האם הגשת בקשה לאיחוד תיקים מבטלת עיקולים על חשבון הבנק באופן אוטומטי?

|

איחוד תיקים

אמיר 24/11/10
יש לי שלושה תיקי הוצל"פ בלשכת ההוצל"פ בתלאביב
הנושים עשו עיקולים על חשבון הבנק שלי
אם אני מגיש בקשה לאיחוד תיקים ומשלם 3 %
האם העיקולים מתבטליםבאופן אוטומטי או אני צריך להגיש בקשה נפרדת, ולמי להגיש את הבקשה
האם יש סיכוי לביטול עיקול חשבון הבנק
נא תשובתכם

תשובה

עדי 24/11/10
שלום אמיר,איחוד תיקים 3% מקנה עיכוב הליכים, ואפילו תהיה פטור מהגבלתך בבנק ישראל מבחינת פנקסי שיקים וכרטיסי אשראי.העיכוב מגיע באופן אוטומטי, אלא שתצטרך לפנות לבנק כדי שזה יבטל את העיקולים כנגדך - כי באם תמתין ללשכת ההוצאה לפועל תצא נשמתך.אשמח לשלוח לך הטפסים הרלוונטיים לבקשת האיחוד באם תשלח לי מייל.בהצלחה
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן