פורום הוצאה לפועל

פורום הוצאה לפועל הוקם כדי לתת מענה לשאלות משפטיות בתחום הגבייה והחובות. פתיחת תיק, עיקולים, איחוד תיקים, צו תשלומים ועוד – אתם מוזמנים לשאול ולהתייעץ. אנחנו כאן, לרשותכם.

מנהלי פורום הוצאה לפועל

עו"ד משה שרגא

שותף בכיר במשרד שומרוני קנר שרגא ושות'. מתמחה בתחום ההוצאה לפועל.

עו"ד אורן ליטוין

בעל ניסיון רב בתחום הגביה הפרטית והמסחרית ושם דגש רב על ליווי אישי ומקצועי.

עו"ד יעל מולר

ותק של 20 שנה בייצוג בנקים ומתן יעוץ משפטי בתחום הבנקאות, הוצאה לפועל ועריכת ייפוי כוח מתמשך.

עו"ד צבי וישנגרד

עוסק בייצוג חייבים בהליכי חדלות פירעון ופשיטת רגל. בעל ניסיון של למעלה מ-15 שנה.

עו"ד מורן חיו בוזגלו

עוסקת למעלה מ15 שנים בתחום ההוצל"פ וחדל"פ ומסייעת לחייבים רבים בהתמודדות עם חובות כבדים.

חייב מוגבל/איחוד תיקים

בל 27/03/11
לעו"ד שלום,
כמה שאלות דחופות בבקשה.
1. מה האחוז שיש לשלם באיחוד תיקים? האם באיחוד תיקים ישנן אותן ההגבלות כמו בחייב מוגבל? והאם זה אפשרי לבקש לשנות את מחייב מוגבל לאיחוד תיקים?
2. אני כבר שנה + בדירה והיות וכחייב מוגבל לא ניתן להשתמש בשקים לדירה( אף לביטחון) זה מקשה עוד יותר לעבור דירה. ואני כבר אחרי חוזה. ניסיתי לבקש ולהסביר בבקשותי אבל הרשמים הם "עם מיוחד" בלשון המעטה. השאלה מה בכל זאת האופציות לחכות עד שימצא בעל דירה היהיה מוכן שאפקיד לו כל חודש במזומן? ( מה שעושה בדר"כ ) רק שתמיד עם שקים לבטחון אצל בעל דירה.
האם להסתכן ולמצוא דירה עם שקים לבטחון ולקוות שלא יהיו הסבתכויות עם בעל הדירה במהלך החוזה? האם משהו כתחליף לשקים? משהו?
העניין שאני בסיכסוך עם בעלת הדירה בגלל ליקויים חמורים מהיום הראשון שנכנסתי לדירה. שילמתי חלק והשאר היות ולא הסכימה לתקן ולהופחית בשכ"ד תבעה אותי.
האם אשלם לה משהו על החשבון זה יגבה אותי כל עוד לצערי אני תקועה בדירה?
והאם יכולים לפנות אותי ללא ידיעתי ( כלומר דזמנה לדיון , התראה בכתב ?) אין לי מושג איך ניתן לעבור דירה ללא שקים לבטחון . ואין לי את האפשרות לשלם מראש.
תודה רבה
הא

פינוי שוכר

עו"ד שזר .ת 27/03/11
אם את רוצה איחוד ללא הגבלות - צריך לשלם 3 אחוז כל חודש מגובה החובות.
לגבי פינוי - לא ניתן לפנות ללא התראה.
לגבי שטרות, אפשר למסור שיקים של צד ג', שאתה תשלם לו מזומן.
בהצלחה.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.

האם עו"ד יכול לגבות שיק מבוטל על שמו

אילן 27/03/11
נתתי שיק דחוי בפירוק שותפותהשיק היה פתוח,השותף היה צריך להמציא לי מסמכים כי שילם את המיסים לרשויות (כיוון שעבד על העוסק מורשה שלי ללא רשות)הוא לא המציא לי את המסמכים ואני הודעתי לו שהשיק מבוטל. הוא ניגש לעו"ד וכעט העו"ד מנסה לגבות את השיק המבוטל בחוסר תום לב בשם העו"ד כדי לצמצם לי את הטענות.
האם מותר לעו"ד לקנות,או לקחת שיק לא כשר ולנסות לגבות כאילו השיק היה מיועד לו, נפתח נגדי תיק הוצלפ האם יש לי טענות להתנגדות נגד העו"ד שיחזיר לשותף את השיק או שינסה לגבות אותו בשם של השותף ולא על שמו??
תןדה

אחיזה כשורה

עו"ד שזר .ת 27/03/11
כן.
אם לא הגבלת את השיק- הוא יטען שהוא אוחז כשורה של השיק.
אתה צריך להוכיח (הנטל עליך), שהוא אוחז בשיק שלא בתום לב, ובהעדר תמורה.
אם מדובר בסכום גבוה, הייתי נעזר בעו"ד.
בהצלחה.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.

האם מימוש עיקול בבנק לוקח הרבה זמן ?

זוכה 27/03/11
האם מימוש כספים שעוקלו בבנק לוקח הרבה זמן ?יותר מחודש?
האם ניתן לעקל יתרה לא מנוצלת במסגרת אשראי ?
תודה מראש

מימוש עיקול

עו"ד שזר .ת 27/03/11
אם הבנק לא מממש לאחר חודש ניתן לבקש שיבהיר מדוע, ואם לא יבהיר - ניתן לזמנו לחקירה.
ניתן לממש רק מה שבפלוס, לאחר קיזוז חוב לבנק או מה שבפקמים או תוכניות חיסכון.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.

שאלה דחופה

נטלי 27/03/11
חייבת תשובה דחופה, לי ולבעלי היו חובות והגענו להסדרים עם כול הבנקים, היום התקשרו אלי מדואר שליחים שיש לי מכתב ממערכת בתי המשפט מה 14.3 , הייתי קצת בהלם מיותר לציין
התקשרתי למרכז מידע שלהם עם תז ואן כלום על שמי
פניתי ללשכה להוצאה לפועל עם מספר תיק שהיה אמור להיסגר ובאמת נסגר ב 14.3 יכול להיות ששולחים מכתב ביטול בדואר שליחים?

הוצאה לפועל

עו"ד שזר .ת 27/03/11
לא הבנתי מה דחוף...
תקחי את המכתב ותראי מה זה.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.

נטלי היקרה

רונית 28/03/11
נטלי היקרה
רק מי שעבר את מסכת היסורים של תיקים בהוצאה לפועל מסוגל להבין איך כל דבר דואר רשום ,משלוח ,טלפון שלא בזמן ובמקום ,או דפיקות בדלת מסוגלים להוציא חייבים מדעתם ומשלוותם שכבר מזמן איננה .
אני מאד מבינה מה דחוף פה .....
אני מקווה שזה שום דבר ועכשיו אתם רגועים .
תצליחו .!ותהיו וחזקים

פרעון חוב

אפרים 26/03/11
אני בעל חנות מוצרי בנין ,קבלן קנה סחורה ושילם בצק של משהו אחר .הצק חזר והקבלן הביא צק אחר של משהו אחר על אותו סכום וגם הוא חזר
אני מעוניין לגבות את החוב אבל יש לי שני צקים על אותו חוב . מה לעשות האם לפתוח תיק על צק אחד או להגיש ישר את שני הצקים וברגע שיהיה לי את כל הסכום אני אפסיק את תהליך הגביה
אשמח לתשובתכם .מה מותר מבחינה חוקית ומעשית .

גביה של שיקים

עו"ד שזר .ת 27/03/11
מותר לך לפתוח שני תיקים, אבל אסור לגבות יותר ממלוא החוב.
בהצלחה.

צק שפג זמנו

משה 26/03/11
ברשותי צק שלא הוגש לפדיון ועבר זמנו .האם אפשר להפקיד אותו בבנק וכמובן שהוא יחזור כי עברו כבר 6 חודשים .האם לאחר מכן אפשר להגישו להוצלפ לפרעון .
תודה

שיק בהוצאה לפועל

עו"ד שזר .ת 26/03/11
כן אין שום בעיה - עושים את זה תמיד.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.

על טענת פרעתי

אפרת 26/03/11
שלום וברכה
רכשתי מוצר בחנות רהיטים ושילמתי בצק .בעל חנות רהיטים העביר את הצק לצד ג' .כאשר נודע לי שהצק חזר הגעתי לחנות ושילמתי את הסכום במזומן .
לאחר מספר חודשים הופתעתי כאשר צד ג שלח לי את האזהרה הירוקה .
האם טענת פרעתי מועילה במקרה זה ומה עלי לעשות .
תודה

טענת פרעתי

עו"ד שזר .ת 26/03/11
אתה בבעיה,
כי ברגע ששילמת היית צריך לקחת את השיק.
כל מה שצד ג' צריך להוכיח שהוא אוחז בשיק בתום לב ובתמורה, ואז אתה בבעיה.
מנגד אתה יכול אולי לתבוע את בעל העסק
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.

צו עיקול נכסים

אמא 26/03/11
1. חוק הגנת המשכורת-האם 2 ילדים המשרתים בצה"ל נחשבים לילדים לצורך חישוב.
2. האם ניתן לקל חשבון שבו 2 החיילים מתקבלים דמי המזונות עבור 2 החיילים??

עיקול משכורת

עו"ד שזר .ת 26/03/11
אני חושב שמדובר בילדים מתחת לגיל 18 שנים.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.

האם יש בעיה בפורום?

עו"ד אבי חייט 25/03/11
אני תוהה האם ישנה איזו בעיה בפורום כי משום מה אני שם לב שהתשובות שלי נמחקו,

הודעות נעלמות

אחד שיודע 27/03/11
למה לתהות? תבין לבד שלא רוצים שתכתוב...

מה הטלפון של עורך דין אבי חייט

יוסי 17/11/16

ביטול הליכים וצו תשלומים

shakur 25/03/11
עברו ה 21 ימים להתייצבות לחקירת יכולת ולבקש צו תשלומים למעלה משנה, בזמן זה הוטלו הגבלות שונות והוטל גם עיקול על חשבון הבנק של החייב, האם בכל זאת אני אגיש בקשה למתן צו תשלומים ולביטול הליכים למרות החריגה בזמן? או האם כדאי קודם לדבר עם הזוכה להגיע יחד איתו להסדר לגבי התשלומים (או שזה מיותר)?

ביטול הליכים

עו"ד שזר .ת 26/03/11
כל עוד אתה בפיגורים יש בעיה, ניתן לבקש חקירת יכולת, וצו תשלומים, יתכן כי תצטרף לשלם את הפיגורים תחילה.
אפשר גם לדבר עם הזוכה ולנסות להגיע להסדר, תלוי בגובה החוב...
בהצלחה
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.

צו מאסר

מיכל 25/03/11
בס"ד.. שלום .. יש לי שלוש שאלות לשאול..
1,האם חייב בתיק מזונות שהובא בצו מעצר בפני רשם הוצאה לפועל, והרשם החליט שעל החייב לשלם 3000 ש"ח לתיק או להיאסר לשבעה ימים ,והחייב החליט להיאסר .האם הזוכה מקבל איזה שהוא תשלום בגין מאסר החייב?
2,האם ישנו זמן מינימלי בין צו מאסר לצו מאסר שהזוכה יכול להפעיל?
3. האם הגשת בקשה לצו מאסר מצד הזוכה כרוכה בתשלום? ואם כן מה הסכום?
אשמח לקבל תשובות ותודה מראש על הכל.

צו מאסר בתיק מזונות

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 25/03/11
שלום לך מיכל
1. עצם ביצוע המאסר לא מזכה אותך בכסף.
2. במזונות אפשר לבצע מאסרים תמיד כל עוד יש חוב.
3. במזונות אין אגרה לצו מאסר.


בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

בעל חוב שלא לוקח את המעטפה

אלחנן 24/03/11
שלום וברכה, זכיתי במשפט נגד אדם שחייב לי כסף, הלכתי להוצאה לפועל וניסיתי כתובת אחת והמכתב חזר לאחר מכן הם שלחו שליח והוא גם לא מצא אותו. השאלה איך אני מוצא אותו?האם התיק של ההוצאה לפועל נסגר אם אני לא מוצא את הכתובת?

איתור ומסירה בהוצל"פ של חייב מתחמק

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 25/03/11
שלום לך
יש חברות שמתמחות באיתו חיבים, תבדוק באינטרנט.

בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

גביית צ'ק כאשר יש לי רק חשבונית

ליאור 24/03/11
לקוח הביא לי צ'ק עירבון ע"ס 6000 ש"ח הוצתי חשבונית זמנית על אך בסיום העבודה הוא היה צריך להביא צ'ק אך לי כבר נגנב הצ'ק מהעסק ואין לי איך להמציא אותו והחייב אינו מעוניין לשלם את הסכום שהוא חייב לי בידיי נותרה רק חשבונית עם פרטי הצ'ק מה הן האמציעים שעומדים לרשותי כדי לגבות את המגיע לי?

שיק ערבון שנעלם

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 25/03/11
שלום לך

תפתח תיק בהוצל"פ לסכום קצוב.

בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

ביטול צוי עיכוב יציאה מהארץ

דני 24/03/11
קיים נגדי יותר מצו עיכוב יציאה מהארץ.האם אפשר להגיש את הבקשה במסגרת בקשה אחת או שאני חייב להגיש כל בקשה בנפרד??יצויין כי אני לא חייב מוגבל .

עיכוב יציאה מהארץ שניתן במספר תיקי הוצל"פ

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 24/03/11
שלום לך
תגיש בקשה בתיק אחד ותציין שם שיש לך עוד תיקי הוצל"פ.
החלטה שתקבל תקפה לכל התיקים
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

חתימה לא זהה

עליזה 24/03/11
לעוד שלום וברכה
צק של לקוח חזר על סך 15.000 שח בטענה שהחתימה לא זהה.
האם אפשר לפתוח תיק בהוצאה לפועל בגין סיבה זו ?
או שאפרר רק במקרה שאין כיסוי מספיק ?
תודה

פתיחת תיק הוצל"פ שחזר בסטטוס של "חתימה לא זהה"

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 24/03/11
שלום לך
ניתן במצב זה לפתוח תיק הוצל"פ כרגיל
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

על צקים של צד ג'

רועי 24/03/11
אני בעל עסק ,מכרתי סחורה ללקוח ותמורתה קיבלתי צק של צד שלישי .
הצק חזר ,האם אפשר לפתוח תיק בהוצלפ כנגד צד ג' למרות שאני לא מכיר אותו בכלל והוא לא חייב לי את הכסף ?

האם ניתן לפתוח תיק הוצל"פ כנגד שיק של צד ג'

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 24/03/11
שלום לך
אם השיק היה לפקודתך, או הובה אליך כדין ניתן לפתוח תיק על שיק זה.
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

טענת פרעתי

אברהם 24/03/11
שלום
מה דינו של חייב שטוען פרעתי רק בשביל למשוך זמן ובינתים מממש נכסים ,מבריח נכסים מעביר בעלות על נכסים וכיוצ"ב ,האם יש דרך לעצור את זה והאם טענת פרעתי גורמת לעיכוב הליכים או שאפשר לעקל לו בינתים דברים ?בשביל להבטיח שאם טענתו שגוייה לפחות שאוכל להפרע ממנו .
תודה

טענת פרעתי לשם הברחת נכסים

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 24/03/11
שלום לך

לצערי דבר זה קורה רבות.
לכן צריך לבקש בקשה מיוחדת לעיקול נכסים עוד בטרם אזהרה, או גם לאחר קבלת עיכוב הליכים בליוי תצהיר.
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

סמד זמני בתביעה לסכום קצוב

רועי 24/03/11
אני רוצה להגיש תביעה במסגרת מסלול להגשת תביעות על סכום קצוב בהוצאה לפועל.
האם יש דרך להגיש בקשה לעיקול נכסי הנתבע טרם הגשת התביעה או בד בבד עם הגשתה?
החשש שלי הוא שבמהלך תקופת 30 הימים שבין מועד משלוח ההתראה בדואר רשום ובין הגשת התביעה הנתבע יבריח נכסים

עיקול טרם המצאת אזהרה בתביעה לסכום קצוב כיצד מתבצעת?

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 25/03/11
שלום לך

תגיב בקשה מפורטת לראש ההוצל"פ + תצהיר ותבקש לעקל טרם אזהרה.

בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

פתיחת תיק בהוצל"פ

מימון 24/03/11
שלום רב
קבלתי פס"ד שהנתבע אמור לשלם לי את חובו עד אתמול.
1. כמה זמן להמתין עד לפתיחת תיק בהוצל"פ?
2.האם לפתוח בהליך מקוצר? (החוב פחות מ10,000 )
3. האם חייבים להגיע פיזית לפתיחת תיק או אפשר באינטנט או בפקס?
תודה וברכה למשיבים

פתיחת תיק לביצוע פס"ד

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 25/03/11
שלום לך
צריך להמתין 30 יוםמפסק הדין לשם פתיחת התיק

לא ממליץ על המסלול המקוצר

חייבים להגיע פיזית ללשכת ההוצל"פ


בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

איך ניתן ל"פרק" תיק איחוד בהוצל"פ

לה לי 24/03/11
כנגד חייב ניתן צו לאיחוד תיקים והוא עומד בתשלומים שנקבעו לו. הסכומים הם מגוחכים ביחס לחוב, 70, 80 ש"ח כל חודש על חוב של למעלה מ-850,000 ש"ח.
אשמח לדעת איך ניתן לפרק תיק איחוד? מהן העילות לפירוק שכזה.. עילות בחוק, פסיקה, כל דוגמא תתקבל בברכה.
כמו כן, שאלה נוספת, האם במסגרת תיק איחוד אני רשאית להגיש בקשות כלשהן כנגד החייב או שהוא מוגן? בקשות כגון- צו הבאה/ עיקול מטלטלין/ עיקול חשבונות בנק וכיוצ"ב.
תודה מראש על תשובתכם.

איחוד תיקים

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 25/03/11
שלום לך
אם יש עיכוב הליכים א"א לפעול כנגד החייב
אבל אפשר לבקש חקירת יכולת חוזרת בה יבחן יכולתו הכלכלית להחזיר כספים

בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

21 ימים

אורית 23/03/11
האם הגשת ההתנגדות היא 21 ימים כולל שישי שבת

התנגדות לביצוע שטר שישי שבת

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 24/03/11
שלום לך
אכן זה כולל שישי שבת.
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

שני עיקולים שעשיתי תפסו אחד בבנק והשני אצל המעסיק

דני 23/03/11
שני עיקולים שעשיתי תפסו אחד בבנק והשני אצל המעסיק - מה השלב הבא - איך אני גורם לכך שיועבר הכסף אלי
אודה על תשובה
בכבוד רב

עיקול אצל מעסיק ובבנק בהוצל"פ

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 25/03/11
שלום לך
בבנק צריך לבקש מימוש
ואצל המעסיק הוא חייב לתת להוצל"פ את החלק החייב.

בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

פתיחת תביעה ללא פס"ד מקורי

שגית 23/03/11
שלום,
1. אנו מעוניינים לפתוח תיק הוצל"פ נגד חייבים ואולם פסה"ד שלנו הוא נאמן למקור שאומת ע"י עוה"ד שלנו.
2. התיק נסגר בשנת 2006 ולא נמצא בביהמ"ש או בארכיב שלו.
3. מנהלת הארכיב אמרה כי אין לה אפשרות להתחקות אחר התיק בגלל המעבר לתוכנה החדשה.
4. האם יש אפשרות להגיש תצהיר מעוה"ד שאישר את מקור פסה"ד שבידינו ובאמצעותו בצירוף פסה"ד להגיש תביעה להוצל"פ?

פתיחת תיק הוצל"פ ללא פס"ד מקורי

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 25/03/11
שלום לך

לעולם לא נתקלתי במקרה כזה! ולא ברור לי איך בבית משפט אין העתק של פס"ד מלפני 4 שנים
אבל 2 אפשריות.
1. לפנות לשופט שנתן את הפס"ד שיתן לו תוקף חדש.
2. לפתוח תיק על סכום קצוב בהוצל"פ


בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

המשך הליך לאחר פנייה להוצל"פ

א. 23/03/11
שלום,לצערי נאלצתי לגשת להוצל"פ בכדי לנסות ולמשש פסק דין כספי לזכותי מבית הדין לעבודה. עודכנתי כי החייב הוזהר. כל זה קרה לפני מספר חודשים ללא שינוי.ברצוני לדעת כיצד אוכל לפעול על מנת לקבל את המגיע ליתודה

תשובה

שרונה בן זאב 24/03/11
את יכולה להגיש בקשות לגביית החוב בתיק ההוצל"פ, כגון עיקולי חשבונות בנק ועיקול משכורת.

גביית הוצאות משפט

שגיא 22/03/11
שלום רב,אני הגשתי תביעה לפינוי מושכר מנכס וקיבלתי פסק דין. פתחתי תיקבהוצל"פ לביצוע ההחלטה וההחלטה בוצעה הדייר פינה את הנכס. בפסק הדין קבע השופט כי החייב ישלם לי גם הוצאות משפט על כ-7000 ש"ח.אני לא יודע מה לעשות כעת. האם לפתוח תיק חדש? האם ניתן להשתמש בתיק הנוכחי לגביית הכספים? אגב, כעת אני צריך למצוא את הכתובת החדשה של הדייר. יש בידי צילומים של שיקים בהם שולם לי שכר הדירה. האם אני יכול על סמך הפרטים שיש בשיק להגיש בקשה לעיקול? אם כן כיצד עלי לפעול.אודה על כל עזרה שאקבל.

הוצאות משפט בתביעת פינוי

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 24/03/11
שלום לך
בבקשה לביצוע פסק דין היה אמור להיות גם הנושא הכספי.
תבדוק בתיק יתכן שכבר פתוח לך תיק עם החוב הכספי, ונשאר לך רק לבצע פעולות לביצוע.
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

דילוג לתוכן