דמי איזון

|

בניה על גג משותף

רינה 08/06/10
לפני מספר שנים בנו שני שכנים על הגג המשותף.הם זכו להסכמת רוב הדיירים. אנו שני שכנים שדרשנו להביא שמאי ולפיכך לא חתמנו. הם לא שיפו את הדיירים-רק סיידו את הבניין מבחוץ. האם יש עלה לתביעה עבור דמי איזון מצד אלו שלא חתמו?אודה לתשובה

דמי איזון

עו"ד עזרא שרון 09/06/10
ייתכן בהחלט. נא לפנות לייעוץ משפטי

תודה רבה!!

רינה 09/06/10

תודה רבה!!

רינה 09/06/10
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן