האם כספים בפוליסת ביטוח מנהלים שבמסלול קצבה חייבים במס לאחר גיל 75?

|

ביטוח מנהלים שבמסלול קצבה -האם תמיד חייב במס ?

גבי גולדפרב 23/10/12
המדובר בכספים מגובים באג"ח ממשלתיות (מסלול ישן) שניתן להשאירם
ולא למשוך קיצבה -החייבת במס מאחר ולבעל הפוליסה יש קיצבה גבוהה
אחרת -זאת עד גיל 75. לאחר מכן,הכספים משתחררים ( פדיון פוליסה)
והשאלה :האם אז חל עליהם מס בשיעור 35% -שיעור המקביל למס
בגין משיכת כספים המיועדים לקיצבה

תודה

תלוי במועד ההפקדה

עו"ד משה (מוש) גבע 28/10/12
על כספים שהופקדו מ 1.1.2000 ואילך- יש חיוב.
על הפקדות מלפני תאריך זה חלים כללים אחרים וניתן למשוך בפטור.

עו"ד משה (מוש) גבע
מנהל פורום מיסים
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן