איך להחיות תיק גנוז בעקבות הזנחה של עורך דין?

|

תיקים גנוזים

יצחק לוי 19/01/11
כיצד אני יכול להחיות תיקי הו"צלפ גנוזים כתוצאה של הזנחה ע"י ע"וד ואני הזוכה בהם.

החייאת תיק גנוז

עדי 20/01/11
שלום יצחק,כדי להחיות תיק גנוז, אכן יש להגיש בקשה להחייאת התיק.במידה ואינך מעוניין יותר בייצוג של עורך-דינך, עליך להגיש טרם הבקשה בקשה להסרת הייצוג, ולציין כי אינך מעוניין בכך יותר אפילו שאין לך מכתב הסרת ייצוג.בהצלחה
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן