האם אני זכאי לדמי אבטלה אם הייתי חודש בחו"ל בזמן המלחמה?

דמי אבטלה

אריאל 16/06/26
קיבלתי חל"ת על המלחמה האחרונה עם איראן, אבל בערך חודש טסתי לחו"ל לשמחה משפחתית. האם אני זכאי לדמי אבטלה בימים האלו? ואם אגיד שטסתי בגלל פחד מהמלחמה וחזרתי מיד כשעשו הפסקת אש יכול לשנות משהו?
תודה רבה!

האם אני זכאי לדמי אבטלה אם הייתי חודש בחו"ל בזמן המלחמה?

עו"ד אורלי פנסו מנהלת 24/06/26

אריאל שלום.

אם שהית תקופה של חודש בחו"ל המשמעות היא שלא התייצבת בשירות התעסוקה ולכן לא תהיה זכאי לקבלת דמי אבטלה.

 

מנהלת פורום ביטוח לאומי

פרופסור אברהם פצ'ורניק 19 נס ציונה

052-2584875

orly@penso-law.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן