פורום דיני עבודה
פורום דיני עבודה הוקם כדי לתת מענה לכל פונה בתחום כה חשוב של זכויות עובד ועובדת. אל תהססו לשאול בנוגע לפיצויי פיטורין, הרעת תנאים, דמי חופשה והבראה ועוד. אנחנו כאן, לרשותכם.
מתי צריך להודיע על עזיבה בחזרה מחופשת לידה
אני בסיום חופשת לידה ומעוניינת לעבור למקום עבודה חדש,
בחוזה עם מקום העבודה הקודם אני מחויבת להודיע 30 יום טרם העזיבה,
האם ניתן להאריך את חופשת הלידה ב30 יום ולא לבצע חפיפה ?
הארכת חופשת הלידה
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
אש"ל
בתוספת לשאלת "אש"ל"
בהמשך לשאלתי, ארחיב: במסגרת העבודה אנחנו גם מקיימים פעילויות שונות ללקוחות, במסגרתן אנו מוציאים כספים על מסעדות/ בתי קולנוע וכ"ו. במסגרת פעילויות אלו- אנו אכן מקבלים החזר הוצאות. מעולם לא נאמר שגם הוצאות אלו הן במסגרת אש"ל שכבר משולם לנו.
שעות נוספות
תשלום עבור שעות נוספות
כרגע שעות נוספות נמדדות ברמה היומית או השבועית בלבד.
ולכן, אין משמעות של הסירוב כל משמעות.
ככל שהעובד עובד שעות נוספות או עודפות מגיעה לו תשלום שכר בהתאמה.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
איסור התעמרות בעבודה
קרתה היום תקרית בעבודה של אשתי שבו אחת העובדות (בהנהלה) שלחה מייל משפיל לאשתי וכל ההנהלה הייתה מכותבת באותו המייל, אשתי שאלה את אותה עובדת שאלה במייל וזו ענתה לה באגרסיביות כך :
"קצת התבלבלתם, אתן נותנות לי שירות ולא מנהלות אותי.
עם כל הכבוד ... שעה שלי היא הרבה יותר יקרה ואפשר לחסוך לי את הצורך להתרוצץ בין מנהלות ..."
אני בטוח שאפשר היה לסבן את המילים ולהעביר את המסר בצורה לא בוטה ומתנשאת והמסר היה נקלט, במיוחד שכל ההנהלה מכותבת במייל, לא מספיק ההשפלה ש"אני שווה יותר ממך" גם הברוטליות בו הועבר המסר, אשמח להבין האם יש עילה לתביעה על "איסור התעמרות בעבודה"
כמובן שהכל מתועד (השתלשלות של כל המייל)
התעמרות בעבודה
אני לא יודעת כמה האופן בו נאמרו "נכתבו" הדברים ובאם מדובר בהתנהלות חד פעמית או שלאו - מגיעה לכדי ההגדרה של התעמרות בעבודה.
וצה לומר לא כל התנסחות - הגם שהיא לא נעימה תחשב שהתעמרות בעבודה
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
דמי אבטלה לאחר חלד
לכל שאל בענין דמי אבטלה אנא פני לפורום ביטוח לאומי
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
תביעה על אי תשלום של 8 ימי חפיפה בחנות סלולר
בתאריך 31.08.21 התחלתי חפיפה אצל זכיין ברשת סלולר, מכיבן שהיינו בתקופת החגים המעסיק אמר שיוציא לי טופס 101 לאחר החגים(מה שלא קרה כי התפטרתי), מה שיצא שעבדתי 8 ימים 3-6 שעות עבודה כול משמרת בחישוב כולל כ - 1000 ש"ח.
באחת המשמרות העובד שחפף אותי נתפס בביקורת של שוטרים ללא מסיכה והייתה שם התנהלות מאוד פיראטית, העובד סגר את עצמו בשירותים בכוונה למשך שעה פלוס כדי להמנע מדו"ח וביקש ממני לשתף איתו פעולה ולא למסור את הפרטים שלו, המעסיק באותו זמן היה בבית ובשיחת טלפון איתו ביקש ממני ברמזים גם לשתף איתו פעולה ולא להסגיר את העובד ולא למסור לשוטרים שום פרטים על החברה למרות שהשוטרים דרשו ממני ח"פ של החברה.
יומיים אחרי החלטתי שאני לא מעוניין להמשיך במקום העבודה, למרות שלפני שלושה ימים מהתקרית המעסיק הביא לי את המפתח לחנות ואמר שאני אמור לפתוח ב- 15.09.21
ב - 09:00 בבוקר ובעשר היה אמור להגיע העובד שחופף אותי.
לאחר ההודעה שלי המעסיק אמר לי להחזיר את המפתח ושאני אדבר איתו...
הבעיה היא שאיבדתי את המפתח.
המעסיק אמר לי בטלפון( שאגב הקלטתי את השיחה) שמיכוון שאיבדתי את המפתח וגם
שכביכול נקנס( אני לא יודע עד כמה זה נכון) מהרשת כיוון שהוא זכיין, ב - 2000 שקל כי החנות לא נפתחה בזמן( איחור של שעה).
אמר לי בסוג של איום - "סבבה אני יעדכן אותך כמה עלה לי להחליף את הצילנדר בדלת"
מאז המעסיק לא דיבר איתי וגם לא שילם לי על ימי החפיפה, האם אני יכול לתבוע אותו
ולקחת את הכסף על ימי החפיפה?
נ.ב
יש לי את הסמסים ואת הקבצים שבהם אני מצורף לסידור עבודה, וגם קבלה וח"פ של החברה על שמי בזמן שסגרתי קופה באחד הימים.
אי תשלום שכר
בוקר טוב
יש לך אפשרות להגיש תביעה על השכר שלא קיבלת והלנת השכר/ריבית והצמדה באופן עצמאי לביה"ד.
עשה זאת! ללא כל התלבטות. כולל פירוט של השתלשלות העניינים שהביאה אותך שלא להמשיך במקום.
הסר דאגה לגבי הצילינדר והקנס הנטען ע"י המעסיק. אתה לא חברת הביטוח של המעסיק.
ב ה צ ל ח ה.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
פדיון ימי חופשה
שלום, אני עובד מספר שנים במקום עבודה וצברתי כמות יפה של ימי חופש.
עד היום הכמות ימי חופש משוקפת בתלושי המשכורת ולא קוזזה.
האם עקב התפטרות / פיטורים ממקום עבודה, יש לי הזכות לפדות את כל ימי החופש אל אף שמדובר בכמות ימי חופש גדולה מאוד?
נ.ב - יש לציין שהמעסיק לא ביקש ממני מיוזמתו שאצא לחופשה במהלך תקופת עבודתי.
פדיון ימי חופשה
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
פיטורין אחרי חפשת לידה
כמו כן, במודעת הדרושים, בתחילה נכתב כי המשרה היא להחלפה לחופשת לידה ולאחר מכן ירד המשפט המורה על כך.
מה עליי לעשות? במידה ויש כזה דבר ...
תודה.
פיטורין לאחר חופשת לידה
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
מאבטח ותיק האם יועבר בפיטוריו לעובד ממשלתי
העסקה ישירה
אורן צהרים טובים,
ככלל הכרה ביחסי עובד ומעביד במקום עבודה ציבורי/ממשלתי הוא לא מהגבוהים וזאת מכמה סיבות.
האחת - יש מקצועות שלא ניתן להכיר בהם כבחיסי עבודה ישירים, כמו בענף הנקיון, המחשוב ועוד...מהסיבה כי מדובר במיקור חוץ אמיתי. ולא זאת אף זאת אלא שעל מנת להעסיק עובדים באופן ישיר למשל בענף האבטחה - צריך המעסיק רשיונות מסוימים - כגון האפשרות להכשיר עובדים לשאת נשק וכו'.
שנית, על מנת לעבוד בסקטור הציבורי יש לעבור במסלול של קבלה לעבודה. מה שלא קורה בעניינך. בנוסף, לאחר 20 שנים יש שיהוי נורא גדול בבקשה ועל כן לא בטוח כי תביעה מסוג זה תצלח.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
ימי מחלה
ימי מחלה - שאלה נוספת
והאם שישי-שבת יורדים גם ממכסת ימי המחלה למרות שעובדים רק 5 ימים בשבוע?
תודה!
פיצויי פיטורין ופדיון ימי חופשה
עבדתי 4 שנים בחברה במשרה חלקית (רק בשבתות וחגים). ההסכם עם
המעסיק היה שאני מקבל סכום קבוע מראש לכל שבת שאני מגיע (העבודה
היא שישי בערב עד שבת בערב).
בתלושים החודשיים שקיבלתי המעסיק היה מגיע לסכום הקבוע אותו סיכמנו
באמצעות חישוב של שעות (של שכר מינימום) + שעות נוספות. ללא סעיף
החזרי נסיעות.
לאחר שסיימתי את העבודה ראיתי גם דברים שלא ציפיתי להם מבחינת
הפיצויי פיטורין והפדיון ימי חופשה:
1. ימי החופשה חושבו באופן חלקי כאחוז המשרה שעבדתי (כלומר קיבלתי
הרבה פחות מ12 ימי חופשה למשרה מלאה המעוגנים בחוק), אך גם
התשלום עבור כל יום חופש היה סכום שכר של 3 חודשים חלקי 90 (כלומר גם חושב באופן חלקי). האם הגיוני גם לחשב את כמות הימי חחופשה באופן חלקי וגם אח"כ התשלום
עבור כל יום חופש בצורה חלקית? ההגיון אומר שכל יום חופש צריך להיות
שווה לסכום אותו הייתי מרוויח אילו הייתי עובד.
2. פיצויי הפיטורין חושבו בהתאם לשכר הבסיס ללא השעות הנוספות
(שהיוו חצי מהשכר הקבוע אותו הייתי מקבל), האם הגיוני לחתוך בחצי את
פיצויי הפיטורין על אף שההסכם בינינו היה סכום קבוע מראש לכל יום
עבודה ורק בתלוש המעסיק חישב את הסכום באמצעות שעות עבודה?
3. לא שולמו הוצאות נסיעה בכלל בכל השנות עבודה שלי שם (על אף
שבתלושים השכר היה מחושב על פי שכר מינימום). האם תקין?
אודה לעזרתכם.
תודה מראש.
חיושב של זכויות בתלוש
שלום רב,
לגבי הנסיעות אם אתה לא גר במרחק של פחות משתי תחנות או במרחק הליכה ממקום העבודה אתה זכאי לתשלום נסיעות.
לגבי כל השאר אז במשרה חלקית מחשבים את כמות ימי החופשה שמגיעים לעובד על פי היקף המשרה אבל ערך יום חופש צריך להיות שווה ליום עבודה בפועלץ
לגבי הפיצויים - לא ברור ממה שכתבת אם השעות הנוספות היו פיקטיביות או שבאמת ביצעת שעות נוספות בפועל. אם לא ביצעת שעות נוספות והרכיב הזה היה פיקטיבי אז מגיע לך פיצויים בגין כל השכר וכםך גם ההפרשות לפנסיה צריכות להעשות מכל השכר.
מציעה לפנות לרו"ח או עו"ד להמשך התייעצות ושיעברו על התלושים שלך.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
הצגת דירה בקורונה לפני עזיבה סופית של ישראל
אני עוזבת את הארץ עוד מספר חודשים, בעל דירה דורש להיכנס עם אנשים בקורונה להצגת הדירה. אני מסבירה לו שיש סיכוי גדול שיביא מישהו חולה ואני לא אעזוב את הארץ בגלל הסיכון להידבק.
האם אני רשאית לא לתת לבעל דירה בגלל הסיבה של קורונה וכי אני עוזבת את הארץ סופית, לא יהיה לי לאן ללכת במצב שבו בגלל אותם אנשים הבדיקה שלי תהיה חיובית. יוצא בזאת שבעל הדירה שם אותי במצב סיכון. בבקשה תעזרו לי להבין מה הזכויות שלי?
האם אני רשאית לא לתת לא להיכנס במצב קורונה וטיסה, אחרת לא הייתי דואגת.
תודה רבה מראש
תפני בבקשה לפורום הרלבנטי
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
מנוחה שבועית
במקום העבודה בו אני מועסק עובדים 7 ימים בשבוע.
לטענת המעסיק אם יש מנוחה (הפסקה) של 25 שעות בין יום למשנהו אז זה בסדר לעבוד 7 ימים.
לדוגמה: נניח שעבדתי בשישי בבוקר עד השעה 12:00 וביום למחרת במוצאי שבת בשעה 18:00.
האם הטענה נכונה או שהמעסיק שלי עובר על החוק?
מציין שלא מדובר במקום עבודה מציל חיים.
יום מנוחה שבועי
פרט למקרים חריגים מגיע לעובד 36 שעות מנוחה.
אם אתה מסיים לעבוד ביום שישי בשעה 12 ןמתחיל בשעה 18 במוצאי שבת אז מדובר על פחות מהמנחה הנדרשת.
על פי חוק שעות עבודה ומנוחה, תשי"א-1951*.
שעות המנוחה השבועית הם כדלקמן:
7. (א) לפחות שלושים ושש שעות רצופות לשבוע הן המנוחה השבועית של העובד.
(ב) המנוחה השבועית תכלול -
(1) לגבי יהודי - את יום השבת;
(2) לגבי מי שאינו יהודי - את יום השבת או את יום הראשון או את היום הששי בשבוע, הכל לפי המקובל עליו כיום המנוחה השבועית שלו.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
מגורים ליד עבודה
אני מעוניין לגור במרחק של 45 דקות מהעבודה והמרחק 50 קילומטר...האם מבחינת דיני עבודה אני זכאי לכך האם יש מניעה שיעסיקו אותי?
מגורים ליד מקום העבודה
אבירן שלום,
לא ברור לי משאלתך מה ההגדרה של רכבת ישראל למגורים קרובים ולכן אני לא יכולה להגיד לך אם אתה עומד בדרישות.
בכל מקרה על פניו מעסיק לא מנוע מלהעסיק אותך בגלל המרחק בין מקום מגוריך לעבודה..
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
פיטורין והעסקה מחדש- משמעויות
כרגע עובדת במשרה מלאה מזה כמה שנים באותו המקוםאך מתכוונת לרדת ל50% בעוד כמה חודשים, הם יש אפשרות שהמעסיק יפטר אותי ויעסיק מיד מחדש במודל החדש או שיש תקופת צינון שיש לעשות? האם התנאים שלי נפגעים במידה ואכן מפטר ומעסיק שוב?
שינוי היקף משרה
הלנה שלום,
אין שום צורך לפטר ולהעסיק מחדש כשמשנים היקף משרה.
יש להיקף המשרה משמעות מבחינת היקף פיצויי הפיטורים שתקבלי.
מעבר לזה פרט להיקף המשרה שמשתנה אין צורך בתקופת צינון ולא בהעסקה מחדש.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
גמר חשבון בסיום העסקה
במקום עבודתי האחרון השכר החודשי שלי היה ע"ס 8000 ש"ח, זה אומר 363 ש"ח שכר יומי (8000 לחלק ל 22 ימי עבודה).
סיימתי את עבודתי ב 4.11.21.
המעסיק חישב שכר יומי עבור 4 ימים לפי 8000 ש"ח חלקי *30 ימים*, ואז בפועל שולמו לי 266.66 ש"ח ליום.
הוסבר לי שזה החוק בגמר חשבון וסיום יחסי עבודה. מחלקים את השכר החודשי בחודש שלם ולא בימי עבודה.
האם זה חוקי?
אודה לכם על תשובתכם.
אברהם
גמר חשבון ותשלום שכר
אברהם שלום,
ערך יום עבודה נשאר אותו הערך שהיה לך לאורך כל תקופת העסקה אצל המעסיק ולא משתנה גם בגמר החשבון.
מציעה שתסתכל בערך שמצוין בתלוש ולפי זה אמורים לחשב לך את ארבעת הימים שעבדת בנובמבר.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
בירור זכויות עובדת
ברצוני לשאול שאלה. אני זומנתי לשימוע וויתרתי על זכותי להישמע אבל שובצתי למשמרת והמשכתי לעבוד. היום קיבלתי מכתב פיטורים. לפני זימון לשימוע הייתי במחלה וגם החסרתי כמה שעות בגלל מחלה זמנית שדורשת לעבוד פחות שעות. האם אני יכולה עכשיו להביא למעסיק מכתב מרופא עם אישורו להפחתת המשרה לתקופה זמנית עקב אי-הצגתו בשימוע. אשמח אם תפני אותי לפסיקה בחוק שאוכל להראות אותה למעסיק.
תודה רבה
זכויות עבדת
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
מעבר לשמרה חלקית
שינוי במשרה
השכר האחרון הוא שקובע ובמקרה שלך הואיל ואת תעברי ממשרה מלאה לחלקית אזי הפ"פ יחושבו לפי שתי תקופות העסקה. האחת - ממועד תחילת עבודתך ועד לשינוי והשניה מהמועד של השינוי ועד לתום העסקה. לגבי אבטלה אופן החישוב יש לפנות לפורום ביטוח לאומי.
קחי בחשבון שאת לא חייבת להסכים לשינוי במשרה.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
חישוב דמי פיצויים
האם בחישוב הפיצויים יש לחשב את התוספת שכר של 500 שח כפול 7 השנים?
חישוב פ"פ
אני לא יודעת אם על כל התקופה שעבדת את זכאית לחישוב וגילום התוספת בזכויותייך. שכן אין בידיי מידע לענין הסכם העבודה שחל עליך - ממה מופרש לך לפ"פ וכמה - האם חל עליך סעיף 14 וכו. אני נוטה לחשוב כי התוספת ככל שהיא מוגרת לתפקיד מסויים היא תגולם רק לתקופה בה ביצעת את הפקיד .
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
גילום הפסקה בשעות העבודה
הפסקות בעבודה
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
התעמרות בעבודה
"סתמי ,סתמי כבר!"
"תחזרי למקום שלך!"
"אני אקלל אותך עד שתבכי!!!!!!"
"הרמה שלך נמוכה!"
"הבת שלי יותר בוגרת ממך!"
והשיא שלה !!!-
"יאאלה יאאלה תיכנסי להריון ותעופי מפה"
היא מקבלת המון קרדיט וגיבוי,דיברתי עם המנהלת כמה פעמים
ולתת דבר כזה למתעמרת זה מזעזע בעיניי .
ד''א ממש לפני כמה ימים היא הפכה ל "סגנית מנהלת מחלקה ",מסתבר שככל שההתנהגות שלך יותר נמוכה,את עולה בדרגה . והמנהלת ? '' תאלצי להתמודד עם זה"
אם יש פה עורכות דין-
האם יש מקום לתביעות התעמרות ? דרישת פיצויים ?
ובנימה אישית ,מה הייתן עושות אם היו אומרים את המשפטים האלה לכן או לבת שלכן ?
מעדיפה לא לעזוב רק בגלל העובדה שמתכננים הריון
התעמרות בעבודה
בוקר אור
ראשית להקליט!!!! לתעד לתעד לתעד!!!
שנית, אחרי שתיעדת לקום ולעזוב. לשלוח מייל שלאור הייחס החוזר על עצמו את מתפטרת בדין מפוטרת ומבקשת את זכויוייתך. לא לעזוב לפני תיעוד. לא לוותר על הזכויות שלך. במקרה כזה את ג לא מחוייבת במתן הודעה מוקדמת.
וכן בוודאי שיש עילה - אך תידרשי הוכחה ולכן היעוד חשוב.
ב ה צ ל ח ה.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
רישיון קבלן ניקיונות
מצד אחד מי שמעסיק שני עובדים מחויב להוציא רישיון, ומצד שני מי שהוא עוסק פטור לא יכול להוציא רישיון.
**השאלה נוסעת מסעיף בחוזה הביטוח שאומר שאני מחויב לקבל היתר מתאים מהרשויות המוסמכות בחוק.
תודה לעוזרים !
אנא פנה לפרום המתאים
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
אנא פנה לפרום המתאים
עבודה בזמן חל"ת לאחר לידה
עבודה בזמן חל"ת
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
צו הרחבה בענף המוסכים
האם על מנהלת חשבונות העובדת במוסך חל צו ההרחבה בענף המוסכים או שהצו חל רק על עובדים שנותנים שירות, הלכה למעשה, בתיקון הרכבים ?
אקדים תודה לתשובה
צו הרחבה בענף המוסכים
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
הרעת תנאים
אני עובדת בתפקיד פרא- רפואי בבית ספר ברשת חרדית כבר 15 שנה. בסוף כל שנת לימודים שולחים לי הודעת פיטורים ומחזירים אותי לעבודה באותם תנאים. בשנת הלימודים הקודמת עברנו למשרד החינוך. הובטח לי בעל פה שהתנאים רק ישתפרו. מאחר ומשרד החינוך לא מכיר בוותק של קליניקות פרטיות וגם לא בהשתלמויות שנערכו כשהעובד לא היה חלק ממערכת החינוך, אני מקבלת רק חלק מהוותק שלי ולא מקבלת גמולים ולכן משכורתי נמוכה בכמה מאות שקלים ביחס למשכורתי לפני המעבר למשרד החינוך. האם יש כאן הרעת תנאים שאפשר לתבוע בגינה ? האם יש דרך חוקית לקבל את המשכורת הקודמת? תודה.
הרעת תנאים
בוקר אור
גם אם נצא מנקודת הנחה כי המדובר בהרעת תנאים - אזי הרעת תנאים מושית בתנאי העבודה מקימה לך הזכות להפטר בדין מפוטר אך לא תקים לך אפשרות מול משרד החינוך לתנאים שווים למה שקיבלת כאשר עבדת באופן פרטי.
לכן ככל שהמעסיק הקודם שילם את את כל זכויותייך (כפי שהיה צריך לעשות בכל מקרה). את יכולה לבחור האם מתאים לך להישאר בנשרד החינוך או שלאו. אבל אז לא קמה לך מעבר לתשלום פ"פ דבר נוסף.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!




