האם תביעת לשון הרע יכולה להסתיים מהר או שדורשת זמן רב?
פרסום שעשו עליי בעבודה
אמיר
23/06/26
אני שוקל להגיש תביעה על פרסום שעשו עליי בעבודה, אבל אין לי כוח להיכנס לסיפור שיימשך שנים. אני עובד, עם ילדים, ולא רוצה שכל החיים שלי יסתובבו סביב זה. תביעה כזאת בדרך כלל דורשת הרבה דיונים ועדויות, או שזה יכול להסתיים יחסית מהר?
האם תביעת לשון הרע יכולה להסתיים מהר או שדורשת זמן רב?
עו"ד אמיר קרן
מנהל
23/06/26
ניהול הליך בבית המשפט, הנו הליך אשר דורש אורך רוח וסבלנות.
החיים אינם מסתובבים מסביב להליך עצמו, אך בהחלט בחלק הזמןף נדרשת תשומת לב רבה להליך.
התביעה יכולה להסתיים בדיון אחד, אך לעיתים יידרשו מספר דיונים.
לפיכך, לא ניתן לדעת.
הנח תמיד כי הבירור ייקח זמן לא מועט.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי
