פורום הוצאה לפועל

פורום הוצאה לפועל הוקם כדי לתת מענה לשאלות משפטיות בתחום הגבייה והחובות. פתיחת תיק, עיקולים, איחוד תיקים, צו תשלומים ועוד – אתם מוזמנים לשאול ולהתייעץ. אנחנו כאן, לרשותכם.

מנהלי פורום הוצאה לפועל

עו"ד משה שרגא

שותף בכיר במשרד שומרוני קנר שרגא ושות'. מתמחה בתחום ההוצאה לפועל.

עו"ד אורן ליטוין

בעל ניסיון רב בתחום הגביה הפרטית והמסחרית ושם דגש רב על ליווי אישי ומקצועי.

עו"ד יעל מולר

ותק של 20 שנה בייצוג בנקים ומתן יעוץ משפטי בתחום הבנקאות, הוצאה לפועל ועריכת ייפוי כוח מתמשך.

עו"ד צבי וישנגרד

עוסק בייצוג חייבים בהליכי חדלות פירעון ופשיטת רגל. בעל ניסיון של למעלה מ-15 שנה.

עו"ד מורן חיו בוזגלו

עוסקת למעלה מ15 שנים בתחום ההוצל"פ וחדל"פ ומסייעת לחייבים רבים בהתמודדות עם חובות כבדים.

צ'ק שבוטל

בני 23/10/11
האם כנגד צ'ק שבוטל ניתן לפתוח תיק בהוצל"פ רק בטופס אחד+צילום הצ'ק, ולא ניתן לצרף כתב תביעה+נספחים? אם כך, איך אצרף אותם בהמשך כשהחייב יתנגד וזה יעבור לבי"מ?

צ'ק שבוטל

עו"ד אייל שווגר ***תוכן ההודעה צונזר ע"י המערכת*** 23/10/11
אין צורך לצרף מסמכים נוספים לביצוע השיק בהוצאה לפועל, ובמידה והחייב יגיש התנגדות לביצוע ורשם בית המשפט יאפשר לחייב להתנגד, יעבור התיק לבימ"ש כתיק תביעה ויהיה ניתן לצרף את המסמכים הנוספים במסגרת תצהיר העדות הראשית

פגרת סוכות בהוצאה לפועל

בת 23/10/11
רשם הוצאה לפועל הורה לאמי להגיש בקשה תוך 45 ימים. האם פגרת סוכות נספרת?

הבטחת הכנסה

עו"ד שזר .ת 23/10/11
לדעתי הפגרה לא נספרת, אלא אם נרשם בהחלטה כי ימי הפגרה נכללים במניין הימים.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.

עיקול הבטחת הכנסה

מירי 23/10/11
שלום וברכההטלתי עיקול על הבטחת הכנסה  של בעלי בהוצאה לפועל (בגין אי מזונות ששילם) הרשם אישר את העיקול אך ביטוח לאומי לא העביר את הכסף ההיתכן כי ביטוח לאומי פועל לפ דעתו ולא בהוראת הוצל"פ (אני יודעת שהוא  מקבל הבטחת הכנסה)

עיקול בביטוח הלאומי

עו"ד שזר .ת 23/10/11
יש כללים וחוקים מה ניתן לממש ומה לא.
אם אינני טועה - לא ניתן לממש הבטחת הכנסה, אולם - תוכלי לבקש מהביטוח הלאומי על סמך מה הוא מסרב לממש את העיקול, ואז תקבלי את המקור החוקי לסירוב.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.

מזונות

דני 22/10/11
שלום רב ,
בזמן שירותי בצבא תבעתי את אבי בגין מזונות וזכיתי
הוא לא שילם ופניתי להוצאה לפועל
מקום הימצאו לא ידוע ולא נגבה החוב
כיןם אני בן 33 , לפני מספר שים פנו אלי מהוצאה לפועל לדעת האם אנייודע את כתובתו ומסרתי שלא , השבוע הם שלחו לי מכתב " הודעה לזוכה בדבר נתונים שגויים "
אני שואל :
1.מקום המצאו של אבי לא ידוע כבר עשרות שנים מדוע עליי להשלים את הפרטים הנ"ל ולא הוצאה לפועל
2. במכתב רשום שאני רשאי להגיש תוך 45 יום בקש לתיקון פרטי החייב , מה זה אומר?
3. האם אני יכול לפנות לביטוח לאומי על מנת לגבות את החוב שהצטבר כ70000 לפי הוצאה לפועל

גביית חוב מזונות

עו"ד שזר .ת 22/10/11
ההוצאה לפועל לא גובה באופן אקטיבי - זו מערכת שאם אתה או עורך הדין שלך לא מזזים אותה - היא לא זזה.
אם לא תנהל את התיק, התיק יגנז ויסגר.
המלצתי - פנה לעו"ד שיעשה עבורך את הגביה, שהרי שכר טרחת עורך הדין הינו אחוזים מהגביה בפועל.
לעניין ביטוח לאומי - צריך לבדוק את זה איתם.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.

מזונות, איך ניתן לבקש הצמדה וריבית כמו כל פס"ד?

דנה 22/10/11

גביית חוב מזונות

עו"ד שזר .ת 22/10/11
זה אמור להיות אוטומטי.
בכל מקרה- בפתיחת התיק צריך לסמן פסיקת ריבית והצמדה לפי החוק.
או באם זה לאחר פתיחת התיק, יש לבקש את ההצמדה בטופס פעולות כספיות, לסמן הגדלת קרן, ורשום את התאריך והסיבה להגדלה ומדוע זכרת רק כעת.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.

חוב בהוצל"פ

אפרת 22/10/11
שלום,
נפסק לי לשלם סכום בבית משפט מאחר ולא הייתי נוכחת, ולא באשמתי.
נפתח תיק בהוצל"פ והייתה לי אפשרות תוך מספר ימים לשלם בתשלומים עקב העדר יכולות.
השאלה שלי מה ניתן לעשות לאחר שעבר המועד לתשלום בפרישה, האם יש דרך שאוכל לשלם בהתאם ליכולותיי -היום? ואיך ניתן לעשות זאת?

חוב בהוצאה לפועל

עו"ד שזר .ת 22/10/11
כן, תוכלי להגיש בקשה לקביעת צו תשלומים ועיכוב הליכים, צריך לצרף שאלון ומסמכים.
שימי לב , ברגע שעשית זאת ,למעשה - הודת בחוב והאפשרות הקטנה של ביטול פס"ד - תשלל לחלוטין.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.

עיקול זמני

מעוקל 21/10/11
אחרי כמה שנים עיקול זמני מסתיים ולא בר תוקף האם זה אחרי 10 שנים ?

עיקול זמני תוקף

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 21/10/11
שלום לך
תלוי איזה עיקול זמני מדובר, וכמה זמן הקציב לו בית המשפט.
אנא פרט.

בהצלחה, וחג שמח
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

ביטול עיקול על פוליסת בריאות!!!

שלומית 20/10/11
שלום רב.אני חייבת באמצעים וגילו אצלי מחלה קשה.יש לי ביטוח בריאות פרטי ששם ישנו עיקול על הפוליסה, בחברת הביטוח מסרו שלא יוכלו לשלם לי כלום מזכויותי הכספיות עד לביטל העיקול.אני צריכה לקבל סכום בגין ימי אישפוז וכן גם סכום כסף לא קטן על עצם גילוי מחלתי שאמור לעזור לי בעתיד אם תהיה החמרה במצבי הרפואי.שלחתי בקשה לביטול העיקול בתיק האיחוד אך הרשם קבע שיש צורך לשלוח במסירה אישית את הבקשה בצירוף ההחלטה שלו  ל2 הנושים ששמו עיקול על כספי הביטוח הרפואי.מה קורה עכשיו למה אני צריכה לחכות מהם?הרשם קבע שהם חייבים לתת תשובתם תוך 7 ימים ממסירת הבקשה במסירה אישית.שאלותיי הן.1.מה דעעתך עך הסיכויים לקבל צו ביטול עיקול עקב מחלתי הקשה?2.מה הטוענה של הנושים יכולה להיות על היתנגדות הבקשה?3.והאים למרות התנגדות הנושים מכיוון שיש פיצוי כספי הרשם יכו להחליט נגד רצונם בתיק האיחוד לטובתי?אני מודה לכם מראש ומיתנצלת על אורך השאלהלא מין הנימנע לציין שאני בת 33 נשואה+1 ובעלי נכה קשה במחלה לבבית.המון תודה שלומית

סיכויים?

עו"ד שרגא משה 21/10/11
פורום זה אינו יכול להעריך סיכויים או לנחש כיצד יגיב צד זה או אחר.

צו הבאה

אמא 20/10/11
האם ניתן להוציא צו הבאה לאמא ל 3 קטינים מתחת לגיל 5  ?

ביצוע צו הבאה לאמא לילדים

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 21/10/11
שלום לך
צו הבאה יכול להתבצע לכל אחד!
במידה וישארו ללא השגחה בכלל ילידם קטנים עקב ביצוע הצו, אז לא יוכלו לקחת אותך.

בהצלחה, וחג שמח
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

פתיחת תיק הוצל"פ נוסף

haya 20/10/11
מה ניתן לעשות כאשר אותו זוכה פותח שני תיקי הוצל"פ שונים בגין שיקים שניתנו במסגרת אותה עסקה, במקום להגיש את כולם בתיק הוצל"פ אחד וזאת כדי להרוויח צו תשלומים נוסף?

פתיחת תיקים במקביל

עו"ד שרגא משה 21/10/11
אם בעת פתיחת התיק היו בידי הזוכה כמה שיקים שלך והוא בחר שלא לפתוח תיק אחד, את רשאית לעתור להפחתת שכר הטרחה בתיקים כך שישקף שכ"ט בגין תיק אחד.

קבלות על הוצאות

נורית 20/10/11
האם כאשר אני תובעת הוצאות בתיק מזונות אני חייבת לצרף את הקבלות המקוריות או שא ני יכולה לצרף את העתק הקבלות עם חותמת עו"ד העתק מתאים למקור?

קבלות מקוריות

עו"ד שרגא משה 21/10/11
וכן צילום. בהוצל"פ יחתימו את המקור ויחזירו לך מייד.

הנוהל נקבע כיוון שבעבר קבלות הוגשו יותר מפעם אחת.

בטעות, כמובן...

שאלה, תודה.

יונתן ג. 19/10/11
שלום רב. התיק שלי בתהליכי סגירה לאחר שסיימתי והגעתי להסדר עם החברה לה הייתי חייב את הסכום. (חוב שגבה פתיחת תיק בהוצל"פ). חשבון הבנק שלי מוגדר כיום כ'חשבון מוגבל-חמור-מיוחד'. כאמור, עם סגירתו של התיק, מתי תוסר ההגבלה? האם אני צריך ליידע את ההוצל"פ על תהליכי הסגירה? האם החברה לה הייתי חייב מודיעה באופן רשמי? אשמח לתשובה. חג שמח!!

סגירת תיק הוצאה לפועל וביטול ההליכים שננקטו בו

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 21/10/11
שלום לך
עם תשלום מלוא החוב בתיק תדאג כי הזוכה יסגור את התיק.
עם סגירת התיק תוך שבוע מהודעת הסגירה, יבוטלו ההליכים נגדך ותוסר ההגבלה בבנק.

בהצלחה, וחג שמח
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

פשיטת רגל

צבי חיימוביץ 19/10/11
לקוח שלנו בשם זיכון פשט רגל ומונה לו נאמן והקפאת הליכים.
ברשותנו שתי המחאות על סך כולל של כ 22,000 שח.
הבנק לא כיבד המחאות אלו בגלל העדר כיסוי.

הנאמן מבקש מאתנו למלא טופס תביעת חוב.

האם יש לנו ממעמד מועדף על שאר הנושים בגלל שאנו מחזיקים בהמחאות של הלקוח?

האם זו חברה או אדם?

עו"ד שרגא משה 21/10/11
אם זו חברה, ניתן לשקול פעולה אישית כנגד מנהלי החברה אם מתקיימות עילות תביעה אישיות כלפיהם מכל המו"מ שניהלו עימכם ו/או מסירת המחאות כאשר מצב החברה היה בעייתי ביותר.

זו דרך קשה אבל לעיתים זו הדרך היחידה להגיע לתשלום של הכסף או חלקו.

יש לי פסק דין מבית משפט חייבים לי 400 שקל

אולד רבינוביץ 19/10/11
עכשיו החברה שחייבת לי כניראה שכחה לשלם לי ,עכשיו אני רוצה למשוך את זה כמה שנים את החוב ורק אז ללכת להוצאה לפועל השאלה שלי עם אני ילך לאחר כמה שנים העם החברה תצטרך לשלם לי את כול הרביות פיגורים מאותו יום שנקבע פסק הדין או רק מאותו יום שהלכתי להוצאה לפועל ?

ביצוע פסק דין

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 21/10/11
שלום לך
פסק דין ניתן לביצוע עד 25 שניה מים קבלתו.
הריבית וההצמדה מחושבת מיום קבלת פסק הדין, אבל תקח בחשבון שיתכן ותעלה טענת שיהוי בביצוע פסק הדין ויבוטל חלק מהריבית וההצמדה.

בהצלחה, וחג שמח
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

רשות השידור

איציק 19/10/11
שלום רב,

הסתבר לי שלאמא שלי יש עיקולים מרשות השידור (הבנק כבר תפס כספים).
לאמא שלי אין טלויזיה בבית כבר כמעט עשור.
מה הדרך הטובה ביותר לפעול?

היה לה פעם מכשיר?

עו"ד שרגא משה 21/10/11
אם לא ניתן לפנות לרשות כדי שיבטלו ההליכים.

בכל מקרה דרך המלך לעצור פעולות אלו הן ע"י פניה לבימ"ש.

פינוי

אור 18/10/11
שלום,
אני באיחוד תיקים ורשומה לטובתי הערת אזהרה על נכס אשר בבעלות אבא שלי שייש עליו משכנתא לבנק ירושלים ואשר אני גרה בו ביחד עם אבי. כמובן שמכח תיק האיחוד נרשם עיקול על זכותיי בנכס. לפני 3 חודשים ב"כ אחד הנושים שהוא בנק החל לפעול כנגדי וכרגע עומד מולי צו פינוי!!!
כמובן, שלפני מספר חודשים התייצעתי עם נציג בנק ירושלים שאמר לי שאין לי מה לדאוג היות שאני לא בעלת הנכס אז אי אפשר לפנות את הנכס למכור אותו?!
מה כרגע מה אני יכולה לעשות? איך להתנגד? נראה לי בגלל שאף אחד לא התנגד למינוי הכונס אזי אני כרגע לפני פינוי נכס אשר לא בבעלותי בכלל.איך בכלל רשם הוצאה לפועל יכול לאשר דבר כזה למרות שאף אחד לא התנגד למינוי?
נא תשובה מהירה בבקשה...

פינוי נכס הרשום בעיקול

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 18/10/11
שלום לך
לכאורה הבנק לא יכול למכור נכס שלא בבעלותך
צריך להגיש בדחיפות ע"י אביך בקשה לפסק דין הצהרתי לגבי הבעלות בנכס.
ובינתים לבקש מההוצל"פ בקשה לעיכוב הליכים.

בהצלחה, וחג שמח
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

פשיטת רגל

מיכאל 18/10/11
האם יש אפשרות להגיש בקשה לפשיטת רגל רק על חלק מהתיקים שלי בהוצאה לפועל או אני חייב להגיש על כל התיקים. מפני שבתיק אחד יש לי הסדר עם הבנק שאני משלם כל חודש ואני לא מעוניין להכניס אותו לפש"ר.

פשיטת רגל על חלק מהחובות האם ניתן?

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 18/10/11
שלום
לדעתי צריך להגיש על כל התיקים שלך, ולציין שיש לך הסדר בתיק מסוים.
אבל זאת רק דעתי האישית, ולא נתקלתי בכך, אשמח לשמוע חו"ד של שאר מנהלי הפורום המלומדים.

בהצלחה, וחג שמח
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

יעוץ לגבי עיקול של קופות גמל

אור 17/10/11
אשמח לעזרה, אמי קיבלה אתמול במפתיע צו עיקול על כל קופות הגמל שלה.
לפני כ - 6 שנים היתה ערבה לשכר דירה של אדם. בהסכם השכירות שלו היה כתוב שההסכם תקף לשנה + אופציה לשנה נוספת. בדרך כלשהי הם האריכו את השכירות וכן את הערבות שלה - האם אפשרי לעשות את זה בלי לעדכן אותה?
ביוני 2011 קיבלה התראה לפני נקיטת הליכים משפטיים בשל החוב של האדם לו היתה ערבה, היא פנתה לבעל הדירה וביקשה שיעביר לה את המסמכים ואת החוזה, הוא הבטיח שיעשה זאת וכשלא חזר אליה הניחה שהחליט לא לתבוע אותה בגלל שעל פי החוזה עליו היא חתמה, המקסימום שבו יכלה להיות ערבה הוא שנתיים. (שנה + שנה אופציה).
כאמור, אתמול היא קיבלה צו עיקול (ללא התראה מוקדמת!) ובו הודעה שקופות הגמל שלה עוקלו לפני שבועיים.
מה עליה לעשות? האם זה הליך תקין? ניתן היה להאריך את החוזה/הערבות שלה ללא אישורה? איך יתכן שההוצאה לפועל עיקלה לה כסף, למרות שעל פי החוזה איננה אמורה להיות ערבה וכיצד הקופות עוקלו ללא התראה מוקדמת?
אני כותבת אליכם בשל כך שהיא לקחה את הנושא מאוד קשה והיא ממש חסרת אונים, אני רוצה לנסות לעזור לה.
תודה!

עיכוב הליכים בהוצאה לפועל

עו"ד שזר .ת 17/10/11
ראשית תבדקו את סכום החוב, אם מדובר בכמה אלפים - קחו עו"ד.
מה שעו"ד צריך לעשות, הוא לבדוק היכן בוצעה המסירה לאימך, שהרי עיקול לא יכול להיות מבוצע אלא אם אימך קיבלה התראה מאת ההוצאה לפועל (מדובר בטופס ירוק), לפי דבריך אני מבין שהתראה שכזו לא התקבלה, ולכן צריך לבדוק על סמך מה הופעלו ההליכים, ומי חתם על אישור המסירה.
השלב השני צריך לבקש עיכוב הליכים+בקשה להארכת מועד+התנגדות ולהעלות את טענות ההגנה.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.

עיקול בבנק בשל הוצאה לפועל

גיטי 17/10/11
שלום רב היום בבנק נאמר לי שחברה שאני חייבת עשתה לי עיכול על חשבון בבנק כאשר אני כבר חודש שלישי משלמת במועד הקבוע להוצאה לפועל תשלומים שחילכתי האם זה פאר לעשות דבר כזה ולא להודיע ואם בכלל מותר להם לעשות תהליכים גם כאשר אני משלמת בזמן זה עושה לי בעיות בבנק ואי נעימות תודה

עיקול על חשבון בנק

עו"ד שזר .ת 17/10/11
יתכן כי ינקטו הליכים כנגדך גם אם את עומדת בצו התשלומים בהוצאה לפועל, אבל - צריך להגיש בקשה מנומקת לביטול העיקול, תוך ציון העובדה כי את עומדת בצו, ולבקש עיכוב הליכים.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.

שכ"ט בתיק מזונות

ענבל 17/10/11
שלום, בתיק מזונות של הוצל"פ לא נקבע שכ"ט, לפי מיטב הבנתי יש צורך להגיש בקשה לרשם ההוצל"פ על מנת שיקבע כמה שכ"ט להוסיף לתיק החייב, על מנת שנוכל לבצע גביה גם בגין השכ"ט.
אשמח לתשובה בהקדם.

תיק מזונות

עו"ד שזר .ת 17/10/11
מניסיוני מאשרים את הגדלת השכ"ט לאחר ביצוע הגביה ולא לפניה.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.

קיבלתי 4000 ש'ח הוצאה לפועל עבור אגרת טלויזיה

זאב 16/10/11
לא קיבלתי שום הודעות קודמות לחוב או שהגישו נגדי הוצאה לפועל.
התשלום כולל הצמדות וריבית , עמלת עו'ד ואגרת משפט.
את שובר ההוצאה לפועל הביא שליח מיוחד
הכתובת שעל השובר אינה שלי. שם רשום פתח תקוה ואני בכלל מאזור נתניה.
חלק ממועדי החוב שרשומים שם שילמתי בכלל.
אני אזרח וותיק שזכאי ל 50% הנחה בתשלומים.
הגשתי התנגות בהוצאה לפועל והיא אושרה אך לא קיבלתי זאת בכתב.
מה אתם אומרים על כך ומה עושים כעת?

רשות השידור

עו"ד שזר .ת 16/10/11
ראשית תבדוק את נושא ההתנגדות - צריך שיהיה בידך מספר תיק, וכן מועד לדיון.
שנית הייתי ממליץ לפנות לפניות הציבור שלהם, יתכן כי הם יעשו הנחה ותחסוך את ההגעה לדיון, וזאת לאור היותך אזרח ותיק.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.

הוצל"פ על ציק גנוב מלפני שנה

יוסי 16/10/11
אמא
שלי נתנה לקבלן שיק פיקדון שלי על סכום 6000 ₪ ואף חתמה עליו מכיוון  שלטענתה הוא שיגע אותה
לתת לה שיק פיקדון כדי לסכם חוזה  כשהיא אמרה לי אני מייד ביטלתי את
השיק(השיק לא חזר)

מאחר
שהוא לא עשה את העבודה אמא שלי ביקשה את  השיק חזרה ואת השיק חזרה והוא אמר שהוא
קרע אותו (יש לציין שאין התחייבות של קנס כלשהו כלפיו) 

לבסוף
התברר שהוא נתן את השיק לחנות עצים הם התקשרו לאמא שלי ואמרה להם שהשיק מבוטל כי
הקבלן לא עושה  את העבודה שלא יקחו את השיק כי היא חתומה עליו ואני לא מסכים לכבד אותו וביטלתי אותו והקבלן גנב לה את השיק

עכשיו
שלחו לי הוצל"פ על השיק הזה 

 עכשיו
שדיברתי עם הקבלן הוא  אומר שהוא החזיר את הציק אומר שהוא החזיר אותו והשיק
לא אצלו

פניתי להעו"ד שלקח
את השיק מהחנות עצים שמטפל בשיק והוא לא רוצה לשלוח לי חשבונית ואומר שאני ילך
להוצל"פ ויבקש לראות את השיק

בחנות
שקיבלה את השיק אין מענה כבר שבוע

מבחינתי השיק הוא גנוב ונגנב מאמא שלי למרות שהיא
חתמה עליו אך היא  עשתה את זה לא כדי לשלם
באמת וגם  וגם לא העבירה אותו למישהו
שחייבים לו  כסף שיכול לתפוס בזה ולחייב
אותה

השאלה מה עכשיו אני אמור לעשות בכדי  להימנע מתשלום השיק ולצאת מההוצל"פ האם אני
יכול להביא הוכחות שהשיק מפוברק וזה יעזורבבקשה עזרה דחוףףףף!!!

שיק מזוייף

עו"ד שזר .ת 16/10/11
מה שצריך לעשות הוא להגיש התנגדות.
את ההתנגדות צריך להגיש תוך 20 ימים מיום קבלת ההודעה בדואר (הטופס הירוק)
אם פספסת - צריך להגיש בקשה להארכת מועד+בקשה לעיכוב הליכים.
בהתנגדות יש לציין כי השיק מזוייף (שהרי את לא חתמת על השיק)+לטעון כי מחזיק השיק חסר תום לב לאור השיחה שערכתם איתו בעת קבלת השיק.
בהצלחה.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.

בקשה להכרזה על חייב כמוגבל באמצעים

רמי 16/10/11
שלום רב
יש לי חובות בהוצלפ בסך של 100000 ש"ח בכמה תיקים שנפתחו נגדי. אני מעוניין להגיש בקשה להכריז עליי כחייב מוגבל באמצעים. שאלתי היא : בבקשות חייב - טופס 2 אני מסמן הכרזה על חייב כמוגבל באמצעים - אבל מה אני רושם במספר התיק למעלה? הרי נפתחו נגדי מס' תיקים ויש אופציה לרשום רק תיק אחד - נא עזרתכם

איחוד תיקים

עו"ד שזר .ת 16/10/11
את הבקשה תגיש בלשכה שיש לך הכי הרבה תיקים.
ואת מספר התיק תרשום את התיק שבו הסכום הגבוה ביותר.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.

הוצאה לפועל על חוב של 100 ש"ח??

סימה 16/10/11
האם יכולים להוציא הוצאה לפועל עבור 100 ש"ח שהחב' כבלים דורשת ממני עבור חיבור לרשת? וזאת למרות שהם הטעו אותי ואני לא נהנתי מהחיבור כלל. לאחר יומיים ביקשתי בכתב ובעל פה לבטל את העיסקה. הם השחירו את המסך אצלי עד שהגיעו לאסוף את הממירים!
האם עלי לפנות לתביעות קטנות? מה הפרוצידורה?

הוצאה לפועל על 100 ש"ח

עו"ד שזר .ת 16/10/11
כן האם יכולים לפנות להוצאה לפועל על סכום זה.
מנגד אתה יכול לבחור, להמתין ואז להגיש הגנה.
או להקדים תרופה למכה, ואז להגיש תביעה קטנה על הנזק שנגרם לך.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.

בעל נכס שהוציאו לו צו פינוי מהוצאה לפועל

דני 16/10/11
לבעל הנכס שממנו אני שוכר את המקום,יש צו פינוי על הנכס,אני בהמצאות טופס צד ג' הוצאת בקשה לביטול בעקבות מסירה שלא כדין,וראש הוצאה לפועל הוראה לביטול,אם אפשרות לזוכים להגיש בקשה מחדש. השאלה היא אם הבעלים הוא עדיין בעל הנכס או שצריך לצור קשר עם הזוכים לגבי המשך השכירות.
אם הבעלות שלו חוקית כי למעשה הוחלט שהוא צריך למסור את הנכס, ורק בגלל שהוא לא הודיע לנו כדין וגם לא הזוכה,התאפשר לנו להמשיך להיות בנכס.

תודה מראש דני

צו פינוי

עו"ד שזר .ת 16/10/11
הוא עדיין בעל הנכס.
אבל לא הבנתי מה השאלה בדיוק.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
דילוג לתוכן