איך ניתן להתמודד עם עיכוב הליכים לאחר שהבקשה לא התקבלה?

|

בקשה לעיכוב הליכים שלא התקבלה

דני 14/08/11
שלום רב , הגשתי בקשה לביטול הליכים עד למועד דיון שאמור להתקיים בטענת פרעתי . הרשדם לא קיבל הבקשה ויש לי עיקול על החשבון בבנק. האם ניתן לעשות משהו בעניין ??? אודה לתשובה חכמה בנושא

עיכוב הליכים

עו"ד שזר .ת 16/08/11
בצורה רשמית - לערער.
בצורה לא רשמית - אפשר להגיש עוד בקשה ולקרוא לה בקשה להבהרת החלטה, או בקשה לעיון חוזר וכו.
בהצלחה.
תומר שזר, עו"ד
מנהל פורום הוצאה לפועל
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן