פורום הוצאה לפועל

פורום הוצאה לפועל הוקם כדי לתת מענה לשאלות משפטיות בתחום הגבייה והחובות. פתיחת תיק, עיקולים, איחוד תיקים, צו תשלומים ועוד – אתם מוזמנים לשאול ולהתייעץ. אנחנו כאן, לרשותכם.

מנהלי פורום הוצאה לפועל

עו"ד משה שרגא

שותף בכיר במשרד שומרוני קנר שרגא ושות'. מתמחה בתחום ההוצאה לפועל.

עו"ד אורן ליטוין

בעל ניסיון רב בתחום הגביה הפרטית והמסחרית ושם דגש רב על ליווי אישי ומקצועי.

עו"ד יעל מולר

ותק של 20 שנה בייצוג בנקים ומתן יעוץ משפטי בתחום הבנקאות, הוצאה לפועל ועריכת ייפוי כוח מתמשך.

עו"ד צבי וישנגרד

עוסק בייצוג חייבים בהליכי חדלות פירעון ופשיטת רגל. בעל ניסיון של למעלה מ-15 שנה.

עו"ד מורן חיו בוזגלו

עוסקת למעלה מ15 שנים בתחום ההוצל"פ וחדל"פ ומסייעת לחייבים רבים בהתמודדות עם חובות כבדים.

חוב כספי

יניב 24/11/12
אני סוכן עצמאי המשווק סחורה לחנויות. אחד הלקוחות חייב לי סכום של 10000 ש"ח, הלקוח טען שכרגע אין ביכולתו לשלם, ןהביא לי שיק ע"ס 3000 ש"ח מקדמה ביטחון וביקש שלא אפקיד את השיק עד אשר יהיה לו את הסכום והוא יביא לי אותו במזומן.
לאחר מספר פניות אל הלקוח שבהן הוא דחה אותי והתעלם מבקשותי לשלם את החוב, הפסקתי לספק לו סחורה בגלל שלא רציתי שהחוב יגדל מעבר לסכום הנ"ל. הלקוח לא אהב המהלך ולאחר דין ודברים בינינו אמר שלא אגיע יותר לחנות שלו, לא איצור איתו קשר ושמהכסף אני יכול לשכוח.
יש לציין שכרגע יש ברשותי שיק אחד שחזר ע"ס 3000 ש"ח ועוד חשבוניות שמוכיחות את יתרת החוב ע"ס 7000 ש"ח(יתרת החוב).
ברצוני לדעת מהו המהלך המשפטי הנכון לעשות במקרה זה?
האם כדאי לפנות להוצל"פ ואם כן מה יהיה עם יתרת החוב שעליהם אין לי שיק, אך יש לי חשבוניות המעידות על החוב?

חוב שלא שולם

עו"ד שזר .ת 24/11/12
אפשר לפתוח תיק אחד עם השיק, ואם החשבוניות חתומות אפשר להוציא מכתב התראה לפי סעיף 81 ולפתוח תיק נוסף.

בברכה

תומר שזר, עו"ד ומגשר
שזר משרד עורכי דין
מנהל הפורום.

זמן לערעור על החלטת רשם הוצל"פ בטענת פרעתי,מזונות

נעה 23/11/12
אני הזוכה, החייב שהתנהלותו לאורך שנים הייתה בעייתית ויצרה היסטוריה בעייתית, הגיש טענת פרעתי על גבייה כפולה שלו ושל ההוצל"פ, חודשיים לפני שהחל בכלל לשלם. בהחלטתה התעלמה הרשמת מהעניין, ובחליטה לשלוח לרו"ח ולהשית ההוצאות על הזכאית.
1. מה מומלץ לעשות?!?
2. תוך כמה זמן יכולה להגיש ערעור?!?
3. ולאן?

בקשה בטענת פרעתי

עו"ד שזר .ת 23/11/12
העניין שלך דורש בדיקה פרטנית של המקרה.
עושה רושם שיש צורך בייצוג על ידי עו"ד המומחה בתחום.

בברכה

תומר שזר, עו"ד ומגשר
שזר משרד עורכי דין
מנהל הפורום.

הגבלות משפטיות

אסי 23/11/12
הגעתי להסדר עם הבנק מאחורי ההוצאה לפועל כמה זמן זה לוקח להסדר להתעדכן במערכות של הולצ"פ ושהם יורידו לי את ההגבלות

ביטול הגבלות

עו"ד שזר .ת 23/11/12
המערכת אמורה להתעדכן במהרה, אבל תלוי מה רשמת בהסכם לעניין ההגבלות.

בברכה

תומר שזר, עו"ד ומגשר
שזר משרד עורכי דין
מנהל הפורום.

אובדן צקים למוטב בלבד

נתי 23/11/12
שלום, שכרתי דירה ובמהלך ה5 חודשים האחרונים לשכירות עשיתי העברות בנקאיות והצקים לא הופקדו , כעט עזבתי ובעלת הדירה שלחה לי בדואר את יצרת הצקים כאשר חסרים 5 צקים כמובן שכולם הם למוטב בלבד. אותו חשבון כבר נסגר.מה עליי לעשות ? והאם צקים אלו יכולים להוות בעיה למרות שהם למוטב בלבד והחשבון נסגר?הוסף תגובהייעוץ אישיהדפססגור

חוזה שכירות

עו"ד שזר .ת 23/11/12
שיק למוטב בלבד, מי שיכול להפקיד אותו הוא רק המוטב.
תבטל את השיקים, כך תקטין את הסיכון בכל מקרה.

בברכה

תומר שזר, עו"ד ומגשר
שזר משרד עורכי דין
מנהל הפורום.

בקשה לסיוע משפטי מהמדינה

איילה 22/11/12
אח שלי מקבל קצבה מביטוח לאומי. עם תיק אחד בהוצאה לפועלהוא ביקש סיוע משפטי מהמדינה שאכן מגיע לו לפני הכנסותיו.הסיוע משפטי כתב לו מכתב שמכיוון שהוא דובר עברית ויש לו רק תיק אחד הוא איננו זקוק לעו"ד  . בפועל השלילה שהם נתנו לו גורמת לו להיות מסובך בהוצאה לפועל משום שאין לו את הידע איזה בקשות להגיש ולנסח בקשה מנומקת לצו תשלומים.מה עושים?

סיוע משפטי בהוצל"פ

עינת, עו"ד 22/11/12
ישנן מספר אפשרויות למי שאינו זכאי לסיוע משפטי מהמדינה -1. לפנות לפרוייקט "שכר מצווה" של לשכת עוה"ד - יתכן ושם יענו לבקשתו.2. ישנן לא מעט עמותות (כגון ש.י.ל, ידיד) שמפעילות מתנדבים המסייעים בדברים כאלה. במקרה כזה לא מדובר בליווי משפטי אישי אך זה בהחלט יכול לעזור בהתחלה.

הגבלת חשבון

עופר 21/11/12
שלום רב, האם הגבלת חשבון בהוצאה לפועל דינה כהגבלת חשבון לפי חוק שקים חוזרים? האם ניתן לבטל את ההגבלה מיידית עם הגעה להסדר מול הנושה? או שההגבלה נשארת 12 חודשים? האם חייב יכול לפנות לביטול הליך כזה גם בחלוף 30 ימי אזהרה? תודה רבה

הגבלת חשבון בבנק ישראל

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 22/11/12
שלום לך
ההגבלה זהה
עם סיום החוב או הסדר בתיק היא מתבטלת.

בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

אספת נושים שנייה

שלומי 21/11/12
שלום ברצוני לשאול אני עומד בפני ספת נושים שנייה שהבנתי כי זה הכרזה כפושט רגל ?
המנהל המיוחד מביע התנגדות להכרזה בגלל מסמכים שלא המצאתי לא וזאת לאחר שהסברתי שהמסמכים האלה איננן בנימצא ולא ניתנים לשחזור מכוון שחלפו להם 11 שנה מאז
בנוסף הגעתי הסכמה עם כל הנושים על סכום כסף שיחולק לכלם למעט תביעה אחת שהוגשה אחרי הזמן הנדרש לשם הוכחת החוב ( חצי שנה מאז הצו כינוס )
מה לדעתכם עליי לצפות בדיון האם יאשרו הסדר או השופט יזרוק אותי מכל המדרגות ?
וזאת לאחר ששילמתי את כל התשלומים ואף הגשתי דוחות כנדרש בזה גם המנהל המיוחד מודה
בתודה מראש

פשיטת רגל

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 22/11/12
לא ניתן לצפות החלטות של שופטים.

בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

חשבון מוגבל בהליכי הוצ"ל

אבי 21/11/12
מהם תנאי ההגבלה בחשבון מוגבל בהליכי הוצ"ל, כגון: פתיחת חשבון נוסף או מעבר לבנק אחר, שימוש בכרטיס אשראי, השקעות בשוק ההון

הגבלה בבנק ישראל

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 22/11/12
כל הפעולות אשר נמנו.

בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

עיקול רכב של אשה

גדעון 21/11/12
ברצוני לבדוק מי הגורם שביצע עיקול על רכבה של אשתי, היכן ניתן לברר זאת, מה הפרוצדורה?

משרד הרישוי

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 22/11/12
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

איך מגבילים רישיון נהיגה

אבנר 21/11/12
הרשמת פסקה לי צו תשלומים שאינני יכול לעמוד בו -1000 שח כאשר אני ביקשתי בבקשה הראשונית 150 שח.שאני חי מקצבת נכות ביטוח לאומי . אני לעיתים נוסע באוטו של אחותילקניות מזון או לבדיקות רפואיות.החודש הזה הפקדתי 150 שח כי זה מה שאני יכול בקושי.האם עדיין יגבילו לי את הרישיון?הבנתי שאם מגבילים ההגבלה היא על החידוש. ויש לי חידוש עוד 6 שנים. האם זה אומר שרק עוד 6 שנים לא אוכל לחדש??

צו תשלומים

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 22/11/12
ככל ולא תעמוד במלוא צו התשלומים יהיה ניתן להגביל לך את הרשיון.

בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

פסק דין הצהרתי- מה עושים כעת?

עליזה 21/11/12
הגשתי בקשת פסק דין הצהרתי עקב חובות בני שלא גר עימי. אך בעבר היה רשום במשרד הפנים על כתובתי למרות שכיום כבר לא רשום.הבקשה מנוסחת היטב ע"י עו"ד שהוא קרוב משפחתי.אך הרשם כתב שהוא איננו מקבל את הבקשה והוא מפנה אותנו לבקשת פסק דין הצהרתי בבית משפט השלום. ובינתיים הוא מעכב את הליכי העיקול ל20 יום בלבד.האם ההחלטה הזו היא הגיונית להפנות אותנו לבית משפט השלום ולדחות את הליכי העיקול ב20 יום בלבד.? הרי הבית על שמי וכל הרכוש שלי.בעתיד אם בני יגור אצלי האם גר אוכל לקבל פסק דין הצהרתי.?

יש להגיש את הבקשה בבימ"ש המתאים

עו"ד דינה 21/11/12
על אף שהבקשה מנוסחת נכון, היא הוגשה למקום הלא נכון.
בקשה לפס"ד הצהרתי יש להגיש לבימ"ש שלום.

פשיטת רגל

תמי 21/11/12
נושה של חייב קיבל הודעה על פשיטות רגל של החייב ונדרש להגיש תביעת חוב.
האם יש כעת אפשרות להגיע להסדר תשלום ישרות מול החייב?
אם לא- היכן זה מעוגן בחוק? (מדובר בהעדפת נושים?)

כל הסדר חייב אישור ביהמ"ש של הפש"ר....

עו"ד דניאל חנה 21/11/12
שאם לא כן מדובר בהעדפת נושים אסורה ומשכך הסדר כזה בטל בפני הנאמן/מנהל מיוחד.

התנגדות שהתקבלה

יובל 21/11/12
שלום רב,
הגשתי התנגדות בתיק הוצלפ והתיק עבר לדיון בהתנגדות בבימ"ש השלום. השופט קיבל את ההתנגדות וקבע כי התצהיר התומך בהתנגדות ישמש ככתב הגנה. בהמשך החלטתו הוא קבע כי עליי להגיש תצהיר תומך ורשימת מסמכים. כמו כן עליי להגיש תצהירי עדות ראשית. מה הכוונה? הרי הוא קבע כי התצהיר שלי משמש ככתב הגנה אז איזה עוד תצהיר אני צריך להגיש? תודה רבה

התנהלות של התנגדות לביצו שטר בבית המשפט

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 22/11/12
שלום
יש להגיש רשימת המסמכעם התומכת בגרסתך, וזאת ע"ג תצהיר.

בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

מתחזה הפיל עלי חוב

אסף 21/11/12
שלום,התברר לי שאדם מסוים שאינני יכול לאתר את זהותו, משתמש בשמי לצורך שימוש בספקים שונים – בזק, יס, נטוויז'ן... כולם עבור כתובת מסוימת בבאר שבע – עיר שאין לי אליה שום קשר, בעבר ובהווה.לפני כשנה קיבלתי מכתבים שונים ממשרדי עו"ד שונים, המטפלים בגבייה עבור החברות האלה ובהם התראות לפני הוצל"פ.לקח לי המון זמן, טלפונים זיעה ודמעות להסביר שאני לא האדם החייב. החתימה על טופס ההזמנה/ההתקנה איננה שלי, מס' הסלולארי שרשם איננו שלי, הכתובת איננה קשורה אליי, ואין שום מס' ת.ז. שמוביל דווקא אלי...עורכי הדין ביקשו שאגיש תלונה במשטרה על התחזות כדי לבטל את הדרישות לתשלום, אך במשטרה אמרו שבשביל להגיש תלונה אני צריך לדעת מול מי אני מתלונן.לאחר מס' נסיונות הצלחתי להשיג אישור מסוים מהמשטרה שאכן הייתי שם והתלוננתי על המקרה, ורוב עורכי הדין הסתפקו באישור ובהצהרתי, וביטלו את הדרישה לחיוב,(אבל לא הסכימו לתת לי שום אסמכתא על כך?!?!?!).השבוע קיבלתי מכתב דומה מעו"ד של ספק נוסף. הנושא מטריד אותי וכל חוב כזה גורר טלפונים רבים, ויכוחים, הסברים, תחנונים...מה שהכי מעצבן זה שהם הגיעו אלי דרך שמי בלבד - שהוא די מיוחד אבל לא ייחודי ובלעדי, אני יודע שיש עוד כמה כאלה בארץ. אין שום פרט מזהה אחר שקשור אלי.אם היו קוראים לי חיים כהן, למשל, לא היו מוצאים על מי "להפיל" את החוב, וזה ממש מעצבן.שאלתי היא - האם ניתן לבצע מהלך מסוים, פנייה לגוף מסוים או כל דבר שאתם יכולים לחשוב עליו שיעזור לי, שייתן לי מסמך רשמי מגוף כלשהו, אותו אוכל להציג בעתיד לכל מי שידרוש ממני חוב כזה על שימוש בשירותים עבור הדירה הספציפית הזו בבאר שבע...?או אולי יש פתרון אחר...?תודה רבה מראש,אסף





*הערת מערכת לנוחותך - מצא עו"ד באינדקס עורכי הדין: עורכי דין בבאר שבע

שאלה לא קשורה לפורום

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 22/11/12

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

אי תשלום שוברי תשלום

אפרת 21/11/12
בעקבות חקירת יכולת עלי לשלם כל חודש 700 ש"ח, במשך שנה שילמתי בזמן וללא פיגור בחודשיים האחרונים בעקבות בעיות כלכליות אני משלמת באיחור של חודש האם זה יכול לגרום לבעיות?

פיגור בצו התשלומים.

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 22/11/12
כן

בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

עיקול בנישואין

ליאת 20/11/12
היי,אני נשואה+1 לגבר גרוש עם ילד ,יש לו בעיה עם גרושתו והיא מאיימת עליו בעיקולים,רציתי לדעת האם יכולים לעקל לי את החשבון הפרטי שלי או לעקל את רכבי שהוא על שמי ועל אימי שנרכש לפני הנישואין,כמו כן 90% מהרכוש שבבית הוא שלי עוד מלפני הנישואין ,מה קורה במצב הזה? ומה עליי לעשות כדי להגן על עצמי?

עיקול של מזונות בחשבון של בן הזוג

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 22/11/12
לא ניתן לעקל את חשבונותיך, ואף לא את רכבך.
ניתן לעקל בבית שלך, לצורך זה יש לבצע פסק דין הצהרתי למנוע פעולה זו.

בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

ניסיון עקיצה על חוב ששולם

מור 20/11/12
שלום רב..
לקחתי הלוואה מקרוב משפחה לפני שנתיים שילמתי במכה על חוב של צקים עתידיים,הם לא הוחזרו בטענה ש"לא נמצאו".עכשיו אחרי שנה וחצי (שהם גם פגי תוקף בבנק )שלח לי דרך עורך דין שהוא רוצה שוב את הכסף אם לא אתן יפתח בהליכים,ברצוני לדעת האם אפשר לפתוח תיק על צ'ק שפג תוקף אחרי שנה וחצי?האם ההוכחה של הבנק שלי על סגירת החוב יעזור לי(הצקים ששלמתי לו כנגד בסכום הכולל שחייב לו )?אשמח לתשובה,תודה מור.

חוב בגין הלואה ששולמה

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 22/11/12
שלום לך
ניתן לפתוח תיק הוצל"פ גם בגין שקים שעבר זמנם.

בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

פרעון שיקים

אמא 20/11/12
שלום רב,לפני כשנה רשמתי את בני בספטמבר לפעוטון. במעמד ההרשמה מסרתי 12 שיקים לבעלת הגן.  בשיקים שמסרתי לא כתבתי לפקודת מי אני מוסרת אותם.לאחר כ9 חודשים שהשיקים שמסרתי נפרעו בזמן, שיק אחד לא נפרע. שאלתי את בעלת הגן מה אם השיק. היא אמרה שאין היא יודעת היכן השיק. הבן שלי סיים שנה בגן והעברתי אותו לגן אחר של בוגרים יותר. לאחר כ-5 חודשים גיליתי שהשיק הופקד בחשבון הבנק שלי. התקשרתי לבעלת הגן היא אמרה "מה את רוצה את השירות שלך קיבלת"... מזועזעת מהעניין ניגשתי לבנק וביטלתי את השיק. לאחר מספר ימים קיבלתי טלפון שאיש שטען שהשיק נמצא ברשותו ואני צריכה לשלם לו בעבור השיק. שאין לא כן ייתבעו אותי. אותו איש אמר שלי להפקיד 3 תשלומים לחשבון הבנק שלו ורק אז ייתן לי את השיק.אנא עיזרו לי בפתרון הבעייה שנקלעתי אליו..

פרעון שיק לגן הילדים

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 22/11/12
לא ברור בשאלה האם השיק שחזר שולם לבסוף לגננת

בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

הגבלת כנוס הנכסים הרשמי

שלומי ק 20/11/12
בסעיף 93(ג) לתקנות פשיטת הרגל רשום שכונס הנכסים שמש כנאמן לא מוגבל בזמן להכרעת תביעת חוב.האם קיים דבר כזה שלא יוגבל בזמן!?

כינוס נכסים

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 22/11/12
אומנם אין הגבלה ע"פ החוק, אך ככל שתוארך עבודתו יהיה ניתן להגיש בקשה מתאימה

בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

כמה שנים אחורה, אפשר לתבוע מזונות בהוצל"פ?

אתי 20/11/12
שלום,
אני אשמח לקבל כאן דעה מקצועית, האם יש הגבלה, כמה שנים אחורה אפשר לתבוע מזונות בהוצל"פ?
בפס"ד (שניתן ב 2011) הוחלט לא לתבוע על מה שהיה לפני 2008, האם מתאריך זה, אפשר לתבוע?
מאד תודה על התשובה
אתי

תביעת מזונות בהוצל"פ מתאריך 2008

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 22/11/12
שלום לך
ניתן לתבוע מס' רב של שנים אחורה, ודאי שמשנת 2008 ניתן לתבוע ללא כל ספק.

רק לצורך תביעה ישנה יש להערך בהתאם תוך המצאת כל המסמכי התביעה, פסק דין, ומנסיוני בתביעות מזונות בהוצל"פ יש לערוך תחשיב מקצועי בטרם פתיחת התיק, דבר זה מונע התנגדיויות עתידיות.

בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

זיוף וביטו תיק הוצאה לפועל

רול 20/11/12
שלום רב .אני אחד מתוך4 ערבים בהלוואה של מישהו.אחרי שהוא לא שילם ולא עשה כלום חוץ מטיפול עם עו"ד שלא עזר בכלום כל הערבים כמובן הגענו למלא בעיות בינהם עיקלו לי את החשבון.אתמול נודע לי על זה והלכתי לעו"ד ההוא והוא טוען שאני חתום על הסכם שנחתם כביכול על ידי כל הערבים שאנחנו מודעים שיש לנו חוב של 180000 שח ושאנחנו מגיעים להסכם לשלם כל חודש 2500 שח במשך חצי שנה.יש עוד כמה סעיפים אך מתברר שבהסכם הזה לעולם לא חתמתי ולא ראיתי.משמע זיוף חתימה שלי.ה עו"ד טוען שברגע שזייפו לי את החתימה בהסכם הזה חייבים להסיר ממני את כל העיכולים וכו כי אני לא חתמתי על זה.מה עושים במקרה הזה באמת?

חתימה מזויפת על הסכם ההלוואה

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 22/11/12
שלום
יש להגיש התנגדות בתיק ההוצל"פ ולפרוט את טענותיך.

בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

פירוט פעולות שנעשו בהוצאה לפועל

אברהם 20/11/12
שלום,
אני הזוכה.
לפני כשנה ביצעתי מס' מהלכים בהוצאה לפועל נגד 4 חייבים בתיק.
אני כבר לא זוכר מה עשיתי.
* האם יש דוח שאפשר להוציא? וזאת כדי שלא תהיה כפילות.

* האם העיקול הוא תמידי או שצריך לחדשו? אגב, אני זוכר שביקשתי לבצע עיקול בחשבונות בנק.

* מה הדין לגבי חייב אחד שנפטר?

תודה רבה

ביצוע פעולות בהוצל"פ

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 22/11/12
אפשר להוציא פירוט הליכים מתיק ההוצל"פ בה יפורטו כל ההליכים שננקטו.
ניתן לפעול גם כנגד חייב שנפטר

בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

הגשת התנגדות לביצוע שטר

יניב 19/11/12
שלום רב
הגשתי בקשה להארכת מועד להגשת התנגדות והתנגדות לביצוע שטר בהוצאה לפועל. הגשתי ב-3 עותקים לבקשתם. שאלתי היא מי שולח את הבקשות לתובע אני או ההוצאה לפועל - אודה על עזרתכם

בקשה להארכת מועד + מסמכים

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 20/11/12
שלום
ככל ואינך מיוצג, הבקשה תישלח ע"י ההוצל"פ לזוכה

בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

המשך הליכים משפטיים נגד חייב בניגוד להחלטת בית משפ

דניאל 19/11/12
הוצאה לפועל פעלה נגד אבא שלי, בגין חוב שהיה חייב לכאורה לחברת בנייה (צ'ק שביטל). הוצאה לפועל פעלה בהליכים משפטיים כנגד אבא שלי, למרות שלא חתם כדין על אישור מסירה (היה בחו"ל). הוא הגיש התנגדות, והתנגדותו נדחתה אך ניתן לו עיכוב הליכים כדי להגיש תביעה נפרדת (שכן השופט הבין שאבי צודק ושהחברה והוצאה לפועל פעלו שלא כדין).

במסגרת הזמן שניתנה לו, אבי הגיש תביעה, שבה נתקבלה החלטה שכל ההליכים של הוצאה לפועל יופסקו (ואלו שכבר עמדו נגדו יבוטלו) וזאת עד החלטה אחרת. מסמך זה הועבר להוצאה לפועל.
לבסוף אבי קיבל פסק דין לפני מספר ימים, שקבע כי ביטול הצ'ק היה כדין והורה לחברה לשלם לאבי סכום כסף (פיצויים וכד'). פסק הדין הועבר להוצאה לפועל.
אמש אבי גילה כי הוצאה לפעול עיקלו לו את כרטיסי האשראי והביאו לביטולם, וזאת בניגוד להחלטת בית המשפט.
נניח כי לאחר פניה להוצאה לפועל, בעיה זו לא תיפתר, רציתי לדעת מהו ההליך הנכון לתביעת הוצאה לפועל (בגין חוסר סמכות והפגיעות הכלכליות שספג בשל אותה חריגה מסמכות) - האם מדובר בתביעה מנהלית או תביעה רגילה? אם מדובר באפשרות השניה, האם ניתן להגיש תביעה במסגרת בית משפט לתביעות קטנות?
תודה, דניאל.

תביעה כנגד ההוצאה לפועל

עו"ד שזר .ת 19/11/12
זו תביעה רגילה.
לא בטח שכדאי לך לתבוע בתביעות קטנות, כי יש כאן אולי לשון הרע, ממליץ לך בחום להתיעץ עם עו"ד בעניין.

בברכה

תומר שזר, עו"ד ומגשר
שזר משרד עורכי דין
מנהל הפורום.

הוצאה לפעול של פס"ד של בית הדין לעבודה

אבי 19/11/12
שאלתי היא כזו, לאחרונה נפסק לטובתי פס"ד בבית הדין לעבודה, במידה ואני
פותח תיק בהוצל"פ, האם על החייב לשלם לי את הסכומים כפי שקבע השופט (לדוגמא
מתאריך X עד תאריך Y בתוספת ריבית והצמדה), או שמא החייב יכול לשלם את
הסכומים האלו בניכוי כאילו שמדובר בתשלום משכורת??. בפס"ד לא נאמר שיש
לעשות ניכוי מקור אלא נכתב שיש להוסיף ריבית והצמדהתודה מראש על התשובה.

הוצאה לפועל בית דין לעבודה

עו"ד שזר .ת 19/11/12
החייב צריך יהיה לשלם את סכום החוב הנקוב ולא יכול לעשות ניכוי, אלא אם תינתן החלטה אחרת.

בברכה

תומר שזר, עו"ד ומגשר
שזר משרד עורכי דין
מנהל הפורום.
דילוג לתוכן