פורום דיני עבודה
פורום דיני עבודה הוקם כדי לתת מענה לכל פונה בתחום כה חשוב של זכויות עובד ועובדת. אל תהססו לשאול בנוגע לפיצויי פיטורין, הרעת תנאים, דמי חופשה והבראה ועוד. אנחנו כאן, לרשותכם.
עצמאית שאינה עונה להגדרה
פני לפורום ביטוח לאומי
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
טופס 161 לפדיון דמי פיצויים
תודה מראש על תשובתכם, בברכה, אילנה
טופס 161 לפדיון פיצויים
לרוב המעסיק פונה לקופה ומקבל ממנו דוח עזר לטופס 161 לשם חישוב הפיצוים. בפועל את גם יכולה לבקש זאת ישירות מהקופה ולהעביר למעסיק
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
ויתור על שימוע לפני פיטורין מצד העובד
בתחילת שבוע הבא צריך להתקיים לי שימוע לפני פיטורין.
מכיוון שאני לא מעוניין להמשיך במקום העבודה, אני לא מוצא צורך להופיע לשימוע ולנסות ללשמור על מקומי בחברה. אין לי רצון לשוב למשרה הזו משלל סיבות.
אני מניח שחלק מהעניין של השימוע נובע מכך שהחברה היא יזמות של הקיבוץ בו אני גר, לא מכבר הגשתי מועמדות למשרה אחרת בקיבוץ והדבר נודע למעסיקים שלי. חברת היזמות הזו שמונה פחות מעשרה אנשים איבדה בחודשים האחרונים 6 עובדים שבחרו לעזוב - חלקם גם אחרי יומיים, החברה לא מצליחה לממש את הפוטנציאל העצום של המוצר שלה ובנוסף צריכה "להסביר" אי עמידה ביעדים כלכליים ועזיבה של עובדים רבים בפרק זמן קצר. התנאים באופן כללי לא היו טובים, התנאים במשרה שהגשתי לה מועמדות הם פי שניים מאלו של המשרה הנוכחית. בנוסף לאחר תקופה מסוימת הבנתי שאין לי אופק קידום ממשי. הגעתי לתחום הזה ללא ידע ולא עברתי שום הכשרה רצינית, ההתמודדות שלי עם לקוחות הייתה כאילו שלחו אותי לקרב עם 2 כדורים במחסנית ואפוד ריק מתחמושת.
בכדי לא להלאות אף אחד, התכוונתי להגיש מכתב סיום העסקה עוד לקראת סוף חודש אוקטובר, ורק משום שאחד העובדים הלך לחודש מילואים וגם משום שלא ידעתי איך ומתי יהיה נכון להגיש את המכתב, לא הגשתי. מבחינתי, להגיש במייל זה קל אך לא מכובד. ככה קיבלתי את ההזמנה לשימוע, אגב.
אני שואל מה לעשות ומה יהיו ההשלכות של בקשה לביטול השימוע מצידי? מכיוון שאינני מעוניין להמשיך בחברה והמעסיק איננו מעוניין שאמשיך לעבוד בחברה וביקש ממשאבי אנוש של הקיבוץ לפטור אותי מימי ההתראה באמצעות פידוי ימי חופש. אני מניח ששימוע הוא די מיותר.
ויתור על שימוע לפני פיטורין
יש בשאלתך כמה נושאים שיש להתייחס אליהם:
ראשית על פניו נראה שהליך הפיטורים הוא לא תקין שכן ההחלטה כבר התקבלה והשימוע הוא למראית עין וכן אופן קבלת הזימון לשימוע.
מכל מקום ככל ואתה מעונין לסיים עם ההעסקתך ולא מעוניין לטעון מדוע יש להשאיר אותך אתה יכול להודיע למעסיק שאתה מוותר על זכותך לשימוע ושיקבל החלטה ללא שימוע או להעביר את טיעוניך לשימוע בכתב.
ישנה חשיבות לכך שיובהר כי אתה לא מתפטר אלא שהמעסיק יפעל כרצונו על מנת שלא ישללו ממך זכאויות למפוטר.
באשר לימי הודעה מוקדמת- לא ניתן לחפוף בין התקופות ועל המעסיק לאפשר לך עבודה בפועל במהלך ההודעה המוקדמת ( אלא באם אתם מסכימים לוותר עליה או שאתה מסכים לחפיפת ימי החופשה איתם) ולפדות לך בכסף את ימי החופשה במסגרת הגמר חשבון
בברכה,
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
אחרי יום מבחנים פסיכוטכניים מפרך לא קיבלתי תשובה
זומנתי ליום מבחנים פסיכוטכניים מפרך בחברת נמל חיפה משעה 8:00 עד 14:30 כולל ראיון עם פסיכולוגית. אמרו לי שאני אקבל תשובה תוך שלושה ימים, ועברו יותר משלושה ימים ולא קיבלתי תשובה מהחברה.
מה החוק אומר על התנהגות זו ?
תודה.
הודעה למועמד לאחר ראיון ומבחן
החוק מחייב את המעסיק למסור לעובד הודעה בכתב כאשר אני משערת שמדובר בחברה בה מועסקים מעל 25 עובדים ולכן החוק חל עליה.
את ההודעה יש למסור בתוך 14 ימים מהמועד בו התקבל מישהו אחר לתפקיד אליו נבחנת באם לא התקבלת לעבודה ובאם טרם התקבלה החלטה אז אחת לחודשיים על המעסיק למסור לעובד הודעה על עדכון מצב המיונים
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
איך מנהלת בית הספר עוברת על החוק וקובעת הכל??
קורס ניהול
יש לבחון את הנתונים לעומק על מנת לענות אך במידה ותוכלי להוכיח את טענותיך ניתן לפנות לבית הדין למתן צו עשה שיורה לה לאפשר לך. מדובר בהליך לא פשוט טולכן יש לבחון היטב את ראיותייך
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
חופש חלה ארוך
חופש מחלה הארוך
אני משערת שמיצית את ימי המחלה שלך ולכן אין חובה על המעסיק להמשיך ולהפריש לך במועד בו אין לזכותך ימי מחלה. יתרה מכך- על פניו יש לבחון למול הקופה האם אין בה סעיף שכשאר אתה נמצא באובדן כושר עבודה אין צורך בהפרשות. יוער כי אכן יש על כך מחלוקת בפסיקה שכן החוק לא קובע קביעה ברורה בנושא ולכן כדאי לבחון בתקנות הקרן
באשר לותק לצורך פיצוים הוותק ממשיך ובעצם אין ניתוק ותק אבל בפועל לצורך החישוב לא מתייחסים לתקופה בה אין לזכותך ימי מחלה.
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
תביעת פיצויים ושכר עבודה בגין אדם אחר
רציתי לדעת האם בית המשפט לדיני עבודה מכיר במנהל עיזבון/יורש כיישות משפטית שיכולה לתבוע בשמו של הנפטר פיצויים ושכר עבודה?
כלומר האם מוכרות פסיקות קודמות שהוגשו בשם אדם שנפטר לקבלת פיצויים וכו', ותביעה זו התקבלה ושולמו כספי הפיצויים עבורה?
תודה על עזרתכם.
תביעת פיצויים בשם אדם שנפטר
ברור. כאשר אדם נפטר העיזבון זכאי לקבלת הפיצויים או כל תשלום להם זכאי הנפטר ולכן העזבון או מנהל העזבון בשמם יכולים לתבוע את המגיע להם
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
בעיה בעבודה
יחס לא נעים בעבודה - מה עושים?
ראשית יש לבחון את הביטויים שנאמרים ואת סביבת העבודה שכן לא כל אמירה מהווה פגיעה ויש לבחון שאין מדובר בתחושה סוביקטיבית.
ככל ואכן הדברים הנאמרים עולים כדי פגיעה כדאי ראשית לתעד אותם ( הקלטה, שמירת הודעות וכיו"ב) ולפנות לממונה במקום העבודה על מנת שיפעל בהתאם ויתן לך את ההגנה הנדרשת. ככל והממונה לא פועל כך אז על פניו יש עילה להתפטרות בדין מפוטר לאחר התראה בכתב בשל סביבת עבודה שלא ניתן לצפות ממך לעבוד בה וכן ייתכן ושעילת תביעה .
בברכה,
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
מחפש סיוע משפטי לתביעת המעסיק
הנך מוזמן ליצור קשר בפרטי
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
שכר טרחה
שכר טרחה
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
חתימה על נספח העסקה חדש
כאשר התחלתי לעבוד חתמתי על חוזה עם התחייבות של שנתיים, החוזה מורכב משכר בסיס (מינימום), נסיעות, שעות נוספות ובונוס חודשי (300 ש"ח). כעת כאשר שכר המינימום עומד לעלות ב- 300 ש"ח רוצים שאני יחתום על נספח העסקה חדש שבו אני מוותר על הבונוס החודשי וכך השכר שלי ישאר אותו דבר. בקרוב אני סוגר שנה אחת מתוך ההתחייבות לשנתיים שחתמתי בהתחלה.
האם ניתן לחייב אותי לחתום על החוזה החדש?
במידה ואני חותם האם ניתן לתבוע בעתיד את ההפרשים שהפסיד בעקבות החתימה?
במידה ואני חותם על הנספח החדש האם אני עדיין מחוייב להמשיך בעבודה לעוד שנה?
תודה מראש
חתימה על נספח חדש
איננו בוחנים נספחים או מסמכים ספציפיים בפורום ולכן לא עיינתי בקובץ אך בהתאם לשאלתך ולנתונים שהוצגו בה על פניו מדובר בהרעת תנאים כאשר לא ניתן להכריח אותך להסכים לה ובמידה ותסרב והמעסיק יפעל כך ניתן לאחר התראה בכתב להתפטר בדין מפוטר ( כמובן בכפוף לבחינת החוזה והנספח לעומקם). ככל והמעסיק יבצע את השינוי ולא תתנגד לו גם אם לא תחתום על המסמך אזי לא תוכל לדרוש את ההפרשים שכן ניתן יהיה לטעון שהסכמת בהתנהגות לשינוי. לגבי תקופת העבודה יש לבחון את המסמכים לעומק על מנת לענות
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
ערעור על קידום סלקטבי
יש מצב לערער על אי קידומים בשכר?.
תודה
ערעור על קידום סלקטיבי בעבודה
ככל שמדובר באפליה, לדעתך, ניתן לפנות לבית הדין לעבודה.
מומלץ להיוועץ באופן פרטני עם עו"ד.
בהצלחה.
בברכה,
צילה ניהוז, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שמעון בן חמו 35/5, ירושלים
טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
אירוע בזמן מחלה
עובד הוזמן לאירוע ברית מילה של חבר לעבודה בזמן שהוא במחלה.
האם יש חוק האוסר על העובד שנמצא במחלה ללכת לאירוע?
כי על פי המנהל הישיר של העובד, עובד הנמצא במחלה צריך להיות כלוא בבית ולא לצאת ממנו, רק לדברים חיוניים.
אפשר ללכת לאירוע בחופשת מחלה?
כמובן שעובד חולה לא צריך להיות כלוא בבית, אך ייתכן שהשתתפות באירוע - משמעה שהעובד לא באמת חולה וייתכן שהוציא אישור מחלה פקטיבי.
בברכה,
צילה ניהוז, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שמעון בן חמו 35/5, ירושלים
טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
שאלה בנושא מחלה וחופש
שאלתי היא כזו - במהלך השלושה חודשים האחרונים, נעדרתי מהעבודה עקב ניתוח, במהלך תקופה זו משאבי אנוש טוענים שלא מגיע לי זיכוי בדמי מחלה, האם הדבר נכון?
שאלה נוספת: מכיוון שחזרתי בסוף נובמבר ונשארו לי 15 ימי מחלה מעל האפשרות לצבירה, התבקשתי מההנהלה לקחת ימי חופשה או שהימים ימחקו בסוף השנה, אך המנהל האישי לא הסכים לקח, האם הדבר חוקי?
ניצול ימי מחלה
ככל שקיבלת אישור מחלה מרופא קופ"ח ויש לך מספיק ימי מחלה צבורים, על המעסיק לשלם לך אותם, אלא אם כן מדובר בתאונת עבודה - ואז הביטוח הלאומי הוא הגוף שמשלם.
שאלתך השניה לא ברורה.
כל עובד (במשרה מלאה) זכאי ליום וחצי מחלה עבור כל חודש עבודה מלא, 18 ימי מחלה בשנה ועד לצבירה של 90 יום.
ניצול ימי מחלה אפשרי בכפוף להצגת אישור מחלה, אז לא ברור איך דרשו ממך לנצל ימי מחלה אם אינך חולה.
אם השאלה היתה לעניין ניצול ימי חופשה, המעסיק מחוייב לאפשר לך לנצל את ימי החופשה. אם אינך מנצל אותם כי אינך רוצה, המעסיק יכול למחוק את ימי החופשה שנותרו.
אם המעסיק הוא זה שאינו מאפשר לנצל, באפשרותך להמשיך לצבור.
בהצלחה,
בברכה,
צילה ניהוז, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שמעון בן חמו 35/5, ירושלים
טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
פיטורים בסימן שאלה
יש לי סוגייה שנוצרה במקום עבודתי, אני אסביר:
אני עובד אצל קבלן שיפוצים שנתיים וחצי ולפעמים נוצרות מחלוקות ביניינו וזה הגיע למצב פעם אחת שפוטרתי בהודעת סמס, אחרי זה דיברנו על דברים והמשכתי לעבוד כרגיל, עכשיו הגיע עוד ויכוח ונאמר לי בהודעה שאני מכין תשתית נגדו ושהוא תיעד את הכשלים שלי בעבודה והסתת עובדים ונזקים, דבר שלא קרה ושאני אקח את כל החומר המפליל שיש ביידי ואגש לרשויות כדי למצות את הדין נגד המעסיק,תהיה בריא ואני לא מוכן להמשיך לשחק את המשחק הסכיזופרני שלך...כך נאמר.
לא הודיע לי רישמית על זה שאני מפוטר, בנתיים אני יושב בבית בחוסר וודאות, רשם לי נחשוב על הדברים ונתעדכן...
כמה זמן מותר לו לתץ לי לשבת בבית?
כמה זמן מותר לו לקחת כדי לחשוב על הדברים?
אם הוא לא מודיע לי על פיטורים רישמית וגם אני יושב בבית בזמן הזה אז מה אני עושה? איך מתמודדים עם כזאת סיטואצייה???
בתודה, עידן :)
מותר למעסיק להשעות אותי?
ככל שאין הסכם קיבוצי/מקור חוקי שמתיר למעסיק להשעות אותך, הוא נדרש לספק לך עבודה או לפטר אותך.
במידה והוא משעה אותך מעבודתך, עליו לשלם עבור הימים האלה.
לעניות דעתי, ככל שהמעסיק מתמהמה, עליך לפנות אליו ולדרוש שיבהיר לך היכן הדברים עומדים.
במקביל, ממליצה לנסות לחפש עבודה חלופית על מנת להקטין את הנזק שלך.
בהצלחה,
בברכה,
צילה ניהוז, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שמעון בן חמו 35/5, ירושלים
טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
עבודה בנוסף להתחייבות בחוזה
עבדתי בחברה מסויימת תחת חוזה במשכורת חודשית.
בנוסף, עשיתי עבודות ופעולות נוספות ע"פ בקשת החברה שלא הייתי מחוייב להם ע"פ החוזה, דבר שהכניס לחברה הרבה מאוד כסף. על החלק הזה התחייבה החברה בעל פה לשלם לי לפי אחוזים.
כיום החברה מתכחשת לחוזה בע"פ.
אשמח באם תפנו אותי לחוק רלוונטי ופסקי דין בעניין.
תודה מראש.
אבקש לחדד
תודה רבה.
חובת מעסיק להציג מסמכים לבירור מחלוקת מוחל העובד
אודה לעמדתכם !
האם יש פס"ד מנחה לגבי חובות המעסיק להציג מסמכים והעדת עדים הנדרשים לבירור מחלוקת מול העובד ?
תודה !
חובת המעסיק להציג מסמכים
הפורום נועד למתן מענה לשאלות כלליות בלבד.
לא ניתן לתת במסגרתו חוות דעת או להפנות לפסקי דין.
בהצלחה.
בברכה,
צילה ניהוז, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שמעון בן חמו 35/5, ירושלים
טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
דיווח ימי מחלה בחופשה מרוכזת
אשתי עובדת קבלן ודווחה ימי מחלה בימי חוה"מ. המעסיק החשיב לה זאת כימי חופש ולא כמחלה בטענה שמקום העבודה שלה יוצא לחופשה מרוכזת בימים אלו,ולכן אינה זכאית לדיווח ימי מחלה. אולם היא כעובדת חיצונית עבדה עם שאר חבריה לעבודה כרגיל בשאר ימי השבוע למעט ימי המחלה. מה החוק אומר לגבי זה?האם בימי חופשה מרוכזת כאשר ישנם עובדים ניתן לדוח ימי מחלה<?
ימי מחלה בתקופת חופשה ייחשבו כמחלה או כחופשה?
סעיף 5(א)(4) לחוק חופשה שנתית קובע כי ימים בהם העובד אינו מסוגל לעבוד מחמת תאונה או מחלה אינם נחשבים כימי חופשה.
לכן, על המעסיק לשלם את הימים האלה כימי מחלה ואין זה משנה אם יש עובדים במקום העבודה או לא.
בריאות איתנה,
בברכה,
צילה ניהוז, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שמעון בן חמו 35/5, ירושלים
טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
האם זה הרעת תנאים?
אני עובדת במקום העבודה כשנתיים ,לפני שבוע המנהל הציב עובדה שהוא מוסיף לי עבודה גם בימי שישי
בחוזה עבודה שלי כתוב ששבת זה יום המנוחה שלי ולפני שנה הוא בא ואמר לי שאני חייבת לעבוד שבתות או שהוא יפטר אותי ובלב בררה הסכמתי
את ימי שישי אני לא יכולה כי אני עובדת בעוד עבודה
האם אני חייבת?והאם זה הרעת תנאים?
הוספת יום עבודה מהווה הרעת תנאים?
על פניו נראה שמדובר בהרעת תנאים.
האם מדובר בהרעת תנאים מוחשית? לא בטוח. יש לבחון את הדברים באופן ספציפי.
יחד עם זאת, ככל שכן מדובר בהרעת תנאים מוחשית, הסעד היחיד שניתן הוא להתפטר בדין מפוטר (לאחר מתן התראה כנדרש).
בהצלחה,
בברכה,
צילה ניהוז, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שמעון בן חמו 35/5, ירושלים
טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
שמירת פרטיות של חוזה עבודה אישי
מעסיק יכול לחשוף את חוזה העבודה לצד שלישי?
תנאי ושכר עבודתו של עובד הם ענייניו הפרטיים של אדם וחשיפתם לצד שלישי מהווים פגיעה בפרטיות, אלא אם הוראת חוק מחייבת גילויים.
בהצלחה
בברכה,
צילה ניהוז, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שמעון בן חמו 35/5, ירושלים
טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
דיני עבודה
יש טעם להגיש תביעה כזו ?
המעסיק מסרב לתת טופס 106, ניתן לפנות לבי"ד?
בהחלט ניתן לפנות לבית הדין לעבודה ולבקש צו עשה.
בהצלחה,
בברכה,
צילה ניהוז, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שמעון בן חמו 35/5, ירושלים
טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
עבירת משמעת
אני עובדת מדינה מנהלת עקיפה שלי עברה עבירת משמעת חמורה שקרה בתצהיר שהגישה לבית הדין לעבודה (מנהלת ישירה שלי מאשרת את זה שהיא משקרת ויש גם ראיות חותכות). הגשתי תלונה בנציבות שירות המדינה אגף המשמעת ואגף הביקורת. האם ממונה משמעת במשרד הממשלתי בו אני עובדת יכול להתנגד להעלות אותה לדין משמעתי ולעשות את הבירור במסגרת המשרד.
תודה
ליאורה
עבירת משמעת
חקירה ו/או הצהרה שיקרית דינה מאסר. ולכן אני סבורה כי במידה והדברים מוכחים יהיה מאוד קשה לסגור את התיק
ללא בירור מעמיק ובאם צריך אז גם הגשת כתב אישום לאחר הגשת תלונה במשטרה.
במידה ואת חוששת שכך הדבר- יכול להיות והינך נכנסת בגדר חושפת שחיתויות ועל כך את מוגנת - ותוכלי לפנות גם לגורמים הרלוונטיים והנטרילים שחייבים לבדוק את הדברים לעמקם.
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
מתנה ליום הולדת
תודה רבה
הפליה
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
שעות עבודה במשכורת חודשית
אני עובד במשכורת חודשית, כשאין עבודה לפעמים אני הולך הביתה ב 15, כשיש הרבה אני עובד שעות נוספות, מסיקי מסרב לשלם לי שעות נוספות בטענה שהלכתי מוקדם לפעמים, למהזה צריך להיות מעיניני? ומה החוק אומר לגבי זה?
תודה
חישוב שעות נוספות
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
חוזה העסקה
חוזה העסקה
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!






