פורום דיני תעבורה
פורום תעבורה הוקם כדי לתת מענה לשאלות משפטיות בתחום דיני התעבורה. שלילת רישיון, נקודות, מהירות מופרזת, תאונות דרכים ועוד – אתם מוזמנים לשאול ולהתייעץ. אנחנו כאן, לרשותכם.
נהיגה עם אוזיניות
מוטי
31/10/11
נהגתי עם אוזניות מחוברות לפלאפון לא דיברתי בזמן שהשוטר עצר אותי וגם לא שמעתי בהם דבר ( בפלאפון אין מוזיקה וכד') רציתי לשאול האם יש עבירה לשים שני אוזניות בלי לשמוע כלום (יש לי ראיה שלא דיברתי מהפירוט שיחות) וגם שלא ידעתי שיש כזה חוק ואני תמיד מקפיד לדבר רק אם אוזניה והפלאפון הזה הגיע עם שני אוזניות ולכן שמתי את שניהם. בכל אופן שאלתי היא האם שיך לערער על הקנס שנתנו לי (לפי סעיף 169)
מה העבירה המדוייקת שנרשמה בדו"ח? מה סמל הסעיף?
אורן המקורי
31/10/11
גרירת רכב חונה בתל אביב
מיכאל
31/10/11
שלום רב ,
ברצוני לברר לגבי גרירת רכבי ברחוב תש"ח בת"א. הופיע תמרור אין עצירה בין שעות מסויימות בסימון אדום אפור ואחרי 200 מטר שפת המדרכה הפכה לכחול לבן שם חניתי בשעות שאין עצירה. רכבי נגרר ולאחר החלפת מכתבים הפקח הפתיע בתשובה שחניתי באדום אפור ולא בכחול לבן. האם היה חובה עליו לצלם הרכב כי כעת אין לי הוכחות בעניין. המשפט בעוד מספר ימים והתובעת רצתה להגיע לפשרה לביטול הדוח. אני רוצה גם את החזר הגרירה האם יש לי סיכוי לקבל החזר?
ברצוני לברר לגבי גרירת רכבי ברחוב תש"ח בת"א. הופיע תמרור אין עצירה בין שעות מסויימות בסימון אדום אפור ואחרי 200 מטר שפת המדרכה הפכה לכחול לבן שם חניתי בשעות שאין עצירה. רכבי נגרר ולאחר החלפת מכתבים הפקח הפתיע בתשובה שחניתי באדום אפור ולא בכחול לבן. האם היה חובה עליו לצלם הרכב כי כעת אין לי הוכחות בעניין. המשפט בעוד מספר ימים והתובעת רצתה להגיע לפשרה לביטול הדוח. אני רוצה גם את החזר הגרירה האם יש לי סיכוי לקבל החזר?
אין חובת צילום בעברת חניה
עמית
31/10/11
לדעתי, לך עם האמת שלך.
שוטר עצר את חברי על דיבור בנייד אבל לא רשם דו"ח
אוריה
31/10/11
במהלך חלוקת חבילות לניצולי שואה בערב חג ראש השנה נעצר חברי על ידי שוטר בטענה שהוא דיבר בטלפון בזמן נהיגה .השוטר לקח רשיון נהיגה אך נאלץ לעזוב בשל קריאה הוא אמר שהוא יטפל בו יותר מאוחר ועזב לאחר חודש הגיע מכתב רשום ובו קנס 1000 ש"ח ו4 נקודות .למרות שלא נרשם דו"ח מה החוק אומר על זה תודה.
הדבר תקין
אורן המקורי
31/10/11
אף אם לא היה עטצר אותך יכול היה לרשום את הפרטים ולשלוח דו"ח בדואר.
כאן עצר אותך, רשם את פרטיך ושיגר הדו"ח בדואר.
אין מניעה.
כאן עצר אותך, רשם את פרטיך ושיגר הדו"ח בדואר.
אין מניעה.
מה החוק אומר?
גיא למען הבטיחות בדרכים
31/10/11
שימוש בטלפון נייד (ולאו דוקא שיחה בו) מסיחה את תשומת ליבנו מהכביש! אי לכך נגרמים אסונות רבים בכבישים שלאחר שהם נגרמו כולם בוכים אבל זה מאוחר מידי.
גם בערב ראש השנה, כשחברך חילק חבילות לניצולי שואה (כל הכבוד ומלוא ההערכה למצווה שעשה!) אסור היה לו לדבר בנייד תוך כדי נהיגה. אולי מישהו חשב שהשוטר יוותר, אבל לצערנו גם בערב החג קרו תאונות וחבל מאוד שאנו גורמים אותן.
אני מקווה מאוד שחברך הפנים את המסר.
רגע לפני שאתה מבצע עבירת תנועה, תחשוב על משפחתך שתצטרך לטפל בך כנכה, או לחיות בלעדיך
גיא הלוי, למען הבטיחות בדרכים
מייל : guyhalevy@gmail.com
גם בערב ראש השנה, כשחברך חילק חבילות לניצולי שואה (כל הכבוד ומלוא ההערכה למצווה שעשה!) אסור היה לו לדבר בנייד תוך כדי נהיגה. אולי מישהו חשב שהשוטר יוותר, אבל לצערנו גם בערב החג קרו תאונות וחבל מאוד שאנו גורמים אותן.
אני מקווה מאוד שחברך הפנים את המסר.
רגע לפני שאתה מבצע עבירת תנועה, תחשוב על משפחתך שתצטרך לטפל בך כנכה, או לחיות בלעדיך
גיא הלוי, למען הבטיחות בדרכים
מייל : guyhalevy@gmail.com
מהירות 119
פלוני
31/10/11
נסעתי על כביש בין ערוני חשוך ולפתע שוטר שנסע מאחורי סימן לי לעצור בצד. ונתן לי דו"ח על מהירות 119 במקום 90.
השוטר רשם כי הבחין בי נוסע במהירות הזו וזאת כאשר הגיע מהכיוון הנגדי.
השאלות שלי:
1. האם כדאיי לטעון שנסע לידי עוד רכב ואולי גם לטעון שאותו רכב עקף אותי והיה עם אור שרוף????
מה כדאי לטעון ע"מ לבטל את הדו"ח.
לציין שמדובר בכביש חשוך מאוד עם ירידות (ללא סיבובים), בדו"ח לא רשום בדיוק איפה השוטר עצר אותי
השוטר רשם כי הבחין בי נוסע במהירות הזו וזאת כאשר הגיע מהכיוון הנגדי.
השאלות שלי:
1. האם כדאיי לטעון שנסע לידי עוד רכב ואולי גם לטעון שאותו רכב עקף אותי והיה עם אור שרוף????
מה כדאי לטעון ע"מ לבטל את הדו"ח.
לציין שמדובר בכביש חשוך מאוד עם ירידות (ללא סיבובים), בדו"ח לא רשום בדיוק איפה השוטר עצר אותי
אם אתה מתכוון לשקר, מה אכפת לך באיזה מילים תבחר?
אבי
31/10/11
תגיד גם שהשוטר היה בלי כובע...תטען שחייזרים השתלטו לך על הרכב
אם להוסיף קצת רצינות
doom
31/10/11
מכשיר "דבורה" יודע לנעול את עצמו על רכב ספיציפי, הדברים הנ"ל יראו טיפשיים מאוד בבית משפטהחוכמה היא לא איך לצאת אלא איך לא להכנס - סע כחוק....או קח אחריות על מעשך במיוחד שכביש חשוך מאוד
חניית נכים ללא שלט
שגיא
30/10/11
חניתי היום בחנית נכים אך זה היה ללא ידיעתי כיוון שלא היה שלט/תמרור לגבי חניית נכים במקום אבל היה מסומן על הכביש עצמו ולא שמתי לב לזה כל כך פשוט עליתי על זה עם האוטו ואז כשבדקתי אם אני בחניית נכים לא ראיתי שום סימן האם זו סיבה מוצדקת לביטול הדוח שקיבלתי בעקבות מקרה זה?
בהעדר תמרור 437 (חניית נכים) לא ניתן להאשים
יעקבי
30/10/11
שלום שגיא,
אין די בסימון על פני הכביש.
אין די בסימון על פני הכביש.
נהיגה בפסילה ביודעין
אורב"ש
30/10/11
בחור שרשיונו נשלל לשלושה חודשים עקב נקודות נתפס נוהג בשלילה ואף נטען נגדו שלא ציית להוראת שוטר לעצור.
בחקירתו הודה שנהג אך לא באי ציות לשוטר. (הוא לא זוכר שחתם על הודאה).
הוא פנה לתובעת המשטרתית בבקשה לעסקת טיעון אך היא סרבה וטענה שתבקש מאסר בפועל וייעצה לו למצוא עו"ד.
שאלתי, האם עונש מאסר בפועל הוא העונש המקובל לנהיגה בשלילה ביודעין ? מה משך המאסר ? איך בכל זאת ניתן לסגור עסקת טיעון תוך הודאה באשמה למרות סירוב התובעת ?
בחקירתו הודה שנהג אך לא באי ציות לשוטר. (הוא לא זוכר שחתם על הודאה).
הוא פנה לתובעת המשטרתית בבקשה לעסקת טיעון אך היא סרבה וטענה שתבקש מאסר בפועל וייעצה לו למצוא עו"ד.
שאלתי, האם עונש מאסר בפועל הוא העונש המקובל לנהיגה בשלילה ביודעין ? מה משך המאסר ? איך בכל זאת ניתן לסגור עסקת טיעון תוך הודאה באשמה למרות סירוב התובעת ?
נהיגה בפסילה ביודעין
דוד, מתנדב בתנועה
04/11/11
היא עבירה חמורה ביותר שמעידה על צפצוף ארוך ורם על כל הוראות החוק ותקנות התעבורה.דגש על המילה "כל"לפיכך החליט המחוקק להחמיר עם נהגים כאלה ולדרוש מאסר.קיימת הצעה (אני לא יודע אם התקבלה כבר או לא) לאפשר מעצר מידי והבאה לפני שופט להארכת מעצר לכל מי שייתפס נוהג ללא ר.נ. בתוקף (בודאי בפסילה) ביודעיןהגיע הזמן להביא לידיעת העבריינים שהם עבריינים
נתפסתי עם פלאפון ביד בזמן עמידה ברמזור אדום
בני
30/10/11
בזמן עמידה ברמזור נתפסתי אוחז בפלאפון
בטענת השוטר כי דיברתי בפלאפון ללא דיבורית מה שלא נכון ביכלל
יש לי דיבורית בלוטוס ברכב בנוסף לכך השוטר רשם שסרבתי לחתום על הדוח וזה גם לא נכון הוא לא נתן לי לקרוא ולחתום על הדוח אלא רשם מסרב לחתום
האם יש אלבי ללכת למשפט ?
כמה נקודות מקבלים על פלאפון ?
השוטר רשם את הדוח לפי תקנה 28ב לחוקי תעבורה שאומרים כי רכב בתנועה לא ידבר הנוסע ולא ישלח SMS אך אני הייתי עומד ברמזור ולא דיברתי ביכלל אשמח לקבל את תשובתכם המהירה
בני
בטענת השוטר כי דיברתי בפלאפון ללא דיבורית מה שלא נכון ביכלל
יש לי דיבורית בלוטוס ברכב בנוסף לכך השוטר רשם שסרבתי לחתום על הדוח וזה גם לא נכון הוא לא נתן לי לקרוא ולחתום על הדוח אלא רשם מסרב לחתום
האם יש אלבי ללכת למשפט ?
כמה נקודות מקבלים על פלאפון ?
השוטר רשם את הדוח לפי תקנה 28ב לחוקי תעבורה שאומרים כי רכב בתנועה לא ידבר הנוסע ולא ישלח SMS אך אני הייתי עומד ברמזור ולא דיברתי ביכלל אשמח לקבל את תשובתכם המהירה
בני
שימוש בנייד בתנועה
יעקבי
30/10/11
שלום בני,
הואשמת בשימוש בנייד בזמן שהרכב בתנועה.
בית המשפט דן במושג "תנועה" והגיעו למסקנה (סמנטיקה) כי בהיות הרכב עומד ברמזור אדום הוא מהווה חלק מהתנועה.
4 נקודות על עבירה זו.
כאמור אין זה משנה אם דיברת עם הנייד אם לאו, העבירה היא בעצם ההחזקה בו, שנכנסת לקטגוריית 'שימוש'.
הואשמת בשימוש בנייד בזמן שהרכב בתנועה.
בית המשפט דן במושג "תנועה" והגיעו למסקנה (סמנטיקה) כי בהיות הרכב עומד ברמזור אדום הוא מהווה חלק מהתנועה.
4 נקודות על עבירה זו.
כאמור אין זה משנה אם דיברת עם הנייד אם לאו, העבירה היא בעצם ההחזקה בו, שנכנסת לקטגוריית 'שימוש'.
היכן לתבוע מישהו?
מושיקו
30/10/11
לאחר תאונה שקרתה לרכבי החלטתי לתבוע את הפוגע.
הפוגע גר בחולון,התאונה קרתה בהוד השרון.
מה עלי לעשות,מה רצוי להביא?
האם יש הגבלה לסכום הנזק שנגרם לאוטו בבית משפט לתביעות קטנות או לא?
הפוגע גר בחולון,התאונה קרתה בהוד השרון.
מה עלי לעשות,מה רצוי להביא?
האם יש הגבלה לסכום הנזק שנגרם לאוטו בבית משפט לתביעות קטנות או לא?
פנה לפורום ניזיקין
doom
31/10/11
שאלה בקשר לתמרור אין עצירה (432)
ניצן
30/10/11
שלום,
רציתי לברר מה פירוש צירוף התמרורים שבתמונה.
אני הבנתי את זה כך שאסור להחנות את הרכב בשעות המצוינות בתמרור התחתון. קיבלתי דוח בין השעות הנ"ל. האם הדוח מוצדק או שביכולתי לערער?
תודה.
רציתי לברר מה פירוש צירוף התמרורים שבתמונה.
אני הבנתי את זה כך שאסור להחנות את הרכב בשעות המצוינות בתמרור התחתון. קיבלתי דוח בין השעות הנ"ל. האם הדוח מוצדק או שביכולתי לערער?
תודה.
ראשית, זהו תמרור איסור חניה, להבדיל מתמרור 433
עמית
30/10/11
שהנו תמרור איסור עצירה וחניה.ישנו טעם לפגם עם תמרורים 439 שמוצבים במקום, אך אין בהם בכדי לפגום בתקינות הדו"ח.
דוח כי החזקתי עט ביד
מיטל
30/10/11
היום עצר אותי שוטר ביקש רישיונות ואז הבחין שיש לי עט ביד , הופתעתי מאוד לשמוע מימנו כי הוא רושם לי דוח הוא ציין בדוח נהגת לא זהירה כי תוך כדי נהיגה החזיקה בעט ביד קנס של 500 שח, שאלתי את השוטר תוך שאני מקליטה אותו לפשר הקנס המגוחך שאלתי אותו בהקלטה אתה ראית שכתבתי תוך כדי נהיגה ? והוא השיב לי חד משמעית לא ראיתי שכתבת, אני רוצה להגיש כמובן עירעור על ביטול הדוח וברצוני רק לשמוע דיעה של העו"ד מה עלי לציין בדוח?
דילגו עלי נא התיחסות תודה
מיטל
01/11/11
ברצוני להגיש עירעור אנא ציינו מה החוק אומר בנוגע להחזקת עט ביד בזמן נהיגה
משפט תעבורה על הסעת נוסעים מעל המותר
יונה
30/10/11
עשיתי מעשה שטות והסעתי את ילדי מהבית לברכה [ 5דקות נסיעה ] 6 נוסעים יותר מהמותר [ 11 נוסעים סך הכל ..] הילדים היו חגורים במושב האחורי ברכב
קבלתי זימון לבית משפט
אני נהג משנת 85 יש לי דוח בודד משנת 99 על פס לבן
כשהשוטר רושם הדוח שאל לתגובתי אמרתי לו שאני אידיוט והוא אמר שיכול להיות שהשופט יתחשב בזה
האים שיך להגיע בכלל למשפט [ אני מלא בושה מהמעמד.. ] או כדאי לבקש להשפט ללא נוכחותי תוך הבעת חרטה כנה??
האים כדאי להביא עורך דין. אים כן כמה זה עולה?[ המשפט בירושלים בעוד חודש]
יונה
קבלתי זימון לבית משפט
אני נהג משנת 85 יש לי דוח בודד משנת 99 על פס לבן
כשהשוטר רושם הדוח שאל לתגובתי אמרתי לו שאני אידיוט והוא אמר שיכול להיות שהשופט יתחשב בזה
האים שיך להגיע בכלל למשפט [ אני מלא בושה מהמעמד.. ] או כדאי לבקש להשפט ללא נוכחותי תוך הבעת חרטה כנה??
האים כדאי להביא עורך דין. אים כן כמה זה עולה?[ המשפט בירושלים בעוד חודש]
יונה
הסעת נוסעים מעל למותר
עו"ד רות גידרון
מנהלת
30/10/11
שלום יונה
כולי תקווה שכל המקרים היו מסתיימים כמו אצלך, ללא נזק בנפש ועם הבנה מלאה של המקרה.
באפשרותך להגיע לבד או עם ייצוג ( ייצוג יניב תוצאות טובות יותר אבל יש לו עלות כלכלית ), בביהמ"ש ניתן להגיע להסדר עם התובע שיתחשב בנתוניך האישיים המיוחדים, עברך התעבורתי, נסיבות המקרה, תגובתך לשוטר ועוד נתונים נוספים .
המון בהצלחה
עו"ד גדרון רות- מנהלת פורום תעבורה
כולי תקווה שכל המקרים היו מסתיימים כמו אצלך, ללא נזק בנפש ועם הבנה מלאה של המקרה.
באפשרותך להגיע לבד או עם ייצוג ( ייצוג יניב תוצאות טובות יותר אבל יש לו עלות כלכלית ), בביהמ"ש ניתן להגיע להסדר עם התובע שיתחשב בנתוניך האישיים המיוחדים, עברך התעבורתי, נסיבות המקרה, תגובתך לשוטר ועוד נתונים נוספים .
המון בהצלחה
עו"ד גדרון רות- מנהלת פורום תעבורה
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
"מלא בושה" אל תגזים
יניב
30/10/11
אתה חייב ללכת לבית משפט אחרת השופט רואה בזה זילזול, לך לבד תודה באשמה תבקש סליחה ככל הנראה זה 500 שקל קנס חודשיים שלילה על תנאי . קצב ואולמרט לא מתביישים אז פעם בכמה שנים יכולה להיות חוויה בבית משפט.
עדכון דו"ח ע"י השוטר לאחר שנמסר לידי
ב.ב
30/10/11
שלום, ביום שישי האחרון קבלתי דו"ח על חניה במקום אסור.הראתי לשוטר שסימון האדון לבן הסתיים כ-10 מטר לפני מקום החניה שלי והוא טען שאני עדיין מפריע לתנועה ונתן לי דוח. ניחא.לאחר שקבלתי את הדוח צלמתי את הרכב כשהוא חונה במקום מותר. השוטר כעס על כך,בקש את הדו"ח ורשם בו את פרטי האישיים. ז"א שמכיוון שצלמתי את הרכב הד"וח הפך להיות על שמי במקום על מספר הרכב.שאלתי: האם מותר לשוטר לעדכן דו"ח לאחר שמסרה לעובר העבירה למרות שלא נעשתה שום עבירה נוספת?תודה מראש.ב.ב.
א,כן . ועכשיו
מיקו
30/10/11
ועכשיו מדו"ח "ללא אבא " שהיה משולם ולא נרשם על אף אחד.הדו"ח הפך להיות שמי על שם הנהג ולאחר תשלום תהפוך להיות הרשעה על הנהג .
על איזה סעיף קיבלת את הדו"ח ?
על איזה סעיף קיבלת את הדו"ח ?
לא ברור קשר בין צילום למעשיו של שוטר
doom
30/10/11
...אך הוא יכול לעדכן את הדוח לאחר שנמסר, אפילו בלי לבקש עותק של "לקוח"לגבי מותראסור - אפשר לציין סעיף האישום? או לסרוק לנו את הדוח ללא פרטים אישיים?
יש מה לעשות ואל תוותר!
גיא למען הבטיחות בדרכים
30/10/11
בוא לא נתווכח על עצם הדוח, יתכן ובאמת הפרעת, אם תעביר צילום אולי נוכל להביע דעה.
אני הייתי מציע לך לשלם את הדוח, גם עכשיו כשהוא רשום על שמך, לא זה מה שיפריע לך בחייך ובגליונך התעבורתי,סה"כ עבירת חניה,לא נורא!
עצם תשלום הדוח יוכיח שאתה לא מנסה להתחמק מהדוח, בפעילותך
לגבי התנהגותו של השוטר. אני התנדבתי מספר שנים בתפקיד דומה, והתנהגות זו לא מקובלת בייחוד כאשר הדוח כבר נמסר לך.
אני הייתי כותב למח"ש ולמפקדו של השוטר. הייתי אומר על התנגותו את הביטוי, "גם אם זה כשר, זה מסריח".
גע לפני שאתה מבצע עבירת תנועה, תחשוב על משפחתך שתצטרך לטפל בך כנכה, או לחיות בלעדיך
גיא הלוי, למען הבטיחות בדרכים guyhalevy@gmail.com
אני הייתי מציע לך לשלם את הדוח, גם עכשיו כשהוא רשום על שמך, לא זה מה שיפריע לך בחייך ובגליונך התעבורתי,סה"כ עבירת חניה,לא נורא!
עצם תשלום הדוח יוכיח שאתה לא מנסה להתחמק מהדוח, בפעילותך
לגבי התנהגותו של השוטר. אני התנדבתי מספר שנים בתפקיד דומה, והתנהגות זו לא מקובלת בייחוד כאשר הדוח כבר נמסר לך.
אני הייתי כותב למח"ש ולמפקדו של השוטר. הייתי אומר על התנגותו את הביטוי, "גם אם זה כשר, זה מסריח".
גע לפני שאתה מבצע עבירת תנועה, תחשוב על משפחתך שתצטרך לטפל בך כנכה, או לחיות בלעדיך
גיא הלוי, למען הבטיחות בדרכים guyhalevy@gmail.com
יש מה לעשות
גיא למען הבטיחות בדרכים
30/10/11
בוא לא נתווכח על עצם הדוח, יתכן ובאמת הפרעת, אם תעביר צילום אולי נוכל להביע דעה.
אני הייתי מציע לך לשלם את הדוח, גם עכשיו כשהוא רשום על שמך, לא זה מה שיפריע לך בחייך ובגליונך התעבורתי,סה"כ עבירת חניה,לא נורא!
עצם תשלום הדוח יוכיח שאתה לא מנסה להתחמק מהדוח, בפעילותך
לגבי התנהגותו של השוטר. אני התנדבתי מספר שנים בתפקיד דומה, והתנהגות זו לא מקובלת בייחוד כאשר הדוח כבר נמסר לך.
אני הייתי כותב למח"ש ולמפקדו של השוטר. הייתי אומר על התנגותו את הביטוי, "גם אם זה כשר, זה מסריח".
רגע לפני שאתה מבצע עבירת תנועה, תחשוב על משפחתך שתצטרך לטפל בך כנכה, או לחיות בלעדיך
גיא הלוי, למען הבטיחות בדרכים guyhalevy@gmail.com
אני הייתי מציע לך לשלם את הדוח, גם עכשיו כשהוא רשום על שמך, לא זה מה שיפריע לך בחייך ובגליונך התעבורתי,סה"כ עבירת חניה,לא נורא!
עצם תשלום הדוח יוכיח שאתה לא מנסה להתחמק מהדוח, בפעילותך
לגבי התנהגותו של השוטר. אני התנדבתי מספר שנים בתפקיד דומה, והתנהגות זו לא מקובלת בייחוד כאשר הדוח כבר נמסר לך.
אני הייתי כותב למח"ש ולמפקדו של השוטר. הייתי אומר על התנגותו את הביטוי, "גם אם זה כשר, זה מסריח".
רגע לפני שאתה מבצע עבירת תנועה, תחשוב על משפחתך שתצטרך לטפל בך כנכה, או לחיות בלעדיך
גיא הלוי, למען הבטיחות בדרכים guyhalevy@gmail.com
דו"ח חניה עם/בלי נהג
יעקבי
30/10/11
שלום ב.ב.
ישנה הנחייה לשוטר הרושם דו"ח חניה לרכב שאם במהלך רישום הדו"ח מופיע הנהג עליו לרשום את פרטיו בדו"ח.
ישנה הנחייה לשוטר הרושם דו"ח חניה לרכב שאם במהלך רישום הדו"ח מופיע הנהג עליו לרשום את פרטיו בדו"ח.
ביה"מש דחה תביעה לביטול דוחות בגין תמרור לא ברור
אקורדיון
30/10/11
בית המשפט המחזוי בפ"ת דחה בקשה לייצוגית מטעם תושבת נתניה שביקשה לבטל את כל הדוחות שנרשמו באיזורים עם תמרורים לא ברורים. השופט דחה את הבקשה וחייב אותה בהוצאות משפט.. לידיעה
מעניין.
עו"ד רות גידרון
מנהלת
30/10/11
מניסוח הכתבה נראה שמדובר בבעיות משפטיות ולא דיון לגופו.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
ביטול דוח חנייה
MD
30/10/11
תודה מראש על העזרה,
האם במקרה של קבלת דוח חנייה באדום לבן,
כאשר שם הרכב המופיע בדוח (זה שמוצמד לוישר)
הוא שגוי, אך שאר הפרטים תקינים,
וכמו"כ אין מספר לרחוב (רק מצויין ליד)-
האם במקרה זה יש עילה לביטול דוח.
במידה ולא,
האם יש לי אפשרות להמיר דוח לאזהרה (סיום נהג חדש עוד חודשיים, ללא שום דוחות תנועה או חנייה).
האם במקרה של קבלת דוח חנייה באדום לבן,
כאשר שם הרכב המופיע בדוח (זה שמוצמד לוישר)
הוא שגוי, אך שאר הפרטים תקינים,
וכמו"כ אין מספר לרחוב (רק מצויין ליד)-
האם במקרה זה יש עילה לביטול דוח.
במידה ולא,
האם יש לי אפשרות להמיר דוח לאזהרה (סיום נהג חדש עוד חודשיים, ללא שום דוחות תנועה או חנייה).
כך..
doom
30/10/11
לגבי טעות בשם רכב - אם שאר פרטים נכונים אינו פגם ממשי.לגבי מספר, אם זה דוח של פקח - 99% רכבך צולם וזה לא יעזורלגבי הזהרה - צריך וותק נהיגה לפחות של 10 שנים - אינך עומד בזה
אין עילה לביטול הדו"ח
מיקו
30/10/11
אם הדו"ח ישולם (כמובן לפני שיגיע בדואר ) הדו"ח לא ירשם על אף אחד .
אם תבקש המרה לאזהרה ( שבהתאם לנסיבות-לא תתקבל ) או תחכה שהדו"ח יגיע בדואר, הדו"ח ירשם על בעל הרכב .
שלם ,וסגור עניין.
אם תבקש המרה לאזהרה ( שבהתאם לנסיבות-לא תתקבל ) או תחכה שהדו"ח יגיע בדואר, הדו"ח ירשם על בעל הרכב .
שלם ,וסגור עניין.
חנייה בחניית נכה
מרינה
30/10/11
קיבלתי דו"ח על חנייה בחניית נכה. האם תמרור המורה על חניית נכה מספיק לנתינת דו"ח או שאמורים להתקיים תנאים נוספים/ כמה תנאים יחד כמו סימון על הכביש וסימון מדרכה
מספיק רק תמרור 437(חניית נכה)
doom
30/10/11
דוח מהירות (לאחר 10 שנים ללא עבירות)
אלכס
29/10/11
שלום,
לפני כחצי שנה קיבלתי הודעת דואר רשום שלצערי, בגלל בלבול, התייצבתי בבית הדואר באיחור ולכן דבר הדואר חזר לשולח. בדואר לא יכלו להגיד לי מי הוא השולח.
לאחרונה (לאחר יותר מ-10 שנות נהיגה ללא עבירות) קיבלתי הודעת קנס על נסיעה במהירות מופרזת (121) בכביש החוף. מהמכתב גיליתי שזו היא הודעה שניה עם כפל קנס. בפניה לפניות הציבור של המשטרה נאמר לי שמכוון שלא הגבתי למכתב הראשון תוך 30 יום אינני יכול לבקש המרה לאזהרה ומכיוון שהמכתב הראשון "לא נדרש" מגיע לי כפל קנס.
לסיכום, האיחור לדואר עלול לעלות לי ב-1125 ש"ח. האם יש מה לעשות מעבר למכתב לפניות הציבור שלא עזר?
תודה
לפני כחצי שנה קיבלתי הודעת דואר רשום שלצערי, בגלל בלבול, התייצבתי בבית הדואר באיחור ולכן דבר הדואר חזר לשולח. בדואר לא יכלו להגיד לי מי הוא השולח.
לאחרונה (לאחר יותר מ-10 שנות נהיגה ללא עבירות) קיבלתי הודעת קנס על נסיעה במהירות מופרזת (121) בכביש החוף. מהמכתב גיליתי שזו היא הודעה שניה עם כפל קנס. בפניה לפניות הציבור של המשטרה נאמר לי שמכוון שלא הגבתי למכתב הראשון תוך 30 יום אינני יכול לבקש המרה לאזהרה ומכיוון שהמכתב הראשון "לא נדרש" מגיע לי כפל קנס.
לסיכום, האיחור לדואר עלול לעלות לי ב-1125 ש"ח. האם יש מה לעשות מעבר למכתב לפניות הציבור שלא עזר?
תודה
לא ניתן לקבל אזהרה
דוד, מתנדב בתנועה
30/10/11
למרות הותק שלך ללא דוח"ות, לא תוכל להמיר את הדו"ח באזהרה משום שיש מספר עבירות שלא ניתן לקבל עליהן אזהרה. אחת מהן היא מהירות מופרזת.סע בשלוםהאפשרות הבאה שלך לקבל אזהרה היא רק בעוד 5 שנים
הארכת מועד להשפט
עו"ד רות גדרון
30/10/11
שלום אלכס
מכיוון שיעצתי לך אישית לא ארחיב יותר כאן ורק אציין לטובת כלל הקוראים בפורום שקיימת אפשרות להגיש במקרה זה בקשה לביהמ"ש "הארכת מועד להשפט".
וכמו כן ניתן להגיש בקשה לתשלום קרן הקנס למרכז לגביית קנסות.
בהצלחה,
עו"ד גדרון רות- מנהלת פורום תעבורה.
מכיוון שיעצתי לך אישית לא ארחיב יותר כאן ורק אציין לטובת כלל הקוראים בפורום שקיימת אפשרות להגיש במקרה זה בקשה לביהמ"ש "הארכת מועד להשפט".
וכמו כן ניתן להגיש בקשה לתשלום קרן הקנס למרכז לגביית קנסות.
בהצלחה,
עו"ד גדרון רות- מנהלת פורום תעבורה.
ביטול דוח בחניית נכה
איילת
29/10/11
שלום רב,
בתום לב חניתי בחניית נכה וקיבלתי דו"ח משטרתי בגובה 1,000 ₪.
אלא שחנייה זו שייכת למכר ותיק שהזמין את המשטרה.
הוא מוכן לעשות הכל כדי לבטל את תלונתו וכן את הדו"ח.
שאלותי הן:
1. האם קיימת דרך לבטל את הדו"ח (בשת"פ עם בעלי החנייה)?
2. לא קיבלתי דו"ח ב 5 השנים האחרונות. האם זו עילה לביטולו?
בתום לב חניתי בחניית נכה וקיבלתי דו"ח משטרתי בגובה 1,000 ₪.
אלא שחנייה זו שייכת למכר ותיק שהזמין את המשטרה.
הוא מוכן לעשות הכל כדי לבטל את תלונתו וכן את הדו"ח.
שאלותי הן:
1. האם קיימת דרך לבטל את הדו"ח (בשת"פ עם בעלי החנייה)?
2. לא קיבלתי דו"ח ב 5 השנים האחרונות. האם זו עילה לביטולו?
חניית נכה המסומנת לנכה מסויים
יעקבי
29/10/11
שלום איילת,
את מציגה סיטואציה מיוחדת.
במשטרה נתקבלה תלונת אזרח (הנכה) והיא פעלה בהתאם ע"י ענישת בעל הרכב או מי מטעמו שהחנה את הרכב בחניית הנכה (רישום הדו"ח),
אם הנכה מושך את תלונתו, האם העונש יתבטל?
היות שמדובר בחניה פרטית מתוקף סימונה בתמרור יש לנכה זכות לאשר לאחר לחנות במקום. מלכתחילה הנכה לא אישר לך לחנות במקום אלא בדיעבד.
כתבי למפנ"א בצרוף הצהרת הנכה אולי תיוושעי מהם.
אין עילה לביטול הדו"ח מן הנימוק שהעלית (לא קיבלת דו"ח ב-5 שנים האחרונות). אין אפשרות להמרה באזהרה בעברת חניה במקום של נכה.
את מציגה סיטואציה מיוחדת.
במשטרה נתקבלה תלונת אזרח (הנכה) והיא פעלה בהתאם ע"י ענישת בעל הרכב או מי מטעמו שהחנה את הרכב בחניית הנכה (רישום הדו"ח),
אם הנכה מושך את תלונתו, האם העונש יתבטל?
היות שמדובר בחניה פרטית מתוקף סימונה בתמרור יש לנכה זכות לאשר לאחר לחנות במקום. מלכתחילה הנכה לא אישר לך לחנות במקום אלא בדיעבד.
כתבי למפנ"א בצרוף הצהרת הנכה אולי תיוושעי מהם.
אין עילה לביטול הדו"ח מן הנימוק שהעלית (לא קיבלת דו"ח ב-5 שנים האחרונות). אין אפשרות להמרה באזהרה בעברת חניה במקום של נכה.
פלאפון מתחת לקסדה
רוני
29/10/11
עצר אותי שוטר בקש את הרשיונות כשנתתי לו את הרשיון ושאלתי מה קרה הוא דרש שאני אעמוד על המדרכה וללא שום הסבר רשם לי דוח על שהפלאפון היה מתחת לקסדה (קסדה 43 אים סקוש שמחבר בין הפלאפון לקסדה) ניסון לנסות להסביר ולהבין נענו שאני יכול להסביר הכל לשופט. שלחתי בקשה למישפט כבר חודשיים שלא נענתי. תודה
איך השוטר ידע שיש לך טלפון מתחת לקסדה?
יעקבי
29/10/11
שלום רוני,
שמא אחזת בו כדי להפעילו?
שמא אחזת בו כדי להפעילו?
מה הקרטריונים לבקשת דיון חוזר בבי"ד לתעבורה ?
khag
29/10/11
שלום.
אני רוצה להגיש בקשה לדיון חוזר גם בחלוף 4 שנים בחתירה לביטול כתב האישום וזיכוי מלא.
הסיפור שהיה : לפני 8 שנים נשפטתי בהיעדר (הזימון למשפט בזמנו היה ממוען לכתובת שאני לא גרתי שם כבר 5 שנים לפני התאונה, אז זה המצאה לא כדין) כי מישהו שהתחזה לי עשה תאונה קלה מאחור כשהוא נוהג תחת השפעת סמים, רק כעבור שנתיים ידעתי על כך באקרעי (בדיקה שגרתית של משטרת התנועה) והגשתי בקשה להישפט כי זה לא אני ולא ידעתי על התאונה הזאת (ובתווך לפני שידעתי על התאונה אפילו קיבלתי רשיון זמני שנה לאחר התאונה,אז באמת לא היה לי מושג על התאונה).
ואז 3 שנים לאחר המיקרה נשפטתי מחדש (ללא ייצוג) והשופט ביקש ממני לגשת למשטרה ולספר את הסיפור,נחקרתי תחת אזהרה וסיפרתי שזה לא אני, אבל באחד הדיונים "בא כח המדינה" שיקר לשופט שלא הגעתי למשטרה והשופט כעס וטען שאני לא משתף פעולה וחייב אותי לגשת שוב למשטרה.
על סמך השקר של בא כח המדינה החליט בהמשך השופט לא לדון יותר בתיק, והעונש נשאר על כנו (שלילה 5 שנים וקנס), העניין הכי חמור הוא שהבאתי גם למשטרה וגם לשופט הוכחה רסמית שזו לא פעם ראשונה שמישהו עושה תאונה ומוסר את שמי( זה היה ביום שנכנסתי לכלא, מישהו עשה תאונה ובבית חולים גם מסרו את השם שלי,שנתיים לפני התאונה השנייה המדוברת ).
בנוסף,זירת התאונה שונה בין מה שמופיע לכתב האישום,לבין דו"ח הבוחן,ובין חקירת המתחזה במשטרה,דהיינו : 3 כתובות שונות .
אני חייב לטהר את שמי.
מה המלצתכם ?
תודה
אני רוצה להגיש בקשה לדיון חוזר גם בחלוף 4 שנים בחתירה לביטול כתב האישום וזיכוי מלא.
הסיפור שהיה : לפני 8 שנים נשפטתי בהיעדר (הזימון למשפט בזמנו היה ממוען לכתובת שאני לא גרתי שם כבר 5 שנים לפני התאונה, אז זה המצאה לא כדין) כי מישהו שהתחזה לי עשה תאונה קלה מאחור כשהוא נוהג תחת השפעת סמים, רק כעבור שנתיים ידעתי על כך באקרעי (בדיקה שגרתית של משטרת התנועה) והגשתי בקשה להישפט כי זה לא אני ולא ידעתי על התאונה הזאת (ובתווך לפני שידעתי על התאונה אפילו קיבלתי רשיון זמני שנה לאחר התאונה,אז באמת לא היה לי מושג על התאונה).
ואז 3 שנים לאחר המיקרה נשפטתי מחדש (ללא ייצוג) והשופט ביקש ממני לגשת למשטרה ולספר את הסיפור,נחקרתי תחת אזהרה וסיפרתי שזה לא אני, אבל באחד הדיונים "בא כח המדינה" שיקר לשופט שלא הגעתי למשטרה והשופט כעס וטען שאני לא משתף פעולה וחייב אותי לגשת שוב למשטרה.
על סמך השקר של בא כח המדינה החליט בהמשך השופט לא לדון יותר בתיק, והעונש נשאר על כנו (שלילה 5 שנים וקנס), העניין הכי חמור הוא שהבאתי גם למשטרה וגם לשופט הוכחה רסמית שזו לא פעם ראשונה שמישהו עושה תאונה ומוסר את שמי( זה היה ביום שנכנסתי לכלא, מישהו עשה תאונה ובבית חולים גם מסרו את השם שלי,שנתיים לפני התאונה השנייה המדוברת ).
בנוסף,זירת התאונה שונה בין מה שמופיע לכתב האישום,לבין דו"ח הבוחן,ובין חקירת המתחזה במשטרה,דהיינו : 3 כתובות שונות .
אני חייב לטהר את שמי.
מה המלצתכם ?
תודה
משפט חדש
עו"ד חיים נס
29/10/11
שלום רב וערב טוב..קצת קשה להבין ולעקוב אחרי כל הסיפור שלך..הייתי ממליץ לך בחום לפנות לעו"ד הבקיא בדיני התעבורה ע"מ שיבדוק האם ומה ניתן כיום לעשות..בהצלחה..חיים
תאונת דרכים והתחזות
עו"ד רות גדרון
30/10/11
שלום .
כפי שצויין, יעוץ מקצועי לסיפור מורכב ראוי ורצוי שינתן באופן ספציפי ומקצועי.
ועל כן ההמלצה היא לגשת לעו"ד המתמחה בתחום התעבורה, באם ידך אינה משגת אתה יכול לנסות לפנות לסנגוריה הציבורית שתבחן אם אתה עומד בקרטריונים לייצוג מטעמה.
בהצלחה,
עו"ד גדרון רות- מנהלת פורום תעבורה
כפי שצויין, יעוץ מקצועי לסיפור מורכב ראוי ורצוי שינתן באופן ספציפי ומקצועי.
ועל כן ההמלצה היא לגשת לעו"ד המתמחה בתחום התעבורה, באם ידך אינה משגת אתה יכול לנסות לפנות לסנגוריה הציבורית שתבחן אם אתה עומד בקרטריונים לייצוג מטעמה.
בהצלחה,
עו"ד גדרון רות- מנהלת פורום תעבורה
חיפוש תיק תעבורה
יואל
28/10/11
שלום רב , אני מעוניין להראות את התיק תעבורה שלי , הרשעות וכו' ..האם ניתן לראות זאת ?אם כן אשמח לקבל לינק של הכתובת.תודה רבה.
חיסיון
יעקבי
28/10/11
שלום יואל,
אתה מבקש מידע חסוי. אין לינק.
עליך לפנות לתחנת המשטרה עם ת.זהות, לשלם אגרה (בולי הכנסה) ותקבל הדפס של הגליון שלך.
אתה מבקש מידע חסוי. אין לינק.
עליך לפנות לתחנת המשטרה עם ת.זהות, לשלם אגרה (בולי הכנסה) ותקבל הדפס של הגליון שלך.
מידע בנושא תעבורה
עו"ד רות גדרון
30/10/11
שלום יואל
בנט המשפט תוכל למצוא פרטים מסויימים אודות התיק שלך.
www.court.gov.il
לגבי הרשעות קודמות תוכל לקבל אותן ביחידות התנועה .
מספר הטלפון למידע כללי על דוחות תנועה - 02-5429667
לגבי נקודות, *5678.
בהצלחה,
עו"ד גדרון רות, מנהלת פורום תעבורה.
בנט המשפט תוכל למצוא פרטים מסויימים אודות התיק שלך.
www.court.gov.il
לגבי הרשעות קודמות תוכל לקבל אותן ביחידות התנועה .
מספר הטלפון למידע כללי על דוחות תנועה - 02-5429667
לגבי נקודות, *5678.
בהצלחה,
עו"ד גדרון רות, מנהלת פורום תעבורה.
מהירות מופרזת
אבי
28/10/11
קיבלתי הודעה על מהירות מופרזת שצולמה בכביש431- 13 ק"מ ממזרח.
סקרתי את השטח ולא ראיתי שום מצלמה.
איך עלי להגיב?
סקרתי את השטח ולא ראיתי שום מצלמה.
איך עלי להגיב?
איך החלטת שמדובר במצלמה נייחת ?
מיקו
28/10/11
המשך ל.... מהירות מופרזת
אבי
28/10/11
האמת, אני לא כל כך מתמצא במצלמות משטרה, האם יש מצלמות ניידות שמצלמות ושולחות דוח, ללא עצירת הרכב?
מצלמת מולטנובה
יעקבי
28/10/11
שלום אבי,
פרט למצלמות על עמודים המשטרה משתמשת במצלמות (מולטנובה F6) המורכבות בניידות.
ממא"ל- מולטנובה F6:
במכשיר זה נעשה שימוש כשהוא מוצב בתוך הניידת. המצלמה האלקטרונית מודדת למעשה את כל כלי הרכב שנסעו במהירות העולה על המהירות שהוזנה במצלמה כמהירות הסף. הצילום נעשה בסרט צילום רגיל- 35 מ"מ.
אין עוצרים את הנהג. הדו"ח נשלח לבעל הרכב לאחר שפוענחו התמונות.
פרט למצלמות על עמודים המשטרה משתמשת במצלמות (מולטנובה F6) המורכבות בניידות.
ממא"ל- מולטנובה F6:
במכשיר זה נעשה שימוש כשהוא מוצב בתוך הניידת. המצלמה האלקטרונית מודדת למעשה את כל כלי הרכב שנסעו במהירות העולה על המהירות שהוזנה במצלמה כמהירות הסף. הצילום נעשה בסרט צילום רגיל- 35 מ"מ.
אין עוצרים את הנהג. הדו"ח נשלח לבעל הרכב לאחר שפוענחו התמונות.
קיבלתי דו"ח על אחזקתהעברת הסלולרי בנסיעה
izzy
27/10/11
נסעתי בכביש מהיר, כאשר אני מוציא את הסלולרי מכיס החולצה (כי פשוט לא הרגשתי נוח,וזה הכביד לי.) ומעביר אותו למחוון השעונים,באותו רגע חולף רכב משטרה ורואה את הסלולרי בידי,השוטר טוען על האחזקת הסלולרי אך מאשר שלא דיברתי, ואני טוען על העברת הסלולרי מהכיס למחוון השעונים.יש לציין שמותקן ברכב דיבורית חוקית, ואני עם וותק נהיגה של 40 שנים וללא עבירות , שאלתי : האם יש כאן עבירה ? ואם כן ,כדי ללכת למשפט ולערער ? וכן מה הסיכויי שלי לזכות במשפט ? תודה מראש על התשובה .
זו עבירה
אורן המקורי
28/10/11
כעיקרון זה לא משנה אם דיברת או לא דיברת. העבירה היא עצם השימוש בטלפון הנייד שיכול כאמור להיות אפילו החזקתו לזמן קצר ביותר.
משפט לט יעזור לך כי ביצעת עבירה = עשית שימוש בטלפון.
אמנם בסוג עבירה זו המשטרה לא ממירה את הדו"ח לאזהרה אולם לאור וותק נהיגתך הרב וללא דוחות משטרה הייתי בכל זאת פונה בכתב (יש לפנות למרכז פניות נהגים שפרטיו נמצאים בגב הדו"ח ולצרף צילום של הדו"ח. שלח בדואר רשום).
משפט לט יעזור לך כי ביצעת עבירה = עשית שימוש בטלפון.
אמנם בסוג עבירה זו המשטרה לא ממירה את הדו"ח לאזהרה אולם לאור וותק נהיגתך הרב וללא דוחות משטרה הייתי בכל זאת פונה בכתב (יש לפנות למרכז פניות נהגים שפרטיו נמצאים בגב הדו"ח ולצרף צילום של הדו"ח. שלח בדואר רשום).
שימוש בטלפון סלולרי
עו"ד רות גדרון
30/10/11
שלום,
לכאורה, ביצעת את העבירה יחד עם זאת אין לדעת מה יהיו תוצאות בקשה להישפט במקרה שלך .
קיימת חשיבות מכרעת לדבריך לשוטר, עברך התעבורתי, נסיבות אישיות, זהות השופט והתובע.
אם כל נתונים אלה בעדך( אלה שניתן לדעת מראש), אז עליך להגיש בקשה להשפט.
בהצלחה
עו"ד גדרון רות- מנהלת פורום תעבורה
לכאורה, ביצעת את העבירה יחד עם זאת אין לדעת מה יהיו תוצאות בקשה להישפט במקרה שלך .
קיימת חשיבות מכרעת לדבריך לשוטר, עברך התעבורתי, נסיבות אישיות, זהות השופט והתובע.
אם כל נתונים אלה בעדך( אלה שניתן לדעת מראש), אז עליך להגיש בקשה להשפט.
בהצלחה
עו"ד גדרון רות- מנהלת פורום תעבורה
האם באופנוע עם סירה, מותר לנסוע בלעדיה?
אברהם
27/10/11
ושאלה שנייה, היום עברתי טסט לאופנוע ואין לי רשיון לרכב, אני בן 25, האם מותר להרכיב על האופנוע? ובאיזה צורה (קדימה אחורה וכו').ושאלה אחרונה, חבר יש לו ספסל בסטיישן שלא רשום ברשיון הרכב, והוא טוען שבגלל שלא רשום ברשיון הרכב מספר מקומות, אז זה נשאר פתוח, כל עוד המושבים תקניים??
שאלה מעניינת
דוד, מתנדב בתנועה
30/10/11
בגדול, רכב מאושר לנסיעה עפ"י מה שאישר משרד הרישוי ואסור לערוך בו שינוייםלדוגמא, אם לרכב מאושר וו/תפוח גרירה, האם מותר לפרק אותו?התשובה שלי: לא יודעאני ממליץ שתשאל במכון רישוי. הם חייבים לדעת את התשובה מתוקף תפקידם.
מהירות של 32 יותר בבין ערוני
צחי
27/10/11
ברשותי רישיון נהיגה כ 15 שנים ללא אף עבירת תנועה פרט לאחת על אי מתן זכות קדימה בהיותי נהג חדש כלומר לפני כ 14 שנה , השבוע קיבלתי דואר רשום שצולמתי נוהג המהירות מופרזת 102 במקום 70 קמ"ש 10 נקודות והעמדה לדין , שאלתי היא האם כדאי לי לנסות להגיע להסדר עם התובע או לשלוח לשופט מכתב ולבקש שימיר לי לאזהרה בגלל עברי , והאם שופט תעבורה מורשה להמיר את הדוח לאזהרה ?
השופט לא רושם דוחות
דוד, מתנדב בתנועה
27/10/11
מצבך טוב לאור עברךלצורך המרה לאזהרה יש מספר תנאים, שנראה על פניו כי אתה עומד בכולםא. הודאה באשמהב. ותק בנהיגה מעל 10 שניםג. 5 שנים ללא אף עבירהנסה להגיע לשיחה עם התובע בלשכת התנועה המיוחסת בדו"ח.בהצלחהותבוא לספר מה נגמר
עבירה שבגינה קבלת הזמנה לדין לא ניתנת להמרה באזהרה
יעקבי
27/10/11
שלום צחי,
ראשית כל הכבוד על נהיגתך האחראית לאורך שנים.
הפעם מעדת. לצערך לא תוכל להמיר באזהרה.
השופט לא מתעסק בהמרות.
תנסה להגיע להסדר על סמך הודאה באשמה ועברך הטוב יהיה לך סניגור.
ראשית כל הכבוד על נהיגתך האחראית לאורך שנים.
הפעם מעדת. לצערך לא תוכל להמיר באזהרה.
השופט לא מתעסק בהמרות.
תנסה להגיע להסדר על סמך הודאה באשמה ועברך הטוב יהיה לך סניגור.
המרה באזהרה והסדרים בביהמ"ש
עו"ד רות גדרון
30/10/11
שלום צחי .
אין בסמכותו של השופט להמיר את העבירה לאזהרה או לכל עבירה אחרת, נושא זה נמצא בסמכות התביעה ועליך לפנות אליהם לצורך המרה או שינוי סעיף.
מעבר לכך באפשרותך לפנות אל התובע לבד או באמצעות עו"ד ע"מ לבחון אפשרות להמרה בסעיף מקל יותר וע"מ לנהל מו"מ בנוגע לענישה.
מקובל כי רכיבי הענישה יכללו : פסילה בפועל ( לאור הנתונים שציינתי פחות ראלי), פסילה מותנית וקנס.
בהצלחה
עו"ד גדרון רות - מנהלת פורום תעבורה.
אין בסמכותו של השופט להמיר את העבירה לאזהרה או לכל עבירה אחרת, נושא זה נמצא בסמכות התביעה ועליך לפנות אליהם לצורך המרה או שינוי סעיף.
מעבר לכך באפשרותך לפנות אל התובע לבד או באמצעות עו"ד ע"מ לבחון אפשרות להמרה בסעיף מקל יותר וע"מ לנהל מו"מ בנוגע לענישה.
מקובל כי רכיבי הענישה יכללו : פסילה בפועל ( לאור הנתונים שציינתי פחות ראלי), פסילה מותנית וקנס.
בהצלחה
עו"ד גדרון רות - מנהלת פורום תעבורה.

