כיצד למלא טופס חייב 1 ס.102 בבקשה להקטנת חוב בתיק ללא פעילות?

|

תיק ללא פעילות כ 5 שנים

רחמים 05/09/11
תיק שנפתח ב11/2006 ולא בוצעה אף לא פעולה אחת כןלל לאתר אותי. המחאה של כ 950 שח והיום העו"ד מבקש פתאום יותר מ 3000 ברצוני להגיש בקשה להקטנת החוב באמצעות טופס חייב 1 ס.102 האם אני חייבת למלא את "סוג" וה סיבה מעבר לנימוקים שאני מצרפת לבקשה וסימוכין

תיק ללא פעילות

עו"ד שזר .ת 05/09/11
לא כל כך הבנתי את השאלה
תוכל להעזר בפקידות בהוצאה לפועל לגבי עניינים כאלה.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן