פורום הוצאה לפועל
פורום הוצאה לפועל הוקם כדי לתת מענה לשאלות משפטיות בתחום הגבייה והחובות. פתיחת תיק, עיקולים, איחוד תיקים, צו תשלומים ועוד – אתם מוזמנים לשאול ולהתייעץ. אנחנו כאן, לרשותכם.
מה עושים אחרי שקיבלו התנגדות
חברת מירס פתחה נגדי תביעה בסכום קצוב בהוצאה לפועל. הגשתי התנגדות וזכיתי. הבנתי שזה יהיה עכשיו בבית משפט. אני רוצה לתבוע אותם בעצמי. איך אני עושה את זה? תוך כמה זמן מותר לי. אם בכלל? אפשר באותו הליך? זה יעלה לי כסף?
תביעה שכנגד הוצל"פ
אתה יכול לתבוע אותם בתביעה שכנגד באותו תיק הוצל"פ והכל ידון באותה מסגת דיון
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
האם על סמך ח.פ. בלבד וללא כל מידע נוסף
עפ"י טופס 841 המהווה בקשת זוכה לנקיטת הליכים מבצעיים, האם יש ביכולתי להטיל עיקול על חברה כחייבת בתיק ההוצל"פ על בסיס ח.פ. בלבד ומענה הרשום כמו לאדם פרטי על בסיס ת.ז.? האם הדבר אפשרי גם במידה ואין לי כל נתון או חקירה שביצעתי שהחברה בעלת נכס שכזה כמבוקש לעיל?
לבסוף, האם ניתן לסמן באותו טופס ובקשה כי באותו עסק על בסיס ח.פ. בלבד אוכל לבצע עיקול ציוד מכני הנדסי או שבשביל זה צריכה לבצע חקירה ולהראות לראש ההוצל"פ נכסים ספציפיים?
תודה
זוכה מודאגת
עיקול נכסי חברה בע"מ ע"פ מספר ח.פ בלבד
בכל הקשור במשרד הרישוי ניתן לעקל לפי ח.פ. של חברה.
לגבי נדל"ן יש לערוך בדיקה טרם העיקול.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
הוצל"פ נגד עסק בע"מ
האם אני יכול לפעול נגדו בהוצל"פ בהליך מזורז?
אילו פעולות גבייה אני יכול להפעיל נגד העסק?
פעולות הוצל"פ כנגד חברה בע"מ
במידה והחברה פעילה אתה יכול לעקל את חשבונות הבנק שלה. וכן מטלטלין
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
איך מבצעים הוצאה לפועל על מזונות ילדים
תביעת הוצל"פ של מזונות
יש פסיקה חדשה בנושא המתירה לגבות הפרשי ריבית והצמדה של שנתים אחורה, כלומר תוכלי לתבוע עבור שנתים ריבית והצמדה.
בכ"מ תפתחי תביעה על הכל ואם הוא יתנגד תקבלי מקסימום שנתים.
צריך לצרף תחשיב של רואה חשבון מה ההפרשים של ההצמדות.
עדיף לך לעשות זאת מול עו"ד, שיקח את כספו מתוצאות הגביה בפועל.
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
קביעת תשלומים בהוצאה לפועל
האם לאחר שאני מגיעה איתו להסדר של 1000 ש"ח נסגר התיק בהוצאה לפועל?
חוב להוצל"פ של ויזה כא"ל והסדר תשלומים
המידה והתיק עדין בטיפול של עורך הדין זה יחסוך לך את ההוצאות הנוספות שפתיחת תיק בהוצל"פ יגרום לך.
במידה ויפתח תיק בהוצל"פ החוב יגיע מאוד מהר ל 25,000 ותצטרכי לשלם את כל החוב בתשלומים + ריבית והצמדה והתיק לא יסגר עד שלא תשלמי את מלוא החוב.
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
איך ניתן לצרף הודעת צד ג' להתנגדות לביצוע שטר לפי
התנגדות לביצוע תביעה לסכום קצוב
מדבריך אני מבין שאתה מעוניין להתנגד לתביעה בהוצל"פ אשר הגישו נגדך.
לכן אתה צריך להגיש התנגדות לביצוע שטר, ערוכה כדין עם תצהירים ולהגיש בכל לשכת הוצל"פ שאתה מעוניין.
רצוי לעשות זאת עם עורך דין מומחה בתחום.
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
תביעה לסכום קצוב לאדם שלא חתום על הסכם!
מבדיקת מסמכי התביעה עולה כי הוא לא חתום על ההסכם אלא רק אשתו.
אנו רוצים לטעון כי התביעה לא יכולה להיות מוגשת נגדו אם הוא לא חתום בכלל. האם יש אפשרות להגיש בקשה כלשהי להוצל"פ כדי שהבקשה תישאר בגדר הוצל"פ ותטופל במהרה? בקשה לסגירת תיק/בקשה לדחייה על הסף או משהו בסגנון?
(הרי אם יגיש התנגדות והארכת מועד העניין יועבר לבית משפט וזה לוקח כמה שבועות עד שבבימ"ש נפתח תיק ודנים בבקשה הזו...)הוא קיבל את האזהרה לפני יותר מחודש ורק עכשיו הבין שהוא צריך להגיש התנגדות, ועכשיו הוא גם צריך הארכת מועד וכו' וההליכים נמשכו נגדו, יש גם לבקש עיכוב הליכים.
מבדיקת מסמכי התביעה עולה כי הוא לא חתום על ההסכם אלא רק אשתו.
אנו רוצים לטעון כי התביעה לא יכולה להיות מוגשת נגדו אם הוא לא חתום בכלל. האם יש אפשרות להגיש בקשה כלשהי להוצל"פ כדי שהבקשה תישאר בגדר הוצל"פ ותטופל במהרה? בקשה לסגירת תיק/בקשה לדחייה על הסף או משהו בסגנון?
(הרי אם יגיש התנגדות והארכת מועד העניין יועבר לבית משפט וזה לוקח כמה שבועות עד שבבימ"ש נפתח תיק ודנים בבקשה הזו...)
התנגדות לביצוע תביעה בסכום קצוב
לצערי אין קיצורי דרך, אם יש לכם טענות לגוף התביעה יש להגיש התנגדות כדין, + תצהירים ולהגיש לכל לשכת הוצל"פ בארץ.
התשובה לקבלת העיכוב הליכים בצירוף הארכת מועד להתנגדות תקבלו באותו יום או יום למחרת, וזה לא לוקח כמה חודשים.
סביר לנכון כי תיצטרכו להפקיד כסף בהוצל"פ לשם קבלת הארכת מועד ועיכוב הליכים.
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
בעיית חוב דחופה!!! הצילו
אני סוחר שאדם מסויים חייב לי 50 אלף ש"ח וזאת בצקים.
כל הצקים חזרו וישנם שעתידים לחזור מהסיבה חשבון החייב מוגבל.
לחייב ישנה דירה בבעלותו .
מה אני יכול לעשות??
איזה טופס אני צריך להגיש להוצאה לפועל??? והאם אני יכול להגיש ישר עיקול על דירת החייב???
בקשה לביצוע שטר חוב
אתה יכול להגיש את השקים לגביה בהוצל"פ ולאחר פתיחת התיק לעקל את הבית שלו, בשביל לגרום לו לשלם.
יש אפשרות לעקל את הבית עוד טרם פתיחת התיק אך זוהי פעולה מורכבת שתצטרך יעוץ מעו"ד מומחה בתחום.
את השקים עדיף לך לתת לטיפול במשרדי עו"ד שלוקחים את שכרם לפי תוצאות הגביה, רק תעשה בדיקה שהם מומחים בתחום.
בהצלחה רבה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
שטר ביטחון – שכירות דירה
עברות עבור שכירות דירה
עקב העלויות הגדולות בפינוי דירה הסכום נראה סביר.
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
מחפש פיתרון לבעיה קשה
החוב רק הולך וגדל (הגיע כבר ל- 400,000 ש"ח) ואינני רואה כל דרך לצאת מזה.
בגלל ששכרי עלה בשנים האחרונות עורכי דין ממליצים לי לא לנסות ולהגיש בקשה לפשיטת רגל. שכרי הוא בסביבות ה- 8,000 ש"ח בחודש, האם אמור להוות בעיה?
מה עושים במקרה כזה? איך אפשר לסיים עם החובות?
פשיטת רגל או איחוד תיקים?
אשמח לעזור לך, אך לשם כך צריך לבדוק את כל התמונה במלואה, סכום המשכורת שלך אינו נמוך אך הוא יכול להחשב כן כנמוך לאחר בדיקת מצבך המשפחתי.
אחטא לאמת אם "אזרוק" לך עיצה כך
מחובתך להתיעץ עם מומחה בתחום
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
אי עמידה בתשלום עקב אי יכולת תשלומים
חוב לבנק דיסקונט
ראשית, לא עוצרים אנשים שמגיעים להוצל"פ "הסירי דאגה מליבך"
שנית תבקשי פרישה מחודשת של תשלומים בהתחשב במצבך המשפחתי, ובטוחני כי יאשרו לך.
תפרטי בבקשה את מצבך המשפחתי, תצרפי לכך אסמכתאות, ויאשרו לך סכום אשר תוכלי לעמוד בו.
אני לא מאמין שיעצרו אותך אי פעם אם את מגדלת 5 ילדים קטנים, אז אבקשך שהפחד לא יהיה מכשול לסעדך.
בנוסף אציע לך לפנות ל"שכר מצווה" של לשכת עורכי הדין והם יעזרו לך בייצוג ללא תשלום.
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
מה ההבדל בין ביטול הליכים וסגירת תיק
סגירת תיק וביטול הליכים
אין כל משמעות לנאמר בשאלתך.
תיק סגור הוא מעשה שחלף, ולא משנה מאיזה סיבה הוא נסגר!
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
בקשה למאסר במקום תשלום חוב בהוצל"ף רציתי לדעת האם
מאסר
אני לא מכיר הליך של מאסר במקום תשלום חוב.
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
שלום רציתי לדעת מנסיון שלכם עורכי דין האתר בקשר .
חוזה לימודים וביצועו בהוצל"פ
צריך לקרוא את החוזה ולהבין האם יש פגמים מהותיים בחוזה או שחסרים פרטים אשר ניתנים להשלמה לפי אופי העסקה.
עדיף לך לגמור בפשרה איתם
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
חוב לבזק
אני גרוש כבר שנתיים ולא גר עם אשתי. אתמול קיבלתי הוצאה לפועל על חשבון בזק בסך 10,000 ש"ח !! של הבית והמשרד של גרושתי מהשנה האחרונה.
מה עושים? אני גר אצל הורי המבוגרים מאז הגירושים ואני ממש פוחד שיגיעו אליהם מעקלים. דיברתי עם העורך דין של בזק והוא אמר שאין מה לעשות, אני רשום כבעל הקו. אפילו לא ידעתי שאני בעל הקו במשרד של גרושתי. בבקשה תעזרו לי.
תביעה כנגד בזק
אתה חייב להגיש התנגדות לביצוע בהוצל"פ, וזאת בדחיפות טרם יגיעו מעקלים לבית הוריך.
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
האם יש אפרות להגיש תביעה
לפני מספר שנים הוגשה נגדי תביעה לא מצדקת – מדובר בציק מזויף
עורך דין של התובע שיתף איתי פעולה(ביקש להעביר לו צקים מקוריים, חתימות מתקופת הצק וכד') כול עד לא הסתיים מועד להגשת ערעור! לאחר מכן ביקש לא להתקשר עליו יותר ונאלצתי לקחת עורך דין שביקש אפשרות בכול זאת להגיש התנגדות. עורך דינו של התובע משך את תביעתו ויש לי החלטה של בית משפט לפיה אני לא חייב לו כלום!! לפני חודש אני רואה שיש לי עיקול בבנק והוא שוב הגיש את אותה תביע! הפעם לא לקחתי עורך דין, אלא כתבתי בקשה לבד ושוב יש החלטה לפיה אני לא חייב לו כלום.
1. איך למנוע ממנו כול כמה שנים להגיש נגדי תביע?
2. האם אני יכול להגיש תביע נגדו? (תשלום לעורך דין, האדרות מהעבודה, נסיעות לעיר אחרת, עוגמת נפש, פגיע בשם טוב וכד')
סליחה על המכתב הארוך ותודה מראש
תביעה בגין שיק מזוייף
במידה ויש לך פסק דין שהשיק זוייף ואינך חייב בגינו, ושלחת את השיק לב"כ התובע ובכ"ז הוא פתח נגדך תיק הוצל"פ, את יכול לתבוע אותו בגין הנזקים.
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
איתור כתובת חייב – המשך
ברשם החברות מופיע ת.ד. של החברה בלבד.
איך ניתן להתקדם מפה באיתור הכתובת?
איתור כתובת
תומר שזר, עו"ד ומגשר.
מנהל הפורום.
בדיקה מחודשת בתיק הוצל"פ
תיק הוצל"פ שנפתח לפני כ-15 שנה וניתן בו צו לתשלום של 50 ש"ח בחודש ועומד כיום על כמאה אלף ש"ח, האם ניתן לבקש לעשות חקירת יכולת מחדש לאחר הזמן הארוך שחלף או שצריך עילה ברורה לבקשה כגון קניית דירה או רכב וכדו' ?
ואם צריך הוכחה כיצד זוכה יכול לברר פרטים האם החייב קנה דירה או רכב או מקבל משכורת וכו' ?
חקירת יכול מחודשת
אפשר תמיד לבקש חקירת יכולת מחודשת.
וכיום ניתן לקבל מידע מכל גוף ממשלתי באמצעות לשכת הוצל"פ.
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
התנהלות עו"ד בסיכומים לטענת פרעתי
כבוד הרשם הורה לבא כוח הזוכה ובא כוח החייב להגיש סיכומים לטענת פרעתי.
לאחר שהחייב הגיש סיכומיו הגיש בא כוח הזוכה טיעונים חדשים שזכרם כלל לא נכלל בכל טענותיו קודם לכן ועיקרן הכפשות ודברי רמיה כי החייב איים על עו"ד שיהרוס את חייו וכן איים על בתו וכן גרושתו חוותה את נחת ידו...יובהר בזאת כי הכל שקר וזה ניסיון ניביזי להשחיר פני החייב הגם שלא היה כל איזכור לדברים אלו אלא ניצול ציני של העובדה כי הוא הגיש טיעוניו אחרון. שאלתי היא איך ביכולתי להתמודד עם טיעונים שקריים שכאלה וכיצד ביכולתי לתבוע עו"ד זה על שקרים חמורים אלו ועוד טענות ניבזיות כאילו לפני שנה שהחל התהליך טוען הוא לפתע שאיימתי להרוס את חייו..מה שמעולם לא סיפר..עוד יובהר כי מאוד הפריע לנו כי הגשתי כנגדו תלונה לועדת האתיקה על מסכת השקרים שנקט כנגדי בכל ההליך וכן מעשי רמיה שונים.לתגובתכם אודה
התנהלות בית המשפט
אנא פנה לפורום אתיקה מקצועית
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
גביית חוב בביצוע פסק דין עבור חברה שכבר נסגרה
תביעה כנגד חברה
צריך לבדוק האם החברה סגורה לחלוטין, או בפירוק.
בכ"מ סיכויי הגביה כנגד חברה בע"מ הם נמוכים, וצריך לבדוק האם יש סיכוי להרמת מסך
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
עזרה בהוצל"פ ועיקול צד שלישי
אפתח בזה שאני לא מבינה בכלל בהוצאה לפועל, אשמח לקצת עזרה ממכם ..
קיבלתי לידי במסגרת עבודתי כמזכירה, טיפול בחוב של לקוח שלא מעביר כספים כבר משנת 2002.
הפרטים שידועים לי הם שכל התיק עבר לפני מס' שנים לאיזה עו"ד נוכל שהצליח לגבות חלק מהכסף . הפסקנו לעבוד איתו.
התיק הגיע לאיחוד תיקים בהוצ"לפ בשנת 2006 , ובסוף לא היתה שום התקדמות או תשלום עד היום.
לאחר בירור בהוצל"פ - התיק נסגר, אין איחוד תיקים כיום. כדי לפתוח שוב את התיק אני צריכה למלא בקשות זוכה- לדיברי נציגת השירות בהוצל"פ.
לאחר שיחה טלפונית עם החייב - מסרתי לו כי החוב צבר ריביות וכרגע עומד על סכום הגבוה פי 2 מסכום החוב ההתחלתי.
הוא טוען שאין לו מאיפה לשלם, הוא מוכן לשלם 25% מהסכום ההתחלתי , ואך ורק את הסכום ההתחלתי ולא את הסכום שצבר ריבית עם השנים. כמובן שאי אפשר בכלל לסמוך על מילה שלו,
הצלחתי לברר והוא כרגע עובד ומרוויח משכורת.
מה לגבי עיקול חלק מכספי המשכורת שהוא מרוויח ?
מה כדאי לעשות כרגע ?
תודה רבה!
ליאת.
גביה כנגד חייב
אם אתם מתעקשים לגבות לבד, אפשר להגיש בקשה לעיקול משכורת, יש טופס מיוחד, ממלאים ורושמים את שם המעסיק, וכתובתו.
בהצלחה.
תומר שזר, עו"ד ומגשר.
מנהל הפורום.
פינוי דייר שלי שהפר חוזה יסודית
פינוי מושכר
הדרך החוקית היא הגשת תביעה לפינוי מושכר, ובמקביל אם שטר החוב בידך, להגיש את שטר החוב לביצוע בהוצא לפועל.
ההליך יחסית מהיר- להליכים אחרים, לאור שינוי החקיקה.
כך ניתן לקבל פס"ד בתוך 60 ימים מיום הגשת התביעה, ואולי אף לפני כן.
לאחר מכן - באם הוא לא מפנה ניתן לפתוח תיק הוצאה לפועל לפינוי.
תומר שזר, עו"ד ומגשר.
מנהל הפורום.
חוב לחברת בזק
לאחר שנה מגיע אליי הודעת תשלום לבזק עבור חודשיים שבהם הייתי כבר מחובר להוט.
בחוזה עם הוט נאמר לי שהם מטפלים בניתוק מול בזק.
ויש גם הקלטה של נציג עם הוט.
פתאום אני מקבל מכתב מהוצאה לפועל על חוב של 1440 ש"ח לבזק ולבא כוחו.
האם יש סיכוי שבבית משפט מול בזק אני יצא זכאי?
תודה
שלום ינאי
עיקול חשבון ללא אזהרה
החוב המקורי הוא 15,000 וכעת הוא עומד על 32,000 שקל.
האם זה חוקי שעיקלו לי את החשבון בלי אזהרה, לא של הוצאה לפועל ולא של הנושה?
לא קיבלתי לידי אף מכתב רשום או טלפון במהלך הזמן הזה על החוב הנ"ל.
יש לציין שהחלפתי כתובות במהלך השנים ומס' טלפון ואולי היה קשה למצוא אותי.
בנוסף הנושה הציעה לי לשלם 5,000 במזומן (תוך מימוש הסכום שיש בחשבון) והשאר בתשלומים של 1,180 ש"ח כל חודש.
האם כדאי להסכים לזה, או לפנות להוצאה לפועל לחקירת יכולת בתקווה שאשיג סכום פחות בחודש?
הסדר חוב
עדיף לך הסדר חוב מאשר פריסה רחבה בהוצל"פ, כך תחסכי ריביות והצמדה.
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
תוקף ומימוש עיקול פוליסת מנהלים/פנסיה/קופות גמל
השאלות שלי הן:
1. עד מתי תקף העיקול?
2. האם ישנה דרך לממש את הכספים טרם יציאת הגרוש שלי לפנסיה, או הפסקת עבודה שכן מדובר בעוד שנים ארוכות (הגרוש שלי בן 35)? לצין כי הגרוש לא מעוניין להגיע להסכמות מצידו שאחכה 30 שנה.
מה עושים?? תודה
עיקול פנסיה, ופיצויים
העיקול בתוקף לכל החיים, ובלבד כי יש לך אישור כתוב כי נרשם העיקול.
אולי - יש לבדוק האם יש רכיב שהוא חסכון ולא פיצויים, אשר משתחרר כל כמה שנים (כמו קרן השתלמות), ואז המצב שונה.
בהצלחה.
תומר שזר, עו"ד ומגשר.
מנהל הפורום.





