פורום הוצאה לפועל

פורום הוצאה לפועל הוקם כדי לתת מענה לשאלות משפטיות בתחום הגבייה והחובות. פתיחת תיק, עיקולים, איחוד תיקים, צו תשלומים ועוד – אתם מוזמנים לשאול ולהתייעץ. אנחנו כאן, לרשותכם.

מנהלי פורום הוצאה לפועל

עו"ד משה שרגא

שותף בכיר במשרד שומרוני קנר שרגא ושות'. מתמחה בתחום ההוצאה לפועל.

עו"ד אורן ליטוין

בעל ניסיון רב בתחום הגביה הפרטית והמסחרית ושם דגש רב על ליווי אישי ומקצועי.

עו"ד יעל מולר

ותק של 20 שנה בייצוג בנקים ומתן יעוץ משפטי בתחום הבנקאות, הוצאה לפועל ועריכת ייפוי כוח מתמשך.

עו"ד צבי וישנגרד

עוסק בייצוג חייבים בהליכי חדלות פירעון ופשיטת רגל. בעל ניסיון של למעלה מ-15 שנה.

עו"ד מורן חיו בוזגלו

עוסקת למעלה מ15 שנים בתחום ההוצל"פ וחדל"פ ומסייעת לחייבים רבים בהתמודדות עם חובות כבדים.

עיקול משכורת במשרד החינוך

זוכה 30/03/11
הגשתי בקשה עיקול צד ג' למשרד החינוך אולם טרם החזיר תשובה - ואני יודע בוודאות שהחייבת מורה שמקבלת שכר ממשרד החינוך -
בראשון לחודש אמורה לקבל משכורת - האם ייתכן מצב שמשרד החינוך יעביר את הכסף להוצל"פ במקום שיעביר לה - למרות שטרם שלחו תשובה

בתודה מראש

תשובה

עו"ד אבי בן אדיבה 01/04/11
לא ייתכן וזאת משום שלאחר שנרשם עיקול אצל צד ג' עליך להגיש בקשה למימוש אותו עיקול. במידה וצד ג' לא השיב, אתה רשאי לזמן את נציג משרד החינוך לבירור בפני רשם ההוצל"פ. באפשרותך לברר במרכז המידע הטלפוני את סטטוס בקשת העיקול, אתה יכול לבקש עיקול משכורת של צד ג' באמצעות טופס הליכים מבצעיים.בהצלחה

חיוב מעמ על ריבית פיגורים

נמרוד 30/03/11
שלום,
הסיפור הינו על שקלים בודדים.
חברה חייבה אותי בריבית פיגורים של 9 ש"ח ולאחר מכן הוסיפה מעמ' האם חוקי ? הרי החוב שלי הוא כבר מגולם עם מעמ' וכך גם הריבית אז למה לחייב שוב את הריבית במעמ ?
האם אני צודק ?
נמרוד

הכל תלוי בהסכמים בינך לחברה

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 30/03/11

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

עזרה

אבי 30/03/11
הגשתי בקשה לביצוע שטר, מכתב האזהרה הומצא לחייב והוא לא התנגד על אף חלוף הזמן, אני מעוניין לבצע עיקול רכב ובנקים, אבקש עזרה כיצד למלא את הטופס לנקיטת הליכים מבצעיים, כלומר מה עדיף לרשום בעיקול בנקים(מסירה ביד, בתקשורת מחשבים וכו") והאם זה נשלח לכל הבנקים והמוסדות הפיננסיים לגבי רכב אין לי את מספר הרכב של החייב כיצד לפעול.
תודה מראש.

פעולות בהוצל"פ

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 30/03/11
שלום לך
הכי טוב שתפנה ללשכת ההוצל"פ בה פתחת את התיק ושם ידריכו אותך.
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

נכסים לעקל

נאסר 30/03/11
שלום חברים
פתחתי תיק הוצאה לפועל נגד חייב שלי וגם צו עיכבו יציאה מן הארץ לפי מספר תעודת זהות.
לא נראה לי שזה יהיה יעיל לגבות את החוב לכן אני מעוניין להתחיל ולעקל את הנכסים שלו. השאלה היא איך אני יכול לדעת אם יש למישהו נכסים, רב, חשבון בנק כדי שאוכל לעקל?
תודה מראש

פעולות הוצל"פ

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 30/03/11
שלום
ראה הודעה קודמת..
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

הודעות בכתב

מרים 30/03/11
האם תכתובת שנעשתה דרך מיילים או בפייסבוק קבילה בבית משפט .
לדוגמא חייב שמודה בחובו או מבטיח לשלם במועד מסויים או כל דבר אחר .
תודה

תביעה לסכום קצוב ע"י ראה בכתב של דוא"ל

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 30/03/11
שלום לך

דוא"ל ישול לשמש ראיה בכתב לחוב.
פיסבוק זה בעיה, יש פסיקה סותרת בעניין.

בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

מכתב הזהרה

רונית 30/03/11
האם חובה על הזוכה לשלוח מכתב הזהרה לחייב לפני פתיחת תיק בהוצאה לפועל ?האם יש קשר אם הצק שחזר הוא מעכשיו או מלפני חמש שנים למשל ?
תודה

מכתב אזהרה

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 30/03/11
שלום לך
מכתב אזהרה לא חייב במידה והבנק שלח הודעת חילול.
שיק ניתן לגביה 7 שנים ממועד פרעונו.
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

עיכוב יציאה מהארץ – האם אפשרי

מחפש פתרון 30/03/11
שלום רב
הגשתי באמצעות עו"ד בקשה לביצוע שטר ע"ס 250 אש"ח החייב הגיש התנגדות
הרשם העביר את זה לביהמ"ש
ביקשתי מעו"ד שלי להגיש בקשה לצו עיכוב יציאה מהארץ - הוא ענה לי שיש עיכוב הליכים
אני לא כל כך משוכנע שכן מדובר בסכום גדול - וככל תביעה משפטית אפשר להגיש בקשה לעיכוב יציאה מהארץ אם יש חשש שהוא יברח - האם אני צודק ?
עוד לא התקיים אף דיון - אודה על מענה

עיכוב יציאה

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 30/03/11
שלום לך
אכן זה לא פשוט לבצע עיכוב יציאה כאשר יש עיכוב הליכים
אבל אפשר לנסות בנסיבות מיוחדות
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

תביעה לביצוע פסק דין

אורלי 30/03/11
קיבלתי פס"ד לפיו על הנתבע לשלם לי 785,000 ש"ח. הנתבע אדם אמיד מאוד ובעל נכסים רבים. רציתי לפתוח תיק הוצל"פ נ' החייב ,האם אני חייבת להיעזר בעו"ד או שניתן לבצע זאת לבד.הבנתי שזה לא כזה מסובך וזו עבודה בעיקר של למלא טפסים.מהי הדרך הכי מהירה ויעילה לגבות את החוב?

פתיחת תיק בהוצל"פ

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 03/04/11
שלום לך

אפילו שאת יכולה לפתוח תיק בהוצל"פ לבד, חשוב לך מאוד להעזר בעו"ד שמכיר את אמצעי הגביה היעילים, זולים, ומועילים.
אין לך סיבה שלא לקחת עו"ד, שכן בהוצל"פ שכ"ט של עו"ד נגבה מהחייב עצמו, ואת לא משלמת.
לכן כדאי לך ליצור קשר עם עו"ד מומוחה בתחום ההוצל"פ שיבצע את העבודה עבורך.
בכ"מ שימי לב שניתן לפתוח תיק בהוצל"פ רק 30 יום אחרי מתן פסק הדין
בהצלחה רבה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

מעצר ידני

נואשת.. 29/03/11
הגרוש אינו משלם מזונות למעלה משלוש שנים. יש בידי צו מעצר ידני. האם אני חייבת להיות נוכחת ברגע שאדע היכן הוא נמצא או שאני יכולה רק לדווח על מקום הימצאו-טלפונית.והמשטרה כבר תגיע?.. אין לו כתובת אך ידוע לי בגדול היכן הוא מסתובב... תודה מראש,

ביצוע צו מאסר

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 03/04/11
שלום לך
בגדול את יכולה להודיע טלפונית, אבל מנסיון המשטרה אף פעם לא מגיעה בלי ששולחים אותה ספציפית למקום של החייב.
את יכולה לשלוח משהו במקומך או שעו"ד מומחה בתחום ההוצל"פ יבצע עבורך את זה.
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

איתור חייב

בל 29/03/11
איך מאתרים חייב שחתמתי ערבות על הלוואה די גדולה מלפני שנים ועכשיו דורשים ממני ואף הגיע לה. לפועל? איך אפשר להתנער מהחוב ולחייב את החייב לשלם?
תודה רבה על התגובות המהירות והמקצועיות

איתור חייב בתיק ההוצל"פ

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 29/03/11
שלום לך
תנסה לפנות לחברת חקירות ולאתר אותו, אין רדך לצאת מהתיק בלי לשלם את החוב.

בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

חייב מוגבל איחוד תיקים

עליה 29/03/11
האם כל חייב מוגבל באמצעים עם יותר מתיק אחד יאוחדו כל התיקים שלו אוטומתית או אפשר להיות מוגבל באמצעים ללא איחוד תיקים
והאם אפשר להגיש הגבלות (בקשת זוכה 4) נגד חייב מוגבל באמצעים

חייב מוגבל באמצעים בתיקי הוצל"פ

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 29/03/11
שלום לך
אפשר להיות מוגבל באמצעים גם ללא תיק איחוד.
וניתן להגביל ברשיון נהיגה גם מוגבל באמצעים.
שלום לך

בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

יפוי כוח

דודי 29/03/11
בעת פניית עו"ד לחייב לשלם חוב ולפני שנפתח תיק הול"פ בבימ"ש , החייב מעוניין להסדיר את תשלום החוב. לשם הסדרת תשלום החוב פנה החייב לעו"ד, כשעו"ד דורש מעו"ד להציג יפוי כוח האם חייב עוד להציג יפוי כוח?
מה ניתן לעשות כאשר עו"ד של הצד שכנגד מתחמק מהצגת יפוי כוח?

המצאת יפוי כח

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 29/03/11
לדעתי אין חובה לעו"ד על הצגת יפוי כח, מספיק שהוא כותב שיש בידיו יפוי כח.

בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

בעיות בגבייה מחייב בהוצאה לפועל

עוזי 29/03/11
שלום
 
מעסיק שלי לשעבר נמצא חייב בהלנת שכר בסך 70 אלף ש"ח. פתחתי נגדו תיק בהוצאה
לפועל, וכיום החוב תפח עד לסכום של 250 אלף ש"ח. יחד עם זאת הנני מתקשה בגביית
הסכום. הצלחתי להוציא נגדו צו עיכוב יציאה מן הארץ. לעומת זאת אינני מצליח להתקדם
הלאה בהליכים נגדו, בעיקר מכיון שאינני מצליח לאתרו ולהעביר לידיו מסמכים מתאימים
כגון צו מעצר או צוי עיקול במסירה אישית. בקשתי לתחליף המצאה נדחתה על ידי בית
המשפט.
 
רציתי לשאול כיצד אתם ממליצים לקדם את ההליכים על מנת להגיע לגביית לפחות חלק מן
החוב בהקדם האפשרי.
 
בתודה רבה על העזרה
עוזי

פעולות גביה בהוצאה לפועל

עו"ד שזר .ת 29/03/11
לקחת עו"ד שמתמחה בגביה - לבד זה לא ילך...
אפשר לנסות לעשות הגבלות, כגון אי חידוש רישיון הנהיגה.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום

העברת תיק ללשכה אחרת

רחל 29/03/11
שלום
אני זוכה בתיק הוצל"פ שמתנהל בתל אביב.
אני גרה ברמת גן אבל קרוב יותר לבני ברק.
אני עובדת בפ"ת.
יש לי עורך דין מהסיוע שגם הוא לשכתו ברמת גן אבל כל בקשה הוא מבקש שאני אגיש וכך אני מטרטרת כל פעם לתל אביב.
התיק שלנו הוא מאוד דינמי ואני ניאלצת להגיע לפחות פעם בשבוע.
אני רוצה להעביר את התיק לפ"ת.
מה הפרוצדורה והאם זה נתון לשיקול דעתו של הרשם או שזו זכות ששמורה לי?
מהם המקרים שרשם מסרב להעביר את התיק?
תודה רבה על תשובתך

האם זוכה רשאי לפתוח תיק בכל לשכה שהוא רוצה?

עו"ד שזר .ת 29/03/11
אם זה לא תיק איחוד - את רשאית לבחור איזה לשכה שאת רוצה.
זה תיק מזונות?
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום

חייבת מתעתעת בזוכה

דודו 29/03/11
שלום רב,לקוח שלי זכה בפס"ד בבימ"ש לתביעות קטנות בגין אי תשלום שכ"ד ע"י הדיירת. להסכם השכירות היו 2 ערבים. הלקוח פתח תיק בלשכת הוצל"פ. נקבע צו לתשלומים ע"ס 700 ש"ח. לחייבת נערכה חקירת יכולת והצו הופחת ל-400 ש"ח. החייבת שילמה 2 תשלומים והפסיקה. הוטלו הגבלות על החייבת עפ"י בקשת הזוכה. החייבת שילמה שוב 2 תשלומים וההגבלות הוסרו לבקשתה. כעת התיק הועבר ע"י הזוכה לידי.אודה להמלצותיכם באשר לטיפול שעליי לתת בתיק זה וכן באשר לשכ"ט שעליי לגבות מהזוכה (סך החוב נכון להיום: 8150 ש"ח)תודה על סיועכם.

כיצד גובים כסף בהוצאה לפועל

עו"ד שזר .ת 29/03/11
עיקול רכב ובנקים.
אם יש אפשרות - עיקול משכורת
ניסיון להטיל שוב הגבלות.
שכ"ט- מה שנפסק כשכ"ט עו"ד או אחוזים מהגביה.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום

פשיטת רגל

נטלי 29/03/11
בעלי עצמאי.נפלנו וכרגע אנו מגישים בקשה לפשיטת רגל.
שאלה שלי :האם בן אדם שהוכרז כפושט רגל יכול להיות עצמאי אחר כך.ואם אפשר בנוסף כל הרשימה מה תנאים כלומר הגבלות על בן אדם שהוכרז כפושט רגל. ומה קורה אם עושים איחוד תיקים.
תודה מראש.

פשיטת רגל או איחוד תיקים

עו"ד שזר .ת 29/03/11
הוא יכול להיות עצמאי לאחר מכן, יש כאלה שעצמאים גם בזמן שהם בפשיטת רגל.
ההגבלות - הם עיכוב יציאה, אי אפשרות להיות בעלים של תאגיד, הגבלות בחשבון ועוד.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום

אישור בדבר העדר חובות להוצל"פ

אורי 28/03/11
שלום רב,

סבלתי ממספר תיקים שנפתחו כנגדי במרוצת השנים ולצערי כולם לא בשמי (מורשה חתימה שלי חילק צ'קים). עם השנים סגרתי את החובות ולאחרונה סגרתי את התיק האחרון.

תמיד וידאתי שהתיק נסגר במוקד הטלפוני ורציתי לדעת האם קיים אישור בדבר העדר תיקים נוספים ? התבקשתי מהעבודה להביא אישור כזה, בגלל הרגישות של המשרה שלי והעיקולים שהיו על החשבונות שלי לאחרונה, אך אינני יודע האם בכלל ניתן להנפיק אישור כזה.

במידה וכן, אשמח לדעת היכן ניתן להפיקו ? האם בלשכות הוצל"פ? האם כרוך בעלות כלשהיא ? אודה לתשובתכם,

אורי

רשימת תיקים בהוצאה לפועל

עו"ד שזר .ת 29/03/11
אפשר להוציא רשימת תיקים - צריך רק ת.ז. ו-4 ש"ח בולי הכנסה.
אם הרשימה תהיה ריקה זה אומר שאין לך תיקים פתוחים.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום

חברה שחוסלה על ידי בית המשפט

אני 28/03/11
אם חברה שהיו לה תיקים בהוצל"פ חוסלה. האם ניתן לפנות לאדם שהיה בעל מניות בה לצורך תשלום? וגרוע מכך... למשפחתו?

חברה שחוסלה ותביעת חוב

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 29/03/11
שלום לך
לשם כך צריך שיתבצע הליך של הרמת מסך, במידה ולא בוצע הליך זה א"א לפנות לבעלי המניות.
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

חברה שפורקה

עו"ד שזר .ת 29/03/11
לא אי אפשר.
אפשר לזמנו כצד ג' - לחקירה.
אם רוצים לחייבו אישית צריך לתבוע אותו ולבקש הרמת מסך (מאוד קשה).
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום

אורנג' תובעים אותי

עידו 28/03/11
לפני כשנה התנתקתי מחברת אורנג' ועברתי למפעיל אחר, עד למועד הניתוק שילמתי כסדרם את כל החשבונות, כעת הגישה אורנג' תביעה על סכום קצוב בגין ערך שיורי של המכשירים וכן עבור הפסקת השירות לפני תום תקופת ההתחייבות, סכום התביעה מופרך ועומד על סך של כ 25,000 ש"ח.
השאלה העיקרית שלי כעת היא האם אורנג' היתה רשאית להגיש את התביעה ללשכת ההוצאה לפועל בתל אביב, שכן העיסקה נעשתה בבאר שבע, והאם אני רשאי לערער על הסמכות המקומית, ולחילופין האם אני רשאי להגיש התנגדות בלשכת ההוצל"פ בבאר שבע ולצרף בקשה מתאימה.
יצויין עוד, שהם לא מפרטים כלל את סכום התביעה וכיצד הם הגיעו לסכום המופרך הזה, למעט חשבוניות שהם שלחו בזמנו, חשבוניות שכאמור אינן מפורטות ולא ברור איך בכלל הם מגיעים לסכום הזה.

סמכות מקומית בהוצאה לפועל

עו"ד שזר .ת 29/03/11
תוכל להגיש את ההתנגדות בת"א (כדי מאוד שתגיש במועד), ולבקש כי הדיון יתקיים בב"ש - כלומר תגיש בקשה מומלץ נפרדת להעברת הדיון לב"ש, כי שם הסמכות המקומית.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום

איחוד תיקים

דנה 28/03/11
איזה מסמכים צריך לצרף בשביל בקשה לאיחוד תיקים?!

תיכנסי לקישור יש שם את כל הפרטים

עו"ד 28/03/11
תשימי לב איזה סוג תיק את מבקשת -מתחת לתשלומים של 3%  מערך סך החוב זהו תיק איחוד עם הגבלות (חשבונות, רשיון נהיגה, יציאה מהארץ) ומעל 3%- יכול שלא יהיו הגבלות. בהצלחה  http://www.eca.gov.il/index2.php?id=52&lang=HEB

פתיחת תיק של שם לא שלי

אמיר 28/03/11
שלום
נתתי צק של צד שלישי למכללה שאני לומד בה .הצק חזר ,המכללה החזירה לי את הצק ודרשה ממני את התשלום .
כעת אני רוצה לפתוח תיק נגד בעל הצק ,אבל המכללה כבר רשמה את שמה על הצק ,כ"מוטב" .האם אני יכול לפתוח תיק במידה והוא רשום על שם המכללה או שרק המכללה יכולה .הם כמובן לא יעשו את זה
תודה

שיק בהוצאה לפועל

עו"ד שזר .ת 29/03/11
אם השיק הוא למוטב בלבד - לא אתה לא יכול לפתוח תיק על השיק - אלא לתבוע אותו.
אם לא רשום למוטב בלבד- תעשה הסבה, ואז תתבע.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום

הוצאה לפועל

כפיר 27/03/11
אני מתגורר בדירה בשכירות לבעל הדירה יש חוב שבגינו עוקל לו החשבון מאחר שככל הנראה לא היה מה לעקל כרגע קיבלתי הודעה ע"י שליח להעביר לבעל הדירה הודעה מהוצאה לפועל ששכר הדירה שאני מעביר לו מעוקל שאלתי היא האם אני עשוי להסתבך באיזושהיא דרך וכמו כן מהי הדרך הטובה ביותר להתגונן, בנוסף ברצוני לציין שעקב העיקול על החשבון של בעל הדירה אני מעביר לו כסף במזומן בתחילת כל חודש כל חודש

עיקול על שכירות

עו"ד שזר .ת 29/03/11
אם הבנתי נכון - קיבלת עיקול לפיו צריך להעביר את סכום השכירות לזוכה?
תבקש הוראות מראש ההוצאה לפועל - זה הכי בטוח.
אל תעביר את הכסף שלא תסתבך - תמתין להוראות של רשם ההוצאה לפועל.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום

הגעת מעקלים לבית הוריי

אילן 27/03/11
שלום רב ,לאחי יש חוב שאיני יודע למקורו ומה הסיבות שאינו משלם אותו.אחי עבר להתגורר בחודשיים האחרונים בבית הוריי ובשבוע האחרון הגיעו מעקלים לבית הוריי בדרישה לעקל מכשירי חשמל וכדומה...לידיעתי הוריי לא חתמו על שום מסמך הקושר אותם לחוב של אחי האם זה חוקי שהם יגיעו ויעקלו מכשירים מבית הוריי ??! אשמח לקבל תשובה במהרה תודה.

סעד הצהרתי

עו"ד שזר .ת 27/03/11
אפשר לעצור את זה - פנה דחוף לעו"ד שיעזור להורים להגיש בקשה לסעד הצהרתי, כל יום חשוב כאן לפני שיוציאו את הדברים מהבית - אז יש למהר.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.

פסק דין הצהרתי

מנשה 27/03/11
שלום יש לי שלוש שאלות בנוגע ל"פסק דין הצהרתי"
1)רציתי לדעת האם ניתן לקבל דרככם את הטופס "פסק דין הצהרתי"?
2)האם ניתן למלא אותו ולגשת עצמאית לייצוג בביה"מש?
3)מה השלבים בתהליך ההוצאה של הפסק דין?

פסק דין הצהרתי

עו"ד שזר .ת 27/03/11
אין טופס סטנדרטי - כל מקרה לגופו.
יש אנשים שעושים זאת ללא ייצוג (תלוי כמה אתה מיומן בכתיבה, ובסיבכי הבירוקרטיה), אני כמובן לא ממליץ על זה, כי זה פתח לטעויות - אבל כל אחד משיקוליו הכלכליים.
צריך לשלם אגרה, ולהגיש ביחד עם המרצת הפתיחה, בקשה לעיכוב הליכים וצו מניעה עד למתן פס"ד.

תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.

תיקים בהוצאה לפועל

ירון 27/03/11
לאחר בירור קצר שעשיתי יש לי מספר תיקים אני נמצא בחו"ל כבר 7 שנים מה דינו של תיק שנפתח אחרי שעזבתי את הארץ ומן הסתם לא קבלתי שום מכתב על פתיחת התיק כנגדי ?
תודה ויום טוב

תיק בהוצאה לפועל

עו"ד שזר .ת 27/03/11
כל עוד אין מסירה - לכאורה אי אפשר לפעול כנגדך.
תוכל לברר איזה הליכים נקטו כנגדך בכל תיק, במרכז המידע של ההוצאה לפועל *35592
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
דילוג לתוכן