פורום הוצאה לפועל
פורום הוצאה לפועל הוקם כדי לתת מענה לשאלות משפטיות בתחום הגבייה והחובות. פתיחת תיק, עיקולים, איחוד תיקים, צו תשלומים ועוד – אתם מוזמנים לשאול ולהתייעץ. אנחנו כאן, לרשותכם.
חקירת יכולת למנהל חברה
חקירת יכולת למנהל החברה
בכבוד רב ובברכה
תומר שזר, עו"ד ומגשר.
שיקים לפרעון
פתיחת שיקים בהוצאה לפועל
בכבוד רב ובברכה
תומר שזר, עו"ד ומגשר.
עיכוב הליכים
חשוב לי לציין שאין לי שום הגבלה בבנקים תודה
לעבור מהוצלפ לכינוס
עיכוב הליכים
צריך להגיש בקשה לצו תשלומים ולעמוד בו, ואז אפשר יהיה למנוע את העיקול, צריך להזדרז.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום
דוחות דו חודשיים
צו תשלומים
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום
החייב מסתתר מהאזהרה
חייב שמתחמק מלקבל את האזהרה
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
אישור מסירה
אני צריך להגיש לבית המשפט אישור מסירה של הודעה ששלחתי.
מה זה אישור מסירה? אני חייב להחתים עו"ד על כך?
אישור מסירה
אם הוא לא חתם צריך תצהיר שלך המוסר מול עו"ד.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
אישור מסירה
השאלה אם אפשר לעשות משהו בעקבות זה שלא קיבלתי את המכתב ולא חתמתי על האישור מסירה
הודאה טלפונית כוזבת בגין פתיחת תיק
המספר ממנו הגיעה השיחה היה חסוי, ונאמר שם "שלום. נפתח נגדך תיק בהוצאה לפועל. לסיוע לחוץ 1, ......."
אני לא חושב ששעה 14:43 היא משעות העבודה של הוצאה לפועל ביום שישי - מה שנקרא לי חשוד, ועוד יותר חשוד שההודאה מגיעה בטלפון בלי ציון תעודת הזהות שלי ואו מספר תיק.
האם ככה הוצאה לפועל מודיעים ראשונית על פתיחת תיק?
יום טוב
זהירות תרמית - שיחות טלפון כוזבות בשם ההוצאה לפועל
אין לך מה לחשוש מהשיחה ,
פשוט תנתקי פעם הבאה את השיחה.
אם את רוצה לדעת האם יש כנגדך תיק, הדרך היחידה היא לגשת לכל אחת מלשכת ההוצאה לפועל עם ת.ז. ולהוציא תדפיס תיקים.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
איחוד תיקים
שאלתי האם ההגבלה על הרשיון נהיגה תבוטל יש לציין שההגבלה הינה ממספר תיקים
מה הסיכוי שזה יבוטל?
ההגבלה לא תבוטל
אפשרות לשלוח תביעה שכנגד
מה זה חצאים
פתיחת חשבון נאמנות
סיכול אכיפת פסק דין
קשה להאמין כי עו"ד ישתף פעולה.
בירור מכתב מרשם
לכאורה כן - במסגרת תיק האיחוד בלבד
תשלום עבור מדור לקטין
הגשתי להוצאת לפועל הסכם גירושין וחוזה סכירות והם אשרו את הבקשתי למדור .אבל גרוש שלי לא מעוניין לשלם בגלל שיש לי דירה שאני רכשתי.האם הוא יכול לסרב לשלם מדור לקטין
חובת המדור אינה תלויה
יחד עם זאת יש לבחון פסק הדין שלכם.
עיכוב הליכים
שאלה קצרה...
למי מגישים בקשה לעיכוב הליכים (לאחר הגשת בקשה למתן צו כינוס והכרזה כפושט רגל ולפני מתן צו כינוס)?
תודה רבה
עיכוב הליכים בפשיטת רגל
בדרך כלל לצו העיכוב ההליכים נלווית הוראה להמציא את הצו לכל הנושים.
ניתן לעשות זאת גם ע"י משלוח בדואר רשום לכתובת הזוכה כפי שמופיעה בתיק ההוצל"פ.
עיקןל משכורת -האם יש חוק שמותר לי לקבל סכום למחייה
אם המשכורת שלי מעוקלת עקב חוב מזונות +חובות נוספים .האם יש איזשהו חוק שאני יכול למשוך סכום כסף מסויים מהמשכורת לצורך מחייה וקיום?
אם כן ,אשמח לקישור בנושא.
והאם עליי להראות מסמך זה שאדפיס במקום עבודתי על מנת שישחחרו לי כסף?או שיש פרוצדורה
תודה רבה
עיקול בשל חוב מזונות אינו מוגבל
באופן רגיל הפתרון הוא להגיע להבנות על תשלום החוב תוך תשלום מלוא המזונות השוטפים.
קבלת הודעה קולית
קבלת מידע מלשכת הוצל"פ
שאלה חשובה
מימוש כספים
תגיש טופס "בקשה למימוש כספים"
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
חוב עבר תיק מזונות
יש לי חוב עבר בתיק מזונות.רשמת ההוצל"פ אישרה פריסת חוב של 500 ש"ח בנוסף לתשלום שוטף .התחלתי לשם אך הזוכה התנגדה ודרשה תשלומים הרבה יותר גדולים. היהי דיון בו הצגדתי מסמכים וויתרתי על סודיות, והרשמת החליטה להפנות את הצדדים לבית משפט לענייני משפחה ,וציינה שאת עיכוב ההליכים עלי לבקש שם. בפנייתי אליכם לפי מספר ימים שאלתי אם סביר שבזמן שעד שאגיש את הבקשה לבית המשפט ינקטו נגדי הליכים כגון עיקול משכורת .אזכיר שבינתיים אני משלם 500 ש"ח פלוס שוטף. קבלתי תשובה מעו"ד שזר, שאוכל לבקש מהרשמת עיכוב הליכים עד החלטת בית המשפט לענייני משפחה והיא תסכים. פניתי אליכם שוב בעוד כמה שאלות ולא נעניתי. אני מבקש לשאול:האם עלי לשלוח העתק מהבקשה לבא כוח הזוכה ?האם עלי לצרף תצהיר ? והאםבטופס מיוחד של ההוצל"פ או פשוט לכתוב ולשלוח בדואר רשום להוצל"פ זה מספיק? והאם בהנחה שהרשמת לא תאשר עיכוב הליכים סביר שינקטו נגדי הליכים כגון עיקול משכורת בהתחשב בעובדה שאני עומד בתשלומים השוטפים פלוס 500 ש"ח כל חודש. אודה לכם אם תענו לי בהקדם, כל יום שעובר עלול להיות עיקול.
תודה ,דורון.
שאלתך אינה ברורה
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
המשך-חשוב בבקשה
פתיחת תיק שנסגר
תיק שנסגר לא ניתן לפתיחה נוספת.
צריך לפתוח את התיק מחדש.
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
האם מחייב תהליך מחדש?
המשך..
איתור חייב מקצועי בתיק מזונות כיצד מתבצע
חבל לך לבזבז זמן מיותר באיתור של הבעל ובקשות שונות לראש ההוצל"פ.
תשכרי חברת חקירות הם יעשו לך את העבודה, רק תתני להם את התלוש שכר שלו שיגיעו למקום העבודה למסור לו את האזהרה.
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום
ריבית בתיק הוצאה לפועל
ריבית הוצל"פ
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
כסף שפסק לי הנשופט
פס"ד לתשלום
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
הגבלות באיחוד תיקים
הגבלות באיחוד תיקים
לכן צריך לבצע זאת רק בתיק הפרטני.
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
נישואים לפושט רגל- עזרה דחופה
שמי ענבל, בעוד כחודשיים וחצי אני מתחתנת עם בן זוגי מזה 5 שנים.
לצערי במהלך השנתיים האחרונות, בן זוגי שפתח עסק ירד מנכסיו ונמצא בהליכי פשיטת רגל. תביעות החוב הם מעל 10 מ' ש"ח. במועד החתונה עדיין לא ידוע אם נגיע להסדר או שבן זוגי יוכרז כפושט רגל.. אנחנו מאוד מפחדים שמא ברגע שנתחתן יעקלו בית שקניתי בחצי שנה האחרונה וכן רכב שבבעלותי. אודה מאוד לעזרתכם הבהולה בתשובה לשאלה אני ,נכסיי ומשכורתי בסיכון מפני עיקול כאשר אתחתן.
הגנה מפני נושים בהליך פשט"ר
תעשי הסכם ממון עם בעלך לעתיד ותאשרי אותו בבית משפט.
אין לך מה לחשוש אח"כ.
מזל טוב...
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
פשיטת רגל ופיצויי פיטורין
מאחר והמעסיק עדיין לא שילם גם לאחר פסק הדין, פתחתי תיק בהוצל"פ, למימוש פסק הדין.
לאחר כמה חודשים הוכרז המעסיק כפושט רגל.
במקור תיק הפיצויים וההוצאות עומד בערך על 12- 15 אלף שקל. אך גובה החוב בפתיחת תיק ההוצל"פ עמד על כ - 30,0000 ש"ח. כיום אף עומד על כ - 40000 ש"ח.
הנאמן בתיק הפש"ר מעוניין להכיר בתביעת החוב שהגשתי, אך לא בכל הסכום ואף לא בריבית וההצמדה.
האם בגלל שהתיק בטיפול הכנ"ר ומונה נאמן לטיפול בתביעות החוב, אני צריכה לוותר על ריבית והצמדה של כ - 6 שנים ולקבל רק את הקרן???
הרי יש חוק הלנת שכר, האם הנאמן לא מתייחס לחוק זה בחלוקת הכספים לנושים???
הפחתת ריבית והצמדה אצל הנאמן מטעם הכנ"ר
יש סמכות לכנ"ר להפחית סכומים מכח עיכוב הליכים.
עדיף לקבל את מה שמציעים לך ולא להשאר בלי כלום
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!





