פורום הוצאה לפועל

פורום הוצאה לפועל הוקם כדי לתת מענה לשאלות משפטיות בתחום הגבייה והחובות. פתיחת תיק, עיקולים, איחוד תיקים, צו תשלומים ועוד – אתם מוזמנים לשאול ולהתייעץ. אנחנו כאן, לרשותכם.

מנהלי פורום הוצאה לפועל

עו"ד משה שרגא

שותף בכיר במשרד שומרוני קנר שרגא ושות'. מתמחה בתחום ההוצאה לפועל.

עו"ד אורן ליטוין

בעל ניסיון רב בתחום הגביה הפרטית והמסחרית ושם דגש רב על ליווי אישי ומקצועי.

עו"ד יעל מולר

ותק של 20 שנה בייצוג בנקים ומתן יעוץ משפטי בתחום הבנקאות, הוצאה לפועל ועריכת ייפוי כוח מתמשך.

עו"ד צבי וישנגרד

עוסק בייצוג חייבים בהליכי חדלות פירעון ופשיטת רגל. בעל ניסיון של למעלה מ-15 שנה.

עו"ד מורן חיו בוזגלו

עוסקת למעלה מ15 שנים בתחום ההוצל"פ וחדל"פ ומסייעת לחייבים רבים בהתמודדות עם חובות כבדים.

האם ניתן לקזז הוצאות ביתר? אשמח לתשובה מהירה,

מיכל 02/09/12
שילמתי לגרושתי שנה שעברה הוצאות עבור הילד לחוגים, בפועל הילד לא הלך לחוג. האם ניתן לקזז תשלום זה מסכום החיוב שלכאורה אני חייב לה בתיק הוצאה לפועל?

יובהר

מיכל 02/09/12
יובהר כי הקיזוז בתיק הוצאה לפועל הינו עבור הוצאות רפואיות

עיקול בגין דוח חניה

אבי 31/08/12
חזרתי מחו"ל והופתעתי לגלות כי לפני פחות מחודש, בחשבון הבנק שלי בוצע עיקול בסכום של 1000 ש"ח בגין דוח חניה לעריית תל אביב  - דוח שמעולם לא שמעתי עליו וגם לא קיבלתי לגביו שום התראה קודמת.מאחר ושהיתי בחו"ל ולא היתי מודע לרישום העיקול- לא היה באפשרותי להתגונן מפני העיקול תוך 14 ימים בפני העריה.ברצוני לדעת מהי הדרך עתה לקבל חזרה את הכספים שעוקלו ? ובמידה והערייה תסרב לעשות כן באיזה הליך עלי לפנות ולאן?

אגב - העיקול בוצע מכח פקודת המיסים (גבייה).

אבי 31/08/12

בימ"ש לעניינים מקומיים

עו"ד שרגא משה 31/08/12

פינוי מיידי של שוכר

יסמין 31/08/12
האם אפשר לפנות שוכר ע"י הוצאת צו פינוי של ההוצאה לפועל על סמך כתב ויתור של השוכר להגנה משפטית, במקרה של שיק שחזר מסיבת "אין כיסוי"?
זהו מסמך המתייחס לארוע עוד לפני שקרה, כמו שגבר נותן לאשתו מסמך הסכמה לגירושין במקרה שהוא יעלם, ועל מנת שלא תשאר עגונה.
כך אנחנו רוצים שיהיה בידינו מסמך חוקי, שבו השוכר מאשר לנו לפנותו בכח, אם לא יפנה מרצונו, אם יפסיק לשלם.

לא

עו"ד שרגא משה 31/08/12
תאלצו לפנות לבימ"ש ואח"כ להוצל"פ.

בדוגמא שנתת גם העגונה צריכה לפנות לבי"ד ולא מגורשת מעצמה.

האם עובד של עסק הינו ישות משפטית נפרדת מבעל בעסק

נדב 31/08/12
שלום רב,
שמעו סיפור על נוכל מקצועי, אדם מסויים, לאחר שפתח מספר
חברות ועסקים על שמו בתחום נגרות הבניין ובכולם נכשל, המשיך ופתח לאחר מכן את העסק
על שם אישתו, לאחר מכן על בנו, ולאחר מכן גם על בנו השני.
כיום, כל המשפחה נמצאים בהליך של פשיטות רגל. אני הוא
הנושה של הבן הראשון.
כאמור, כל החובות של כל העסקים נוצרו במעשי נוכלות
ורמייה של האב, ואף נפתחה כנגדו חקירת משטרה. טענתי היא שהחוב נוצר שלא בתום לב
כתוצאה ממעשי האב, כאמור, בנו אשר על שמו היה העסק (בנו היה העוסק המורשה של העסק
אשר עבדתי מולו) היה בתקופה הרלוונטית חייל ולא היה פעיל כלל בעסק, וכל העבודה /
המרמה התבצעה ע"י האב. טענתו של עו"ד של הבן אשר מייצג אותו בהליכי הפש"ר
היא שהאב הינו ישות משפטית נפרדת, למרות שהוא מודה שהאב עבד בעסק של הבן, ואף איים
לתבוע אותי בתביעת לשון הרע.
האם יש ממש בטענה זו שמדובר בשני ישויות משפטית
שונות (אשר נשמעת לי הזוייה, האם מעשה של נציגת שירות של חברת סלולאר לדוגמא איינה
מעשה של החברה, הרי גם אותה נציגה היא ישות משפטית נפרדת) ?
האם ניתן לדחות לי את תביעת החוב שהוגשה כנגד הבן כתוצאה
מכך (אשר אושרה בידי הנאמן) ?
האם מעשי המרמה של האב בעסק של בנו הינם חוסר תום לב
ביצירת החובות בתיק הפש"ר של הבן?

מרמה ופש"ר

עו"ד שרגא משה 31/08/12
בגין מרמה ניתן לתבוע גם לאחר קבלת הפטר !
בענייך, כך עולה, מדובר במרמה של האב והבן שהאחד פעל עבור השני, והשני עבור הראשון. אם כן, מה עניין ישות משפטית נפרדת?

לטעמי אתה יכול לפעול כנגד כל בני המשפחה.
יש פס"ד בעניין פלאטו שרון נקרא על פי מיטב זכרוני "פריזיאן" - קרא אותו.

ועניין אחרון - פנה ליעוץ משפטי אם החוב משמעותי (לך). הדברים מחייבים ידע שלא תוכל לרכוש באמצעות הרשת.

הוצאה לפועל לא ידועה

נירית 30/08/12
לגרושה של בן זוגי הגיע מכתב של הוצאה לפועל בשבילו, היא אמרה שהיא לא בקשר איתו ואינה יודעת היכן הוא ושלחה חזרה את המכתב למשרד עו"ד ששלח. אנחנו לא ודעים על מה ההוצאה לפועל, הוא ישב בכלא על גידול קנביס כשנה וחצי ולכן אנחנו מארים שזה בעל הדירה שבה גידל את הקנביס, אך למען האמת אין לנו מושג מי מחפש אותו, מה כדאי לעשות, כיצד אפשר לדעת מי מחפש אותך? ועל מה? אנחנו רוצים לסגור את החוב מפחד שזה יתפח ויהפוך לכדור שלג, מה אתם ממליצים לעשות?

ברור תיקי הוצל"פ

עו"ד שרגא משה 31/08/12
קיימים מתבצע בכל לשכת הוצל"פ.
ניתן לבקש רישמת תיקים פתוחים. נדרשת הגעה ללשכה עם ת.ז.

הפטר בפש"ר כשלא הוגשו תביעות חוב

אפי 30/08/12
לחייב ניתן צו עיכוב הליכים ע"י המחוזי בתיק פש"ר. לחייב מספר תיקי הוצל"פ אליהם נשלחו העתקי ההליך בפש"ר.
בעוד מספר ימים יתקיים הדיון במחוזי בבקשה להכרזת החייב כפושט רגל. בדו"ח המנהל המיוחד מצויין כי לא הוגשו תביעות חוב כנגד החייב. האם ניתן לבקש הפטר בישיבת המחוזי לעניין ההכרזה ?

כן

עו"ד שרגא משה 31/08/12

מזונות בפשיטת רגל

ענבל 30/08/12
שלום רב! אני גרושה  והגרוש שלי התחיל הליך של פשיטות רגל, בהסכם הגירושין הוא צריך לשלם לי 2000 ש"ח עבור הילד המשותף בן השנה וכעת אני בסוף ההיריון השני שלי ממנו שאינו נכלל בהסכם מכיוון שגיליתי עליו רק לאחר גירושיי.הוא אינו משלם לי מזונות וגם לא פתחתי בשום הליך נגדו כי ידעתי שהוא בתחילת הליך של פש"ר.  בנוסף לגרוש שלי שני ילדים מנישואים ראשונים  בני 10וחוב מזונות עבורם בהוצל"פ בגובה 100,000 ש"ח שאינו משלם .תשלום מזונותיו הוא 3200 בחודש עבור ילדים אלו. שאלותיי הן :1. האם אני צריכה להוסיף להסכם הגירושין שלי נספח עבור מזונות לילד שיוולד  ודרך מי אני עושה את זה ? ההסכם הוא דרך הרבנות.2. אם אני וגרושתו השנייה מגישות בקשה לתשלום המזונות דרך הכונס , האם יש עדיפות מסויימת לאחת מאיתנו ( הילדים שלה בני 10 ושלי שנה ותינוק שאמור להיוולד בעוד חודשיים) ואם לא איך הם מחלקים את התשלום ?לגרוש שלי יש עוד תיקים בהוצל"פ , אין לו נכסים ואינו עובד בעבודה קבועה. תודה על המענה .

משונות מפושט רגל

עו"ד שרגא משה 31/08/12
1. יש להגיש תביעה למזונות לכשיוולד הילד הנוסף, אם הוחל כבר בהליכי פשט"ר (לא סיפורים של האדם, אלא אם נפתח תיק בבימ"ש וניתן צו לעיכוב הליכים) יש לבקש מבימ"ש של פשיטת רגל לתבוע זאת.
2. יש להגיש תביעת חוב בגין תשלומי עבר שלא שולמו, למנהל המיוחד או לכנ"ר - עדיף לכנ"ר.
3. יש להגיש בקשה לקביעת תשלום מזונות חודשי תוך כדי הליך פשט"ר.

אציין כי חוב מזונות אינו חוב שמקבלים בגינו הפטר בהליך פשט"ר.

בקשה לתבוע או לערער

חן 30/08/12
לפני כשנה הורי התחלתו לשלם בתיק שהגיע להוצל"פ, ומידי חודש הם משלמים סכום מסוים.
היום גליתי שיש עילה להגיש ערעור ולהתכחש לחוב. משבקשתי מהזוכה את התביעה עצמה הם התחמקו מלתת לי.

1.האם אני רשאי לתבוע גם אחרי שהסתימו התשלומים בהוצאה לפועל או בתשלום האחרון?
2. האם אני יכול לתבוע בדר דין אחר לדגומה תביעות קטנות בנושא?

אני יודע שאם מתחילים לשלם זה אומר שמקבלים את התביעה ואחכ בעיה לערער על כך.

תלוי בהליך

עו"ד שרגא משה 31/08/12
יש לבחון את הנסיבות וגם את ההליך - האם בצוע פס"ד או הליך של ביצוע שטר או תובענה ישירות בהוצל"פ.

חייב לבנק

צעיר 29/08/12
שלום,אני בן 25 ללא רכוש כלל, לקחתי הלוואות סטודנט שהסתבכה עקב כך שלא מצאתי עבודה והבנק העביר את כל התיק למשרד עורכי דין למרות שאין להם מה לעקל לי ואין לי כלל רכוש.דברתי איתם והם אמרו שהם פתחו לי תיק ואם אני לא מדבר איתה עוד חודש ומעדכן אותם מה קורה איתי אז הם יפעילו אותו.לאחר מכן שאלתי אותה מה מספר התיק והיא אמרה שתחזור אליי ולא חזרה אליי.האם בהכרח פתחו לי תיק בהוצאה לפועל?אני לא אמור לקבל על זה הודעה ולקבל את מספר התיק?במוקד הפניות של הוצאה לפועל אמרו לי שהם צריכים מספר תיק כדי לתת לי מידע אם בכלל יש לי תיק.אז מה אני אמור לעשות?ו...מה ההשלכות להמשך החיים על פתיחת תיק להוצאה לפועל?

ראה תשובה לנירית כמה שורות מעל

עו"ד שרגא משה 31/08/12

חקירת יכולת באין יכולת

דן 29/08/12
שלום רב,
שאלה בפי, מה עושה אדם אשר יש לו מסמכים רפואיים אשר קובעים כי אדם זה סובל מch קלסטר הד אייק ועובד בעבודות מזדמנות. לכאורה אין לו תלושי שכר. ויש לו חוב גדול. מה הוא אמור להביא איתו כאשר הוא מוזמן לחקירת יכולת ? מה רשות ההוצל"פ יכטלה לעשות בנידון?

תודה

מסמכים לחקירת יכולת

עו"ד שרגא משה 31/08/12
יש להביא מסמכיםרפואיים רלוונטיים, וכן פרוט כל ההכנסות וההוצאות של החייב ושל בני ביתו.

עיקול כספי פיצויים

רחל 29/08/12
שלום רב
יש לי תיק איחוד עם מספר תיקי הוצאה לפועל. לאחרונה היתה לי תאונה ואני אמורה לקבל כספים האם ניתן לעקל כספים אלה. אין עיקול בחשבון העוש או במשכורת שכן לא מדובר בכספי מחזיק צד ג'.

עיקול כספי פיצויים

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 29/08/12
ככל וקיים עיקול בחברות הביטוח ניתן לעקל

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

פגרה בהוצאה לפועל

עו"ד עדי 29/08/12
שלום רב,
האם ימי הפגרה באים במניין הימים בהוצאה לפועל?
תודה רבה מראש,
עדי

ימי הפגרה

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 29/08/12
השאלה לאיזה עניין

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

עיקול חשבון בנק של בן משפחה

אבירם 29/08/12
יש לי אדם שחייב לי כסף. והוא מתמחק מתשלום . למרות שפתחתי לו תיק . אין לו כסף או רכוש. הוא משלם 200 שח בחודש כאשר החוב שהוא חייב לי בגין עסקה זה 60.000 שחהשאלה היא האם אני יכול להגיש בקשה לעיקול על חשבון בנק לאשתו.אין להם אותו חשבון בנק אבל אני יודע שאישתו עוזרת לו בכסף, משלמת לו ה"ק על אינטרנט וכו'  ולכן בעצם אשתו עוזרת לו להתחמק מחוב. גם הבית שהוא גר רשום על אשתו. האם אפשר לעקל את הבית של אשתו או לפחות את החשבון בנק שלה?שפניתי לנציגה הוצאה לפועל היא אמרה שזה לא אפשרי משום שהיא לא חתמה ערבות או קשורה לחוב. האם יש דרך אחרת?

פעילות כנגד אשת החייב

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 29/08/12
לכאורה האישה לא חייבת, ולכן בדרך הרגילה לא ניתן לפעול נגדה.
ישנה אפשרות מורכבת של פירוק שיתוף או כל מיני פעולות מקצועיות.

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

אבירם, יש הרבה אנשים כאלה שפשוט מתחמקים וזהו.

אני 03/09/12
ובית המשפט לא עושה כלום. מוותרים להם.
מהצד הם עושים עסקים קטנים ומרויחים כספים ואף אחד לא יודע, ולאף אחד לא איכפת. וככה נדפקים כל אלה שנתנו כספים לאותם חייבים רמאים חסרי אחריות.
השאלה האם כדאי לפנות בעניין זה לבית המשפט שיעשה משהו כדי לפתור את המצוקה של האנשים שטעו ונתנו את כספם לאנשים אלה.

הוצאה לפועל כנגד חברה

לוי 29/08/12
לאחר שתבעתי בתביעות קטנות חברה שמספקת שירותי מוצר והתקנה , וזכיתי בתביעה, בעל החברה לא רצה לשלם את גודל התביעה בטענה שהחברה פושטת רגל. הוצאתי כנגד החברה הוצאה לפועל אבל המכתב חזר בשל לא מענה.
עבר זמן מה , כשנה וחצי, ולאחר שבדקתי , החברה עדיין קיימת פעילה ובועטת . איך אני ממשיך מכאן כדי לדרוש ולקבל את כספי על פי החלטת בית המשפט?

תביעה כנגד חברה בהוצל"פ

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 29/08/12
קח חברת חקירות שתמציא לו את האזהרה

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

אשמח לעזור בביצוע המסירה ואיתור פרטי החברה

יאיר 02/09/12
חברת יעד- חברה מקצועית לאיתור ומסירה

תביעה על סכום קצוב

חיים 29/08/12
שלום רב,
האם ניתן לפתוח תיק הוצל"פ של תביעה על סכום קצוב על בסיס טופס הזמנת עבודה שעליו חתום רק הספק (ולא הלקוח)?

תביעה לסכום קצוב

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 29/08/12
על הראיה בכתב להיות בחתימת הנתבע

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

עיכוב הליכים

שרית 28/08/12
נפתח נגדי לפני שבוע תיק בהוצאה לפועל.אני רוצה להגיש בקשה לצו תשלומיםהשאלה היא האם בנוסף אני צריכה להגיש גם בקשה לעיכוב הליכים ועיקולים כגון עיקול חשבון בנק או מטלטלין.דהיינו שהנושה לא יכול להגיש בקשה לעיקול החשבון בנק וכיוצא בזה. ??תודה.

צו תשלומים האם נותן עיכוב הליכים

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 29/08/12
שלום
ככל ותעמדי בצו התשלומים אשר יקבע לך, לא יוכלו לפעול כנגד חשבון הבנק שלך.
לאחר שתשלמי את צו התשלומים תגישי בקשה לעיכוב הליכים בתיק ההוצל"פ

יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

האם בםשיטת רגל הבית שלי (שיש עליו עיקול ) נשאר שלי

שי 28/08/12
כרגע ,על הבית של אמא שלי יש עיקול  ,ע"י הוצאה לפועל  באיחוד תיקים . החובות משנת 91 , האיחוד משנת 99 .השאלה שלי היא כזאת :אמא שלי חיה מקצבה ומה שהיא משלמת כל חודש לא מכסה את הריבית ,ועכשיו בית משפט מעוניין להגדיל את התשלום החודשי לסכום מגוחך שלא יהיה באפשרותה לשלם . אם היא תעשה פשיטות רגל ,הבית שלה יעוקל או שהוא נשאר ברשותה ? כמו כן אשמח לקבל הפניה לעורך דין מהפורום אשר מתמחה בנושא שנמצא באזור הקריות או נהריה על מנת שאוכל לגשת אליו לפגישת ייעוץ תודה 

פשיטת רגל ומכירת הבית

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 29/08/12
שלום
יתכן ובמסגרת פשיטת הרגל יתבקש מכירת הבית.

יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

מענק צבאי

אנה 28/08/12
שלום, רציתי לדעת אם אני יכולה לשלם את החוב שלי בהוצאה לפועל עם מענק צבאי..אני משוחררת רק שנתיים ולכן אני לא יכול לקחת אותו לשום מטרה חוץ מלימודים.. אבל אמרו לי שיש אפשרות  לסגור איתו את החובות בהוצאה לפועל ..זה אפשרי?

לא. אין אפשרות

עו"ד 28/08/12
לפי לשון החוק. ב5 השנים הראשונות המענק הוא אישי ומיועד אך ורק למטרות לימודיות וכיוצא בהן ולא לשימוש אישידבר אישי לפי החוק הפקדון אינו ניתן להעברה . לשעבוד או לעיקול בכל דרך שהיאדהיינו שגם הנושים שלך במהלך ה5 השנים הראשונות שהפקדון סגור למטרות פרטיות לא יכולים אפילו לעקל אותו.

פשיטת רגל

אלן 28/08/12
בוקר טוב !

הגשתי תביעת חוב למפרק בראשית 2010 ע"ס כ-80.000 ש"ח .
מדי פעם אני מתקשרת לבדוק מה קורה ובאופן קבוע עונים כי אין סיכוי לקבל דבר . כי לא נותרו כספים .
אוסיף לנתבע יש שותפים (בני משפחה) וכולם בעלי דירות .לכן טענתי בפני המפרק מדוע לא מוכרים את הדירות ומפצים את התובעים ותשובתם כי אסור להם לנגוע ברכוש . אציין כי בעבר גם אבי הנתבעים פשט את הרגל , זאת נודע לי בדיעבד .
אוסיף , שאף פעם לא קיבלתי שום מידע מהמפרק לא בכתב ולא בטלפון
.האם ההתנהלות של המפרק תקינה ?
האם צודק המפרק בטענה שאסור לנגוע ברכוש הנתבעים על מנת לפצות את התובעים ?

אשמח לקבל תשובה .

תודה ויום טוב . .

התנהלות בפשיטת רגל

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 29/08/12
המקרה מורכב מלתת דעה בפורום
יש לבחון את המקרה בראיה פרטנית

יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

צק שחזר אחרי 25 שנה

יוסף 28/08/12
קיבלתי מהעיריה עיקול על צק משנת 87 בסכ" 1200 שקל לא ידעתי שהצק חזר לא היו תזכורות התראות כלום פתאום זה צץ מה עושים האם הם יכולים לקחת גם ריבית והצמד ? האם אין חוק התישנות? אני קשישה בת70 קשת יום נתמחת סעד מה יהיה אנא ענו לי

התישנות בשקים

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 29/08/12
שלום
לכאורה חלה התישנות על התביעה.

יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

הוצאה לפעול לאחר סירוב קבלת דואר רשום

יוסי ס 27/08/12
שלום רב,
נרשמתי ללימודים בבית ספר פרטי לקורס מתמטיקה.
לאחר שיעור אחד החלטתי לבטל את הרשמתי לקורס.
ביטול הרשמה בחוזה רק בכתב.שלחתי מכתב רשום בדחיפות אך לא נמסר משום:סירב לקבל.עזבתי את העניין ביטלתי את השיקים שלום על ישראל.
כעת הוציאו נגדי תיק הוצאה לפועל לתשלום דמי הקורס שלא השתתפתי בו וכלל איני מעוניין בו.
יצויין שבידי קבלה על משלוח הדואר רשום+המכתב שחזר ואישור:סירב לקבל
מה עלי לעשות וכיצד להתגונן מן הנוכלים האלו שרוצים פשוטו כמשמעו לשדוד את כספי עבור שירות שאיני מעוניין בו ולא די שביטלתי במאמץ דואר רשום.
תודה.

ביטול התקשרות

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 29/08/12
יש למצוא ראיה שהקורס בוטל על ידך.

יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

עיכוב הליכים

רון 27/08/12
הגשתי בקשה לפשיטות רגל והכונס ביקש ממני מסמכים נוספים, החודש הטילו לי עיקול על המשכורת .
רציתי לדעת איך אני מקבל עיכוב הליכים ?איך אפשר לזרז את הענין כדי שלא יעקלו לי את המשכורת הקרובה
תודה מראש

פשיטת רגל

עו"ד שזר .ת 27/08/12
תגיש בקשת ביניים לבית משפט המחוזי .

תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.

הטלת מגבלות מרשם ההוצל"פ

גדעון 27/08/12
קיבלתי הודעות מהוצל"פ על הטלת מגבלות, ביניהן איסור לקבל, להחזיק ולחדש רישיון נהיגה.
מכאן אני מבין שאם תוך 30 יום אני לא נוקט פעולה הרשיון נהיגה שלי לא בתוקף? או שמדובר רק על מועד חידוש הרישיון?
במידה ואני מבקש חקירת יכולת אצל הרשם:
האם ביכולתו לבטל/להשעות את ההגבלה הזו? במידה והשתכנע כי אינני יכול לשלם את החוב.
במה זה תלוי?

הטלת הגבלות בלשכת ההוצאה לפועל

עו"ד שזר .ת 27/08/12
צריך לבדוק את ההגבלה שהוטלה - קיימת הגבלה על "אי החזקה" ויש הגבלה של "אי חידוש".
לעניין שאלתך השניה - לרשם יש סמכות לבטל את ההגבלה.

תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.

תהלכי גבייה והוצאה לפועל

APPLINX 27/08/12
שלום, במידה ונפתחו נגדי תהליכי גבייה ואין בכוונתי לשלם בד בבד אני מתכוון לתבוע את החברה בביהמ"ש לתביעות קטנות, האם אפשר לבקש במעמד הדיון העברת התיק לתביעות קטנות? האם במעמד הדיון אני יכול לדרוש את הסעדים כאילו זה היה ביהמ"ש לתביעות קטנות? מודה  

תביעות קטנות

עו"ד שזר .ת 27/08/12
צר לי לא הבנתי את שאלתך.
אנא נסח מחדש.

תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.

חישוב מדד בתיק הוצאה לפועל

סיגל 27/08/12
שלום רב,
ברצוני לברר את הסוגיה בעניין חישוב מדד המחירים לצרכן בתיק מזונות שמתנהל בהוצאה לפועל. ע"פ הסכם שאושר ע"י ביהמ"ש לע. משפחה ס"כום המזונות יהיה צמוד למדד כל רבעון...." האם לשכת ההוצאה לפועל מחשבת את רכיב המדור גם צמוד למדד? שכן ע"פ ההסכם מצוין "סכום המזונות יהיה צמוד למדד" ולא הייתה התייחסות לגבי רכיב המדור שיהיה צמוד למדד.
אודה לתשובתכם המהירה,

הצמדה למדד תיק הוצאה לפועל

עו"ד שזר .ת 27/08/12
לפי ידיעתי כל סכום בהוצאה לפועל, גם אם לא רשום לגביו דבר, מוצמק על פי חוק פסיקת ריבית והצמדה בסכום מינימום, שהוא ריבית מינמאלית שנתית (כ- 3 אחוז), והצמדה למדד המחירים לצרכן.
כך שלדעתי גם בעניין המדור - התשובה זהה.
אבל... אפשר לבדוק בלשכה לגבי התיק הספציפי שציינת.

תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
דילוג לתוכן