פורום דיני עבודה
פורום דיני עבודה הוקם כדי לתת מענה לכל פונה בתחום כה חשוב של זכויות עובד ועובדת. אל תהססו לשאול בנוגע לפיצויי פיטורין, הרעת תנאים, דמי חופשה והבראה ועוד. אנחנו כאן, לרשותכם.
חובת מעביד לבדיקת קרינה מלוח חשמל במקום העבודה
אבקש לשעת האם חלה חובת מעביד לבצע בדיקת קרינה מלוחות חשמל במקום העבודה? או לחילופין האם מותר לעובד לבקש בדיקה כזו?מה קורה במקרה והמעביד מסרב לבצע בדיקה כזו? האם ניתן להתפטר ולאחר מכן לתבוע את המעביד?
עילה לתביעה נגד המעסיק
יעקב לי לא ידוע על חובה מכח חוקי העבודה המחייבים מעסיק לעשות כן. לענין התפטרות עקב אי בדיקה - זה תלוי. האם הסיבה היא אי בדיקה של לוחות החשמל ואין כל כח שמחייב אותו לבדיקה כזו - אני לא רואה כל עילה לתביעה נגד המעסיק.
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
פנסיה עבור עבודה קצרת טווח
אם עובד עבד אצלי ימים ספורים בלבד (כאשר הוא היה בעל ביטוח פנסיוני פעיל בתחילת העבודה), אני מניח שהוא עדיין זכאי לקבל ממני הפקדות לקרן פנסיה ע"פ חוק, על אף שמדובר בסכום פעוט יחסית (עשרות שקלים).
שאלותי הן:
1. האם ישנו חריג בחוק שמאפשר לי לשלם לעובד ישירות את הסכום ולא להתעסק בביורוקרטיה של הפקדה לקרן פנסיה מכוון שזה סכום מאוד קטן וחד פעמי?
2. אם אני חייב להפקיד לקרן אבל העובד לא משתף פעולה עם נסיונותי לעשות זאת (למשל כי לא שווה לו להתעסק עם כל הטופסיאדה בשביל כמה עשרות שקלים בעוד כמה עשרות שנים), האם יש לי אופציות אחרות לצאת ידי חובתי? האם אפשר להפקיד לו לקרן פנסיה מבלי שיחתום על טפסים כלשהם, בהינתן שם ומספר ת"ז בלבד?
בתודה מראש.
העברת תשלום פנסיה ישירות לעובד
אתה יכול לשלם את הכסף לעובד -במידה והעובד לא משתף פעולה. כמובן שיש לתמוך זאת בכתב, ולשלם באמצעות תלוש ובהמחאה כך שיהיו לך אסמכתאות לתשלום.
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
בדיקה על ידי רופא תעסוקתי
אבי (אדם בריא, ללא נכויות או מגבלות כלשהן) חגג לפני כחודש יום הולדת 67, והמעסיק אצלו הוא עובד מזה כשנתיים הפנה אותו לבדיקת כשירות על ידי רופא תעסוקתי (כך מצוין במפורש בהפניה) שיאשר כי הוא כשיר להמשך העסקה.
מבדיקה עם קופות החולים נראה כי אישור על ידי רופא תעסוקתי בעקבות הגעה לגיל פרישה אינו מכוסה על ידי סל הבריאות ו/או קופת החולים ולכן לא ניתן להנפיק לו אישור (מדגישה: מדובר באדם בריא שרק רוצה להמשיך לעבוד) כמבוקש. המעסיק מצידו מתעקש על אישור של רופא תעסוקתי, ואף אמר לאבי ללכת ולהשיג אישור מרופא תעסוקתי פרטי (שכן הוא אינו מוכן להסתפק באישור של רופא משפחה, אשר אבי כבר הנפיק והציג).
שאלותיי הן כדלקמן:
1. האם ניתן לחייב את המעסיק בעלות הבדיקה הפרטית של הרופא התעסוקתי? מה מקור החיקוק?
2. האם ניתן לפטר את אבי אם השגת האישור מהרופא התעסוקתי מתעכבת (שלא באשמתו כלל)?
תודה רבה וחג שמח,
תמי
דרישת מעסיק להיבדק ע"י רופא תעסוקתי פרטי
אישור מרופא תעסוקתי נדרשת ומתבקשת בעקבות פניה של רופא משפחה עקב מחלה או פציעה או גורם אחר. ולכן אביך לא יכול ללכת להיבדק אם הכל כשרה - קופ"ח אינה מחוייבת לכך וכך מעיד תיקו הרפואי. מאידך מעסיקך יכול להפנות את אביך להיבדק ע"י רופא תעסוקתי מטעמו, ככל שירצה לשלם על בדיקה שכזו.
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
ימי מחלה
אני עובדת שעתית ויש לי מספר רב של ימי מחלה
הגעתי לעבודה ולאחר שעתיים הרגשתי לא טוב והלכתי הביתה
הרופא נתן לי מספר ימי מחלה כולל היום שהייתי בעבודה שעתיים
איך נספר היום הזה?
האם זה היום הראשון או רק למחרת?
תודה רבה
ימ מחלה
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
הפרת חוזה של מעסיק.
התקבלתי למקום עבודה חדשה וחתמנו על חוזה זמני שאני מתחיל לעבוד עוד חודש ימים מכוון שצריך לסיים עבודה ישנה .כתוב בחוזה כל התנאים ,תאריך התחלת עבודה ושאני אמור לעבור קורס על חשבון מעסיק.מסרתי מכתב פיטורין בעבטדה ישנה עם הודעה מוקדמת.הייתי כמה פעמים בעבודה חדשה כיאלו התלמדות.יום לפני תאריך של עבודה חדשה כאשר כבר התפתרתי מעבודה ישנה מעסיק התקשר והודיע לי שאני לא מתאים.
חשוב לציין שקורס על חשבונו כבר התחלתי .מה עליי לעשות כי נשארתי בלי עבודה.האם מעסיק חייב לי פיצוי על הפרת חוזה והאם אני יכול לסיים קורס על חשבונו שכבר התחלתי.מה הוא גובה של פיצוי ?
אשמח לתשובתך.
הפרת חוזה
זוהי לא שאלה שהתשובה לה היא שחור או לבן- יש לבחון את החוזה ואת הנסיבות המתוארות על מנת לענות.
מכל מקום ניתן בוודאי לטעון כאן להסתמכות וככל והנסיבות להפסקת העבודה הן לא ענייניות אז לדרוש גם פיצוי בגין פעולות המעסיק
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
אבדן כושר עבודה קיצור שעות עבודה סכנת פיטורין וגיל
נ.ב.
התפטרות
שלום אני עובד כ2 שנתים חודשים
לפני כחודש הגשתי למעסיק מכתב פיטורים
שאני מתפטר עקב הלנת שכר במשכורת
איחור במשכורת של יותר משבוע ממועד בחוק
לפני 3 חודשים הוא לא העביר משכורת חודש שלם
10/3/2017 צריך להביאי לי מכתב פיטורים
במקרה שהוא לא מביאי לי מה עלי לעשות
ואם הוא חייב לתתנת לי טופס 161 ?
התפטרות עקב הרעת תנאים
באם הוא לא מביא לך מכתב+ טופס 161+ מבצע ג"ח + פיצוים אז יש לבחון את כל מה שמגיע לך ולפנות אליו במכתב דרישה ובמידת הצורך להגיש תביעה לקבלת המגיע לך
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
דמי מחלה לעוזרת בית
שאלה לגבי דמי מחלה לעוזרת בית:
עוזרת הבית של חמותי עובדת אצלה 3 שנים, יום אחד בשבוע, ולמיטב זכרונה לא הייתה חולה אף פעם.
לאחרונה היא עברה ניתוח קשה ברגליים ולכן נעדרה מהעבודה במשך 6 חודשים.
לאחר הניתוח היא פנתה בדרישה לקבל תשלום על 14 ימי מחלה מאחר ולפי החישוב שלה, היא צברה 14 ימי מחלה ולכן היא יכולה לנצל ימי מחלה ל3.5 חודשים.
האם זה נכון? כמה ימי מחלה היא צריכה לצבור על מנת לקבל תשלום דמי מחלה על שלושה וחצי חודשים (יום בשבוע)?
העוזרת פנתה בדרישה לקבל תשלום על 14 ימי מחלה, שלפי החישוב שלה מגיעים לה. האם היא צודקת?
בגין כל חודש עבודה צוברים יום וחצי מחלה כאשר המקסימום הוא 90 יום ולכן יש לערוך את החישוב בהתאם.
ככל ואכן היא לא נעדרה ויש לזכותה ימי מחלה היא זכאית לקבל תשלום בגינם באופן יחסי בגין הימים בהם היא הייתה צריכה לעבוד
בברכה,
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
יום חופש
תשלום בגין יום חופשה
שווי יום חופשה הנו כשווי יום עבודה של העובד
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
זכויות עובד
זכויות עובד
איננו עורכים חישובים ספציפיים בפורום.
בגין משרה מלאה שהיא של 186 שעות חודשיות זכאי עובד ליום וחצי מחלה לחודש עבודה , כ 0.9-1 ימי חופשה ( תלוי בימי העבודה השבועיים) ול5 ימי הבראה לשנת עבודה ראשונה. בהתאמה יש לערוך את החישוב אצלך כאשר ימי החופשה תלויים גם בכמות ימי העבודה שהנך עובד בשנה
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
כפל גמלאות
פנה לפורום ביטוח לאומי
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
פיטורים וחזרה לאותו מקום עבודה ,מה התנאים שלי ?
פוטרתי ממקום עבודה לפני 5 חודשים ,כרגע חזרתי לאותו מקום אך תפקיד אחר .
דרשתי את הוותק שלי בחזרה ,הסכימו אך לא ציינו בפני שאני צריך להחזיר להם "בכסף" על פידיון ימי חופשה ופיצויים על 2.1/3 של המעסיק שדורשים ממני בחזרה לשלם .
האם הם יכולים לעשות זאת ?
חזרה לאותו מקום עבודה
בעיקרון מכיון שלא היה ניתוק בוותק של מעל לחצי שנה אז הוותק ממשיך ולכן ברמה היבשה אתה צריך להשיב את מה שקיבלת - ניתן להגיע להסכמה עם המעסיק ולחתום לו על אישור שאתה מאשר שקיבלת את כל המגיע לך בגין ג"ח עד למועד זה ושלא תהיה לך דרישה בגין סכומים אלה אך זה כפוף להסכמת המעסיק
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
ניסיון
ניסיון
יש לבחון את תנאי המכרז ואת תנאי העסקתך על מנת לענות על השאלה
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
העסקה פוגענית-לכאורה,בפרוייקט "מחשב לכל ילד"
תשלומים סוציאליים
יש לבחון את הסכם העסקתך, את תלושי השכר והתשלומים המשולמים לך על מנת לדעת מה מגיע לך ולערוך את החישובים המתאימים ולאחר מכן לפנות למעסיק לשם קבלת המגיע לך . כן ככל ואכן ישנם תשלומים וזכויות המגיעות לך ולא משולמות כחוק אז לאחר התראה למעסיק בכתב שאם לא ישולמו תתפטר בדין מפוטר תהיה רשאי לעשות זאת ולהיות זכאי אף לפיצויים . כאמור - יש לבחון את כל הנתונים על מנת לדעת היכן אתה עומד
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
צבירת סוציאליות
נעדרתי מהעבודה לשבועיים עקב מחלה באישור רפואי אך לא שולמו לי ימי מחלה עקב יתרת אפס וזה בסדר.
השאלה שלי: האם בצבירת הסוציאליות מחלה וחופשה אני אמורה לקבל באופן יחסי או מלא? כלומר האם אקבל תוספת של 1.5 ימי מחלה ו- 1 יום חופשה כמו בחודש עבודה מלא ללא העדרויות או 0.75 מחלה ן0.5 חופשה בגין מחצית חודש,
תודה.
צבירת סוציאליות
יש לבחון את הנתונים אך על פניו נראה שאת זכאית לצבירה רגילה
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
הגשת תצהיר בתביעת חוב בפירוק
כן
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
פסק דין בהעדר כתב הגנה
פסק דין בהיעדר הגנה
יש להגיש לבית הדין שנתן את כתב ההגנה בקשה לביטול פסק דין בהיעדר הגנה מכל הנימוקים שהעלית בצירוף האסמכתאות התומכות בכך וכל הנימוקים הנדרשים
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
פיצויי פיטורין
האם עובד שנגזר עליו מאסר זכאי לפיצויי פיטורין, כמו עובד רגיל שפוטר?
קשה לענות מבלי לדעת את נסיבות הכניסה למאסר - על פניו מדובר בעובד שהתפטר שכן מסיבותיו של העובד הוא לא יכול להמשיך ולהגיע לעבודה הוא לא פוטר.
בכל מקרה מה שנמצא בקופת הפיצוים שייך לעובד ויש לבחון האם מכוח הסכם קיבוצי/ צו הרחבה כלשהו הוא לא זכאי לפיצוי מלא.
בברכה,
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
ימי מחלה
אני עובדת במקום עבודה 5 שנים.
המעסיק לא הוריד לי אף פעם על ימי מחלה.
האם מותר לו להתחיל להוריד על ימי מחלה מבלי להודיע על כך? האם זו לא הרעת תנאים?
תודה רבה
ימי מחלה
לא. אין מדובר בהרעת תנאים כל עוד המעסיק מבקש להתחיל ולפעול על פי חוק אלא באם ניתן יהיה להוכיח נוהג/ הסכמה לתשלום גם בעבור ימי מחלה
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
רכב פרטי שלי מועסק מדי פעם על ידי המעסיק
לי מאזדה 3 שנת 2008
מדי פעם אני מתבקשת לעשות נסיעות הן קצרות והן ארוכות ברכב שלי.
מעסיק שלי טוען שהוא צריך להחזיר לי 1שח על קילומטר שזה כולל כבר בלאי של הרכב הפרטי שלי.....
זה ממש לא נראה לי.
איך אפשר לדעת איך לחשב? המעסיק טוען שזה החישוב 1שח על קילומטר
פני לפורום מסים
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
מודל תגמול
היום הגיע אליי המנהל החדש שלי ביקש ממני לחתום על מודל תגמול. אחריי שחתמתי על המודל לפני חצי שנה שהתחלתי לעבוד שם.
אמרתי לאותו מנהל שמתי על זה והוא אומר שהמנהל הקודם לא העביר את זה. עכשיו שאני מסתכל על זה אני רואה שהם הוסיפו סעיפים לרעה. דברים שלא היו רשומים שם אמרתי לו. האם אני חייב לחתום על המסמך הזה???
אני חייב לחתום על מודל תגמול?
אינך חייב לחתום על המסמך ועל המעסיק אסור לשנות את התנאים לרעתך ללא הסכמת.
במידה ויעשה זאת, ייתכן שיהיה מדובר בהרעת תנאים מוחשית.
לרשותך בכל שאלה נוספת,
בברכה,
צילה ניהוז, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שמעון בן חמו 35/5, ירושלים
טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
השעייה מעבודה
עקב סכסוך עם המעסיק שלי, הוא השעה אותי מהעבודה עד לשימוע בהנהלה... האם התהליך חוקי, האם יש זמן מוגבל להשעייה והאם אני זכאי לתשלום בעבור ימים אלו?
תודה תומר
הושעתי מעבודתי, אני זכאי לתשלום?
ניתן להשעות עובד רק אם יש מקור חוקי המתיר לעשות זאת (חוק, הסכם קיבוצי, הסכם אישי וכו').
במידה ואין מקור חוקי המתיר למעסיק שלך להשעות אותך, הוא מחוייב לשלם לך עבור הימים ואין מגבלת זמן.
לרשותך בכל שאלה נוספת,
בברכה,
צילה ניהוז, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שמעון בן חמו 35/5, ירושלים
טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
השעיה מהעבודה לשבוע ללא תשלום
ניתן להשעות עובד מעבודה?
על מנת שמעסיק יוכל להשעות עובד צריך להיות מקור חוקי שמתיר לו לעשות זאת. מקור חוקי יכול להיות החוק, חוזה העסקה, הסכם קיבוצי או הסכם אישי.
ככל שאין מקור חוקי כזה, המעסיק צריך לספק עבודה או לפטר. אם הוא מחליט להשעות את העובד עליו לשלם לו.
לרשותך בכל שאלה נוספת,
בברכה,
צילה ניהוז, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שמעון בן חמו 35/5, ירושלים
טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
שאלה
עו"ד יכול לטעון עבור אדם שאינו מייצג?
עו"ד יכול לפעול רק בשם מי שנתן לו ייפוי כוח.
אתה יכול לבקש ממנו שיציג לך יפוי כוח.
לרשותך בכל שאלה נוספת,
בברכה,
צילה ניהוז, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שמעון בן חמו 35/5, ירושלים
טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
האישור הכללי (סעיף 14)
חייבים להחתים עובד על האישור הכללי לאור צו ההרחבה?
מעסיק יכול להפריש לפיצויים את השיעור המינמאלי שנקבע בצו ההרחבה (6%) או להפריש שיעור גבוה יותר, עד 8.33%.
על הכספים שהופרשו לפי צו ההרחבה סעיף 14 חל אוטומטית. במקרה כזה ניתן לוותר על החתמת העובד על האישור הכללי.
אם ההפרשה גבוהה יותר, המעסיק רשאי להודיע לקופת הגמל בכתב עם העתק לעובד, שכספי הפיצויים העודפים על מה שנקבע בצו יבוא במקום תשלום פיצויי פיטורים על פי סעיף 14.
לרשותך בכל שאלה נוספת,
בברכה,
צילה ניהוז, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שמעון בן חמו 35/5, ירושלים
טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!






