על כך שפשוט העלילו עלי עבירה שלא בוצעה?
בתחנת משטרה אמרו לי להגיש בקשה להישפט ושזו מילה שלי כנגד המילה שלו? מה עושים במקרה כזה?
האם ניתן לתבוע את השוטר/ משטרה על כך שפשוט העלילו עלי עבירה שלא בוצעה?
אכן מילה שלך כנגד מילה שלו ובכל זאת...
יעקבי
30/04/10
חסרים הרבה פרטים:
מה ראה השוטר בידך?
מאיזה מרחק?
מאיזה כיוון?
במשך כמה זמן?
תנאי ראות (יום, לילה, גשם, ערפל, תאורת רחוב)?
האם השוטר היה לבד או עם שותף? האם השותף רשום כעד?
האם השוטר היה במצב סטטי או בנהיגה?
השוטר לא יכול להאשים אותך בדיבור בטלפון כיוון שסביר להניח שלא שמע אותך במו אוזניו. האשמה היא בגין החזקת טלפון ביד בזמן נהיגה!
אינך יכול לתבוע את השוטר/משטרה כיון שהוא/היא עושים את תפקידם. אתה יכול להתדיין איתם על חפותך ואז שוב מילה שלך כנגד מילה של השוטר. תצטרך לגייס את כוח השכנוע שלך וגם למצוא פרצות בנסיבות שרשם השוטר. יש פעמים שהשופט משתכנע.
מה ראה השוטר בידך?
מאיזה מרחק?
מאיזה כיוון?
במשך כמה זמן?
תנאי ראות (יום, לילה, גשם, ערפל, תאורת רחוב)?
האם השוטר היה לבד או עם שותף? האם השותף רשום כעד?
האם השוטר היה במצב סטטי או בנהיגה?
השוטר לא יכול להאשים אותך בדיבור בטלפון כיוון שסביר להניח שלא שמע אותך במו אוזניו. האשמה היא בגין החזקת טלפון ביד בזמן נהיגה!
אינך יכול לתבוע את השוטר/משטרה כיון שהוא/היא עושים את תפקידם. אתה יכול להתדיין איתם על חפותך ואז שוב מילה שלך כנגד מילה של השוטר. תצטרך לגייס את כוח השכנוע שלך וגם למצוא פרצות בנסיבות שרשם השוטר. יש פעמים שהשופט משתכנע.
לעניין תביעה נגד שוטר או נגד המשטרה, פורמלית אפשר,
עו"ד אסף מירוז
01/05/10
אבל מעשית, תידרש להוכיח שהוטר פעל במתכוון או בשיויון נפש לאפשרות שהתנהגותו תגרום לך נזק (סעיף 7א לפקודת הנזיקין). זהו נטל שנראה לי כבלתי אפשרי. יודגש שלהוכיח השוטר טעה אינו מספיק.
לעניין תביעה נגד המדינה, תידרש (לפי חוק הנזיקים האזרחיים (אחריות מדינה)) להוכיח רשלנות של המשטרה, ושוב, אין די בטעות. גם כאן, הנטל נראה כבלתי אפשרי
מה שיכול להיות יותר מעשי זה המשפט בגין העבירה, אם תחליט לבקש להישפט. במקרה זה, אינך נדרש להוכיח כוונה, רשלנות או אפילו טעות. כאן יספיק לך לצורך זיכוי שתראה ספק סביר שהושטר טעה.
עבירת השימוש בטלפון מתייחסת לשימוש ולאו דווקא לדיבור, אלא לכל שימוש בזמן נהיגה. מאידך, אתה טוען שהשוטר האשים אותך בדיבור ושאפילו הצעת לו שתסתכלו בפירוט השיחות הנכנסות והיוצאות שלמיטב ידיעתי קיים בכל מכשיר סלולר. לעניין זה, (תלוי מה השוטר רשם בדוח) יכול להיות שיספיק פירוט שיחות נכנסות ויוצאות מחברת הסלולר שלך.
הייתי מציע שתסרוק את הדוח, או שתעתיק מילה במילה את הדברים שנרשמו בפירוט העובדות, פירט נסביות העבירה ופירוט תגובת הנהג. זה יאפשר לתת התייחסות טובה לשאלה שהעלת.
בכל מקרה, בין אם מקרה זה השתמשת בטלפון ובין אם לאו, אני מבקש ממך להימנע מלהשתמש בטלפון נייד בזמן נהיגה, למעש לצורך שיחה באמצעות דיבורית ברכב או מכשיר דו. מדובר בעבירה מסוכנת מאוד המסיחה את תשומת לב הנהג מהמתרחש בכביש על כל הכרוך בכך.
לעניין תביעה נגד המדינה, תידרש (לפי חוק הנזיקים האזרחיים (אחריות מדינה)) להוכיח רשלנות של המשטרה, ושוב, אין די בטעות. גם כאן, הנטל נראה כבלתי אפשרי
מה שיכול להיות יותר מעשי זה המשפט בגין העבירה, אם תחליט לבקש להישפט. במקרה זה, אינך נדרש להוכיח כוונה, רשלנות או אפילו טעות. כאן יספיק לך לצורך זיכוי שתראה ספק סביר שהושטר טעה.
עבירת השימוש בטלפון מתייחסת לשימוש ולאו דווקא לדיבור, אלא לכל שימוש בזמן נהיגה. מאידך, אתה טוען שהשוטר האשים אותך בדיבור ושאפילו הצעת לו שתסתכלו בפירוט השיחות הנכנסות והיוצאות שלמיטב ידיעתי קיים בכל מכשיר סלולר. לעניין זה, (תלוי מה השוטר רשם בדוח) יכול להיות שיספיק פירוט שיחות נכנסות ויוצאות מחברת הסלולר שלך.
הייתי מציע שתסרוק את הדוח, או שתעתיק מילה במילה את הדברים שנרשמו בפירוט העובדות, פירט נסביות העבירה ופירוט תגובת הנהג. זה יאפשר לתת התייחסות טובה לשאלה שהעלת.
בכל מקרה, בין אם מקרה זה השתמשת בטלפון ובין אם לאו, אני מבקש ממך להימנע מלהשתמש בטלפון נייד בזמן נהיגה, למעש לצורך שיחה באמצעות דיבורית ברכב או מכשיר דו. מדובר בעבירה מסוכנת מאוד המסיחה את תשומת לב הנהג מהמתרחש בכביש על כל הכרוך בכך.
נא עצתכם
דני
29/04/10
יש לי לקוח שחייב לעירייה כ 40000 ש"ח בגין דוחות חנייה, ביקשתי מהעירייה העתקי דוחות ונענתי כי על פי חוק חופש המידע אין הם יכולים לספק לי את המידע משום שזה מכביד על הרשות (סעיף 8 לחוק) ובמידה ואני מעוניין אני יכול לערער על כך,בשל כך פניתי עליהם במכתב בשנית בדרישה כי יכריזו כי הדוחות התיישנו משום שאינם מספקים אישור משלוח, וטרם נענתי מזה כ 40 יום. מה לדעתכם רצוי לעשות?.האם לא להמתין לתשובה ולתבוע תביעה אזרחית, על פי פקודת המיסים גביה? לעזרתכם אודה.
עתירה מנהלית
יוסי אפשטיין, עו"ד
30/04/10
אינני יודע מה כמות הדו"חות של הלקוח שלך שכן אינך מציין את חלוקת החוב בין הקרן לריבית והצמדה. משום כך, קשה לדעת מה הנטל על הרשות להמציאם ע"פ ח"ח המידע, אם בכלל קיים נטל כזה.
מכל מקום, הנך רשאי לעתור בעתירה מנהלית כנגד נימוק הרשות (אם טרם חלף הזמן לכך) ובמידה וביהמ"ש יקבל את גרסת הלקוח שלך באמצעותך, אזי יורה על המצאת הדו"חות.
לאחר מכן תוכל לראות ולהחליט האם הללו התיישנו ולתבוע את ביטולם בבימ"ש לעניינים מקומיים במידה ויש סיבה לכך.
אם תפנה בבקשה לביטולם באופן מיידי, מסתמא גם כן הרשות תמציא הדו"חות ככל שאלה ברשותה, אך אז אתה מסתכן בהוצאות בהנחה
שהדו"חות שרירים וקיימים ולא התיישנו.
כך או אחרת, בדוק תחילה המצאות הדו"חות אצל הלקוח שלך ובמידה וזה סבור שאלו לא נשלחו לו מעולם ובמקביל הרשות אינה ממציאה אותם - משהו "מריח" לא טוב כשהנימוק היחיד של הרשות הוא הנטל המוטל עליה ועוד כשהחוב כלפיה הוא "גדול", קרי: יש לה אינטרס בשקיפות הדו"חות ובתשלום החוב ככל שקיים.
מכל מקום, הנך רשאי לעתור בעתירה מנהלית כנגד נימוק הרשות (אם טרם חלף הזמן לכך) ובמידה וביהמ"ש יקבל את גרסת הלקוח שלך באמצעותך, אזי יורה על המצאת הדו"חות.
לאחר מכן תוכל לראות ולהחליט האם הללו התיישנו ולתבוע את ביטולם בבימ"ש לעניינים מקומיים במידה ויש סיבה לכך.
אם תפנה בבקשה לביטולם באופן מיידי, מסתמא גם כן הרשות תמציא הדו"חות ככל שאלה ברשותה, אך אז אתה מסתכן בהוצאות בהנחה
שהדו"חות שרירים וקיימים ולא התיישנו.
כך או אחרת, בדוק תחילה המצאות הדו"חות אצל הלקוח שלך ובמידה וזה סבור שאלו לא נשלחו לו מעולם ובמקביל הרשות אינה ממציאה אותם - משהו "מריח" לא טוב כשהנימוק היחיד של הרשות הוא הנטל המוטל עליה ועוד כשהחוב כלפיה הוא "גדול", קרי: יש לה אינטרס בשקיפות הדו"חות ובתשלום החוב ככל שקיים.
דו"ח בעל-פה
פיסיקאי
29/04/10
עצר אותי שוטר בניידת סמויה (נוסע לבד וללא צ'קלקה) וטען שעקפתי מימין. לאחר שנתתי לו את רשיון הנהיגה ורשיון הרכב הוא התעכב מספר דקות בניידת, חזר, ואמר לי שהדו"ח יישלח אליי הביתה ושלח אותי לדרכי ללא כל דו"ח רשום. האם אין חובה במקרה כזה לתת דו"ח רשום, על מנת שאני אוכל לרשום את גירסתי בדו"ח?
לא...
יעקבי
30/04/10
ייתכנו כמה תרחישים:
א. השוטר אינו שוטר תנועה ולא היו ברשותו פנקסי דו"חות ועל כן רשם את פרטיך ויעביר אותם הלאה למילוי דו"ח שיישלח אליך.
ב. השוטר רשם את פרטיך בטופס מיוחד (מפגשים) ולא יעשה עם דבר.
ג. השוטר ימלא דו"ח לבן וזה ייקבר במגרה.
ד. תוזמן לשימוע במשרד התנועה ושם תינתן לך הזדמנות להשמיע את גרסתך.
בינתיים המתן.
א. השוטר אינו שוטר תנועה ולא היו ברשותו פנקסי דו"חות ועל כן רשם את פרטיך ויעביר אותם הלאה למילוי דו"ח שיישלח אליך.
ב. השוטר רשם את פרטיך בטופס מיוחד (מפגשים) ולא יעשה עם דבר.
ג. השוטר ימלא דו"ח לבן וזה ייקבר במגרה.
ד. תוזמן לשימוע במשרד התנועה ושם תינתן לך הזדמנות להשמיע את גרסתך.
בינתיים המתן.
נגיד עשיתי תאונה .זה ירשם לי בתיק התעבורתי ?
ליאור
29/04/10
עשיתי תאונה אם אוטו של העבודה .ניגרם נזק לאוטו וזהו לא היה לא משפט לא כלום .עכשיו אני רוצה לדעת עם נגי דאני הולך להוציא רישום תעבורתי במשטרה האם זה רשום .?
אתה בבחינת חף מפשע
ג'ימי מינאוי
30/04/10
הכלל הוא שכל עוד בית משפט לא הרשיע אותך אתה בבחינת חף מפשע. יחד עם זאת, וזה בדר"כ רק בתחום הפלילי יהיה כתוב שהתיק הוא מב"ד (ממתין לבירור דין) וליד זה זמן העבירה וסעיפי החוק. מדברייך אני למד שבגיליון לא יהיה רשום כל דבר בהקשר לתאונה.
עבירה על שימוש בפלאפון בזמן נהיגה בקטנוע
בני
29/04/10
שלוםרב!
לפני כמה ימים בעודי רוכב על הקטנוע עצר אותי שוטר על "שימוש בפלאפון.....שלא באמצעות דיבורית"
מיותר לציין שיש לי התקן מיוחד על הקסדה שאיתו אני מדבר, דיבורית לכל דבר.
נכון שהחזקתי את הפלאפון ביד....
לא היתה באפשרותו לתת לי דוח על אי החזקת כידון בשתי ידיים(תקנה 28א')
האם כדאי ללכת למשפט? או שאני אחטוף זמבורה מהשופט....
לפני כמה ימים בעודי רוכב על הקטנוע עצר אותי שוטר על "שימוש בפלאפון.....שלא באמצעות דיבורית"
מיותר לציין שיש לי התקן מיוחד על הקסדה שאיתו אני מדבר, דיבורית לכל דבר.
נכון שהחזקתי את הפלאפון ביד....
לא היתה באפשרותו לתת לי דוח על אי החזקת כידון בשתי ידיים(תקנה 28א')
האם כדאי ללכת למשפט? או שאני אחטוף זמבורה מהשופט....
עצם החזקת הנייד ביד היא העברה ובזאת הואשמת.
יעקבי
29/04/10
האופציה השניה (אי החזקת כידון בשתי ידיים) "ירדה".
למה לא נהיגה בקלות ראש?
גיא "אנשים באדום"
01/05/10
אתה רוכב על קטנוע דבר המצריך החזקת הכידון בשתי ידיים (כדי שלא תיפול.... כדי לשמור על נהיגה יציבה.... כדי לא לסכן את האחרים .....),
יש לך דיבורית ..... החזקת את הנייד ביד (ל-מ-ה ???) כנראה לא לצורך דיבור ואתה מבקש מהשוטר פרס - עבירה פעוטה שהנייר והזמן"לא שווים אותה". למה בעצם ציפית לכך ? למה שהשוטר יוותר לך ?
בני, כאשר אתה "על הכביש" תתייחס לכך בשיא הרצינות ובמלוא האחריות - תרכב/תנהג בלבד ! המשפחה מחכה לך בבית ! אל תחפש צרות ובעיות שניתן למנוע !
עבירת תנועה > תאונה = אסון !
גיא הלוי, פעיל להגברת המודעות לסכנות שבכביש ומתנדב במשטרה,
מייל : guyhalevy@gmail.com
יש לך דיבורית ..... החזקת את הנייד ביד (ל-מ-ה ???) כנראה לא לצורך דיבור ואתה מבקש מהשוטר פרס - עבירה פעוטה שהנייר והזמן"לא שווים אותה". למה בעצם ציפית לכך ? למה שהשוטר יוותר לך ?
בני, כאשר אתה "על הכביש" תתייחס לכך בשיא הרצינות ובמלוא האחריות - תרכב/תנהג בלבד ! המשפחה מחכה לך בבית ! אל תחפש צרות ובעיות שניתן למנוע !
עבירת תנועה > תאונה = אסון !
גיא הלוי, פעיל להגברת המודעות לסכנות שבכביש ומתנדב במשטרה,
מייל : guyhalevy@gmail.com
דוח חניה סמל סעיף 6245
ברכה
29/04/10
שלום רב,
באחד הימים החנתי את רכבי ברחבה של מוסכים באזור תעשייה. מדובר על אזור בו מוסכים רבים וקיים שטח רב לחנות את הרכבים ללא סדר מסויים.אני החנתי את רכבי צמוד לפח אשפה גדול, כך שנותר שטח רחב לתנועת רכבים משני הכיוונים.
בהגיעי לרכב ראיתי דוח חניה ובו כתוב כי "גרמתי הפרעה לתנועה, יש חסימה של נתיב נסיעה ואני מסכנת את הרכבים הנוהגים בכביש" , זאת עפ"י סמל סעיף 6245 (מספר הסעיף/תקנה אינו ברור אולי 6372?). עוד כתוב כי השוטר קרא לבעל הרכב בכריזה ואף ניסה לאתר את בעל הרכב דרך המוקדנים ולא הצליח. מעניין שאי אפשר היה לאתר דרך מוקדני משטרה את בעל הרכב?
יחד עם זאת, נתנו לי 4 נקודות חובה לעבירה
השאלות שלי הן:
1. מדובר על אזור מוסכים ובו שטח רחב מאוד לנהיגה ב-2 הנתיבים. עצם החנייה שלי בצמוד לפח האשפה לא הפריעה לתנועה.
2. לפי הידוע לי במקרים מעין אלו לא נותנים נקודות כלל. האם זה נכון?
3 . מה עליי לעשות? לכתוב להם מכתב?
4. איך הגיעו ל-500 ש"ח?
באחד הימים החנתי את רכבי ברחבה של מוסכים באזור תעשייה. מדובר על אזור בו מוסכים רבים וקיים שטח רב לחנות את הרכבים ללא סדר מסויים.אני החנתי את רכבי צמוד לפח אשפה גדול, כך שנותר שטח רחב לתנועת רכבים משני הכיוונים.
בהגיעי לרכב ראיתי דוח חניה ובו כתוב כי "גרמתי הפרעה לתנועה, יש חסימה של נתיב נסיעה ואני מסכנת את הרכבים הנוהגים בכביש" , זאת עפ"י סמל סעיף 6245 (מספר הסעיף/תקנה אינו ברור אולי 6372?). עוד כתוב כי השוטר קרא לבעל הרכב בכריזה ואף ניסה לאתר את בעל הרכב דרך המוקדנים ולא הצליח. מעניין שאי אפשר היה לאתר דרך מוקדני משטרה את בעל הרכב?
יחד עם זאת, נתנו לי 4 נקודות חובה לעבירה
השאלות שלי הן:
1. מדובר על אזור מוסכים ובו שטח רחב מאוד לנהיגה ב-2 הנתיבים. עצם החנייה שלי בצמוד לפח האשפה לא הפריעה לתנועה.
2. לפי הידוע לי במקרים מעין אלו לא נותנים נקודות כלל. האם זה נכון?
3 . מה עליי לעשות? לכתוב להם מכתב?
4. איך הגיעו ל-500 ש"ח?
אני זקוקה לעזרה דחוף......
ברכה
11/05/10
התפטרות
זהבית
29/04/10
שלום. אני עובדת בחנות לילדים שנתיים ו8 חודשים (מתאריך 19.8.07) . אני מעוניינת להתפטר ורציתי לדעת האם מגיע לי פיצויים? דבר שני רציתי לדעת אם אני מתפטרת האם אני מקבלת את דמי ההבראה המגיעים לי עד החודש הנוכחי שבוא אני עוזבת? ומה קורה לגבי ימי החופשה שישי לי ולא ניצלתי אותם?אני עובדת על פי שעה ולא בשכר גלובלי.
תנסי בפורום דיני עבודה
שלום
30/04/10
נתפסתי עם הפלאפון ביד ואני על תנאי
ליאת
28/04/10
שלום
לפני כשבוע יצאתי מהמכללה בעודי מחזיקה פלאפון ביד . לא שוחחתי . שוטר שהיה במכללה ראה אותי ונתן לי דוח. התחצפתי אליו וזה נרשם קיבלתי קנס 1000 שקלים ו4 נקודות.
מה עלי לעשות? האם זה משנה שלא דיברתי? אני על תנאי שלא אעבור עבירות מהתוספת הראשונה והשניה ל3 שנים על סעיפים21(ב)(2) 62(2)
האם המשמעות שישלל לי הרשיון? ושאני לא זכאית להמיר את הדוח לאזהרה? זקוקה לתשובה דחופה.
תודה.
לפני כשבוע יצאתי מהמכללה בעודי מחזיקה פלאפון ביד . לא שוחחתי . שוטר שהיה במכללה ראה אותי ונתן לי דוח. התחצפתי אליו וזה נרשם קיבלתי קנס 1000 שקלים ו4 נקודות.
מה עלי לעשות? האם זה משנה שלא דיברתי? אני על תנאי שלא אעבור עבירות מהתוספת הראשונה והשניה ל3 שנים על סעיפים21(ב)(2) 62(2)
האם המשמעות שישלל לי הרשיון? ושאני לא זכאית להמיר את הדוח לאזהרה? זקוקה לתשובה דחופה.
תודה.
אם תשלמי את הקנס, אין אפשרות שהתנאי יפעל.
עו"ד אסף מירוז
28/04/10
בעבירות שאינן מחייבות הזמנה לדין (ברירת קנס) יש אפשרות לנהג לשלם את הקנס, לקבל את הנקודות וזה לסיים את העניין ללא עונש נוסף, אפילו אם יש לו על תנאי.
לפי זה שיש לך שלילה על תנאי, כנראה שאת לא עומדת בקריטריונים של המרה לאזהרה, למרות שתמיד אפשר לנסות לשולח מכתב.
אסביר בפעם ה..., עבירת שימוש בסלולר בזמן נהיגה, היא לאוו דווקא בגין דיבור, אלא בגין שימוש (כגון, משלוח SMS, קריאת SMS, חיפוש תחזית מזג אויר, שער הדולר, מניית בנק הפועלים, ומה לא, אפילו אם משתמשים בסולולר כמסרק) מי שלא מבין את זה עלול לשלם "שכר לימוד" של 1,000 ש"ח + 4 נקודות.
אני מציע שלא תתחצפי לשוטרים. ראשית, את מביישת את עצמך ולא את השוטר, שנית, את מקטינה את הסיכוי שהשוטר אולי יוותר או יסתפק באזהרה בכתב ובע"פ, וחמור מכך, את עלולה להסתבך בעבירה חמורה אחרת שאינה קשורה לעבירת התעברוה המקורית.
מותר ורצוי כמובן להכחיש באופן חד משמעי את ביצוע העבירה אם לא בצעת, ולדרוש באסרטביות שדברייך ירשמו בדוח בצורה מדויקת בתגובת הנהג, אבל גם את זה אפשר לעשות בנימוס והדבר יכול רק לשפר את מצבך ולא להזיק.
מאחל לך נהיגה זהירה ללא דוחות מכל סוג שהוא.
לפי זה שיש לך שלילה על תנאי, כנראה שאת לא עומדת בקריטריונים של המרה לאזהרה, למרות שתמיד אפשר לנסות לשולח מכתב.
אסביר בפעם ה..., עבירת שימוש בסלולר בזמן נהיגה, היא לאוו דווקא בגין דיבור, אלא בגין שימוש (כגון, משלוח SMS, קריאת SMS, חיפוש תחזית מזג אויר, שער הדולר, מניית בנק הפועלים, ומה לא, אפילו אם משתמשים בסולולר כמסרק) מי שלא מבין את זה עלול לשלם "שכר לימוד" של 1,000 ש"ח + 4 נקודות.
אני מציע שלא תתחצפי לשוטרים. ראשית, את מביישת את עצמך ולא את השוטר, שנית, את מקטינה את הסיכוי שהשוטר אולי יוותר או יסתפק באזהרה בכתב ובע"פ, וחמור מכך, את עלולה להסתבך בעבירה חמורה אחרת שאינה קשורה לעבירת התעברוה המקורית.
מותר ורצוי כמובן להכחיש באופן חד משמעי את ביצוע העבירה אם לא בצעת, ולדרוש באסרטביות שדברייך ירשמו בדוח בצורה מדויקת בתגובת הנהג, אבל גם את זה אפשר לעשות בנימוס והדבר יכול רק לשפר את מצבך ולא להזיק.
מאחל לך נהיגה זהירה ללא דוחות מכל סוג שהוא.
חנייה במעטפה תמרור ד-16
ענבל
28/04/10
שלום
לפני מספר חודשים חנה רכבי בסמוך לביתי על-גבי סימן "מעטפה" בסמוך למדרכה ששוליה אפורים. הסימן עומד באזור המיועד לחנייה עתידית נוספת לבניין בו אני מתגוררת. העירייה מסרבת לבטל את הקנס שניתן לרכבי. רציתי לדעת האם אכיפת תמרור זה נמצאת באחריות העירייה והאם יש סיבה למתן הדו"ח מלכתחילה גם אם אף אחד מהשכנים לא מתלונן על חנייה בשטח החנייה העתידי.
תודה, ענבל
לפני מספר חודשים חנה רכבי בסמוך לביתי על-גבי סימן "מעטפה" בסמוך למדרכה ששוליה אפורים. הסימן עומד באזור המיועד לחנייה עתידית נוספת לבניין בו אני מתגוררת. העירייה מסרבת לבטל את הקנס שניתן לרכבי. רציתי לדעת האם אכיפת תמרור זה נמצאת באחריות העירייה והאם יש סיבה למתן הדו"ח מלכתחילה גם אם אף אחד מהשכנים לא מתלונן על חנייה בשטח החנייה העתידי.
תודה, ענבל
ד-16 הוא תמרור לכל דבר ועניין.
יעקבי
29/04/10
אם כל אחד יעשה דין לעצמו ויחליט היכן לחנות - יהיה כאוס.
ואם תחני על שטח הפרדה (ד-14) ואיש לא יתלונן - האם זה מוצדק?
פני למנהל אגף הפיקוח על החניה במקום מגורייך, הביעי סליחה על תום לב, צייני שאין לך עברות חניה קודמות מטעם הרשות בהיותך שומרת חוק (בתקווה שאת כזו) ובקשי ביטול הדו"ח לפנים משורת הדין.
פעמים רבות מכתב כן עוזר. בטוח - לא מזיק!
ואם תחני על שטח הפרדה (ד-14) ואיש לא יתלונן - האם זה מוצדק?
פני למנהל אגף הפיקוח על החניה במקום מגורייך, הביעי סליחה על תום לב, צייני שאין לך עברות חניה קודמות מטעם הרשות בהיותך שומרת חוק (בתקווה שאת כזו) ובקשי ביטול הדו"ח לפנים משורת הדין.
פעמים רבות מכתב כן עוזר. בטוח - לא מזיק!
דוח חניה בהפרש של שעתיים
נילי בצלאל
28/04/10
קבבלתי דוח חניה בהפרש של שעתיים ,כאשר הרכב עמד במקום המסומן באפור .ושלט המראה אפשרות חניה כ-80 מטר.
האם מותר לתת שתי דוחות ?
האם מותר לתת שתי דוחות ?
לא מובן,על מה הדו"ח
מיקו
28/04/10
אם חנית במקום מותר מדוע קיבלת דו"ח ?
אבל אם חנית במקום אסור ,שני הדוחו"ת תיקניים ,
אבל אם חנית במקום אסור ,שני הדוחו"ת תיקניים ,
חופף או מצטבר
lf
28/04/10
שלום,
נפסלתי ע"י ביהמ"ש מלנהוג למשך 8 חודשים בפועל והפקדתי את רישיוני בביהמ"ש.
לאחר כחודש, הגיע אליי מכתב ממשרד הרישוי ובו נודע לי כי משרד הרישוי פוסל אותי למשך 3 חודשים היות והגעתי ל - 42 נקודות.
שאלתי היא - האם הפסילה של משרד הרישוי הינה באופן מצטבר לפסילה שניתנה ע"י ביהמ"ש או שמא באופף חופף?
כמו כן, כיצד תתבצע ההפקדה כעת, אם בכלל, מאחר וכבר הפקדתי את רישיוני בביהמ"ש לאחר שהושתה עליי הפסילה.
הרבה תודה מראש.
נפסלתי ע"י ביהמ"ש מלנהוג למשך 8 חודשים בפועל והפקדתי את רישיוני בביהמ"ש.
לאחר כחודש, הגיע אליי מכתב ממשרד הרישוי ובו נודע לי כי משרד הרישוי פוסל אותי למשך 3 חודשים היות והגעתי ל - 42 נקודות.
שאלתי היא - האם הפסילה של משרד הרישוי הינה באופן מצטבר לפסילה שניתנה ע"י ביהמ"ש או שמא באופף חופף?
כמו כן, כיצד תתבצע ההפקדה כעת, אם בכלל, מאחר וכבר הפקדתי את רישיוני בביהמ"ש לאחר שהושתה עליי הפסילה.
הרבה תודה מראש.
במצטבר
ג'ימי מינאוי
28/04/10
אם הפסילה של רשות הרישוי הוטלה אחרי- הרי הפסילה תהיה במצטבר דהיינו 8+3=11 חודשים.קח את אישור ההפקדה לרשות הרישוי ותראה להם שהפקדת את הרישיון כך שבעצם אין לך מה להפקיד ואם יידרשו אחרת תגש לעו"ד שיכין לך תצהיר כתחליף לרישיון נהיגה.
דוח משטרתי לא חתום
hh
28/04/10
בוקר טוב. קיבלתי דוח משוטר על נהיגה בצד שמאל של הכביש 250 שח + 6 נקודות. והשוטר לא חתם על הדוח. הא ניתן לבטלו בגין זה?
נראה לך שיבטלו את כתב האישום
ג'ימי מינאוי
28/04/10
שמו של השוטר, הדרגה, מס' אישי שלו מופיעים על גבי הדו"ח. האם העדר חתימה על הדו"ח מפחית מהאחריות שלך? חבל שתשלח מכתב למשטרה לביטול הדו"ח שכן הסיכויים לטעמי לביטולו שואפים לאפס וזה במקרה הטוב, אבל אם הנך נהג זהיר ומציית לחוקי התנועה וגיליון ההרשעות בתעבורה תקין לכאורה יש מקום לנסות.
ביטול כתב אישום בתעבורה
אורן
28/04/10
רציתי לשאול אם תיק תעבורה נסגר בטענה סיבת סגירה:ביטול כתב אישום תוצאות פס"ד:מחיקת אישום ועבר 45 יום והפרקליטות לא ערערה למחוזי,חשוב להבהיר
שביהמ"ש יזם את הביטול,יחד עם העו"ד שלי בניגוד לרצוןהתביעה,התביעה בעצם לא רצתה שהשופט יפסוק(כנראה שהם לא רצו שיהיה פסק דין תקדימי),שלאחריו יהיה ניתן להסתמך על פסק הדין במשפטים עתידיים ,
לכן אני שואל את עו"ד בפורום אם התביעה בעתיד תוכל לפתוח תתיק מחדש בהתאם לשיקוליה (גם כאשר עברו 45 יום)והם לא ערערו למחוזי,או שישנה התיישנות לגבי פתיחה מחדש של התיק מצד הפרקליטות,ואם הפס"ד של מחיקת כתב אישום זה בגדר של זיכויי מלא.
שביהמ"ש יזם את הביטול,יחד עם העו"ד שלי בניגוד לרצוןהתביעה,התביעה בעצם לא רצתה שהשופט יפסוק(כנראה שהם לא רצו שיהיה פסק דין תקדימי),שלאחריו יהיה ניתן להסתמך על פסק הדין במשפטים עתידיים ,
לכן אני שואל את עו"ד בפורום אם התביעה בעתיד תוכל לפתוח תתיק מחדש בהתאם לשיקוליה (גם כאשר עברו 45 יום)והם לא ערערו למחוזי,או שישנה התיישנות לגבי פתיחה מחדש של התיק מצד הפרקליטות,ואם הפס"ד של מחיקת כתב אישום זה בגדר של זיכויי מלא.
השתק פלוגתא
ג'ימי מינאוי
28/04/10
אם עניין נדון בביהמ"ש וניתנה הכרעה סופית- והכוונה לכך שבית המשפט נתן החלטה המסיימת את ההליך למדינה יש זכות לערער למחוזי תוך תקופה של 45 יום ואם לא עשתה כן לא ניתן יהיה בעתיד לפתוח את התיק שכן העניין כבר נדון בביהמ"ש (הכלל הוא: שלא ניתן לדון פעמיים באותו עניין בביהמ"ש אלא אם מדובר ביסודות עבירה אחרת). ואם כבר היית מיוצג היה טוב אם היית שואל את הסניגור שייצג אותך.
עצה דחוףףףףףףףףףףףףףףףףף אצילו
דנה א
27/04/10
רכשתי רכב לפני כחצי שנה חודש אחרי הרכישה ננעל לי ההגה בזמן נהיגה רציתי לדעת האם יש באפשרותי לתבוע את החברה על תקלה שכזאת?????
לא מספיק ביום הרכישה קיבלתי רכב שכולו רטוב בפנים והפנל של הרדיו לא סודר כשאובטח בנוסף הרכב גם עבר תאונה ונאמר לי שרכב ללא תאונות
לא מספיק ביום הרכישה קיבלתי רכב שכולו רטוב בפנים והפנל של הרדיו לא סודר כשאובטח בנוסף הרכב גם עבר תאונה ונאמר לי שרכב ללא תאונות
לא הפורום הנכון, אבל...
דוד, מתנדב בתנועה
27/04/10
קיימת חובה בחוק למוכר רכב לגלות את מצבו האמיתי של הרכב לקונה.
הענין הוא לא בתחום התעבורה. פני לעו"ד שעוסק בנזיקין.
הענין הוא לא בתחום התעבורה. פני לעו"ד שעוסק בנזיקין.
פגע בי רכב משטרה
גוליאן
27/04/10
רכב משטרה נהוג בידי שוטר צעיר פגע ברכבי כאשר השוטר ניסה להידחף בתנועה בצורה בלתי זהירה.
לרכב שלי נגרמו נזקים, ב"ה לא היו נפגעים בגוף.
פניתי לחברת הביטוח של המשטרה שזה חברת ביטוח ממשלתית בשם "עינבל", הפקידה שם אמרה לי שבנוסף למסמכים שונים שהם דורשים אשר קיימים ברשותי, אני צריך להביא להם דו"ח שמאי.
עכשיו הבעיה שלי כך:
לחברת הביטוח אין רשימה של שמאי חוץ והם לא מסכימים לשלם עבור השמאות.
השוטר הפוגע דיווח לחברת הביטח על התאונה אבל חברת הביטוח לא הסכימו לומר לי אם הם לוקחים אחריות על המקרה, היא אמרה לי: "קודם תשלח את השמאות".
עכשיו אני מפחד ממצב שאני אביא שמאי וישלם על זה ואז הם יגידו לי: 1. אנחנו לא לוקחים אחריות 2. הם יביאו שמאי אחר לסתור אותי.
מה עושים? איך אני יכול להכריח אותם לשלם עבור שמאות אצל שמאי שיהיה מקובל עליהם?
תודה רבה!
לרכב שלי נגרמו נזקים, ב"ה לא היו נפגעים בגוף.
פניתי לחברת הביטוח של המשטרה שזה חברת ביטוח ממשלתית בשם "עינבל", הפקידה שם אמרה לי שבנוסף למסמכים שונים שהם דורשים אשר קיימים ברשותי, אני צריך להביא להם דו"ח שמאי.
עכשיו הבעיה שלי כך:
לחברת הביטוח אין רשימה של שמאי חוץ והם לא מסכימים לשלם עבור השמאות.
השוטר הפוגע דיווח לחברת הביטח על התאונה אבל חברת הביטוח לא הסכימו לומר לי אם הם לוקחים אחריות על המקרה, היא אמרה לי: "קודם תשלח את השמאות".
עכשיו אני מפחד ממצב שאני אביא שמאי וישלם על זה ואז הם יגידו לי: 1. אנחנו לא לוקחים אחריות 2. הם יביאו שמאי אחר לסתור אותי.
מה עושים? איך אני יכול להכריח אותם לשלם עבור שמאות אצל שמאי שיהיה מקובל עליהם?
תודה רבה!
תביעה
עו"ד אלעד שור
28/04/10
אתה יכול לבחור בכל שמאי שתחפוץ, אם אתה לא אשם בתאונה סביר להניח שחברת הביטוח תפצה אותך ואם לא תגיש תביעה.
אם אתה לא אשם אל תתפשר.
אם אתה לא אשם אל תתפשר.
הודעה על כפל קנס
נתנאל
27/04/10
שלום וברכה.
האם הודעה על כפל קנס צירכה להשלח בדואר רשום?
האם העיריה צריכ להוכיח את משלוח ההודעה על כפל קנס?
תודה
האם הודעה על כפל קנס צירכה להשלח בדואר רשום?
האם העיריה צריכ להוכיח את משלוח ההודעה על כפל קנס?
תודה
כן ולא
עו"ד אלעד שור
28/04/10
העירייה יכולה לשלוח אך שבא לה. ברם, אם לא ישלחו בדוטר רשום לא יוכלו להוכיח ששלחו ולכן בדרך כלל הכפל מגיע ברשום.
הובלת מטען
רויטל
27/04/10
שלום, אני צריכה להעביר מטען ברכב סטיישן כאשר המטען גדול מאורך הרכב, האם מותר לנסע כאשר הדלת האחורית קצת פתוחה? כמובן שהדלת והמטען יהיו קשורים ועם משולש אזהרה.תודה
חריגה עד 1 מטר
יעקבי
27/04/10
מותר לחרוג מאורך הכללי של הרכב עד 1 מטר.
המטען צריך להיות מחוזק היטב.
המטען צריך להיות מסומן במשולש.
אסור שהמטען יסתיר את לוחית הזיהוי.
אסור שהמטען יסתיר את פנסי הרכב האחוריים.
אסור שהמטען יבלוט מרוחבו של הרכב.
אסור שהמטען ייגרר על הכביש.
באשר לדלת האחורית: אין מניעה.
המטען צריך להיות מחוזק היטב.
המטען צריך להיות מסומן במשולש.
אסור שהמטען יסתיר את לוחית הזיהוי.
אסור שהמטען יסתיר את פנסי הרכב האחוריים.
אסור שהמטען יבלוט מרוחבו של הרכב.
אסור שהמטען ייגרר על הכביש.
באשר לדלת האחורית: אין מניעה.
מחפסת דחוף עו"ד באשדוד לענייני תעבורה
דיאנה
27/04/10
מעוניינת לקבל המלצה על עו"ד טוב באזור אשדוד. מישהו עם ניסיון בתיקי שכרות
תפני ליעוץ אישי בפורום שם יפנו אותך
עו"ד אלעד שור
28/04/10
דחוףף
סיגלית
27/04/10
רציתי לדעת האם קיים חוק ההיתישנות גם לגבי דו"ח חניה .
למרות שאת העבירה לא עשיתי ועיריית האר שבע טוענת שעשיתי רק שהם טוענים אתה ללא שום הוכחה ללא שום דו"ח חוץ מיזה שמי שנת 2003 לא קיבלתי את מכתבם לגבי אותו דו"ח.
נימסר לי שיש חוק התישנות 3 שנים האם זה נכון?
למרות שאת העבירה לא עשיתי ועיריית האר שבע טוענת שעשיתי רק שהם טוענים אתה ללא שום הוכחה ללא שום דו"ח חוץ מיזה שמי שנת 2003 לא קיבלתי את מכתבם לגבי אותו דו"ח.
נימסר לי שיש חוק התישנות 3 שנים האם זה נכון?
בגץ סצ'י
עו"ד אלעד שור
28/04/10
ביהמ"ש העליון קבע בבג"ץ סצ'י כי משך ההתיישנות 3 שנים.
האם המדינה הגישה בר"ע על ע"פ5355/08 (השופטת ברקאי)
עו"ד אסף מירוז
27/04/10
בעניין הדרישה לכיול הממל"ז.
אגב, התיק עוסק בעבירה משנת 1996!
אגב, התיק עוסק בעבירה משנת 1996!
כן הוגשה בשבוע שעבר
עו"ד נועה חקלאי
27/04/10
ההעמדה לדין
רוני
27/04/10
נתפסתי לפני כ3 שבועות נוהג ללא רשיון רכב בתוקף.השוטר ציין שאקבל זימון למשפט אבל לא קיבלתי ליד שום מסמך? כמה זמן אמור לחלוף עד שאקבל את הזימון ומה ניתן לעשות כדי לודא שהזימון אכן נשלח ולא 'התפספס' בדואר?תודה.
5 שנים
עו"ד אלעד שור
28/04/10
מדובר בעבירת עוון עליה יש התיישנות 5 שנים. ברם, הפרקטיקה הנה פחות משנה, אחרת השיהוי גדול מידי.
באפשרותך לפנות ליחידת התנועה שבאזורה נעברה העבירה על מנת לבדוק האם נרשם נגדך דו"ח.
באפשרותך לפנות ליחידת התנועה שבאזורה נעברה העבירה על מנת לבדוק האם נרשם נגדך דו"ח.
תקנה 28 ב'
אריה
27/04/10
עצר אותי שוטר בטענה שהשתמשתי בטלפון בזמן נסיעה.
אני בסך הכל עניתי שהסתכלתי בשעון בטלפון.וזאת האמת יש לי דיבורית בלוטוס קבועה ברכב אין לי צורך לדבר ללא דיבורית האם דוח מסלקום על שלא היו שיחות יוצאות ומיסרונים יעזרו לביטול הדוח?
לא הודתי באשמה כי לא דיברתי.
איך מחייגים ועונים בדיבורית קבועה ברכב בלא להוריד את היד מההגה?לא מבין חייב להוריד כדי לחפש מנוי מספר טלפונים.
האם גם על כוונה לדבר מקבלים קנס כמו שדברת?
השוטר אמר שאם הייתי מודה הוא היה נותן לי אזהרה.
אין לי הרשעות לפחות 5 שנים אני נהג שומר חוק
מה עלי לעשות עכשיו האם לבקש המרה לאזהרה או לבקש להישפט כי באמת לא דיברתי .
יש לי
אני בסך הכל עניתי שהסתכלתי בשעון בטלפון.וזאת האמת יש לי דיבורית בלוטוס קבועה ברכב אין לי צורך לדבר ללא דיבורית האם דוח מסלקום על שלא היו שיחות יוצאות ומיסרונים יעזרו לביטול הדוח?
לא הודתי באשמה כי לא דיברתי.
איך מחייגים ועונים בדיבורית קבועה ברכב בלא להוריד את היד מההגה?לא מבין חייב להוריד כדי לחפש מנוי מספר טלפונים.
האם גם על כוונה לדבר מקבלים קנס כמו שדברת?
השוטר אמר שאם הייתי מודה הוא היה נותן לי אזהרה.
אין לי הרשעות לפחות 5 שנים אני נהג שומר חוק
מה עלי לעשות עכשיו האם לבקש המרה לאזהרה או לבקש להישפט כי באמת לא דיברתי .
יש לי
על שימוש בטלפון אין לתת אזהרה
דוד, מתנדב בתנועה
27/04/10
תנאי יסודי לקבלת אזהרה הוא הודאה באשמה
אם תבקש המרה לאזהרה יראו אותך כמי שהודה בעבירה ולא תוכל לבקש להישפט. לא נכון. תוכל לבקש, אבל זה יהיה בסתירה להודאה ותיראה מגוחך בבימ"ש. בחר לך דרך פעולה, ופעל בהתאם.
אני במקומך, הולך לבנק ומשלם.
החוכמה היא ללמוד את הלקח.
אם תבקש המרה לאזהרה יראו אותך כמי שהודה בעבירה ולא תוכל לבקש להישפט. לא נכון. תוכל לבקש, אבל זה יהיה בסתירה להודאה ותיראה מגוחך בבימ"ש. בחר לך דרך פעולה, ופעל בהתאם.
אני במקומך, הולך לבנק ומשלם.
החוכמה היא ללמוד את הלקח.
נוסח האשמה "השתמשת" הוא כוללני
יעקבי
27/04/10
מר אריה,
לפנים סעיף האשמה היה "דיבור בטלפון בנהיגה". מכיון שנהגים רבים כפרו באשמה בטענה ששוטר לא יכול לשמוע את הנהג דרך חלונות סגורים, ומכיון שלטלפון יש עוד הרבה שימושים מלבד דיבור שונתה הטרמינולוגיה ל"שימוש".
בעצמך הודית שאחזת הנייד "רק" כדי לראות מה השעה. די בכך כדי להרשיע אותך. כי... המשך נוסח התקנה אומר: "עשית פעולה שאיננה נחוצה לתיפעולו התקין של הרכב".
החזקת הטלפון ביד איננה נחוצה להפעלה התקינה של הרכב. כדי לראות מה השעה יכולת להביט אל לוח השעונים או לחלופין לשעון שענוד על ידך.
מגוון האפשרויות לאקט שעשית הוא רב ביותר: שליחת ס.מ.ס, קריאת הודעות, שליחת הודעה קולית, חיפוש מידע בטלפון, משחקים בטלפון ועוד ועוד.
ערעור לבית משפט - לא יושיעך כי הרי הודית באשמה (החזקה ביד). אינך מואשם בדיבור בנייד ולא יועיל אם תביא דפי שיחות נכנסות ו/או יוצאות.
לעומת זאת אם יש לך ותק נהיגה מעל 10 שנים ו- 5 שנים ללא דו"ח - תוכל לבקש המרה לאזהרה. ואם אתה נהג זהיר כפי שאתה מעיד על עצמך יש לך סיכוי,
לפעמים ממירים לאזהרה גם לנהגים שלא בדיוק עומדים בקריטריונים וזאת לפי עבר תעבורתי ארוך ונקי. למשל: נהג בעל ותק 30 שנה ולו שתי הרשעות קודמות. האחת לפני 20 שנה והשניה לפני שנתיים.
הלוואי כולם כאלה.
לפנים סעיף האשמה היה "דיבור בטלפון בנהיגה". מכיון שנהגים רבים כפרו באשמה בטענה ששוטר לא יכול לשמוע את הנהג דרך חלונות סגורים, ומכיון שלטלפון יש עוד הרבה שימושים מלבד דיבור שונתה הטרמינולוגיה ל"שימוש".
בעצמך הודית שאחזת הנייד "רק" כדי לראות מה השעה. די בכך כדי להרשיע אותך. כי... המשך נוסח התקנה אומר: "עשית פעולה שאיננה נחוצה לתיפעולו התקין של הרכב".
החזקת הטלפון ביד איננה נחוצה להפעלה התקינה של הרכב. כדי לראות מה השעה יכולת להביט אל לוח השעונים או לחלופין לשעון שענוד על ידך.
מגוון האפשרויות לאקט שעשית הוא רב ביותר: שליחת ס.מ.ס, קריאת הודעות, שליחת הודעה קולית, חיפוש מידע בטלפון, משחקים בטלפון ועוד ועוד.
ערעור לבית משפט - לא יושיעך כי הרי הודית באשמה (החזקה ביד). אינך מואשם בדיבור בנייד ולא יועיל אם תביא דפי שיחות נכנסות ו/או יוצאות.
לעומת זאת אם יש לך ותק נהיגה מעל 10 שנים ו- 5 שנים ללא דו"ח - תוכל לבקש המרה לאזהרה. ואם אתה נהג זהיר כפי שאתה מעיד על עצמך יש לך סיכוי,
לפעמים ממירים לאזהרה גם לנהגים שלא בדיוק עומדים בקריטריונים וזאת לפי עבר תעבורתי ארוך ונקי. למשל: נהג בעל ותק 30 שנה ולו שתי הרשעות קודמות. האחת לפני 20 שנה והשניה לפני שנתיים.
הלוואי כולם כאלה.
נקודות
עו"ד שאינו מהתחום...
26/04/10
שלום רב,פנה אליי חבר שקיבל מכתב ממשרד הרישוי לפי מספר חודשים המתריע בפניו כי לחובתו מעל 38 נק' ולפיכך רשיונו נשלל ל3 חוד'. וכן כי הוא יצטרך לעבור מבחן תאוריה נוסף.הוא בחר להתעלם ולא הפקיד את הרשיון במשרד הרישוי.שאלותיי:א. האם הוא בשלילה אף על פי שלא הפקיד את רשיון הנהיגה?ב. מה באפשרותו לעשות באם קיימת האפשרות שלפחות יאפשרו לו לנהוג על קטנוע? ג. האם פנייה כיום לאחר מספר חודשים יכולה לגרום לבעיות נוספות?תודה על העזרה.
אם השלילה היא כמו מבית משפט
מיקו
26/04/10
הוא בשלילה,אבל הספירה תתחיל ,רק כאשר הוא יפקיד את הרישיון
חברך בבעיה
דוד, מתנדב בתנועה
26/04/10
אם חברך היה נעצר על-ידי שוטר, מה שלא בלתי סביר בהתיחס לעברו התעבורתי, הוא היה מופיע במחשב כמי שנוהג בשלילה.
או אז בודקים אם היא בידיעתו או לאו. מאחר ובידיעתו, הרי הוא עבריין סוג אא מעולה + וניתן לעצרו ולהביאו לפני שופט. למעט, הוא היה מקבל לידיו הזמנה לדין בגין נהיגה בזמן פסילה.
אם היתה קורית תאונה, אתה מבין לבד את המשמעות. כמובן שגם אין ביטוח.
על חברך להפסיק לנהוג באופן מידי. מידי פירושו עכשיו ולא רק מחר בבקר. מידי זה 18:40 היום.
מחר, הוא מפקיד את הרשיון והספירה מתחילה.
המשמעות: הוא נוהג כבר זמן רב כנהג עבריין אבל השלילה מתחילה לספור רק מרגע ההפקדה.
ואם אתה לא קונה את ההסבר שלי, שלח אותו אל עו"ד שכן מהתחום
לגבי שלילה חלקית עם אישור לקטנוע, אין לי נסיון בכגון דא. אותו עו"ד מהתחום ידע גם את זה.
ותבוא לספר לנו, בכדי שנלמד !!!
או אז בודקים אם היא בידיעתו או לאו. מאחר ובידיעתו, הרי הוא עבריין סוג אא מעולה + וניתן לעצרו ולהביאו לפני שופט. למעט, הוא היה מקבל לידיו הזמנה לדין בגין נהיגה בזמן פסילה.
אם היתה קורית תאונה, אתה מבין לבד את המשמעות. כמובן שגם אין ביטוח.
על חברך להפסיק לנהוג באופן מידי. מידי פירושו עכשיו ולא רק מחר בבקר. מידי זה 18:40 היום.
מחר, הוא מפקיד את הרשיון והספירה מתחילה.
המשמעות: הוא נוהג כבר זמן רב כנהג עבריין אבל השלילה מתחילה לספור רק מרגע ההפקדה.
ואם אתה לא קונה את ההסבר שלי, שלח אותו אל עו"ד שכן מהתחום
לגבי שלילה חלקית עם אישור לקטנוע, אין לי נסיון בכגון דא. אותו עו"ד מהתחום ידע גם את זה.
ותבוא לספר לנו, בכדי שנלמד !!!
האם חובה דוח על החלון או מספיק דואר רשום תוך שנה
m/m
26/04/10
האם יש חוק שדוח בחנייה כפולה חיב להיות על החלון או מספיק ששולחים את הדוח בדואר רשום תוך שנה ממועד הדוח ובנוסף יש תמונה לי נאמר שאין חובה להניח דוח על החלון כי א' יש תמונה שמיעידה על העברה וב' החוק מחייב לשלוח בדואר רשום תוך שנה האם זה נכון ולא חיב להצמיד את הדוח על החלון כמו במקרא שיש גשם,רוח, או אזרח שלקח את הדוח .לסיכם האם זה חוקי שלא חייב להצמיד את הדוח על החלון ?
כן
עו"ד נועה חקלאי
26/04/10
החוק מחייב מסירה בדואר רשום.
תוך שנה.
תוך שנה.
חוקיות הצבת תמרור
משה
26/04/10
מהם התנאים לכך שתמרור הוצב באופן חוקי:א. מי בעל הסמכות להחליט על הצבת תמרורב. מהם התנאים הפיזיים לגבי אופן הצבת התמרור (גובה גודל פונט וכדומה)היכן ניתן למצוא דברי הסבר לשאלות הנ"ל
בבקשה
דוד, מתנדב בתנועה
26/04/10
בכל רשות מקומית קיימת (לפחות אמורה להיות) ועדה שמחליטה איפה היא רוצה תמרור.
לצורך אישור, הועדה פונה לרשות התימרור המרכזית שמוסמכת לאשר בקשות כאלה, גם בתחום העירוני וגם בתחום הבין-עירוני.
החלטה שלהם מחייבת.
לגבי התנאים להצבת תמרור גלוש אל
rsa.gov.il ותמצא שם את כל המידע הנחוץ לך
דרך אגב: בניגוד לעבר, בחלק מהשטחים ה"פרטיים" כמו מרכזי קניות, התמרורים אושרו וניתן לאכוף אותם. הצעתי היא להישמע להם ולא לבדוק אחרי דו"ח את תקפותם.
לצורך אישור, הועדה פונה לרשות התימרור המרכזית שמוסמכת לאשר בקשות כאלה, גם בתחום העירוני וגם בתחום הבין-עירוני.
החלטה שלהם מחייבת.
לגבי התנאים להצבת תמרור גלוש אל
rsa.gov.il ותמצא שם את כל המידע הנחוץ לך
דרך אגב: בניגוד לעבר, בחלק מהשטחים ה"פרטיים" כמו מרכזי קניות, התמרורים אושרו וניתן לאכוף אותם. הצעתי היא להישמע להם ולא לבדוק אחרי דו"ח את תקפותם.
