מה לעשות כשיש תיק שעבר לבית המשפט ולא התקבלה לגביו החלטה?

|

תיק שעבר לבימ"ש השלום.

דוד 27/04/12
שלום , פתחו לי תיק בהוצל"פ ואחרי שהגשתי ערעור הבימ"ש אישר שיש עניין לטפל ותיק והתיק עבר מהוצל"פ לבימ"ש. עברה בינתיים שנה + ושביררתי אמרו לי שהתיק יושב בבימ"ש ולא התקבלה לגביו החלטה אפילו לדיון. מה עלי לעשות?
תודה.

תיק שעבר לבית המשפט

עו"ד שזר .ת 27/04/12
כנראה הגשת התנגדות ולא ערעור...
תגיש בקשה לתיק ביהמ"ש ותבקש שיקבעו מועד לדיון.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן