פורום הוצאה לפועל

פורום הוצאה לפועל הוקם כדי לתת מענה לשאלות משפטיות בתחום הגבייה והחובות. פתיחת תיק, עיקולים, איחוד תיקים, צו תשלומים ועוד – אתם מוזמנים לשאול ולהתייעץ. אנחנו כאן, לרשותכם.

מנהלי פורום הוצאה לפועל

עו"ד משה שרגא

שותף בכיר במשרד שומרוני קנר שרגא ושות'. מתמחה בתחום ההוצאה לפועל.

עו"ד אורן ליטוין

בעל ניסיון רב בתחום הגביה הפרטית והמסחרית ושם דגש רב על ליווי אישי ומקצועי.

עו"ד יעל מולר

ותק של 20 שנה בייצוג בנקים ומתן יעוץ משפטי בתחום הבנקאות, הוצאה לפועל ועריכת ייפוי כוח מתמשך.

עו"ד צבי וישנגרד

עוסק בייצוג חייבים בהליכי חדלות פירעון ופשיטת רגל. בעל ניסיון של למעלה מ-15 שנה.

עו"ד מורן חיו בוזגלו

עוסקת למעלה מ15 שנים בתחום ההוצל"פ וחדל"פ ומסייעת לחייבים רבים בהתמודדות עם חובות כבדים.

מה עושים עם כונס נכסים

מתן 29/01/11
אני נושה של חייב, אשר עוה"ד של הגרושה שלו מונה ככונס נכסים על כל כספי הפנסיה של החייב (כנראה שחייב לגרושה המון כספים).
לפני חודש הטלתי עיקול על כספי הפנסיה, אך צד ג', המחזיק בכספי הפנסיה לא מעביר את הכסף.
מה עושים במקרה כזה?
מה ההשפעה של הכונס?
אני צריך להתעמת עם הכונס או עם צד ג'?

בקשה למימוש עיקול

עו"ד שזר .ת 29/01/11
לא מדובר בפש"ר כן?
אם מדובר בחייב רגיל ולא בפש"ר, צריך לבדוק את תשובת צד ג', ועמדת הכונס, ניתן להגיש בקשה מנומקת לראש ההוצאה לפועל ולבקש דיון - אבל נושא מימוש כספי פנסיה הוא נושא מסובך ומורכב.
בהצלחה.
תומר שזר עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.

צד ג'- מעסיק

מוטרדת.. 29/01/11
שלום רב,
מעסיקו של החייב מסייע לו בהתחמקות מתשלום מזונות ואף מנהל עימו עסק משותף. האם ניתן לעקל את ח-ן הבנק, כ.א של צד ג'? האם ניתן לבקש צו למסירת מידע על ח-ן עו"ש של צד ג? מדובר בחייב המתמחק קבוע מתשלום מזונות.. ואין כלום הרשום על שמו.

חקירת צד ג' - חוב מזונות

עו"ד שזר .ת 29/01/11
אפשר להיות יצירתיים, ולהגיש בקשה מנומקת ולבקש לחקור את צד ג', על מנת לברר לעומק את הקשר בין החייב ולבין אותו צד ג'.
בהצלחה.
תומר שזר עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.

שאלה לעורך דין שזר

נמרוד 29/01/11
העורך דין שלי לא מקדם את התיק ולא פועל ע"פ הנחיותיי, כל רצונו זה למשוך את התיק מכוון שכך הוא מקבל שכר טרחה נוספת .
מה אוכל לעשות כעת ?
מכוון שהוא רק עושה לי נזק ולא פועל ע"פ האינטרסים שלי ורצונותיי.
תודה

פיטורי עו"ד מייצג

עו"ד שזר .ת 29/01/11
לא הבנתי את השאלה עד הסוף.
הרי ברור שניתן לפטר אותו.
אם פספסתי משהו - תוסיף פרטים.
תומר שזר עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.

פתיחת תיק הוצל"פ נגדי לאחר שביטלתי את השיק

אסף 28/01/11
שיפוצניק ביצע עבודות בבית שלי אך עשה זו בצורה רשלנית ונעלם עוד לפני שסיים את העבודה, בשל כך ביטלתי את השיק האחרון שהעברתי לו על סך 5,000 ש"ח . השיק לא היה למוטב בלבד ובגלל זה השיפוצניק העביר אותו לצד ג' . כעת הצד ג' פתח נגדי תיק הוצל"פ מה אני יכולה לעשות. האם יש דרך להתגונן נגד זה?או שאני חייבת לשלם לצד ג' את הכסף?

תשלום עבור שיק שהוסב לצד ג'

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 28/01/11
שלום לך אסף
ככל הנראה תצטרך לשלם עבור השיק, אבל חבל לעשות זאת מוקדם, תגיש התנגדות ואולי תוכל להוכיח כי ההסבה או העברה או התשלום של השיק לא היה חוקי וכך תזכה מפטור בתשלום השיק.
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

רשיון נהיגה

אבי 27/01/11
לפני כשנה וחצי שמתי לב שהתוקף על רשיוני פג ואני לא מקבל רשיון חדש בדואר,
התקשרתי למשרד הרישוי לשאול למה, ואמרו לי שיש בעיה עם מרכז קנסות,
התקשרתי למרכז קנסות, אמרו לי שהם לא מאשרים לי חידוש רשיון עד להסתר (
תשלום..) החוב של דוחות מצטברים שלא שילמתי וצברו ריביות ( 3000 שקל )
אמרתי אוקי ומה בינתיים, אמרו קח 6 שוברים של 500 שקלים האחד, ורישיון זמני לחצי שנה.
אם תעמוד בכל השוברים בסוף החצי שנה ולאחר תשלום החוב במלואו נחדש לך את רישיון הנהיגה.
שילמתי שובר אחד
והפסקתי לשלם מאחר ומצבי הכלכלי לא איפשר את המשך התשלום.
לקראת סוף תוקפו של הרשיון הזמני יצרתי שוב קשר עם מרכז קנסות, ואמרו לי
שאני לא עמדתי בשוברים , ואם אני רוצה , אני יכול לשלם את היתרה ( 2500 )
בתשלום אחד , לסגור את החוב, ואז יאשרו לי חידוש רישיון.
לא עשיתי את זה, שוב בגלל מצב כלכלי שלא אפשר
ותוקפו של הרישיון פג.
לאחר זמן מה קיבלתי בדואר צווים מהוצלפ המונעים ממני לחדש את הרישיון אלה
לאחר הגעה להסדר בנוגע לחוב זה או אחר ( הגיעו מספר צווים מעו"ד שונים על
חובות שונים ) .

מספר שאלות, ואני אעתיק את הדברים הנ"ל כולם גם לפורום הוצלפ כי השאלות מנוגעות לגם לפה וגם לשם.

1. האם אפשר לדבר עם מרכז קנסות שוב ולקבל רישיון זמני שוב עם פריסה מחודשת של הקנס הנותר ?
או שזה סגור ונעול, ואפשר רק לשלם הכל במזומן בבת אחת, ואז תופר מניעת חידוש הרישיון מטעם מרכז קנסות ?

2. במידה ואני לא מגיע להסדר עם עורכי הדין שהם יסירו את העיקוב מחידוש
הרישיון, האם אני יכול להגיש בקשה להוצאה לפועל והרשם יבטל את הצו נגד
חידוש הרישיון?
אני לא באיחוד או פשיטה
האם אני חייב להיות בתוך איחוד או פשיטה על מנת שהוא יאשר החלטה כזו , או שאפשר גם בלי איחוד/פשיטה ?

3. אין לי רישיון בתוקף כבר שנה וחודשיים
במידה והכל יסתדר ואני יוכל לקבל רשיון חדש
האם אני צריך לעשות שוב מה
שיעורים,תאוריה, טסט ?

 תודה מראש !

אופס

אבי 27/01/11
אפשר למחוק 2 מתוך 3 ההודעות..משום מה זה שלח את זה 3 פעמים..סורי

עיקול בית

נתי 27/01/11
איפה ניתן לבדוק אם יש עיקול על הבית שלי וע"י מי נעשה?

בדיקת עיקול על נכסים הוצל"פ

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 28/01/11
שלום לך
באפשרותך להוציא נסח טאבו מהאינטרנט, ולבדוק שם האם יש עיקול, ואם יש, מופיע שם עבור מי הוא.
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

בדיקת עיקול נכס

פוטש יעקב 30/08/15

התנגדות לביצוע שטר שאושרה

אביעד 27/01/11
בית משפט שלום פסק כי יש לדחות את התובענה לביצוע שטר לאחר קבלת ההתנגדות שלי. בפסק הדין, בית המשפט לא התייחס כלל להוצאות המשפטיות (נעזרתי בעורך דין לכתיבת ההתנגדות והבקשות).מה עליי לעשות?תודה.

הוצאות משפט התנגדות לביצוע תובענה

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 28/01/11
שלום לך
אכן לעיתים הרשמים לא פוסקים הוצאות ביחוד במקרה כמו שלך שלמיטב הבנתי לא היתה מיוצג בהליך עצמו.
יש אפשרות לערער לעניין ההוצאות אך ההליך מורכב ולא תמיד כדאי.
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

שטר ערבות לחברה שפורקה

יואב 27/01/11
שלום,
לטענת הזוכה אני חתום על שטר ערבות שהחוב עומד על 1000 ש"ח לערך, לחברה שפורקה לפני שנתיים.
בחברה הייתי סך הכל נציג שירות ולא בעל עניין, מנהל, מורשה חתימה, בעל מניות.
נציג שירות בין 250 כאלו, ותו לא.
האם ניתן לפעול נגדי בהוצל"פ וזאת לאחר שאותו זוכה לא הגיש תביעת חוב ככל הנושים (אני אחד מהם - לא קבלנו שכר כמה חודשים) ומנסה כעת לעקוף את הליכי הפירוק ודיני הקדימה ובמקום לפעול בדרכים הקבועות בפקודת החברות והתקנות שהותקנו על פיה או להפנות את התביעה כנגד בעלי החברה/ מניותיה אשר הם ביצעו את הזמנת השירות ועליהם הונפקו החשבוניות?
תודה.

חתימה על שטר ערבות

עו"ד שזר .ת 29/01/11
נתחיל בבסיס - תבקש את שטר החוב עליו חתמת, ונראה האם אכן חתמת.
אם כן חתמת - יתכן כי יש כאן בעיה עבורך, וצריך למצוא טענות הגנה נוספות.
תברר את נושא החתימה ונתקדם.
תומר שזר עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.

הוצאה לפועל

ריקי 27/01/11
הגרוש שלי חייב מזונות ילדים ( 60 אלף שקל בערך).
היום הוא גר בבית של חברה שלו, נוסע ברכב שלה..אין לי מה לעקל לו.

יש לנו מחסן שרשום על שם שנינו בחלקים שווים, מה אני יכולה לעשות בנידון?

חוב מזונות לחייב מקצועי שמתחמק מתשלום

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 28/01/11
שלום לך
במידה ויש לך מידע בטוח לגבי נכסים שהוא מסתיר, כגון רכב, והוא מבצע שינוי רישום בכדי להתחמק מתשלום החוב, את יכולה להגיש בקשה לרשם לעקל את הרכב או מטלטלין ולהסביר כי מדובר בהתחמקות מרישום כדין לשם התחמקות מתשלום חוב.
יתירה מכך, באפשרותך לעקל משכורת, וכן לבצע הגבלות ברשיון הנהיגה, ועיכוב יציאה מהארץ.
תנסי גם לבצע צו מאסר כנגדו, זה מועיל מאוד לתשלום חובות במיוחד של מזונות.
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

מסירת אזהרה לבעלי מניות – המשך

אסף 27/01/11
שלום,
התיק אכן נפתח כנגד חברה בע"מ, אך ברשם החברות כתובת החברה הינה ת.ד.
את ההנחיה לבצע מסירה לבעלי מניות קיבלתי מהפורום.
מה לעשות הלאה?

מסירה מלאה הוצל"פ

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 28/01/11
שלום לך
אם אתה לא מיוצג אתה צריך להגיש בקשה להמציא את האזהרה בעצמך לחייב/בעלי המניות.
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

צו פשיטת רגל

alislevi 27/01/11
שלום רב
אני בהריון ונימצאת בצו פזחטת רגל
האם כדאי לי לנסות לקבל הפטר לתחילת חיים חדשים ?
מה הסיכוי שלי ?
אני כבר 4 שנים בצו פשיטת רגל
משלמת בזמן ומגישה דוחות

הפטר בפשיטת רגל בהריון

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 27/01/11
שלום לך
אני לא רואה קשר בין ההריון שלך לבין הליכי פשיטת רגל אשר את מצויה בהם.
צריך לבדוק עם עו"ד מנוסה האם בשלה השעה להגיש בקשת הפטר. וכיצד לעשות זאת.
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

חתונה

alislevi 27/01/11
שלום רב
אני עומדת להתחתן ואני נימצאת בכינוס-צו פשיטת רגל
מה הדין לגבי בן זוגי לעתיד
והאם כדאי לי לחתום על הסכם

הסכם ממון בהליכי פשיטת רגל

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 27/01/11
שלום לך
לכאורה הליכי פשט"ר לא אמורים להזיק לבן זוגך העתידי.
אבל עדיף בכ"מ לחתום על הסכם ואף לאשר אותו בבית משפט לשם הזהירות.
בברכת מזל טוב....
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

שלום רציתי לדעת מה הסיכוי להעביר תביעה

משה 26/01/11
מלשכת הוצל"ף בעפולה לקריות או עכו ?  תודה.

העברת תיק בין לשכות הוצל"פ

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 27/01/11
שלום לך
אתה הזוכה או החייב?
אם אתה זוכה תבקש שיעבירו את התיק ויעבירו לך.
אם אתה חייב, לא יעבירו לך.
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

שלום רציתי לדעת כמה זמן יש לי להגיש התנגדות נגד.

אבי 26/01/11
לתביעה שמתנהלת נגדי בהוצל"ף חשוב לציין שלא קיבלתי הודעה כדין על פתיחת תיק -- רק קיבלתי הודעה באיחור ומצוין בה בקשה לתיקון פרטי החייב בהתאם למסמכי הפתיחה עקב טעות מזכירות ולהפיק אזהרה לחייב המתוקן מסתבר שהיתה טעות בפרטים שלי ורק עכשיו הבינו את זה האם אני יכול לראות בהודעה זו כהודעה לכל דבר לפתיחת תיק וכמה זמן נותר להגיש התנגדות ובקשר לטעות בפרטים שלי האם אני יכול לטעון שאני מופתע או לא קיבלתי התראה כדין ואיך זה ישפיע על המשך התביעה ... תודה .

מועד הגשת התנגדות תביעה הוצל"פ

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 27/01/11
שלום לך
רק מרגע קבלה של האזהרה לידך מתחיל ספירת הימים להגשת התנגדות.
הגשת התנגדות הינה תוך 21 יום בתיקי שטרות או פסקי דין ו 30 יום בתיקי תובענות.
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

מסירת אזהרה לבעלי מניות – המשך

אסף 26/01/11
האם יש צורך לשנות את הכתובת על גבי מכתב האזהרה מכתובת החייב (ת.ד.) לכתובתם של בעלי המניות בתרם תבוצע המסירה?

כתובת באזהרה

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 27/01/11
שלום לך
אם התיק נפתח כנגד חברה בע"מ צריך להמציא לכתובת הרשומה של החברה ולא לבעלי המניות.
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

הסרת עיקול משכורת

מריאה 26/01/11
במסגרת תיק ההוצאה לפועל כנגדי, הגישו בקשה באוקטובר 2010, לעיקול משכורת כבר חודשיים מעקלים לי את המשכורת לטובת פרטנר.
היום הגשתי בקשה לאיחוד תיקים בפריסה של 3% לחודש מסך החוב.ושילמתי הבוקר כבר את התשלום ה - 1.
האם העיקול מתבטל אוטומטי?, האם עליי לפנות לפרטנר שביצע את העיקול ולבקש ממנו להסיר את העיקול? או האם עליי לחכות להחלטת רשם שיאשר לי את האיחוד תיקים ואז לפנות ולמי?
אבקש תשובה בהקדם שכן אני חוששת שב - 1 לחודש שוב המשכורת תעוקל. אגב אני צריכה גם לעדכן בעבודה שביצעתי איחוד תיקים כדי שלא יבצעו את העיקול? בקשה תעזרו לי

עיקול משכורת לאחר איחוד תיקים

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 27/01/11
שלום לך
תבדקי שיש עיכוב הליכים בתיק ההוצל"פ ואז עיקול המשכורת תעוכב.
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

עיקול משכורת

קלי 26/01/11
מה תוקף הבקשה לעיקול משכורת? אם הגשתי בקשה לעיקול ועיקלו משכורת פעם אחת, בחודשים הבאים ממשיכים לעקל משכורת אוטומטית, או צריכים להגיש שוב איך זה עובד?

עיקול משכורת חידוש

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 27/01/11
שלום לך
כל 3 חודשים צריך לעקל שוב.
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

איחוד תיקים

נתי 26/01/11
לבעלי חובות ע"ס 800,000 ש"ח הוא נמצא באיחוד תיקים ואנו משלמים 800 ש"ח כל חודש.יש לנו ילדה אחת ואנו משתכרים ביחד כ- 9,500 ש"ח. יש לנו דירה עם משכנתא שעליה הוטל עיקול מאחד הבנקים שחייבים לו כסף. יתרת המשכנתא כ- 330,000 ש"ח , האים כדאי לנו ללכת לתהליכי פשיטת רגל? ואים כן האים נאבד את הבית?

איחוד תיקים או פשיטת רגל

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 27/01/11
שלום לכך
אכן יש סיכוים גבוהים שבהליכי פשיטת רגל, תאבדי את הבית, תשארי באיחוד תיקים זה הכי טוב לך.
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

חובות

אבי 26/01/11
שלום יש לי צו מעצר בגלל הוצאה לפועל ואני רוצה לגשת למזכירות הוצאה לפועל בבית המשפט להוציא רשימת תיקים האם יכולים לעצור אותי בגלל הצו ?

מעצר בלשכת הוצאה לפועל

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 26/01/11
שלום ובוקר טוב לך
לא יעצרו אותך שם!!

בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

פשיטת רגל או הסדר

נטלי 26/01/11
אנחנו זוג עם 2 ילדים קטנים שנה וחצי ו 5 מרוויחים ביחד כולל נסיעות12000 ש"ח ויש לנו חובות של 350000 ש"ח שמתוכם יש 2 הלוואות שיש עליהם ערבים ואנחנו משלמים 2200 ש"ח בחודש ולא יכנסו לפשיטת רגל (אבל עדיין נצטרך להחזיר כסף לערבים) והשאר 227,000 ש"ח נאלץ ללכת לפשיטת רגל הגשנו בקשה לסיוע משפטי , למעט המשכורות אן לנו כלום לא רכוש ,רכב,חסכונות אפילו פנסיה משכנו וגם חייתי על אבטלה שנתיים לאחר לידה
עשינו חשבון שעם פשיטת רגל נשלם 2200 + כמה שיפסקו לנו + עורך דין שכנראה נצטרך ורוצה 16000 + מע"מ לשנינו + 9000 ש"ח בהפטר
אני לא יודעת כמה זמן יקח לנו ההפטר
אבל השאלה שלי היא האם כדאי להגיע להסדר עם הבנקים להגיד להם שהאופציה היא פשיטת רגל (מה שכבר עשיתי) ואז לשלם הכול ביחד 4000 ש"ח בחודש במשך 10 שנים בתקווה שלאחר תשלום הגנים נוכל להגדיל את סכום ההחזר ולסיים מהר לגור בלי שכירות אצל ההורים לכמה שנים או ללכת לפשיטת רגל לעבור את כול הסיוט ואחרי כמה שנים ימחקו לנו את החובות? ( למרות שאת 2 ההלוואות עדיין נצטרך לשלם)

פשיטת רגל או הסדר חוב

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 26/01/11
שלום לך
פשיטת רגל לא תביא מזור לצרותיך. את צריכה להגיע להסדר עם הבנק, ועדיף שיעשה זאת עו"ד מנוסה במשא ומתן עם בנקים.
בהצלחה

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

ריבית הוצאה לפועל

שכיר 26/01/11
לפני כשנה נתן בית המישפט פסק דין,וחייב את הניתבע לשלם לי סכום כסף..עד היום הניתבע לא קיים את פסק הדין,ברצוני לשלוח אליו מכתב הזהרה לפני פניה להוצאה לפועל,לכן היתי רוצה לדעת מה אחוז הריבית החודשית,והשנתית שעליי לדרוש מימנו..כאמור הבנתי שמדובר ברבית פיגורים.....תודה

ריבית פיגורים הוצל"פ

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 26/01/11
שלום לך
בהוצל"פ יש הרבה סוגי ריבית, טרם אזהרה, לאחר אזהרה וכו'
הכי טוב זה לפתוח תיק והוא ישלם את הריבית המדויקת.
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

כיצד והאם יכול אני להוציא לפועל פס"ד לטובתי על 130

ג'ו עמאר 26/01/11
איך יכול אני להוציא לפועל פס"ד שניתן לטובתי על 130,000 ש"ח ?אפשר להוציאו בדרך רגילה או בתביעה לביצוע שטר?

בקשה לביצוע פס"ד

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 26/01/11
שלום ובוקר טוב לך אדון עמאר...
את פסק הדין ניתן להגיש בהוצל"פ כבקשה לביצוע פס"ד.
רצוי לפנות לעו"ד מומחה בהוצל"פ שגובה את שכ"ט לפי תוצאות הגביה בפועל.
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

עיקול פיצוי.

מותר? 25/01/11
האם מותר לעקל כספים שהתקבלו כפיצוי על פגיעה בעבודה, למרות שהחייב אינו עובד כתוצאה מהפגיעה?

תודה על המענה.

עיקול כספי פגיעה מהעבודה

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 26/01/11
שלום לך
לכאורה מותר לעקל כספים אלו.
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

עוקץ פלילי בהוצאה לפועל

שולי 25/01/11
מכר שלי ערך הסכם ממון עם חברה טרום נישואין השופטת לא אישרה את ההסכם וכתבה זאת בפסק דין מנומק.
לימים נפרד המכר והחברה והיא מיהרה לשלוח מכתב באמצעות עורך דין בו היא מבקשת כסף עבור הפרידה. המכר ענה באמצעות עו,ד שאין עילה וכי ההסכם לא אטושר וכי היא נטשה.
פתאום המכר מקבל בדואר דרישה של סכום עתק לתשלום להוצא הלפועל בתוך 20 יום החברה לא צירפה את פסק הדין של השופטת
שלא מאשרת את ההסכם אין התליה בהסכם ואין שם של רשם לא התקיים דיון ולכן הבחורה אינה זוכה
כל זה תמוה ומעורר תהיות פליליות האם להוצלפ יש יועץ משפטי או כיצד פונים כדי לעצור את המעגל של הפליליות
פונים למדיוני? לראש ךשכ הוצלפ במקום בו בוצעה פתיחת התיק
האם המשטרה מכירה בזה כאקט פלילי?האם בהוצל"פ סוגרים תיק על רקע כזה כי ברור שיש פה משהו פלילי ביותר
אין פתיחת תיק בלי שיש פסק דין המזכה צד כלשהו ופה מגישים תביעה כספית לצד שלא חייב כלום תודה

תביעה לסכום קצוב

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 25/01/11
שלום לך
יתכן שהוא פתח תיק של תובענות בסכום קצוב והוא יכול לפתוח את זה גם בלי פס"ד, ומספיק ראיה בכתב.
לכן צריך להגיש התנגדות מנומקת בכתב, ולהתמודד עם הטענות בבית המשפט.
יתרה מכך הסכם ממון לא חייב את אישור בית המשפט.
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

תשלום הוצאות משפט לאחר פשיטת רגל

קורן 25/01/11
שלום רב,
יש לי שאלה בנוגע לזכאות לקבל הוצאות משפט במקרה שהצד המשלם פשט רגל.
לפני כשנתיים נתבעתי ע"י אדם פרטי. כחלק מהתביעה היה על אדם זה לחשוף את זהותי. בית המשפט קבע כי על מנת לעשות זאת על אדם זה לשלם ערבות בסה"כ X שקלים לצורך כיסוי הוצאות המשפט במידה ויתברר שלא היתה אמת התביעה.
לבסוף התברר כי אכן אין אמת בתביעה ובית המשפט קבע כי חלק מסוים מהכסף מעוקל לצורך תשלום הוצאות משפט שלי כנתבע.
כ3 חודשים בטרם ניתן פסק הדין, פשט התובע את הרגל.
בית המשפט היה מודע לתהליך זה בזמן קביעת פסק הדין , שכן הוא אישר את התפטרות של עורך דינו מטעמים של חוסר יכולת לשלם שכר טירחה.
לאחר שקיבלתי לידי את הכסף מבית המשפט, פנה אלי המנהל המיוחד מטעם הכנ"ר בתביעה להחזיר את הכסף, שכן הוא שייך לקופת הכונס.
האם יש צדק בדבריו? האם הערבות הזו נועדה בדיוק להבטיח את כיסוי ההוצאות שלי ת במקרה כזה, שבדיעבד אין לתובע אמצעים לעשות זאת?

תשלום ע"פ פקדון

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 25/01/11
שלום לך
צריך להחזיר את התיק לבית משפט בבקשת הבהרה בו יכריע למי מגיע התשלום.
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

דילוג לתוכן