האם המעסיק יכול לנכות יותר מ-3 ימי מחלה עבור בידוד ילד?

|

הורדת ימי מחלה על בידוד ילד

אביבית 08/09/22
שלום, בחודש אפריל השנה נשארתי בבית מכיוון שבני היה חולה בקורונה. הייתי בסה"כ 6 ימים בבית אבל המעסיק הוריד לי את כל ימי המחלה כשהבנתי שיש תקנה שאומרת שהןרה שמלווה ילד בבידוד זכאי שלא יורידו לו יותר מ-3 ימי מחלה האם זה נכון? תודה

קיזוז ימי מחלה עבור תקופת בידוד

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 08/09/22
נכון מאוד, עבור תקופת היעדרות שהחלה מיום 05.08.2021 ואילך- המעסיק ינכה את ימי ההיעדרות בתקופת הבידוד ממכסת ימי המחלה הצבורים של העובד וזאת עד לניכוי של מקסימום 3 ימי מחלה עבור כל תקופת בידוד, אף אם העובד נעדר יותר מ-3 ימים באותה תקופת בידוד.

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן