האם אני זכאי לדמי אבטלה אם הייתי חודש בחו"ל בזמן המלחמה?
דמי אבטלה
אריאל
16/06/26
קיבלתי חל"ת על המלחמה האחרונה עם איראן, אבל בערך חודש טסתי לחו"ל לשמחה משפחתית. האם אני זכאי לדמי אבטלה בימים האלו? ואם אגיד שטסתי בגלל פחד מהמלחמה וחזרתי מיד כשעשו הפסקת אש יכול לשנות משהו?
תודה רבה!
תודה רבה!
האם אני זכאי לדמי אבטלה אם הייתי חודש בחו"ל בזמן המלחמה?
עו"ד אורלי פנסו
מנהלת
24/06/26
אריאל שלום.
אם שהית תקופה של חודש בחו"ל המשמעות היא שלא התייצבת בשירות התעסוקה ולכן לא תהיה זכאי לקבלת דמי אבטלה.
עו"ד אורלי פנסו
מנהלת פורום ביטוח לאומי
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי
