האם הרשות המקומית חייבת לשלם לי תוספת קידום שני לאחר 12 שנים?

|

אי תשלום תוספת קידום שני

שיה 04/06/24
היי , עובדת ברשות מקומית 30 שנה, לאחרונה גיליתי שבשנת 2012 עברת מרכז כדין ולא קיבלתי תוספת קידום שני 10%.
האם הרשות מחוייבת לשלם לי על כל ה 12 שנים?

זכאות לתוספת קידום בחלוף 12 שנים

עו"ד רעות שגיב מנהלת 04/06/24

שלום רב

על פניו, ככל שהקידום היה ב-2012 עשויה לעלות טענת התיישנות, ויש לבחון אם התקיימו נסיבות המצדיקות עצירת מירוץ ההתיישנות. 

מנהלת פורום דיני עבודה

המסגר 35, מגדל סקיי, תל אביב

03-7700655

reut@gsg-law.co.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן