פורום הוצאה לפועל

פורום הוצאה לפועל הוקם כדי לתת מענה לשאלות משפטיות בתחום הגבייה והחובות. פתיחת תיק, עיקולים, איחוד תיקים, צו תשלומים ועוד – אתם מוזמנים לשאול ולהתייעץ. אנחנו כאן, לרשותכם.

מנהלי פורום הוצאה לפועל

עו"ד משה שרגא

שותף בכיר במשרד שומרוני קנר שרגא ושות'. מתמחה בתחום ההוצאה לפועל.

עו"ד אורן ליטוין

בעל ניסיון רב בתחום הגביה הפרטית והמסחרית ושם דגש רב על ליווי אישי ומקצועי.

עו"ד יעל מולר

ותק של 20 שנה בייצוג בנקים ומתן יעוץ משפטי בתחום הבנקאות, הוצאה לפועל ועריכת ייפוי כוח מתמשך.

עו"ד צבי וישנגרד

עוסק בייצוג חייבים בהליכי חדלות פירעון ופשיטת רגל. בעל ניסיון של למעלה מ-15 שנה.

עו"ד מורן חיו בוזגלו

עוסקת למעלה מ15 שנים בתחום ההוצל"פ וחדל"פ ומסייעת לחייבים רבים בהתמודדות עם חובות כבדים.

פש"ר

אלה 21/09/11
שלום,אני קיבלתי צו כינוס ב 27/12/10 ואין לי הסרת הגבלות שרשומות בצו.לפני כ חודש פניתי להוצל"פ להסרת הגבלות כמו רשיון נהיגה + פתיחת חשבון בבנק הדואר וקיבלתי סירוב מפקידת הוצל"פ להגשת הבקשה.היא מסרה לי שרק אחרי שאני מקבלת את צו פשיטת רגל רק אז אני יכולה להגיש בקשה כזו.השאילה השניה : לא עמדתי בצו תשלום יש לי חוב של 4 חודשים של תשלום ואסיפת נושים שלי היא בחודש 04/12 אם אני יצליח לסגור את הפיגור יש אפשרות שיבטלו לי את הפשיטה ? ואם אני לא יצליח לסגור את הפיגור?יציין שאני מתגוררת עם בן זוג + 2 ילדים קטינים משוטפים.(לא נשאויים)תודה מראש אלה

פש"ר

דורון 22/09/11
היי אלה לגביי פיגורים בתשלומים הכונס יבקש בשלב מסוים לבטל את הכינוס ואז את חוזרת להיות לא מוגנת ולהיות חשופה לכל העיקולים וכ"ו כמו בהתחלה
לגביי פתיחת חשבון בנק את יכולה לפתוח בכל בנק { חשבון ביתרת זכות ) שזה חשבון שאין בו המחאות וכרטיסי אשראי ובטח אין בו מינוסים יש לי כזה בבנק מיזרחי הם מקבלים בלי בעיות כמו הבנקים הגדולים וזה יותר טוב
לגביי הרישיון אין לי מושג כי גם לי יש את זה וזה חדש לי ואת יכולה לקרוא בבקשה שלי שכתבתי פיצוץ בפש"ר
אז אם את יכולה ולהמשיך ולשלם אל תזניחי ותשלמי אפילו שאת חייבת ואת החוב תבקשי מהכנ"ר פריסה ותשלמי בהתאם כי בסוף זה ישתלם לך חג שמח ושנה טובה

חייב בפש"ר ועיכוב הליכים

עו"ד שרגא משה 23/09/11
חייב בפש"ר משלם על פי צו התשלומים בפש"ר.
מקבלת הצו יש להגיש בקשה לעיכוב ההליכים בלשכת ההוצל"פ, ולהגיש בקשות לבית משפט של פש"ר לעניין ביטול הליכי הוצל"פ שננקטו.

הפטר ערב

ירון 21/09/11
שלום, יש בידי שטר עליו חתומים שני ערבים בערבות אוואל. הגעתי להסדר עם אחד מהם על חלק מהחוב, הערב השני טוען כעת שבגלל שהגעתי להסדר עם הערב השני אזי הוא פטור מלשלם את היתר או בכלל. האם הוא צודק?.

תלוי בהסדר שערכת

עו"ד שרגא משה 23/09/11

פיצוץ של פש"ר וביטולה

דורון 21/09/11
היה לי עסק שכשל ונוצרו חובות פרטיים ומדינה בעבר היו לי 2 פש"ר שכשלו בשל חוב למ"ע מ בפש"ר החרון אמר לי מנהל הכונס שבגלל שיש לי חוב למע"מ אז הוא לא יכול לאשר את הפש"ר ולכן לא כדאי לי לשלם את צו התשלומים כי גם ככה אין לי וחבל לטפח ציפיות כי אסור לו לאשר וכמובן בדיון שהיה פוצץ ובוטלה הפש"ר ,
כיום אני לא מוגן מחייב מוגבל או מכל דבר אחר המגן עליי
המע"מ פנה להוצאה לפועל עיקל לי את החשבון בנק ופתח הליך על רשיון הנהיגה וכ"ו כך גם בנק שאני חייב לו
לפני הפיצוץ של הפש"ר ניסיתי להגיע עםפ המע"מ להסדר מסוים לפחות שאני יראה לשופט שיש לי איזו כוונה אך הם לא הסכימו לכלום והחוקרת אמרה לי שאני יגיד לשופט להכניס גם את המע"מ להליך
השאלה היא :
1 ) למי לפנות במע"מ ולנסות עוד פעם להגיע להסדר ?
2 ) האם באיחוד תיקים ( חייב מוגבל באמצעים ) יסירו את העיקול מהבנק ואת ההודעה במשרד הרישוי על הרישיון ?
3) כיום אני נכה % 100 גרוש בן 45 משלם מזונות ומחלק עיתונים שאוכל להתפרנס ולאכול טיפה
בברכה חג שמח ושנה טובה דורון

מה זה פיצוץ פש"ר?

עו"ד שרגא משה 23/09/11
הליך פש"ר יכול להיות "מופסק" בשל כמה סיבות, ובהם ניצול ההליך לרעה, אי עמידה בצו התשלומים וכיו"ב.

אם הבנתי נכון אזי לא עמדת בצו התשלומים וההליך בוטל. זו היתה ככל הנראה טעות קשה.

מה לעשות עכשיו? יש לבחון את מצבך ולשקול מחדש את קיום ההליך.

שאלה דחופה לגבי הגשת ערעור על החלטת רשם

שמעון 21/09/11
האם ניתן להגיש רשות ערעור על החלטת רשם הוצל"פ חיפה בביהמ"ש השלום בעכו????

ערעור על החלטת רשם

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 21/09/11
לפי דעתי בבית משפט השלום חיפה

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

האם אישתי יכולה להגיש עבורי בקשה בהוצאה לפועל?

זקוק לעזרה 21/09/11
שלום רב. אני מבקש להגיש בקשה בהוצאה לפועל (לצורך העניין מדובר בבקשה להפחתת תשלום בתיק איחוד ). אני לא מעונין להגיע להוצאה לפועל כי הדבר גורם לי לחרדות רבות!! האם אני יכול לשלוח את אישתי?
לצייד אותה ביפוי כוח?

הגשת בקשה שלא ע"י החייב

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 21/09/11
שלום
אם תיתן לה ייפוי כח חתום ומאומת ע"י עו"ד יקבלו את זה ממנה

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

צו עיכוב יציאה מהארץ

נוי 21/09/11
יש לי צו עיכוב יציאה מהארץ ואני רוצה להסיר אותו זמני כי אני טס לארהב  אין לי ערבים מה ניתן לעשות

ביטול עיכוב יציאה מהארץ ללא ערבים האם ניתן

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 21/09/11
שלום לך
בגדול לא ניתן לצאת במצב הזה
אבל תגיש בקשה מנומקת עם הנתונים שיש לך אולי יקבלו
אין לך מה להפסיד

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

צו עיכוב יציאה

אלה 22/09/11
לפי מה שאני רואה בזמן אחרון (אני עובדת כפקידת הוצל"פ - הליכים) שופטים נותנים 2 אופציות 1. הפקדת סכום ברישום (לאחר חזרה לארץ הכספים מומשים לטובת תיקי הוצל"פ)2. ערבים שאינם חייבי הוצל"פ או ללא תביעות משפטיות או פש"רים.

האם ניתן לעקל את דמי השכירות שהחייב משלם?

נועם 21/09/11
יש לי את הפרטים של בעלת הבית של החייב, לה הוא משלם דמי שכירות.
האם ניתן לעקל אותם?

עיקול דמי שכירות

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 21/09/11
שלום
מדוע שיהיה ניתן לעקל אותם?
עיקול נעשה רק ליתרות זכות שמגיעות לחייב ולא למי שהחייב צריך לשלם להם.

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

עיקול משכורת

אלה 23/09/11
למה לא לעקל משכורת זה יותר טוב אפשרות שניה כל 3 חודשים לעקל ח-ן בנק החייב. יש גם פוליסות ביטוח.

דחוף דחוף דחוף!!! – עזרה!

עו"ד צעיר 21/09/11
זומנתי לראיון באגף הגבייה בעירייה - גביית ארנונה, לאיזה תחום זה משתייך? האם הוצל"פ? על איזה תחום אני צריך לחזור ועל איזה חוק?? אשמח לתשובה מהירה!! תודה רבה רבה.

לא קשור להוצל"פ

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 21/09/11

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

שאלה לגבי החלטת רשם

איציק 20/09/11
רשם הוצאה לפועל קבע כי כל עוד אשלם את צו התשלומים בתיק מידי חודש ועד לפירעון החוב בתיק לא ינקטו נגדי הליכי מאסר ואו עיקול מטלטלין מביתי

אני שילמתי את החוב החל מהמצאת תלושי התשלום מלשכת הוצל"פ . האם מותר היה לעו"ד של הזוכה לעקל את משכורתי - האם הוא יכול להיתלות בכל שהרשם לא אסר זאת במפורש?

תודה מראש

איציק

עיקול משכורת

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 21/09/11
שלום לך
תגיש בקשה לביטול עיקול משכורת
ואז לא יהיה ניתן לעקל

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

תביעת חוב בתיק פש"ר

ליאור 20/09/11
שלום, שבוע הבא יש לי דיון על הכרזת פש"ר, נאמר לי שרק 2 נושים הגישו תביעת חוב על 16,000 ש"ח מתוך חובות של 250,000 ש"ח, זה אומר שאם אני ישלם 16,000 ש"ח אני יקבל הפטר?

הפטר

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 21/09/11
שלום לך
יש אפשרות גם לתביעות חוב עם אישור להארכת זמן

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

רשלנות של עו"ד

דניאל 20/09/11
ב 2007 ניתן פסק דין = יחיד נגד חברה.
פסק הדין בוצע = שולם לפי החלטת ביהמ"ש.
החברה שינתה בינתיים בעלים. עו"ד החדש של החברה הוציא עיקול בהוצל"פ כאילו לא שולם הפסק דין מ 2007 ללא בדיקה. אין חוב ומעולם לא היה חוב. . .
האם ניתן לתבוע את החברה ואת עו"דינה על רשלנות ?
( העיקול גורם להשבתת פעילות בחשבונות קיימים והוצאות מיותרות ! )

גבית חוב חוזרת

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 21/09/11
שלום לך
צריך להגיש טענת פרעתי לבית משפט
ולפי התוצאות לשקול מה לעשות
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

גביית הפרשי מזונות

מיכל 20/09/11
צהריים טובים

יש לי פסק דין של 4000 ש"ח מזונות.אני מקבלת דרך ביטוח לאומי 3110 ש"ח.את ההפרשים אני מעוניינת לגבות דרך הוצאה לפועל.
קיבלתי מהוצאה לפועל טופס 804 וטופס 807
1.האם ניתן לעזור לי למלא את הטופס ואם כן ממי אני יכולה לבקש(ניתן לציין שאני בלי עו"ד).?
2. האם ניתן להוסיף לתביעה בהוצאה לפועל הוצאות שונות של הילדים?
3. יש לי איחוד תיקים האם את הכסף של גביית ההפרשים אוכל לקבל לחשבון הבנק שלי בלי שיגעו לי בו או כדאי להעביר לחשבון אחר?

אודה לכם על עזרתכם
מיכל

עזרה במילו טפסים

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 21/09/11
1. תלכי ללשכת הוצל"פ שם יעזרו לך למלא את הטפסים, אם את מאיזור המרכז אני ממליץ על הלשכה בפתח תקווה יש שם פקידה בשם זהבה שהיא מומחית למזונות היא תעזור לך.
2. הוצאות של הילדים ניתן להוסיף רק אם זה מופיע בפסק הדין. יש דרך מסוימת להגיש את זה
3. בנוגע לאיחוד תיקים שיש לך עדיף לפתוח חשבון בבנק הדואר ולקחת את כספי המזונות בזמן

בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

הגבלת רישיון נהיגה – דחוף !

דור 20/09/11
שלום,

אני יודע שיש מיטלטלין שפטורים מעיקול לפי סעיף 22 לחוק ההוצאה לפעול. ובסעיף 22(א)(5) פוטרים מעיקול מכשירים שמשמשים נכה.

מה בעניין רישיון נהיגה???
הגבילו חידוש רישיון נהיגה לנכה, אשר נוהג ברכב עם מנגנון מיוחד. יתרה מזו, הוא גם שובל ממשקל עודף דבר שמקשה עליו עוד יותר, ונשאלת השאלה מה אפשר לעשות נגד זה???

בטופס 2 - בקשות חייב
מה לכתוב? שהאדם נכה ומוגבל בניידות ואין להגביל לו רישיון הנהיגה כי השימוש ברישיון זה דרך רכב משמש לו כרגליים?
האם כדאי להזכיר את סעיף 22(א)(5), האם יש תקנה או עוד משהו בעניין שכדאי לכתוב?

תודה ובתקווה למענה מהיר,
דור.

בנוסף

דור 20/09/11
האם כדאי להתפלסל בטיעון בבקשה בטופס 2 - בקשת חייב בלטעון משהו בסגנון של:
לפי סעיף 22(א)(5) לחוק ההוצאה לפועל
מיטלטלין השייכים לנכה והנחוצים לו לשימושו האישי בגלל נכותו פטורים מעיקול. וכי בפקודת הפרשנות[נוסח חדש] מגדירים מיטלטלין נחסים מוחשיים ואולם כיוון וחוק ההוצאה לפועל נחקק בטרם פקודת הפרשנות[נוסח חדש] יש ללכת לפי פקדות הפרשנות הישנה לפי גם זכות היא מיטלטלין. ורישיון נהיגה היא זכות המשמשת הנחוצה לשימושו האישי של נכה עקב נכותו.
הם טוב להתפלסל ככה בטופס הבקשה???

שוב תודה,
דור

הגבלת רשיון הנהיגה

עו"ד יוסף ויצמן 21/09/11
תגיש את הבקשה בצירות ראיות והרשם ידון בזה
כדאי לך לכתוב מה שנכון בלבד!!

בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

הוצאה לפועל משכנתא/מישכון

חזי 20/09/11
נפתח כנגדנו תיק הוצאה לפועל על 24,000 ש"ח בגין חוב למשכנתא
הבנק לא מוכן להגיע להסדר תשלומים, האם ניתן דרך הגשת בקשה לצו תשלומים למנוע את מכירת הדירה על ידי הבנק? ואם לא מה הדרך לפרוס את החוב דרך הוצאה לפועל ולמנוע את מכירת הדירה על ידי הבנק? מדובר בדירת מגורים.? או מה הדרך לטפל בכך ?

ביצוע משכנתא

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 21/09/11
זה תלוי בטוב ליבו של הבנק
תנסו לשכנע את העו"ד של הבנק
כי עצם המשכנתא מקנה הרבה זכויות לבנק

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

איך מתחילים הליך הוצל"פ?

פנינה 19/09/11
שלום,, יש בידי חשבוניות על סך 13 אלף ש"ח שהוצאתי ללקוחה שלי והיא סגרה את העסק וחייבת לי את הכסף. יש לי 2 צ'קים על סך 7000 ש"ח שמסרה לי וחזרו כמובן לאחר ההפקדה. אני רוצה לקבל את כספי במהרה, מהו ההליך שעליי לנקוט בו בהוצל"פ? לאן הולכים? בית משפט? לשכת הוצל"פ? היכן אם אני גרה באזור הרצליה? תודה זה די דחוף

פתיחת תיק בהוצאה לפועל

עו"ד שזר .ת 19/09/11
הדרך הנכונה ביותר היא להגיש את השיקים לביצוע בהוצאה לפועל, קחי עו"ד העמלה היא אחוזים מהגביה בפועל, כך שאת לא מפסידה הרבה, שכן לא בטוח שלבד תצליחי לגבות את החוב.
תומר שזר עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.

שאלה דחופה

מארקו 19/09/11
שלום
לקוחה שלי קיבלה לכתובתה הודעת חוב והפעלת הוצאה לפועל - כבר יש מספר תיק. (אגב, אני ממש לא מומחה להוצל"פ)
. החוב הוא בעקבות אי תשלום חוב לסלקום ולעוד כמה חברות. החוב הוא על שמה של הבת של הלקוחחה, בת ה- 26 שמתכחשת אליו אך הוא מגיע לבית האם, כי זו כנראה הכתובת רשומה בת"ז של הבת. הבת גרה עם חבר כבר שנתיים. האם שילמה עבור בתה כבר כמה פעמים אך הגיעו מים עד נפש. האם מספיק שהבת תשנה כתובת בת"ז או שיש עוד פעולות שצריך לעשות כדי שהוצאה לפועל לא תבוא בדרישות אל לקוחתי. מה צריך לעשות? בהנחה והן לא מסתדרות...

פסק דין הצהרתי מיטלטלין

עו"ד שזר .ת 19/09/11
יתכן ויהיה צורך בסעד הצהרתי , במסגרתו פונים לביהמ"ש ומבקשים להצהיר כי הבת לא גרה שם, וכל המיטלטלין של האם.
האגרה 650 ש"ח לביהמ"ש.
שכ"ט משתנה ,
תומר שזר עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.

הצטרפות לתיק איחוד

דוד 19/09/11
שלום

פתחתי תיק בהוצל"פ על פי פסק דין.
לאחר מכן קיבלתי הודעה על כך שהחייב הגיש בקשה לאיחוד תיקים, בהוצל"פ בעיר אחרת, והבקשה אושרה.

כיצד אני יכול לצרף את התיק שלי לתיק האיחוד?
באיזה טופס יש להגיש את הבקשה?
תודה

האם חובה להצטרף והאם כדאי להצטרף?

דוד 19/09/11
האם יש דרך שלא להצטרף לתיק איחוד ומי צריך לוודא את צירוף התיק שלי לתיק איחוד? אני או החייב?

צו עיכוב יציאה מן הארץ

אביעזר 19/09/11
שלום רב,

איך ניתן לדעת אם יש נגדי צו עיכוב יציאה מן הארץ ? אני צריך לנסוע לחו"ל בעוד יומיים וזה מאוד דחוף לי לדעת. ראוי לציין כי לפני כשנתיים בררתי במשטרת הגבולות לפני יציאה שלי לחו"ל ואמרו לי שאין לי צו עיכוב יציאה.כשהגעתי לשדה התעופה עיכבו אותי בטענה שיש תיק הוצל"פ שלפיו אני מעוכב ( חתמתי ערבות לאיזה חבר שנסע וחזר ולצערי לא דיווח על חזרתו,לכן צו העיכוב יציאה נשאר. נאלצתי לאתר את אותו חבר ולגשת להוצל"פ לבטל את הצו. כמובן שפיספסתי את אותה הטיסה על כל המשתמע מכך..)
לכן, אני רוצה להיות בטוח שאין נגדי שום צו עיכוב יציאה מן הארץ כרגע.
מישהו יודע איך בודקים בוודאות ובלי פיספוסים?
תודה מראש,
אבי.

בדיקת עיכוב יציאה מן הארץ

עו"ד שזר .ת 19/09/11
בוודאות זה רק לנסוע לנתב"ג כרגע עם הדרכון ולבצע בדיקה פיזית. (פתוח 24 שעות גם בשישי שבת).
הדרך השניה היא פניה טלפונית שביצעת בפעם שעברה.
תומר שזר עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.

קנס מנהלי לאחר פשיטת רגל

נועה 19/09/11
פשטתי רגל ב-2008. היום, אני מעונין לסגור הס"ט בתיק של דיני עבודה על העסקת עובד זר, שזו עבירה פלילית, הציעו לי 50 אלף שח. מה עלי לעשות?

פשיטת רגל

עו"ד שזר .ת 19/09/11
לטעמי צריך לדווח על כך לכנ"ר, אבל רצוי מאוד שתתיעצי עם עו"ד שלווה אותך בתהליך.
תומר שזר עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.

איחוד תיקים (שאלה שבטעות נפסחה- ולא נענתה)

דנה 19/09/11
דנה18/09/2011 21:17

שלום רב! אם החוב הוא לבנק אחד בלבד אבל החוב מכיל עשרות הלוואות קטנות (אשראי מהיר) האם כל הלוואה נחשבת לתיק או כיוון שזה נושה אחד (הבנק) זה תיק אחד? לעיניין פשיטת רגל.
הרבה תודות
דנה

פשיטת רגל

עו"ד שזר .ת 19/09/11
השאלה לא נשכחה ונעתנה זו היתה התשובה:
אם כל ההלוואות הינם מול הבנק, יתכן שהבנק יפתח תיק אחד.
אם זה התיק היחידי שלך, יתכן שתהיה עם זה בעיה והבנק יתנגד לכך.

תומר שזר עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.

עיקול ממס הכנסה

אריק 18/09/11
שלום רב!
לטענת מס הכנסה יש לי חוב עבורם, אני טוען ששילמתי את מה שהייתי אמור לשלם ואני לא חייב להם יותר כלום, הם לא מוכנים לשמוע ורוצים שאשלם שוב, והוציאו לי צווי עיקול, איך אני מתמודד עם זה? היכן אני יכול לערער על העיקול? ולמי אני צריך לפנות במצב כזה?
תודה מראש
אריק

עבירות מס

עו"ד שזר .ת 18/09/11
אני חושב שאתה בפורום הלא מתאים, צריך לפנות לעו"ד שמתמחה בתחום הפלילי (עברות מס ).
תומר שזר עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.

איחוד תיקים

דנה 18/09/11
שלום רב! אם החוב הוא לבנק אחד בלבד אבל החוב מכיל עשרות הלוואות קטנות (אשראי מהיר) האם כל הלוואה נחשבת לתיק או כיוון שזה נושה אחד (הבנק) זה תיק אחד? לעיניין פשיטת רגל.
הרבה תודות
דנה

פשיטת רגל

עו"ד שזר .ת 18/09/11
אם כל ההלוואות הינם מול הבנק, יתכן שהבנק יפתח תיק אחד.
אם זה התיק היחידי שלך, יתכן שתהיה עם זה בעיה והבנק יתנגד לכך.

תומר שזר עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.

פשיטת רגל

דנה 18/09/11
שלום. רציתי לשאול בקשר לפשיטת רגל. ניתן צו כינוס, לנושים יש חצי שנה להגיש תביעות חוב. חצי שנה עברה. אם אני רוצה לדעת מי הגיש תביעות חוב מה עליי לעשות? לפנות לבית המשפט? לכונס?

כיצד בודקים מהם תביעות החוב שהוגשו כנגד חייב בהליך פשיטת רגל?

עו"ד שזר .ת 18/09/11
יש באתר הרשמי של הכונס הרשמי אפשרות להכניס את השם שלך, ושם להקליד שם משתמש וסיסמא (אותם תוכלי לקבל באמצעות פניה לכנ"ר), ושם יהיו מוקלדות תביעות החוב שהוגשו,
שימי לב שהמועד הוא חצי שנה מיום קבלת ההודעה על מתן צו הכינוס (את היית אמורה לשלוח את הצו לנושים...).

תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.

זה הלינק:http://147.237.72.63/poshtim/Main/Tikim/wfrmListTikim.aspx

עזרה דחוףףף

אהרון 18/09/11
מישהו מכיר עורכי דין של בנק לאומי?המכתב שקיבלתי אבד ואין לי את השםתודה

עזרה

עו"ד שזר .ת 18/09/11
אני חושב שחן פישר מנתניה .
תוכל להתקשר לסניף ולשאול לאיזה עו"ד זה נותב...
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.

האם כל הזוכים צריכים לפתוח תיק הוצאה לפועל?

טל 18/09/11
לבעלי ולי פסק דין נגד צד שלישי - אני עורכת דין.
האם ניתן לפתוח את תיק ההוצאה לפועל רק על שם בעלי כזוכה ואילו אני ארשם כעו"ד בתיק (על מנת שייפסק גם שכר טרחה)?

שכר טירחת עו"ד

עו"ד שזר .ת 18/09/11
את יכולה לעשות מה שתברחי - ניתן לרשום רק את בעלך כזוכה, ואותך כעו"ד, וניתן לרשום את שניכם כזוכה ואותך כעו"ד, ועדיין אני חושב שתהי זכאית לשכ"ט עו"ד.
לחלופין, תוכלי לקחת חבר שירשם כבא כוח ולחסוך את כל הסיפור הזה.
תוכלי לבדוק את הדברים לפני שאת פותחת את התיק עם מנהלת הלשכה.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
דילוג לתוכן