האם ניתן לרשום בניין בן 5 קומות כפרטי או על שם חברה בע"מ?

|

בניין לסטודנטים

אמיר 20/11/09
שלום,
אני מעוניין לבנות בניין בן 5 קומות ולהשכיר כל קומה. האם אוכל לרשום את הבניין כפרטי או על שם חברה בע"מ?

בניין

|עו"ד גיא פרבמן 20/11/09
תוכל לרשום את הדירה כפרטי או על שם חברה בכול מקרה המלצתי לפנות לייעוץ האישי לקבל סיוע מתאים
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן