פורום דיני עבודה
פורום דיני עבודה הוקם כדי לתת מענה לכל פונה בתחום כה חשוב של זכויות עובד ועובדת. אל תהססו לשאול בנוגע לפיצויי פיטורין, הרעת תנאים, דמי חופשה והבראה ועוד. אנחנו כאן, לרשותכם.
קבוצת וואטאפ
ברצוני לדעת האם עובד חייב להיות חבר בקבוצת וואטאפ של המחלקה בה הוא עובד, מכשיר הנייד הוא אישי ופרטי של העובד(ישנם כאלה בעבודה שיש להם מכשירים מהעבודה), רוב ההודעות בקבוצה היא לגבי סידורי עבודה ומידי פעם עוד דברים(שטויות) שלא קשורות לעבודה.
קבוצת וואצאפ
לא אין כל חובה על העובד להיות חבר בקבוצת וואצאפ. גם אם קיים לו וואצאפ וגם אם לאו. קל וחומר כי המדובר על טלפון אישי.
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
סעיף 14 בחצי השנה הראשונה
1. התחלתי לעבוד ללא קרן פנסיה פעילה ולכן ההפרשות החלו כעבור 6 חודש. בהתפטרות לאחר שנתיים אקבל את אותם 6 אחוז על החצי שנה הראשונה?
2. מקום העבודה שלי נוהג לעקוץ מהעבדים כסף בתקווה שהעובד לא רואה מה רשום בתלוש. במצב שהעובד גילה את ה"טעות" נותנים לו בחודש הבא את החסר. למשל אצלי מתוך 25 תלושים יש ב 10 תלושים "טעות". מבדיקה אצל עובדים אחרים גם אצלם יש עקיצות. נכון שלא מדובר בסכום גדול רק שהוא לאט לאט מצטבר.
האם אוכל להתפטר בדין מפוטר?
אי הפרשות לפנסיה
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
אפליה בשכר
אפליה בשכר
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
פיצויים עקב התפטרות
התפטרות שמזכה פיצויים
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
החזר דמי השתלמות
שילמתי עבור יציאה לסיור מהעבודה למשך 3 ימים (יומיים ימי השתלמות ויום ע.ח ח.ש).
לא יצאתי עקב מחלה הודעתי באותו יום והצגתי אישור מחלה,האם אני זכאית להחזר כספי?
תודה רבה
מחלה בעת השתלמות מהעבודה
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
קטינה נפלה בעבודה
בת 17 לפני גיוס הועסקה בעסק לממכר מזון מהיר. מישהו שפך מים והיא החליקה ונחבלה
ביקשה פינוי למרפאה אך התעלמו
א. האם מותר להעסיק קטינה מהשעה 00 עד 6 בבוקר או שנדרש אישור ממשרד התמ"ת?
ב. יש הודאה של אחד העובדים בדבר הנפילה.
ג. מהן זכויותיה מבחינת העובדות?
תודה
עבודת נוער
דביר צהריים טובים. ראשית אין להעסיק נועד (עד גיל 18), בעבודת לילה משעה 22:00 ועד 06:00. אלא באישור משרד התמת.
התאונה לדעתי הינה תאונת עבודה ולכן על המעסיק לתת לעובדת טופס בלל 250 ועליה לפנות לביטוח לאומי לאחר מכן לתבוע את המעסיק על הנכות - אם תהיה. כרגע לקבל טופס בל 250 ולגשת לביטוח להגשת תביעה לנפגעי עבודה.
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
שינוי שעות חופשה בערב חג למשרה חלקית
מידע נוסף לציון
שינוי שעות
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
אי תשלום ימי מחלה
הבאתי אישור מחלה מרופא המשפחה שלי למקום העבודה שלי אבל הרשת טוענת (הסניף הוא חלק מרשת) שאני לא זכאי לקבל כסף על ימי המחלה שלי בגלל שעשיתי ניתוח לייזר להסרת משקפיים.
האם זה נכון? תודה על העזרה
אי תשלום ימי מחלה
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
טעות חישוב ימי מחלה והסתמכות
הוצאתי ימי מחלה בהתאם למס הימים שהופיע לי בתלוש האחרון שקיבלתי, לאחר שהגשתי למעסיק שלי הוא הודיע לי שנעשה טעות בחישוב ימי המחלה שלי ומגיעים לי פחות ימים ממה שרשום בתלוש האחרון ולאורך השנה (המעסיק אכן צודק) צבירת הימים היתה יותר ממה שבפועל הגיע לי והמעסיק אכן צודק. האם עליו לשלם לי עבור כל ימי המחלה שהוצאתי כפי שהופיע לי בתלוש ועליהם הסתמכתי או שמא הוא צודק ועליו לשלם פחות, בהתאם לימים לאחר התיקון? אציין שישנם המון טעויות בתשלום שכר ובחישוב שכר שנעשו לי לאורך השנה ותמיד הצטרכתי לבדוק שהכל תקין ומרבית הפעמים היו למעסיק פאשלות בתשלום שלי. תודה מראש
טעות חישוב ימי מחלה
ולכן, על המעסיק לשלם לך לפי מה שמגיע לך בפועל ולא לפי המופיע בתלוש השכר (במיוחד שאתה ער לכך). על הימים שבהם שהיתי במחלה ואין לך צבירה לא תוכל לקבל דמי מחלה.
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
תשלום שעות נוספות כאשר המשרה היא חלקית
המשרה שלי מוגדרת כ- % 80 משרה.
אם אני עובדת פחות מ-7.12 שעות ביום - מנכים לי את כמות השעות החסרות.
מה קורה אם אני עובדת יותר מ-7.12 שעות ביום ?
האם אני זכאית לחישוב שעות נוספות בערך שלך 125% ?
תשלום שעות נוספות
כל עבודה בין 7 שעות ל 9 שעות תחשב מבחינתך לשעה עודפת ולא שעה נוספת.
רק על עבודה מהשעה ה9 ואילך תיהיה זכאית לתשלום שעות נוספות כדין.
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
צבירת ימי מחלה מקסימלים
צבירת ימי מחלה מקסימליים
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
תקשיר של עובדי מדינה
אני מורה שעבודתי הופסקה בהחלטת וועדה רפואית מחוזית למשך 17 חודשים והוחזרתי לעבודה לאחר ערעור לוועדה רפואית ארציתבתקשיר של עובדי מדינה לא מפרטים מה קורה אם עובד מערער על ההחלטה הרפואית ומוחזר לעבודהמי יפצה אותי על הפסדי המשכורות וההפסד הנפשי
תקשיר
יש לבחון ולראות את נסיבות המקרה על מנת לענות.
כן יש לבחון את ההליך בו פעלת ומדוע במסגרתו לא ביקשת את הסעדים הרלוונטיים
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
שאלה
עם יש חוק כזה
שעם יש משהו שלי פרטי
והמעביד פותח את זה זה מותר לו
כי זה נמצא במקום העבודה ?
חדירה לפרטיות
השאלה היא מה זה פרטי? איפה מונח? במה מדובר?
חסרים הרבה נתונים על מנת לענות
לדגמא באם מדובר במייל פרטי שנשלח לתא המייל של העבודה אז בעיקרון מותר למעסיק לפתוח אם העובד יודע שזה תא דואר של העבודה ..
יש לבחון לעומק
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
העברת תפקיד
אני עורכת דין שעובדת במשכורת גלובלית במשרת אם, נכנסתי למשרד פרטי לתפקיד מסוים, עכשיו כעבור 7 חודשים מודיעים לי שעורכת דין שעשתה את התפקיד שלי חוזרת לתפקידה ואני עוברת לתפקיד אחר באותם תנאים, תפקיד אחר לגמרי. אני בהריון שבוע 15 וטרם עדכנתי אותם. לבנתיים הסכמתי לעבור תפקיד מאחר אני בהריון ואני לא רוצה לעזוב את המשרד, מתכננת לדבר אתם ביום ראשון לספר על ההריון ולדרוש שישאירו אותי בתפקידי.
מה הזכויות שלי במקרה זה? האם אני יכולה לדרוש שישאירו אתי באותו תפקיד או שימצאו לי תפקיד אחר? התפקיד שמייעדים אותי אליו אני ממש לא רוצה אותו.
אשמח לעזרה
שני
העברת תפקיד
יש לבחון לעומק את המועדים על מנת לענות לשאלתך אבל על פניו מכיון שאת בהריון ואת עובדת במשרד מעל חצי שנה את זכאית להגנה ולא ניתן להרע את תנאיך ללא אישור במשרד התמת אך יש לוודא כי לא הגעת מראש לתפקיד זמני וכן יש לבחון לעומק את ההבדל בין התפקידים והאם אכן מדובר בהרעה או לאו.
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
מעסיק לא מעביר כספי פנסיה
המעסיק שלי מנכה משכרי את הסכום לביטוח הפנסיוני שלי אך במצטבר כבר שנה וחצי אינו מפקיד דבר בקופה כולל הסכום שירד ממני והסכום שאמור להשלים לפי חוק והצטברו אצלי המון מיילים שקריים ממנו וגם לא נעתר לאין ספור התראות מהביטוח.
אני עדיין עובדת ולא מעוניינת להתפטר.
האם תהליך של תביעה מאוד מסכן את הישארותי בעבודה? ומה צפויה להיות לערך העלות שלי לעורך דין לתביעה?
החובות לקרן לפי חצי משרה שלי עומדות על 18000 ש"ח. האם אפשר לקבל פיצוי על הלנת החלק ממשכורתי שנעלם? עגמת נפש על ההתנהלות?
האם משתלם לי לתבוע מכל הבחינות או להמשיך לחכות כי תמיד זה יהיה חוב שיגיע לי?
כך הוא נוהג עם יתר העובדים לאורך כל השנים, הרוב סיימו בלתבוע ולהתפטר.
המעסיק מנכה משכרי לביטוח פנסיוני אך לא מפקיד בקופת הפנסיה – מה ניתן לעשות?
ראשית העובדה שהכספים לא עוברים מסכנת אותך שכן אין לך כיסוי ביטוחי במצב שחוח קורה משהו.
שנית מדובר מעבר להפרת דיני עבודה גם במשהו פלילי וניתן גם לערב את משרד התמ"ת בתלונה.
אסור למעסיק לפטר אותך בגלל שהגשת תביעה ובכל מקרה ככל ותרצי את זכאית להתפטר בדין מפוטר בשל הרעת תנאים לאחר התראה בכתב באם היא לא מתוקנת.
לגבי שכ"ט לעו"ד כל עו"ד גובה שכר אחר וניתן להעריך את גובה השכ"ט והתביעה רק לאחר בחינת החומר. ניתן לקבל פיצוי על הלנה רק בגין החלק שלא התיישן.
בברכה,
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
הרעת תנאים
העבודה מתבצעת על הצד הטוב ביותר ללא תלונות .
המעסיק שלך היום הודעה שהחל מחודש זה שכבר התחילה המשכורת תקוזז ב כ 350 שח ברוטו.
האם זו הרעת תנאים מוחשית?
אם אני לא מסכים האם זה כדין מפוטר ?
וצריך לקבל את כל התאים הסוצאלים שכמובן לא שולמו כגון הבראה, מחלה, גמל וכו'.
הרעת תנאים
על פניו אכן מדובר בהרעת תנאים אבל על מנת להתפטר בדין מפוטר עליך לתת למעסיק התראה שמבחינתך אתה לא מסכים ושבאם לא יחזור בו מההחלטה אז תתפטר בדין מפוטר ורק אם לא חוזר בו אז אתה זכאי לכך.
אכן יש לבצע גמר חשבון ולקבל את כל המגיע לך כאשר ימי מחלה אינם ניתנים לפדיון
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
אבטחה מעסיק חופשה לפי חוק פעם בשבוע
ימי חופשה
על פניו הדבר אינו תקין אבל יש לבחון לעומק את מקום העבודה והנתונים וכן באם מדובר במשהו חד פעמי או שחוזר על עצמו והאם אכן בפועל הוא מבצע את שהובטח
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
מטפלת תמ"ת מזניחה
30 יום מראש בכתב". העניין שהצ'ק אצלה כי שלמנו מראש האם היא צודקת?
פנו לפורום צרכנות או תביעות קטנות
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
תפילה בעבודה
מה החוק אומר לגבי תפילה בעבודה
האם זה על חשבון ההפסקה?
תודה
אני מתפלל האם המעסיק צריך לשלם לי על זמן זה?
המעסיק מחויב לאפשר לך לקחת הפסקה על מנת להתפלל כאשר זמן ההפסקה יכול להיקבע על ידי המעסיק בהתאם לצרכי מקום העבודה ( ובמגבלת תנאי התפילה ככל וישנן) אבל זמן זה אינו על חשבון המעסיק אלא על חשבונך אלא באם ישנו הסכם קיבוצי או צו הרחבה ספציפי החלים על מקום העבודה וקובעים אחרת
בברכה,
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
פציעה בעבודה
אני עובד בחברה שעבודתי הינה בדיקות קבצי איכות.כתוצאה מבדיקות של אלפי קבצי איכות והקלקות עכבר נפצעתי בתסמונת התעלה הקרפית ואני סובל מדלקות והופניתי את שיקום כף יד .זאת באשמת המעביד שלא סיפק לי הדרכות,ציוד מקצועי ודרישות מוגזמות לביצועים מטורפים כל יום.לאחרונה ,ערך לי שיחה המנהל ואמר לי כי אם לא אעמוד בקצב של סכום מסוי של בדיקות אלו יאלץ לפטר אותי.אבקש לדעת אם זה חוקי ?ומה אוכל לעשות.אנ גם צריך לצאת לטיפולים עקב כך בשיקום כף יד
.
פציעה בעבודה
ראשית לגבי מה שאתה מתאר פנה לפורום ביטוח לאומי ייתכן ויש מקום להכרה במחלת עבודה.
ככל ומסיבה רפואית אינך מתאים לעבודה אז אכן לאחר שימוע ניתן לפטר אותך ( ככל ואינך מצוי בימי מחלה שקיימים לזכותך ומנצל אותם)
מעבר לכך ייתכן ויש לבחון את ביטוח המעבידים ותביעת המעסיק
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
זכויות בעבודה בזמן חופשת מחלה
אני עובדת במשק בית אצל שתי מעסיקות.
אצל אחת שנה וחודשיים 4ימים 4ש.יומיות
אצל השניה11חודשים 3 ימים 4 ש.יומיות
עבודה נוספת אחהצ מטפלת בשני ילדים פעמיים בשבוע 3 ש.יומיות.
עברתי לפני שבוע ארוע לב צונתרתי ואושפזתי למשך 4 לילות [מוזמנת לצינתור נוסף עם אשפוז יום לעוד חודש].
במסגרת ההמלצות חופשת מחלה בת חודש ימים,עידכנתי את כולן כמובן.
אני אשמח לדעת איך מתבצע החישוב במקרה כזה וממי עלי לקבל את התשלום בעבור החודש שבו אני לא נמצאת בעבודה.
בברכה
זכויות בעבודה בזמן מחלה
על פניו נראה שאין לך מספיק ימי מחלה צבורים לזכותך שכן בגין שנת עבודה נצברים 18 ימי מחלה בהנחה ולא היית חולה במשך השנה.
בעיקרון עבור יום המחלה הראשון לא משלמים השני והשלישי 50% והיתר תשלום מלא ( עד למכסה הצבורה שיש לך) כאשר כל אחת בפועל צריכה לשלם בגין הזמן שבו כביכול היית אמורה לעבוד אצלה
ממליצה לפני שפועלים להתיעץ גם עם עו"ד בפורום ביטוח לאומי שכן ייתכן ואת זכאית לקבלת התגמול מהם
רק בריאות
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
תוספת וותק
תוספת ותק צהלי
תוספת וותק
תוספת וותק אמורה להגזר משכר היסוד של העובד. אלא באם נקבע אחרת.
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
צו עשה
התרעתי בפני מבקר קופות ועדים בהסתדרות על ליקויים בהתנהלות הועד במקום עבודתי וביקשתי לערוך ביקורת. המבקר טען שאין לי זכות קנויה מבחינה משפטית לדרוש זאת.למה התכוון המבקר ???
בתודה מראש
צו עשה
לא ציינת על אילו לקויים הינך מתכוון והאם הדרישה שלך היא לגיטימית או שלאו. אבל ברי הוא כי במידה ויש שחיתות או לקוי - יש אולי לפנות לדרגות גבוהות יותר ואולי אף למשטרה בסטטוס של חושף שחיתויות
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
המשך עבודה לאחר התפטרות
כבר כמעט שנתיים.במכתב ציינתי כי אעבוד עד ה15.10. כאשר התקרב התאריך המעסיק ביקש
ממני להשאר עוד קצת אם אני יכולה והסכמתי,אך לא סיכמנו על תאריך מסוים. השאלה האם
אני צריכה להגיש מכתב נוסף?אני עדיין מחויבת למעסיק או שאני יכולה להחליט שאני פשוט
לא מגיעה יותר?
עבודה לאחר הודעת התפטרות
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
בהריון בחודש חמישי זכאית להבטחת הכנסה?
בתדהירות של כל 10 דק דבר שגרם לי לעזוב את העבודה וריתק אותי למיטה במשך 4 חודשים.
עד עכשיו חתמתי אבטלה וסיימתי לחתום, לא מצאו לי עבודה ולראיונות עבודה שהלכתי
באופן אישי שמצאתי תמיד נרתעו מהבטן ולא חזרו אליי. האם אני זכאית לקבל הבטחת הכנסה
זמנית עד הלידה?
אנא פני לפורום ביטוח לאומי
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!





