עודף בטאבו

|

נסח טאבו

אברהם ג'יברי 03/02/10
הוצאתי נסח טאבו על גוש וחלקה.נתקלתי במושג "עודף". מה הכוונה?

עודף בטאבו

|עו"ד עזרא שרון 07/02/10
זה אומר שזו היתרה לאחר פעולה קודמת במקרקעין
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן